L i j s t j e ! Zwanger - Cyd (26 jaar) Eerste kindje It's a: BOY! Uitgerekend op: 10 juni - Boommm (26 jaar) Vierde kindje It's a: GIRL! Uitgerekend op: 15 juni - Puk1988 (28 jaar) Tweede kindje It's a: GIRL! Uitgerekend op: 15 juni - Kahlan83 (00 jaar) Tweede kindje It's a: ♥♥ Uitgerekend op: 16 juni - Eveliennn89 (27 jaar) Eerste kindje It's a: ♥♥ Uitgerekend op: 17 juni - Stemine (30 jaar) Eerste kindje It's a: ♥♥ Uitgerekend op: 17 juni - Sophia89 (27 jaar) Eerste kindjes It's a: GIRL!&GIRL! Uitgerekend op: 18 juni - Happiness85 (31 jaar) Eerste kindje It's a: ♥♥ Uitgerekend op: 20 juni - Lilaa (29 jaar) Derde kindje It's a: GIRL! Uitgerekend op: 20 juni - Ladiinurd (26 jaar) Eerste kindje It's a: ♥♥ Uitgerekend op: 21 juni - Dora25 (28 jaar) Eerste kindje It's a: ♥♥ Uitgerekend op: 22 juni - Emetje (30 jaar) Eerste kindje It's a: ♥♥ Uitgerekend op: 23 juni - Teunie86 (30 jaar) Tweede kindje It's a: ♥♥ Uitgerekend op: 23 juni - BJN (28 jaar) Tweede kindje It's a: ♥♥ Uitgerekend op: 23 juni - Tasoesz (29 jaar) Tweede kindje It's a: ♥♥ Uitgerekend op: 26 juni - Maaiike (26 jaar) Derde kindje It's a: ♥♥ Uitgerekend op: 26 juni - Ggitty (34 jaar) Derde kindje It's a: ♥♥ Uitgerekend op: 27 juni Meisjes : 5 | Jongens : 1 | Verrassingen : 0 ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Afspraken & Controles 15 december - Ggitty - Nekplooimeting. 16 december - Sophia89 - Geslachtsbepaling. 19 december - Teunie86 - Echo. 22 december - Cyd - Echo. 28 december - Boommm - Pretecho. 29 december - Happiness85 - Controle gyn. 29 december - Boommm - Start injecties. 30 december - Puk1988 - Controle gyn. 30 december - Sophia89 - Controle VK. 02 januari - Emetje - Echo. 04 januari - Dora26 - Echo. 12 januari - Evelienn89 - Echo. 20 januari - Sophia89 - 20 weken echo. 25 januari - Boommm - 20 weken echo. 27 januari - Puk1988 - 20 weken echo. ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Wil je ook op ons lijstje? Geef dan de volgende gegevens door: je leeftijd, je uitgerekende datum en hoeveelste kindje dan pas ik (Boommm) de lijst aan!
Lilaa Echt super leuk! Ben benieuwd wat je allemaal al geshopt hebt! En lief dat Kaan zo blij is met z'n zusje. Sophia Had de foto's al gezien op fb, maar nogmaals gefeliciteerd! Super leuk, twee meisjes! Ik ga al helemaal los met shoppen😍
@Lilaa: Welkom en proficiat! @ Sophia: super 2 meisjes! En ook leuke manier om het bekend te maken, leuk ook de reacties van de oma's op de foto's! 😊 @Boommm: Ik heb ondertussen ook al spijt dat ik geen extra pretecho geboekt heb voor het geslacht, zeker ook omdat je nog niet echt veel kleertjes kan shoppen zonder het geslacht te weten 😁 Maar op de plaats waar wij de vorige pretecho's hadden, hebben ze het momenteel ook heel druk dus veel vroeger een afspraak krijgen zal al niet meer lukken.. Dus dan hopen we maar dat de tijd snel gaat met de feestdagen die eraan komen 😊
Wij weten sinds zaterdag dat we een zoontje verwachten Ik heb de hele zwangerschap gedacht dat er een meisje in mn buik groeide, maar mijn voorgevoel was dus verkeerd. Héél blij natuurlijk met een zoontje. Voor de rest was alles oké! kregen ook een klein voorproefje van 3d echo, zo mooi om dat kindje te zien en toch zo onwerkelijk dat het in mijn buik groeit Mijn eerste zwangerschap, dus vind alles echt heel onwerkelijk! Nu mag het shoppen beginnen (in januari beginnen de solden in België, dus dat komt goed uit ) en ook de zoektocht naar een naam is begonnen. zo spannend allemaal! Mijn volgende echo bij de gyn is op 27/12, dus nog maar een weekje wachten voor we hem opnieuw kunnen bewonderen
@Stemine: Ik ga hopelijk ook los kunnen gaan in de solden haha Kijk ernaar uit! Waar heb jij trouwens je 3d-echo laten doen? Gewoon bij je eigen gyn? Ik zou er ook eentje willen laten maken, maar geen idee waar ik daarvoor moet zijn! @Boommm: Ik zie dat jij binnenkort moet starten met injecties... Misschien heb je het hier al verteld, dan heb ik het mogelijk gemist, maar waarom als ik vragen mag? Hier nog steeds wachtende op de nipt... Ooh ik word zo ongeduldig! Hopelijk komt de enveloppe vandaag aan, mijn vriend is thuis en kunnen we samen naar de gyn bellen om het geslacht te weten Ooh word er helemaal gek van haha!
