16 t/m 30 Juni 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boommm, 3 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Dankjewel meid!
    Jaaa volgens mij wel 😁 S. misschien? :p

2. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Alle; ik kom vanavond uitgebreid reageren, moet nu even boodschappen doen 😊.

*zwaai zwaai* 👋🏻👋🏻

3. happiness85

4 nov 2016
    48
    1
    6
    NULL
    NULL
    Is toch een normale termijn? Bij mij is het morgen al drie weken geleden zelfs. Ik heb wel geduld, volgende donderdag heb ik toch een afspraak bij gyn, dus als ik in de tussentijd niets ontvang zal ik het daar wel horen zeker? (Die uitslag wordt toch ook naar gyn gestuurd hé?)

4. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Ja, de uitslag wordt ook naar de gyn gestuurd. Het gebeurt ook wel dat ze het per ongeluk laten liggen en dat je er naar moet vragen... Heb ik al een paar keer gehoord.

Ik heb sinds een paar dagen een soort drukkend gevoel in mijn onderbuik. Ik weet niet echt hoe ik het moet beschrijven. Het voelt niet aan als bandenpijn. Maar meer een drukkend gevoel op je blaas. Na het slapen heb ik het niet, maar tegen de middag is dat gevoel er weer en dat blijft voor de rest van de dag. Iemand die dat herkent?

5. Boommm

Boommm Niet meer actief

Teunie Ja als je een berichtje stuurt met je naam dan voeg ik je toe aan de groep.

Cyd hier ben ik elke keer in het begin zenuwachtig, maar na de 20 weken echo niet meer, toen werd het voor mij echt genieten!

Dora Ooooh wat frustrerend, zou daar zo zenuwachtig van worden.

Vika ik kan dat niet hoor :D Ik wilde het elke keer zo snel mogelijk weten, kan ik lekker winkelen.

Heb vandaag echt een slechte dag gehad, kon mij gewoon echt niet er toe zetten om goed te eten en voel mij dan gelijk weer zo schuldig tegenover de baby. Zo nog maar even een boterham proberen :)

Wat zijn jullie plannen met de kerstdagen?

6. KleineFee

KleineFee Bekend lid

22 feb 2015
    820
    307
    63
    Teunie: Fijn dat de echo weer goed was!

Boommm: Zou me niks verbazen als het weer een meisje is, kan me ook gewoon geen beeld bedenken bij een jongetje. We hebben wel al een jongensnaam dus wat dat betreft zou het makkelijker zijnz Wij gaan de 27e, kerst vieren we hier met de schoonfamilie en dan oudjaar in nederland met mijn familie. Heb er echt zin in! We blijven tot 8 januari, daarna moet mijn man weer werken en Fee naar de peuterklas. Jouw meisje ook alweer 3 wat gaat het snel!

Ik wil trouwens ook wel weer op het lijstje 😁 Uitgerekende datum is nog steeds de 23e. Leeftijd ook nog 28. En eerstvolgende afspraak is 7 januari de geslachtsbepaling

7. happiness85

4 nov 2016
    48
    1
    6
    NULL
    NULL
    Wij hebben het even overwogen, maar dan toch beslist om het wél op voorhand te weten. We gaan het wel strikt geheim houden tot aan de geboorte, daarin lijken we tegenwoordig ook al uitzonderingen. :)

Bij de aanvraag van de nipt had de gyn trouwens al 'by default' aangeduid dat we het geslacht wilden weten (zonder bij ons te checken), ik denk dus dat het nog heel weinig voorkomt dat het echt een verrassing is.

8. Boommm

Boommm Niet meer actief

L i j s t j e !

Zwanger
    - Cyd (26 jaar) Eerste kindje It's a: BOY! Uitgerekend op: 10 juni
    - Boommm (26 jaar) Vierde kindje It's a: GIRL! Uitgerekend op: 15 juni
    - Puk1988 (28 jaar) Tweede kindje It's a: GIRL! Uitgerekend op: 15 juni
    - Kahlan83 (00 jaar) Tweede kindje It's a: ♥♥ Uitgerekend op: 16 juni
    - Eveliennn89 (27 jaar) Eerste kindje It's a: ♥♥ Uitgerekend op: 17 juni
    - Stemine (30 jaar) Eerste kindje It's a: BOY! Uitgerekend op: 17 juni
    - Sophia89 (27 jaar) Eerste kindjes It's a: GIRL!&GIRL! Uitgerekend op: 18 juni
    - Happiness85 (31 jaar) Eerste kindje It's a: Verrassing! Uitgerekend op: 20 juni
    - Lilaa (29 jaar) Derde kindje It's a: GIRL! Uitgerekend op: 20 juni
    - Ladiinurd (26 jaar) Eerste kindje It's a: ♥♥ Uitgerekend op: 21 juni
    - Dora25 (28 jaar) Eerste kindje It's a: ♥♥ Uitgerekend op: 22 juni
    - Emetje (30 jaar) Eerste kindje It's a: ♥♥ Uitgerekend op: 23 juni
    - Teunie86 (30 jaar) Tweede kindje It's a: ♥♥ Uitgerekend op: 23 juni
    - Kleinefee (28 jaar) Vierde kindje It's a: ♥♥ Uitgerekend op: 23 juni
    - BJN (28 jaar) Tweede kindje It's a: ♥♥ Uitgerekend op: 23 juni
    - Tasoesz (29 jaar) Tweede kindje It's a: ♥♥ Uitgerekend op: 26 juni
    - Maaiike (26 jaar) Derde kindje It's a: ♥♥ Uitgerekend op: 26 juni
    - Ggitty (34 jaar) Derde kindje It's a: ♥♥ Uitgerekend op: 27 juni

