Als jullie trouwens nog een leuke korte liefst engelse en niet al te populaire jongensnaam weten let me know. Word er nu al zenuwachtig van. Zo moeilijk voor een jongen.
Wat leuk dat sommige al weten wat het is!! En wat een mooie foto’s. Ik heb vanmorgen een foto gemaakt, weet nou niet of ik ze van mezelf mooi vind... Omdat we pas 10 Jan een echo hebben ben ik vanmorgen gaan bellen. We kunnen morgen ergens terecht! Dus we weten hopelijk morgen al wat we krijgen. Vind het zooooo spannend!!
Vind je buik prachtig @Mari30! Ik ben ook 14 weken en heb ongeveer zelfde buik denk ik. Wel afhankelijk vanuit welke hoek ik de foto maak merk ik. Andere buikfotos ook mooi, je begint het wel goed te zien nu bij de meesten. Bij m’n eerste duurde het echt veel langer, toen had ik met 16 weken nog makkelijk eigen broek aan, zag je nog amper wat. Toen had ik ook nog wat sterkere buikspieren ook denk ik hahaha. Word jaloers van al die geslachtsbepalingen!! Zit me toch af te vragen of wij hem ook niet naar voren kunnen halen hahaha. Dat is wel het nadeel van als een van de laatste in zo’n groep uitgerekend zijn. Als laatste je echo’s, als laatste verlof, waarschijnlijk als laatste bevallen... ok ok en ook als laatste weer terug aan het werk @indy90 Ik vind Jack en James heel leuk maar hier in de omgeving wel populair.
Vind je buik prachtig @Mari30! Ik ben ook 14 weken en heb ongeveer zelfde buik denk ik. Wel afhankelijk vanuit welke hoek ik de foto maak merk ik. Word jaloers van al die geslachtsbepalingen!! Zit me toch af te vragen of wij hem ook niet naar voren kunnen halen hahaha. Dat i s wel het nadeel van als een van de laatste in zo’n groep uitgerekend zijn. Als laatste je echo’s, als laatste verlof, waarschijnlijk als laatste bevallen... ok ok en ook als laatste weer terug aan het werk @indy90 Ik vind Jack en James heel leuk maar hier in de omgeving wel populair. Lastig he, jongensnamen... Hmmm buikfoto uploaden lukt niet, komt op z’n kop...
James vind ik niks maar jack vind ik inderdaad wel leuk! Haha ja lastig he als iedereen al verder is als jou. Ik schrijf ook mee in een medisch clubje en die zijn allemaal al een paar weekjes verder dan ik. Elke keer jaloers als ik die banners zie hahaha.
@indy90 Ik ben zo onhandig geweest om in zowel eind juni als begin juli groepje te gaan schrijven (druk! Maar zat zoooo de grens dat ik geen die had wat m’n ud zou worden). Maar daar loop ik lekker voorop Voordeel van een tweede is wel dat het allemaal zoveel sneller gaat...
Tijdens mijn vorige zwangerschap was ik als een van de eerste uitgerekend en als laatste bevallen. Iedereen beviel ruim voor de 40 weken en de kleine van mij zat heerlijk tot 41 weken. Dus het zegt allemaal niets Wel merk ik dat ik ook jaloers word op al de geslachtsbepalingen, nu wil ik het ook weten. Maar we wachten af, hopelijk zien we het 9 januari bij de controle en anders heb ik pech.
Ja zal best wel inderdaad. Ik had de eerste weken echt het gevoel dat het for ever zou duren hahaha. Maar vind het nu echt wel redelijk snel gaan. Het word ook steeds echter. Heb ook het gevoel dat we nog zoveel willen en moeten dat een half jaartje echt nog maar kort lijkt. Na de 20 weken echo gaan we lekker met het kamertje aan de slag daar heb ik onwijs veel zin in.