Ik ben nu al 2x voor een pretecho bij 'Wonder in Zicht' geweest. Dat is een vroedvrouw in Eksel (limburg) die dus ook pretecho's maakt. Je kan haar vinden via Google. We gaan er zeker nog eens een keertje terug naartoe! Hema wordt mijn eerste winkel in januari, Zara en h&m zijn ook favorietjes! kijk er al zo naar uit! Ondertussen wel al een bedje, park, verzorgtafel enzo kunnen scoren via tweedehands sites. dus we zijn al goed opweg wel Ik moet wel zeggen dat het toch wat aanpassen is in mijn hoofd, van 3 maanden denken (en bijna overtuigd zijn) dat het een meisje is, naar ineens een jongetje.. maar we zijn al blij dat we gezegend worden met een kindje , hopelijk kern gezond!
L i j s t j e ! Zwanger - Cyd (26 jaar) Eerste kindje It's a: BOY! Uitgerekend op: 10 juni - Boommm (26 jaar) Vierde kindje It's a: GIRL! Uitgerekend op: 15 juni - Puk1988 (28 jaar) Tweede kindje It's a: GIRL! Uitgerekend op: 15 juni - Kahlan83 (00 jaar) Tweede kindje It's a: ♥♥ Uitgerekend op: 16 juni - Eveliennn89 (27 jaar) Eerste kindje It's a: ♥♥ Uitgerekend op: 17 juni - Stemine (30 jaar) Eerste kindje It's a: BOY! Uitgerekend op: 17 juni - Sophia89 (27 jaar) Eerste kindjes It's a: GIRL!&GIRL! Uitgerekend op: 18 juni - Happiness85 (31 jaar) Eerste kindje It's a: ♥♥ Uitgerekend op: 20 juni - Lilaa (29 jaar) Derde kindje It's a: GIRL! Uitgerekend op: 20 juni - Ladiinurd (26 jaar) Eerste kindje It's a: ♥♥ Uitgerekend op: 21 juni - Dora25 (28 jaar) Eerste kindje It's a: ♥♥ Uitgerekend op: 22 juni - Emetje (30 jaar) Eerste kindje It's a: ♥♥ Uitgerekend op: 23 juni - Teunie86 (30 jaar) Tweede kindje It's a: ♥♥ Uitgerekend op: 23 juni - BJN (28 jaar) Tweede kindje It's a: ♥♥ Uitgerekend op: 23 juni - Tasoesz (29 jaar) Tweede kindje It's a: ♥♥ Uitgerekend op: 26 juni - Maaiike (26 jaar) Derde kindje It's a: ♥♥ Uitgerekend op: 26 juni - Ggitty (34 jaar) Derde kindje It's a: ♥♥ Uitgerekend op: 27 juni Meisjes : 5 | Jongens : 2 | Verrassingen : 0 ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Afspraken & Controles 22 december - Cyd - Echo. 27 december - Stemine - Echo. 28 december - Boommm - Pretecho. 29 december - Happiness85 - Controle gyn. 29 december - Boommm - Start injecties. 30 december - Puk1988 - Controle gyn. 30 december - Sophia89 - Controle VK. 02 januari - Emetje - Echo. 04 januari - Dora26 - Echo. 12 januari - Evelienn89 - Echo. 20 januari - Sophia89 - 20 weken echo. 25 januari - Boommm - 20 weken echo. 27 januari - Puk1988 - 20 weken echo. ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Wil je ook op ons lijstje? Geef dan de volgende gegevens door: je leeftijd, je uitgerekende datum en hoeveelste kindje dan pas ik (Boommm) de lijst aan!
Ook weer terug 🙋🏻 Wauw gefeliciteerd Lilaa!! En ook superleuk een meisje! Jij ook gefeliciteerd met je meisjes sophia! Zag de foto's op facebook, superleuk idee om het bekend te maken, die houd ik in gedachten. Hier gaat alles prima. Termijnecho was goed en ik voel me heerlijk. We hebben een pretecho gepland voor als we in NL zijn met de kerst. Op 7 januari hebben we een afspraak. Ook meteen kijken naar het geslacht. Ik ben zooo benieuwd!
Evelien Vind het knap dat je zo lang kan wachten haha. Zijn er niet meerdere bureau's die geslachtsbepalingen doen? Heb je een voorgevoel? Stemine Wat leuk, gefeliciteerd💙 Is inderdaad even omschakelen dan, als je dat drie maanden gedacht hebt. En wat een super mooie echo!! Ik ben ook een enorme Zara fan haha! Dora De andere drie zijn te vroeg geboren en de injecties moeten ervoor zorgen dat de baby tot minstens 37 weken blijft zitten Spannend van je nipt uitslag! Hopelijk komt hij snel binnen! Zenuwslopend lijkt mij. Ik kan echt niet meer stoppen met shoppen. Heb al 7 setjes denk ik. Denk dat dit wel een kanshebber is voor het eerste pakje.
Jaaa Kleinefee miste je al! Super dat de termijnecho goed was. En leuk dat jullie begin volgend jaar een geslachtsbepaling hebben. Heb je een voorgevoel? Wij laten ook een pretecho doen in NL. Gaan het dan ook aan onze ouders/familie vertellen dat we zwanger zijn. Teunie Hoe was je echo vandaag?
Boommm: Leuk! Gaan jullie ook met kerst terug? En dat vestje 😍 Waar is die van? Ik heb echt een voorgevoel voor een jongen inmiddels, de eerste zwangerschap waarbij ik niet misselijk ben haha. Maar mijn man zegt een meisje en hij heeft het alle keren goed geraden dus hij zal wel weer gelijk hebben.
Eveliennn: dankjewel meis. Boommm: we hebben de zelfde shirtje gekocht zie ik 😁 (Ik kom 'm zo showen) Stemine: wauw mooie echo! Gefeliciteerd meis! Kleinefee: Dankjewel meis, en fijn dat je echo goed was! 👍🏻