Meisjes : 5 | Jongens : 2 | Verrassingen : 1

♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Afspraken & Controles
    22 december - Cyd - Echo.
    27 december - Stemine - Echo.
    28 december - Boommm - Pretecho.
    29 december - Happiness85 - Controle gyn.
    29 december - Boommm - Start injecties.
    30 december - Puk1988 - Controle gyn.
    30 december - Sophia89 - Controle VK.
    02 januari - Emetje - Echo.
    04 januari - Dora26 - Echo.
    07 januari - Teunie86 - Echo.
    07 januari - Kleinefee - Geslachtsbepaling.
    12 januari - Evelienn89 - Echo.
    18 januari - Teunie86 - Controle VK.
    20 januari - Sophia89 - 20 weken echo.
    25 januari - Boommm - 20 weken echo.
    27 januari - Puk1988 - 20 weken echo.
    01 februari - Teunie86 - 20 weken echo.

♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Wil je ook op ons lijstje? Geef dan de volgende gegevens door: je leeftijd, je uitgerekende datum en hoeveelste kindje dan pas ik (Boommm) de lijst aan!

9. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Hoi meiden! Ik ben helemaal blij want vandaag de wagen opgehaald en nog wat spulletjes erbij gekocht... net samen met een vriendin alles in elkaar gezet. Ben heel tevreden😊😊

Bijgevoegde bestanden:

10. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @Vika: Tegenwoordig weet iedereen het idd bijna hé, maar maakt het voor jullie wel eens zo bijzonder bij de geboorte denk ik! Velen maken het zich 'makkelijk' voor het shoppen hé, en de geboortekaartjes etc. misschien. Velen vertellen het geslacht ook al (dat gaan wij proberen niet te doen... ALS ik mijn mond kan houden haha). Zo heeft ieder zijn keuze, respect voor de jouwe! Ik zou het niet kunnen denk ik :)

@happiness: Mij hebben ze gezegd dat het maximum 2 weken zou duren, dus ik was al vanaf het begin van de week aan het aftellen... Ik ben al beginnen panikeren dat er mogelijk iets mis is etc. Ik heb graag gewoon duidelijkheid en hou niet van 'te laat komen' zoals de uitslag nu. Ben een beetje autistisch op dat vlak helaas...en de hormonen doen er mij geen goed aan. De gyn krijgt idd de uitslag ook, vandaar dat ik haar vandaag of morgen nog even mag terugbellen.

@Boommm: Ben ook superzenuwachtig hoor! Zelfs mijn vriend en die is er normaal altijd heel rustig onder ;)
    Als het eten je moeilijk lukt, kan je dan niets vloeibaars proberen zoals yoghurt of pudding ofzo? Of wat fruit of soep? Mij lukte iets 'vloeibaars' of iets 'koud' altijd wat beter dan een warme maaltijd of een droge boterham.

11. emetje

emetje Fanatiek lid

24 sep 2015
    1.163
    0
    36
    Cyd ik herkan dat gevoel! Bij mij koomt het met vlagen.. helemaal onderin is dat, inderdaad alsof er iets op je blaas drukt.. ik denk dat het erbij hoort. :)

12. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Gelukkig ben ik niet de enige die dat heeft:) gisterenavond was het beter en vanochtend ook. Soms weet je gewoon niet meer wat er bij hoort en wat niet;)

Sophia, mooie spullen hoor!
    Ik vind het ook leuk om al vanalles te kunnen kopen. Gisteren nog een pakje gekocht en op het shirtje staat er 'don't mess with my daddy'. Ik ga het als kadootje onder de kerstboom leggen voor ml:)

Ik ga blij zijn als het al 17u40 is, eindelijk nog eens kijken naar ons kleintje;)

