16 t/m 30 Juni 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boommm, 3 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tasoesz

Tasoesz Actief lid

14 jul 2016
    166
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja had ik gedaan en moest haar toevoeg maar kan haar niet vinden en heb dat gezegd maar ik heb tot op heden nog geen reactie en ik wil der heel graag bij

2. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Je kan ook mij een bericht sturen met je naam dan voeg ik je toe maar de beheerder moet t altijd goedkeuren....

3. BJN

BJN Actief lid

14 okt 2016
    131
    57
    28
    Tijd voor weer even een reactie van mij, ik lees wel mee, maar reageren lukt niet altijd.

Wat verdrietig, Lun! Sterkte! Het lijkt me heel naar, zeker als het zo dubbel misgegaan is.

Dames met een mooie echo, gefeliciteerd! Als ik al jullie echo's zie, begint het wel steeds meer te kriebelen. Nog maar even aftellen tot woensdag...

Qua tijd van bevallen is het bij ons ook behoorlijk druk. M'n broertje is 17 juni jarig, onze trouwdag op 28 juni, ik ben 7 juli jarig en m'n man de 9e. (+ nog heel veel familieverjaardagen rond die tijd).
    Normaal is het al lekker druk, maar dat wordt nu alleen maar meer! Nou ja, gelukkig is de kans op 8 juli er niet, anders was het wel heel onpraktisch geworden. ;)

Hier gaat verder alles goed. Af en toe misselijk en moe, maar het is te overzien. Wel sinds gisteren erg veel last van maagzuur, zoo irritant. Weet nog niet echt wat ik daaraan kan doen.
    Afgelopen week ook ziek geweest, bleef maar overgeven. Wat was ik dankbaar dat het weer voorbij was!!

4. emetje

emetje Fanatiek lid

24 sep 2015
    1.163
    0
    36
    Fijn dat je nu dan niet meer zo ziek bent en hopen dat het zo blijft. Aftellen tot woensdag, ach weekend is zo om en dan is het zo woensdag. Ook lekker drukke maanden inderdaad :)
    Ik val er hier dus wel precies tussen zoals de echo nu was haha, mama 18-06 ik 19-06 en schoonbroer 20-06. Maar mijn eigen verjaardag op de 12e maakt daarmee natuurlijk ook kans, dat zou wat zijn hihi :eek:

5. JevD

JevD Lid

26 mrt 2016
    73
    8
    8
    NULL
    NULL
    Hallo ik reageer niet veel, maar lees af en toe wel mee.

@Lun, wat verdrietig. Heel veel sterkte!

Dames met een goede echo, wat fijn.

Zelf gisteren een pretecho gedaan en het hartje klopte. Ze heeft twee metingen gedaan. De ene kwam op 7.1 w en de andere op 7.3 zoals ik zelf dacht. Heb nog geen bericht van het echocentrum, maar zal rond 24 november de termijnecho hebben. Blijft voorlopig nog wel spannend. Voel me nu wel echt zwanger. Erg moe en af en toe misselijk.

6. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @Sophia: Denk ook dat het leuker is om hier te blijven, hier zijn de dames ongeveer even lang zwanger als jou. Als je naar een ander groepje zou gaan, zou dat opeens al 3 weken verschillen ofzo!

7. puk1988

puk1988 Actief lid

10 dec 2012
    388
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zou ook lekker hier blijven.

Bij mij is er ook heel veel kans op vroeggeboorte dus zou dan niet weten waar ik dan bij hoor.

8. emetje

emetje Fanatiek lid

24 sep 2015
    1.163
    0
    36
    gewoon hier allebei :D

9. Teunie86

Teunie86 Lid

1 okt 2015
    83
    0
    0
    's Nachts wakker liggen, het gebeurd me gelukkig nog niet heel vaak, maar het is altijd wanneer de volgende dag een superdrukke dag wordt....balen...!!

Hoe is het trouwens met de dames die bruin bij het afvegen hadden, ik moest er opeens aan denken en gezien m'n eigen verleden ben ik heel benieuwd hoe het met jullie gaat...ik hoop goed!!!

10. LadiiNurd

LadiiNurd Actief lid

29 sep 2016
    139
    18
    18
    Vrouw
    PGB Verzorging Broertje (12)
    Emmeloord
    Gewoon lekker hier blijven =) .. Ik schrijf ook nog gewoon hier haha

11. emetje

emetje Fanatiek lid

24 sep 2015
    1.163
    0
    36
    wat een stilte hier! hoe gaat het met iedereen?
    wij hebben gister schoonfamilie het nieuws gebracht :) waren erg blij! verder gelukkig geen erger wordende kwaaltjes en het is nog goed te doen hier.

12. LadiiNurd

LadiiNurd Actief lid

29 sep 2016
    139
    18
    18
    Vrouw
    PGB Verzorging Broertje (12)
    Emmeloord
    Hier gaat het allemaal nog goed. Gelukkig voel ik me vrij goed .. over de gehele dag wel wat misselijk maar het is niet hinderlijk verder. Morgen over een week de 1e echo .. Kan niet wachten!

13. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Hier gaat het ook goed, wel steeds meer misselijk helaas, dat heb ik bij mijn dochter echt niet zo erg gehad.

Vanmiddag weer een echo, merk dat ik toch weer ontzettend zenuwachtig ben. Ik denk echt iedere keer dat er wat mis is, ben zo super onzeker over deze zwangerschap.

