L i j s t j e ! Zwanger - Cyd (26 jaar) Eerste kindje It's a: BOY! Uitgerekend op: 10 juni - Boommm (27 jaar) Vierde kindje It's a: GIRL! Uitgerekend op: 15 juni - Puk1988 (28 jaar) Tweede kindje It's a: GIRL! Uitgerekend op: 15 juni - Kahlan83 (00 jaar) Tweede kindje It's a: ♥♥ Uitgerekend op: 16 juni - Eveliennn89 (27 jaar) Eerste kindje It's a: BOY! Uitgerekend op: 17 juni - Stemine (30 jaar) Eerste kindje It's a: BOY! Uitgerekend op: 17 juni - Sophia89 (27 jaar) Eerste kindjes It's a: GIRL!&GIRL! Uitgerekend op: 18 juni - Happiness85 (31 jaar) Eerste kindje It's a: Verrassing! Uitgerekend op: 20 juni - Lilaa (29 jaar) Derde kindje It's a: GIRL! Uitgerekend op: 20 juni - Ladiinurd (26 jaar) Eerste kindje It's a: ♥♥ Uitgerekend op: 21 juni - BJN (28 jaar) Tweede kindje It's a: BOY! Uitgerekend op: 21 juni - Dora26 (28 jaar) Eerste kindje It's a: GIRL! Uitgerekend op: 22 juni - Emetje (30 jaar) Eerste kindje It's a: ♥♥ Uitgerekend op: 23 juni - Teunie86 (30 jaar) Tweede kindje It's a: ♥♥ Uitgerekend op: 23 juni - Kleinefee (28 jaar) Vierde kindje It's a: ♥♥ Uitgerekend op: 23 juni - Tasoesz (29 jaar) Tweede kindje It's a: GIRL! Uitgerekend op: 26 juni - Maaiike (26 jaar) Derde kindje It's a: ♥♥ Uitgerekend op: 26 juni - Ggitty (34 jaar) Derde kindje It's a: ♥♥ Uitgerekend op: 27 juni Meisjes : 7 | Jongens : 4 | Verrassingen : 1 ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Afspraken & Controles 12 januari - Evelienn89 - Echo. 18 januari - Teunie86 - Controle VK. 20 januari - Sophia89 - 20 weken echo. 25 januari - Boommm - 20 weken echo. 26 januari - LadiiNurd - 20 weken echo. 27 januari - Puk1988 - 20 weken echo. 30 januari - LiLaa - 20 weken echo. 31 januari - Stemine - 20 weken echo. 01 februari - Teunie86 - 20 weken echo. 02 februari - LiLaa - Controle gyn. 22 februari - LiLaa - Controle gyn. ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Wil je ook op ons lijstje? Geef dan de volgende gegevens door: je leeftijd, je uitgerekende datum en hoeveelste kindje dan pas ik (Boommm) de lijst aan!
@Teunie86, fijn joh en leuk een jongetje. Ik zal dat roze ook wel missen moet ik zeggen. Maar toen ik mijn zoontje kreeg vond ik het uiteindelijk ook wel leuk om te shoppen. Vooral als ze iets groter zijn. De baby kleding voor jongens vind ik toch echt wel een stuk minder leuk dan voor meisjes. Heel stom maar nu heb ik ook heel erg van dat ik eigenlijk nog wel een 4e zou willen en baal ik dat ik eigenlijk al zo oud ben. Heb lang getwijfeld over een 3e. Nu vind ik een even aantal altijd al erg leuk. Maar we denken ook nog over een pleegkindje na. Mn leeftijd zit me wel in de weg. Mijn moeder was 19,25,30,37,39 en 41 toen ze kinderen kreeg. We zien het wel. Eerst deze zwangerschap maar goed volbrengen.
Mijn volgende controle bij gyn is op 26/01. Aangezien ik mijn 12-weken echo op 11 weken heb gehad, denk/hoop ik ook dat deze afspraak de 20-weken echo gaat zijn! Ze had op 15 weken wel al 90% van alle controles kunnen uitvoeren, maar ik ga toch heel opgelucht zijn als de overige 10% ook OK blijkt! Zolang ik de baby niet voel, leef ik toch nog altijd tussen hoop en vrees, zelfs op deze termijn. Ik pas ook nog in al mijn kleren en het is voor een buitenstaander nog totaal onzichtbaar. Kan echt niet wachten op wat meer feedback van mijn lichaam! We hebben ondertussen de familie & dichtere vrienden zowat kunnen inlichten & gaan het wellicht in de komende dagen ook wel online delen! Zoeken alleen nog n originele foto
Wat stil hier zeg... Vandaag de 20 weken echo gehad en alles wa gelukkig goed , nog steeds een jongetje ook!
Net de 20 weken echo ģehad, alles is helemaal in orde! Ben zo blij! We hebben ook even in 3d mogen spieken, zo schattig
aah wat goed! hier gister 2x een hele lichte bloeding gehad. vermoedelijk door het persen op harde ontlasting. echo gehad en alles in orde gelukkig maar ik schrok wel even!
Wat mooi al die goede 20-weken echo's. Toch altijd weer heel spannend vind ik. Wij moeten nog een weekje geduld hebben. Vrijdag de 10e mogen wij pas.
Hier ook de 20 weken echo gehad. Van wat ze kunnen zien ziet het er goed uit. En nog steeds een jongetje, maar dit keer lastiger te zien dan met de pretecho. Van de week ook al m'n gastouder geregeld voor na mijn verlof. Fijn idee. Wel megaduur helaas omdat ik het aan huis moet doen en dat is met voornamelijk 1 kindje thuis niet de meest aantrekkelijke optie. Ik werk maar 1 dag en m'n schoonmoeder heeft er volgens mij niet zoveel trek meer in. Dan liever zo.
Sluit me graag aan bij deze groep ik ben uitgerekend op 26 juni van ons 2de kindje..ik ben 29 jaar.. En heb vanmiddag afspraak voor de 20 weken echo... ons dochtertje heeft er helemaal zin aan. Volgens haar krijgt ze een broertje maar wij zullen het pas weten bij de geboorte..