13. happiness85

4 nov 2016
    48
    1
    6
    NULL
    NULL
    Ik heb net toch ook even gebeld naar het ziekenhuis. :D Daar hebben ze de uitslag ook nog niet ontvangen. Hun laatste ontvangst was een test van 30/11, dus ik mag morgen namiddag terugbellen omdat ze hopen dat mijn test van 01/12 er dan bij gaat zijn. (Wel sneu voor die mensen die hun test op 30/11 hebben laten doen: een dag later was het €100 goedkoper!)
    Ik had stiekem een beetje stress dat ze mij niet wilden informeren omdat de resultaten misschien niet zo goed zouden zijn, maar dat is dus niet het geval. Ik hoop dat we morgen de resultaten krijgen en dat ze goed zijn, dat zou ons allermooiste kerstcadeautje zijn!

14. Boommm

Boommm Niet meer actief

Kleinefee Haha nee dat zou ik ook hebben, geen flauw idee hoe je een jongetje moet verschonen enzo. Wij hadden ook al een jongensnaam. Nu echt stress over een vierde meisjesnaam.

Sophia Leuk! Wij hebben ook de donkey, erg blij mee!

Dora Het is niet dat ik soms moeite heb met eten door misselijk zijn, is psychisch.. Vroeger wat problemen gehad met eten en als ik mij slecht voel komt dat weer naar boven. Vandaag gaat het gelukkig een stuk beter!

Cyd Veel plezier vandaag bij de echo!

15. Eveliennn89

Eveliennn89 Bekend lid

4 okt 2016
    511
    584
    93
    NULL
    NULL
    @Sophia: leuke spulletjes al! Al de rest trouwens ook!

@Boommm: Goed dat het vandaag weer beter gaat met je!

@Cyd: Hoe was je echo?

Ik heb mijn vriend eindelijk overtuigd gekregen voor een vroegere geslachtsecho en die staat nu volgende week dinsdag gepland! Toch blij dat we het ook een beetje vroeger gaan weten en ik in januari ook lekker kan gaan shoppen 😁

16. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Echo vanavond was heel goed:D opnieuw 3 dagen vooruit gezet, maar zal daar geen rekening mee houden, want volgens mij is het voorlopig gewoon een grote beeb:) nu is ie 12,3 cm. En opnieuw vrolijk aan het zwaaien! Toch zalig zo'n echo:)

17. happiness85

4 nov 2016
    48
    1
    6
    NULL
    NULL
    Proficiat, zalig! Bij mij zeiden ze op de 12-weken-echo dat de toen vastgestelde uitgerekende datum de definitieve was, onafhankelijk van latere metingen (omdat er na 12weken onderlinge verschillen opduiken).

18. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @Happiness: Dan is het zowel voor jou als voor mij nog even spannend afwachten! Ik wist zelfs niet dat het opeens 100 euro goedkoper werd, hoorde het pas achteraf hier op het forum, mooie meevaller geweest voor ons idd!
    Hier ook dat wat de datum betreft, hebben ze met 10 weken vastgesteld en scheelde net 1 dag met mijn berekeningen. Ik kan het eigenlijk zo goed als bijna zeker weten aangezien het met icsi is gegaan... Dus ik hou in gedachten dat ik stiekem wel een dagje later kan zijn uitgerekend, maar op die dag zal het niet aankomen ;)

@Boommm: Hier ook alleen maar voor meisjes gezorgd in de omgeving, dus ook totaal geen idee hoe je een jongen moet verschonen haha :) Zullen we moeten leren als het straks zover blijkt!
    Wist niet dat het eten eerder mentaal was, sorry! Hopelijk betert het binnenkort toch weer wat!

19. LadiiNurd

LadiiNurd Actief lid

29 sep 2016
    139
    18
    18
    Vrouw
    PGB Verzorging Broertje (12)
    Emmeloord
    Ik krijg nou al de zenuwen voor dinsdag of we dan eindelijk te horen krijgen wat het geslacht is .. mn moeder hoopt stiekem op een kleindochter (we hebben alleen maar jongens in de familie ik en mijn nichtje zijn de enige dames haha .. alvast fijne feestdagen voor iedereen! En een goed gezond jaarwisseling! Xx

20. happiness85

4 nov 2016
    48
    1
    6
    NULL
    NULL
    Er was toch iets fout gegaan bij de uitslagen van de NIPT, ze hadden het wel aan de gyn bezorgd, maar niet aan secretariaat. Ze hebben dan speciaal geïnformeerd omdat er al resultaten binnen waren van testen die een week na mijne waren afgenomen. Maar het allerbelangrijkste is het resultaat: alles is in orde!!!
    We kennen ook het geslacht, maar dat houden we dus top secret tot aan de geboorte. ;)

Deel Deze Pagina