Ja m'n ouders helemaal blij!! M'n zusje heeft t stiekem gefilmd die zat in t complot😂😂 ze hebben ook zo erg meegeleefd afgelopen jaren....
Sophia: testjes lopen mooi op hoor! Hier ook nog niet veel kwaaltjes.. Af en toe steekjes en voor de rest al dagen een beetje waterige afscheiding. Dit geeft me wel extra stress want elke keer dat ik iets voel heb ik toch schrik dat het gewoon bloed gaat zijn. Gelukkig is dit voorlopig enkel bij schrik gebleven
Vandaag nog eens getest om de cb bevestiging te krijgen en me happy!! 😊 Juist ook een eerste afspraak gemaakt bij de gynaecoloog en ik mag op 7 november komen dus nog een maandje afwachten.
Haha, leuk Sophia!! Kunnen jullie het later nog eens terugkijken! Eveliennn mooie testen hoor!! Zo'n CB is ook altijd fijn om te zien! En die afscheiding is normaal hoor, je zult zien dat dat alleen nog maar meer gaat worden De eerste vk/gyn afspraken komen al dichterbij! Ik moet nog 3 weken wachten, spannend!
Ook ik heb eindelijk een cb test durven doen en ja hoor, toch wel een mooie positieve test weer. Nu stop ik wel met testen, want door die streepjes van de kv testen te vergelijken elke dag, wordt ik alleen maar onzeker van! 17/okt mag ik naar gyn voor eerste controle, dat is nog maar een week. zo benieuwd!!
Wauw wat een mooie testen! Ik had zelf 1-2 op vrijdag wanneer zou ik 2-3 kunnen hebben? Heb toch nog een clearblue liggen😳😳😳 Net bij de gynaecoloog geweest en mag 24 oktober voor de eerste echo. Dan ben ik 6 weken volgens eigen berekening... zouden ze dan al kunnen zien of t er 1 of 2 zijn?
Dat is dezelfde dag als mij ja, dan kunnen ze al zien of het er 1 of meer zijn. Maar het is nog niet zeker of je dan al een hartje kan zien.
Zus9 ik ben wel veel moe.. en m'n onderrug voel ik erg. Vannacht en vanmorgen wakker geworden met gigantische hoofdpijn waar ik dus ook misselijk bij was. Maar dit wijt ik meer aan de hoofdpijn. Zou dat door het hcg kunnen komen? Evelien en stemine mooie testen! Super fijn om dat 2-3 te lezen lijkt me Sophia wat leuk dat het gefilmd is! Over t testen.. ik had vrijdag of zaterdag ook 1-2weken dus ik ga pas volgende week woensdag die test doen. Als er dan 3+ staat is het goed.. even een goede overbrugging richting de echo voor mezelf haha.
Stemine: Ik ken het gevoel, ik ga ook stoppen met de kv testen want die maken me nu ook alleen maar onzekerder. Maar de 2-3 te zien krijgen bij cb maakt veel goed! Sophia: normaal gezien zou je nu ook ergens rond de 2-3 moeten zitten maar als je echt zeker wilt zijn kan je misschien best nog een dag of 2 wachten met testen en spannend, de eerste echo's komen al dichterbij!
@zus9 ik heb een beetje pijn in mijn borsten, vooral aan de zijkanten (maar heb implantaten, dus dat kan misschien een vertekend beeld geven) ik wordt makkelijker autoziek heb ik gisteren gemerkt. maar voor de rest nog geen duidelijke kwaaltjes. Ik was voor de zwangerschap ook altijd moe, dat is nu niet anders Ook wel wat buikpijn soms, steekjes, soms wat fellere pijn. @Sophia89 ik heb deze morgen getest en toen kwam er 2-3 op (had me voorbereid op een 1-2 dus was wel blij dat mijn hcg waardes toch al wat hoger liggen - als ik het zo mag bekijken?!) normaal had ik mijn nod op 8okt, dus nu 2 dagen na Nod. hoewel mijn kv test nog steeds geen knaller was (maar daar ga ik me nu niet meer druk om maken) Ik heb volgende week dus mn eerste echo, maar vrees dat we op 5 weken nog niet veel gaan kunnen zien. nu heb ik schrik dat ik te vroeg ga zijn voor een eerste echo (hoewel de gyn zelf de datum heeft voorgesteld) een kloppend hartje is toch altijd wat meer bevestiging. Maar ach, ook dat ga ik moeten loslaten.. niet makkelijk voor een controle freak zoals mij @eveliennn89 ja hé, die 2-3 geeft toch alweer een kleine beetje meer bevestiging precies, toch raar! ik ben er wel zeker van, als ik zaterdag een cb test had gedaan, dat er 1-2 of zelfs negatief op te zien was.. mijn kv testen waren de eerste dagen zoooo licht, en sinds gisteren morgen iets donkerder, maar streepje van vanmorgen ging weer zoooo traag naar het donker (zowat dezelfde kleur als die van zondag) dus ik ga stoppen. ik ben zwanger, het is nog pril en ben me bewust dat er nog steeds iets kan gebeuren. Ik heb het ondertussen wel al verteld tegen mijn ouders (en hun partners) en ook de schoonouders zijn op de hoogte. mn zus en broers weten ervan, en mn aller beste vriendinnen. (ik kan toch niet zwijgen - ik vind het ook wel belangrijk om een groot opvangnet op te bouwen moest er iets gebeuren, zodat ik op dat moment niet het hele verhaal zou moeten doen) Nu ben ik alleen benieuwd naar volgende week maandag en als er al iets te zien is op de echo, hopelijk maakt de gyn me niet nog meer ongerust als er nog niets te zien. maar oké, dat zien we dan wel Dan vraag ik om na nog eens terug te gaan om zeker te zijn dat alles goed zit
Tegen mij zei ze vanochtend dat je t vanaf 6 weken kan zien op de echo. Als je dus geen hartje kan zien zou ik niet meteen in paniek raken.... spannend die echo's die dichterbij komen.
Hoi Dames, Mag ik gezellig met jullie meekletsen? Ik heb gisteren positief getest en vandaag de vk gebelt. Wil iemand mij op de lijst zetten? Dayarana 27 jaar 2 kindje afspraak vk 21 November eerste echo
Dag Dames (sommige bekende) ik sluit me vandaag hier ook maar bij aan haha (liever te vroeg dan te laat) ,, LadiiNurd,26jr 1e kindje 15November 1e echo
Mag ik er ook vast bij emetje 30 jaar 1e kindje en vandaag 10 dpo mooie positieve test. Maak me wel ontzettend zorgen omdat ik sinds vandaag geen zere borsten meer heb en niet misselijk ben wat gister wel beide het geval was. Maar voor nu even afwachten tot nod vrijdag en dan de gyno bellen. Ik wordt sowieso niet ongi omdat ik utro gebruik.
Ik heb mezelf weer superongerust gemaakt Het zal mss vies klinken, maar ik wil het toch eens vragen. De vorige keer toen ik zwanger was, had ik gemerkt dat mijn 'vaginaopening' of wat dan ook (die huid van errond) toen ook hard en gesloten was. Nu merk ik dat die superzacht is en zelfs een beetje openstaat. Het is niet mijn baarmoedermond die ik bedoel, want ik ben niet van plan om met mijn vingers daar naar binnen te gaan Zou dat normaal zijn...?
Pff, ff een dipmomentje. Zit hier zomaar te huilen... Ik maak me superongerust door die opening, hoewel het niet mijn baarmoedermond is. Het heeft misschien niets te betekenen, maar het maakt me zo onzeker! Ik wil het niet nog een keer kwijt