@indy90 Dat herken ik heel erg van de eerste! Heb nu meer zoiets van: heb alles in huis, en het enige wat het kindje écht nodig heeft is mama en haar melk
Vind het ook wel weer leuk hoor dingetjes uitzoeken. Maar soms zie ik echt door de bomen het bos niet. We krijgen een bedje, kinderwagen en badje. Heb zelf alleen nog maar een aankleedkussen en wat kleding gekocht. Maar nu we het geslacht weten is het ook wel wat makkelijker om alvast echt over het kamertje na te denken.
Ja het is allemaal zoveel en er is zoveel keus! Soms word je er gestoord van, pffff en dan al die mensen in de winkel die je nog van alles aan willen smeren aan gekkigheid... wat dat betreft ben ik blij dat ik alles al in huis heb!
Haha ja daar ben ik ook al voor gezwicht. Met een aankleedkussen. Die dure was toch echt veel beter volgens hun en binnen 10 sec zei ik okeee.. Nu kijk ik eerst op internet wat ik wil en dan ga ik in de winkel kijken haha en als iemand vraagt kan ik je helpen? NEEEE
Pfff ik kan het me nog zo herinneren: ‘Dit is een prima matras hoor, maar als je geen risico wil lopen op wiegendood dan kan je echt beter deze nemen’ Nou daar sta je dan... ‘nee hoor dat risico op wiegendood neem ik op de koop toe’?? M’n man werd een beetje boos op de verkoper.. en ik ook als ik erop terugkijk want zo ging het met alles inderdaad. Aankleedkussen, badje met onhandige ingebouwde pompjes, box in allerlei soorten en maten... om over kinderwagen en (vooral) autostoel maar te zwijgen...
het is nog het ergste dat het schijnveiligheid bied met name de matrasjes het betekend niet dat je bij een earosleep wel ineens volkomen veilig bent. Daar heb ik me al over ingelezen maar merk dat ik onder invloed van hormonen ook vatbaar ben voor al die dingen. ''je wil toch het beste voor je kind'' En zelfs mijn altijd nuchtere vriend heeft er last van. Het is denk ik gewoon de onzekerheid van het voor het eerst ouders worden.
Oh jeetje! Thnx voor de heads-up. Mocht ik ooit naar zo'n winkel gaan, dan zorg ik ervoor dat we goed bewapend zijn Ik heb, jaja, mijn eerste aankoop gedaan. Is totaal nog niet nodig maar ik vond t zooooo schattig. Mininachtlampje. De bontosaurus was ook geweldig, maar het hoofdje lichtte niet mee op. Ze hadden daarvan wel een leuke poster, misschien ga ik die nog een keer bestellen
Ik heb geen idee of het een populaire naam is, maar ik vind Owen een hele leuke naam. Zo heeft een collega zijn zoontje genoemd.
Ik reageer niet zo vaak, maar ik lees alles mee Wij hebben inmiddels de NIPT terug, alles was gelukkig goed en vandaag hebben we te horen gekregen dat we een meisje krijgen, zo leuk! En zo fijn om te lezen dat het met alle minimensjes zo goed gaat. De klachten variëren bij iedereen, maar alle kindjes doen het super!
