Gaaf zeg zuid Afrika! Vakantie? Ehmm tips, af en toe even stukje lopen. Iets te lezen mee. Nekkussentje, zo'n ding voor voor je ogen als je wil slapen. Lekker vest. Evt oordopjes, al zal je die miss wel krijgen. Voor de tv's zegmaar. Ben zelf ook een keer naar zuid Afrika geweest. Goeie reis!
Wil iemand mij nog even op de lijst zetten? Sta er nog steeds niet op haha. Ik ben 31 (bijna) en 3e kindje.
shit Ik heb zojuist in een restaurant stokbroodjes gegeten met onder andere aioli.... nu bedacht ik me daarna pas dat het misschien wel vers gemaakt is met rauw ei. Voel me er niet helemaal gerust over Maarja, wat kan ik nog doen Gister ook al bij vrienden de brie gegeten, gelukkig zag ik even later de “president” verpakking in de keuken liggen. Betekende voor mij dus dat ze de brie uit de supermarkt hadden en niet van een kaasboer ofzo!!! Pfffff....
Even een klein dingetje; De baby deelt nu nog "niks" met ons dus brie en dat soort dingen kunnen gewoon. Lever (vit a) mag ook gewoon, maar met mate. Zou wel echt bij alcohol uit de buurt blijven... Zalm mag ook, maar dan vers ipv vaccuum. Niet superbang de komende maanden gaan leven hoor... Eet je ei gekookt en geniet van een beetje paté Ik was vandaag in de Juliana Toren en daar stonden borden dat je in bepaalde attracties niet in mocht als je zwanger bent. Vraag mij dan echt af vanaf wanneer dat echt een risico is...
@Sam86 Haha ja vooral in Julianatoren. Zo heftig is het daar niet. En nu zit de kleine indd nog ver verstopt en straks zitten ze in een zak met water dus ook wel een stootkussentje eromheen. Maar zal vast zijn om zichzelf in te dekken. Dat niemand, mocht t mis gaan, hun de schuld kan geven. En indd @Jorohi het kan nu nog niet zoveel kwaad. En veel dingen kun je gewoon (met mate) eten. Ik heb bij de eerste ook wel eens verse tonijn gegeten. (Uit blik mag wel, vers beter niet), maar ze is gewoon gezond geboren.
Nieuwe meiden, gefeliciteerd! Groepje begint nu wel lekkerder vol te lopen! @Sam86 dat vraag ik me inderdaad ook af. Zou dat al vanaf het begin zijn of pas later als het vruchtje ook groter is? @Jorohi maak je niet al te druk meid. We proberen allemaal overal op te letten, maar soms heb je even ergens geen erg in En het is natuurlijk niet dat ieder stuk rood vlees / rauw ei / brie van de kaasboer meteen foute boel betekent, maar het is een mogelijkheid. @MWW hoe is het nu met je? Ik had vorige maand met mijn miskraam ook echt wel grote stolsels, zo klein als hagelslag kan echt innesteling zijn. M'n duimen blijven draaien voor je. Zou wel even de vk bellen om met zo'n 6 weken een echo te krijgen, dan kun je als het goed is gewoon een hartje zien & kan je hopelijk gerustgesteld worden. @ hier blijven de krampjes aanhouden, het maakt me toch wel erg onzeker hoor! Misselijkheid begint wel met kleine vlagen te komen, hoop dat het gewoon zo blijft dat trek ik wel Ik merk wel dat ik meer hormonen in mijn lijf heb, ben echt super snel geïrriteerd en boos. Echt alsof ik met dingen wil gaan gooien haha. Tot nu toe heb ik wel goed door dat het waarschijnlijk echt hormonen zijn, dus kan ik het voor mezelf redelijk relativeren zonder dat ik het hele huis afbreek Hoe zit het bij de rest met kwaaltjes, merken jullie al dat de hormoontjes aan het vermenigvuldigen zijn?
Hoi heel veel strekte met de dames die bloedverlies hebben. Morgen heb ik een afspraak met de vk en hoop wat meer duidelijkheid te krijgen hoe ver ik ben. Heb gisteren nog een test gedaan en daar stond op 3+ voor de rest met nog twee kids in huis vliegen de dagen voorbij.
Heeeel herkenbaar. Mijn lontje is ook kort en de kids waren stierlijk dit weekend pff. En misselijkheid begint idd ook met vlagen te komen.
Haha gelukkig ben ik niet de enige! We zijn even ver maar jij bent 16 juni uitgerekend? Hoe heb je dat berekend, want ik kom uit op 17 juni met een eisprong van 24 oktober
@Jorohi niet druk maken om de alioli hoor. Zelfs in het zeldzame geval dat het vers gemaakt is met verse eieren, dan zijn de eieren altijd gepasteuriseerd. Ben zelf kok haha. @Rosje83 ik zal morgen de gyn ff bellen dan. Ik heb er geen goed gevoel over. Maar een echo is niet zo'n slecht idee. Ook fijn om te weten of t schoon is.
Gepasteuriseerd heeft niks met ei te maken maar met melk. Toch bedankt! Ik duim dat het meevalt bij je, een echo is een goed idee! Sterkte
Pasteuriseren heeft met verhitting tot een bepaalde temperatuur te maken. In de keuken bestel je ei om mee te koken vaak per pak. Dan is het gepasteuriseerd en veilig. (Als consument kan je dat ook halen bij de grotere supermarkten) Trust me, hier verdien ik mn geld mee haha. No worries babe!
@MWW wat kut zeg en dan nog zo misselijk ook @milou1991 ,@Ringetje en @Nymeria gefeliciteerd en welkom!!
Uitgerekend 16 t/m 30 juni 2018 lijst!! 16-06: xMeliisz - 27 jaar - 2e kindje niki86 - 31 jaar - 3e kindje 17-06: Emsy - 28 jaar - 2e kindje Rosje83 - 26 jaar - 1e kindje 18-06: Jorohi -29 jaar- 1e kindje MicroRNA - 30 jaar - 1e kindje 19-06: ShaYo - 30 jaar - 1e kindje 20-06: Ringetje - 35 jaar - 2e kindje 21-06: Plusje - 36 jaar - 1e kindje MWW - 32 jaar - 2e kindje 22-06: Bloomm - 27 jaar - 3e kindje 23-06: Sam86 - 31 jaar - 4e kindje Milou1991 - 26 jaar - 2e kindje 24-06: 25-06: Indy90 - 27 jaar- 1e kindje 26-06: 27-06: Nymeria - 30 jaar - 3e kindje 28-06: 29-06: 30-06: Meisjes (0) Jongens(0) Verassing (0) ************************************************************************************** Sterretjes/vlinderkindjes * Neeltje1985 ************************************************************************************** Afspraken: Oktober 16 - Emsy - intake vk 26 - Rosje83 - eerste echo 27 - Rosje83 - Intake vk (kon niet op 1 dag) 31 - ShaYo - eerste echo (wk6,5/7) en intake vk November 1 - Sam86 echo + intake gyn 2 - Bloom - echo en intake gynaecoloog 7 - Rosje83 - Intake prenatale diagnostiek EMC 7 - Plusje - intake vk & 1e echo (7w+5d) 8 - xMeliisz - Intake vk + eerste echo 14 - Sam86 - echo en gyneacoloog 17 - ShaYo - echo, intake gyneacoloog 21- Jorohi- intake vk en eerste echo
He bah. 2 dagen geen bloed/bruin verlies meer gehad, heb ik net weer klein beetje helder bloed bij t afvegen. Hoop dat t niks is..