14. emetje

emetje Fanatiek lid

24 sep 2015
    1.163
    0
    36

ohh spannend kahlan83 en succes vanmiddag! misselijk ben ik ook verdeelt over de dag, maar gelukkig niet zo erg dat ik moet spugen ofzo.

15. happiness85

4 nov 2016
    48
    1
    6
    NULL
    NULL
    Ik heb een afspraak voor 9november kunnen inplannen. Dit is ZO spannend. Ik heb al sinds het begin best veel buikpijn. Waarschijnlijk van mijn darmen, maar ik kan het onderscheid niet goed maken. Ik hoop zoooo op goed nieuws zodat ik eindelijk wat kan genieten (tussen de misselijkheid en vermoeidheid door).

Succes ook aan alle anderen. Waren we al maar 12 weken ver! ;)

16. Eveliennn89

Eveliennn89 Bekend lid

4 okt 2016
    511
    584
    93
    NULL
    NULL
    Succes Kahlan! Hier vanavond ook de eerste echo bij de gynaecoloog, heb toch ook wel serieuze stress, zeker met die 2 vruchtzakjes op de pretecho waarvan het ene leeg..

Voor de rest gaat alles wel redelijk, begin wel iets meer last te krijgen van misselijkheid.
    Happiness, die buikpijn heb ik ook wel en ik vind het onderscheid ook moeilijk. Hoop ook dat het effectief mijn darmen zijn...

@Emetje: leuk dat je hen ook ingelicht hebt! Ik hoop dat we vanavond het goede nieuws ook aan mijn ouders kunnen gaan vertellen. Vind het nu al spannend want zij hebben absoluut geen vermoeden dat we er al mee bezig zijn 😊

17. puk1988

puk1988 Actief lid

10 dec 2012
    388
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier gaat goed. Wel erg moe maar minder misselijk wat me erg onzeker maakt. Gelukkig vanmiddag een extra echo bij m'n oude vk.

Ze krijgen nieuwe echo apparatuur dus zoeken mensen om dit te testen.

18. ggitty

ggitty Actief lid

6 aug 2008
    188
    0
    16
    Met mij gaat het ook goed, met m'n humeur wat minder.
    God wat ben ik slecht gemutst vandaag zeg. Arme collega's....
    Laten we het maar op een zwangerschapskwaaltje houden.
    Woensdag eerste echo, vind het echt spannend.

19. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Hier gaat het redelijk. M'n echo vanochtend was goed. Mooie hartjes en mooi gegroeid. Zelf heb ik griep en lig al 2 dagen voor pampus in bed. Nu lag ik daar toch al vaak maar ik ben t zo zat dat ik me zo futloos voel dat ik er beetje depressief van wordt. Heb ook best veel momenten dat ik niet op die roze wolk zit en dat maakt me weer angstig. Heb ook wel een verleden met depressies en ben erg gevoelig voor hormonen. Hopen dat het over een paar weken beter gaat.

Sorry voor m'n ego bericht...

Succes dames die vandaag ook echo hebben😊

20. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @Kahlan: Hopelijk een mooie echo meid! Succes!

@happiness: Beangstigend hé die buikpijn. Ik heb enorm veel last van mijn darmen; zowel obstipatie als diarree, dus vind het vaak ook moeilijk om uit te maken vanwaar die pijn nu komt. Hopelijk alles in orde, nog eventjes geduld! En dat we allemaal maar snel 12 weken of verder zijn!

@Eveliennn: Veel succes gewenst! Laat zeker iets weten hoor! Ik duim voor goed nieuws!

@ggitty: Hier heb ik ook maar een kort lontje hoor haha :) Moeten ze maar even van me verdragen hihi

Voor de rest heb ik hier al een soort 'ritme' in mijn dag qua kwaaltjes... Alles begint met onderbroken nachten en slecht slapen... Eens ik op ben, begint het wee gevoel in mijn maag en ben ik ontzettend misselijk, alsof ik moet gaan braken en tot kokhalzen toe, maar niet overgeven... Ik drink dan wat chocolademelk om de maag te vullen en eet een beetje vanillevla. Maar blijf heel de voormiddag misselijk en ook heel duizelig. Rond de middag betert het dan tot een uur of 2, half 3... Dan krijg ik mijn 'klopje' en rond 15.00 uur probeer ik een uurtje mijn ogen toe te doen tot mijn ventje thuis komt van het werk. Dan proberen eten te maken. Tegen dan word ik meestal terug misselijk, maar als het eten niet snel genoeg op tafel staat, dan moet ik dus echt wringen om een hap door mijn keel te krijgen! Het voelt dan alsof ik van elke hap zal moeten overgeven, maar ik probeer toch altijd 1 bord te eten... Na het eten ben ik ook alweer een uur of 2 misselijk en dan rond 19.00 uur begint dat weer wat beter te gaan, voel me nog misselijk, maar niet zo erg dat ik moet kokhalzen. Af en toe moet ik nog wel iets in mijn mond steken, maar over het algemeen gaat me dat wel af. Dan rond 21.00 uur krijg ik opnieuw een 'klop' en ben ik eigenlijk doodop en kan ik alleen nog maar op de zetel liggen, alles kost dan zoveel moeite. Een uurtje voor we gaan slapen word ik dan opnieuw heel misselijk en krijg ik er meestal maagpijn bij... In slaap vallen is dan een heuse opgave, maar lukt meestal na een poosje wel. Maar dan opnieuw de slapeloze nachten natuurlijk...

23 november heb ik een volgende echo gepland staan, zou dan 10 weken moeten zijn!

Deel Deze Pagina