15-06: Rosje83 - 26 jaar - 1e kindje ❤ MEISJE 16-06: xMeliisz - 27 jaar - 2e kindje❤️ niki86 - 31 jaar - 3e kindje Plusje - 36 jaar - 1e kindje ❤ JONGEN 17-06: ShaYo - 30 jaar - 1e kindje ❤ JONGEN Jorohi - 29 jaar - 1e kindje ❤️ Willeke17 - 36 jaar - 2e kindje ❤️ 18-06: MicroRNA - 30 jaar - 1e kindje ❤️ MEISJE Paris91 - 26 jaar - 1e kindje ❤ VERRASSING Bloomm - 27 jaar - 3e kindje❤️ 19-06: Meisje80 - 37 jaar - 2de kindje ❤MEISJE Muzieknootje - 30 jaar - 2de kindje ❤️ Sam86 - 31 jaar - 4e kindje❤ 20-06: Ringetje - 35 jaar - 2e kindje Emsy - 28 jaar - 2e kindje ❤ VERRASSING 21-06: Pietel - 36 jaar - 2e kindje ❤ 22-06: Pienelientje - 26jaar- 3e kindje MEISJE 23-06: Milou1991 - 26 jaar - 2e kindje Merel82 - 35 jaar - 1e kindje ❤ VERRASSING Bruintj3 - 33 jaar - 1e kindje 24-06: 25-06: Indy90 - 27 jaar- 1e kindje ❤ Meesje84 - 33 jaar - 2de kindje Liesbeth1987 - 30 jaar - 1e kindje Mich92 - 25 jaar - 2e kindje ❤️ VERRASSING Wianhalu - 32 jaar - 2e kindje ❤ Tranquila - 27 jaar - 2e kindje❤️ 26-06: Nymeria - 30 jaar - 3e kindje ❤️ San987 - 31 jaar - 3e kindje♥️ Mari30 - 30 jaar - 1e kindje❤ Lovely29 - 32 Jaar - 2e kindje ❤ 27-06: Vaatdoek - 33 jaar - 2e kindje ❤️ 28-06: Sandywich - 28 jaar - 2e kindje GailH90 - 26 jaar - 2e kindje ❤️ 29-06: Poesta - ? Jaar - 2e kindje Yogafanaatje - 30 jaar - 2e kindje ❤ 30-06: Madeliefje06 - 30 jaar - 5e & 6e kindje ❤️❤️ Linatje - 33 jaar - 4e kindje❤ Anonise - 26 jaar - 1e kindje ❤ Meisjes (2) Jongens(2) Verrassing (4) ************************************************************************************** Sterretjes/vlinderkindjes * Neeltje1985 - weer zwanger! * MWW ************************************************************************************** Afspraken: December 28 - Tranquila - geslachtsbepaling (14w3d) 28 - Nymeria - pretecho/geslachtsbepaling (14w1d) 28- Indy90 - Geslachtsbepaling (14+3) 28 - Rosje83 - Geslachtsbepaling (voor de zekerheid) 28 - Anonise - controle gyno 29 - ShaYo - controle gyno Januari: 2 - Rosje83 - Eerste centering pregnancy 2 - Nymeria - controle vk 2 - Lovely29 - controle vk 2 - Merel82 - controle vk 2 - MicroRNA controle vk 4 - GailH - controle vk 5 - Bloomm - Controle gyn 5 - Merel82 - echo 8 - Anonise - Geslachtsbepaling 8 - yogafanaatje - Geslachtsbepaling 9 - Lovely29 - Geslachtsbepaling 9 - wianhalu - Geslachtsbepaling 9 - GailH90 - controle gyn 9 - Indy90 - controle verloskundige 10 - Mari30 - Geslachtsbepaling + Controle vk 11 - Meisje 80 - Tweede keer Centering Pregnancy 19 - Bloomm - 20 wk GUO 25 - MicroRNA 20 wk echo 26 - ShaYo - 20 wk GUO + gesprek gyno 26 - Jorohi - 20 wk GUO 29 - Plusje - 20 wk echo Februari 1 - ShaYo - 20 wk echo bij vk (voor studie) 2 - indy90 - 20 weken echo ************************************************************************************** Gokjes bevaldatum & geslacht Rosje83 - 31 mei (37+6) - meisje Pienelientje - 4 juni (37+5) - meisje dddddddddddd - 4 juni - meisje ShaYo - 1-18 juni (hopen!) - jongen! Indy90 - 17/18 juni - meisje Yogafanaatje - 20 juni - meisje Nymeria - 21/23 juni - meisje Wianhalu - 22 juni - meisje Merel82 - 23 juni - jongen Poesta - 30 juni - meisje Anonise - 2 juli - jongetje Mich92 - 1 juli - meisje Bloomm - 1 juni - meisje
Ja leuk! Die hadden we al op ons lijstje gezet. Nog niet het wauw gevoel maar leuk genoeg voor het lijstje.