Beste wensen allemaal! Wij hebben lekker een 'rustige' oud & nieuw thuis gehad met wat vrienden en familie. Lekker naar bed toen ik wilde en in mijn eigen huis. @Plusje Ik heb juist gehoord dat voedingen weinig worden gedaan in een stoel op de babykamer, juist vaker op bed of gewoon beneden op de bank. Dus volgens mij is dat echt geen must, maar er zijn vast verschillende meningen over! De stoel van Ikea lijkt me dan wel heerlijk, alleen wel erg laag met weer opstaan
Gelukkig nieuwjaar allemaal! @Plusje ik heb de schommelstoel variant, maar niet in de babykamer maar in de woonkamer. Was heel fijn om daarin te voeden, heerlijk relax.
@Plusje Ik heb bij mijn dochter een grote loungestoel in de kamer gehad maar vond het voeden op die kamer midden in de nacht toch niks. Bij mijn zoon dus geen stoel meer neergezet en geen spijt van gehad. Je moet toch naar de keuken (of badkamer) lopen om een warm flesje te maken, vond het daarna juist heerlijk op de bank te ploffen of in bed om te voeden. Meningen verschillen maar wat mij betreft eerder een mooi accessoire en het romantische beeld met je kind in een schommelstoel dan directe noodzaak
@Plusje ik heb een makkelijke stoel in mijn zoontjes kamer staan. Ik vond het wel makkelijk. Als mijn zoontje dan afgeleid was toen hij ouder was met drinken. Ging ik rustig daar zitten. En in de nacht was een uitkomst. In de stoel voeden en weer slapend in bed leggen. Hij sliep al snel op eigen kamer namelijk vanwege geluideb die hij in zijn slaap maakte. (Klepje van iets was bij hem nog niet helemaal volgroeid vanwege dat hij zo klein was.)achteraf toch wel spijt van gehad heb zo snel op eigen kamer. Maar hij huilde niet eens. Nu met deze baby heb ik er co sleeper en hoef ik niet me bed uit voor nacht voedingen. Zoontje heeft uiteindelijk tot anderhalf nacht voedingen gehad. En dat id toch wel slopend als je er uit moet dan. En hij krijgt nog steeds bv 2x per dag. Al komt er niet heel meer uit. Hoop straks te kunnen tandemen. Al wil ik hem wel maar 2x per dag blijven geven. En zn stoel is ook handig later. Als ze ouder zijn. Ik lees hem vaak verhaaltje voor.Voor het slapen in die stoel.
Bij mij zoontje had ik geen ruimte voor een stoel en miste ik wel een plekje waar ik altijd ff rustig kon voeden. Dus ik wil nu wel een stoel als het uit komt met de inrichting. Zijn er ook dames met een dreumes waarvan de babykamer naar de baby gaat? Wat doen jullie met de kamer van de dreumes? Ik vind die van mij te jong om al in een peuterbedje te laten slapen..
Beste wensen meiden! Dat er maar een hoop gezonde baby’s ter wereld mogen komen dit voorjaar/deze zomer! Fijne stoel op de babykamer vind ik onmisbaar. Scheelt misschien of je borst of fles geeft? Bij bv is het kindje even uit bed, aanleggen en weer terug. Bij fb moet je toch naar beneden, flesje maken etc dus heb je het halve huis al gezien bij wijze van spreken. Ook nog even drinken voor het slapen gaan deed ik altijd graag op zijn kamertje ipv ergens anders. Verder de stoel vee gebruikt in fases waarin hij snel was afgeleid en ik dus een prikkelarme ruimte zocht. Momenteel is de stoel erg in trek om samen in te zitten bij verhaaltje lezen. Ik ben dus voor!
Hier gaat de kamer ook over maar baby hopelijk eerst een half jaar in de cosleeper s nachts en overdag in de wieg. Dus ledikant hoeft pas over ca een jaar over te gaan naar baby. Dan is jouw zoon 2,5 en lijkt een peuterbed wel haalbaar toch?
Hier nooit een stoel op de babykamer gehad. Ik voed liever in bed. In eerste instantie in de wieg naast ons bed. Dochter ging met 3 maanden naar eigen kamer en die haalde ik op, voedde ik in ons bed en dan weer terug in eigen bed. Mijn zoontje die ligt nog steeds bij ons in bed. Dus die voedde ik daar ook. Overdag gewoon beneden op de bank.
Gelukkig nieuwjaar!! Wij hebben bij de eerst wel een stoel op de kamer gehad, maar voedde in de nacht liever in bed. Overdag gewoon beneden. Bij bezoek ging ik soms wel naar boven, maar ging dan op bed liggen. Bij de 2de de stoel al niet meer gebruikt en ook niet gemist!! Hier blijft de babykamer ook babykamer. De eerst lag met 19 maanden in een peuterbed, de tweede met 30 maanden. Bij de eerste ging dat heel goed!! Was helemaal trots op haar nieuwe kamer!
Als ik het zo lees ga ik dan toch maar wel voor een lekkere stoel. Het was sowieso de bedoeling om een stoel in de kamer te zetten (vind het leuk, we hebben ruimte & bijvoorbeeld als er iemand bij wil zitten bij badderen ofzo), maar ik ga nu wel ook meer letten op fijn zitten tijdens voedingen Hier inmiddels vreselijk last van maagzuur, ik hoop dat het ook een beetje komt door de vette oliebollen en andere lekkere dingetjes Dat is nu weer voorbij dus hopen dat het een beetje over gaat nu.
Beste wensen meiden! Dat we allemaal maar een gezonde mini ter wereld mogen gaan zetten! @Nymeria wat een leuke kleertjes!! Wij weten sinds zaterdag wat we krijgen!! We hebben alleen afgesproken om nergens of tegen iemand iets te zeggen, dus ik moet nog even wachten met het bekend maken. We hebben het gisteren wel toen we bij onze ouders waren, het aan hun verteld. Want we konden het gewoon niet meer stil houden haha. 21 januari gaan we een bekend maken met een groot feest
Wij hebben een ouderwetse schommelstoel voor het kamertje. Vind het gewoon heel leuk staan en lijkt me heerlijk even voor het slapen samen een rust momentje te hebben. Ik had ook erg last van maagzuur @Rosje83 nu gaat het weer beter. Wijt het ook aan de oliebollen etc.
15-06: Rosje83 - 26 jaar - 1e kindje ❤ MEISJE 16-06: xMeliisz - 27 jaar - 2e kindje❤️ niki86 - 31 jaar - 3e kindje Plusje - 36 jaar - 1e kindje ❤ JONGEN 17-06: ShaYo - 30 jaar - 1e kindje ❤ JONGEN Jorohi - 29 jaar - 1e kindje ❤️ Willeke17 - 36 jaar - 2e kindje ❤️ 18-06: MicroRNA - 30 jaar - 1e kindje ❤️ MEISJE Paris91 - 26 jaar - 1e kindje ❤ VERRASSING Bloomm - 27 jaar - 3e kindje❤️ 19-06: Meisje80 - 37 jaar - 2de kindje ❤MEISJE Muzieknootje - 30 jaar - 2de kindje ❤️ Sam86 - 31 jaar - 4e kindje❤ 20-06: Ringetje - 35 jaar - 2e kindje Emsy - 28 jaar - 2e kindje ❤ VERRASSING 21-06: Pietel - 36 jaar - 2e kindje ❤ 22-06: Pienelientje - 26jaar- 3e kindje MEISJE 23-06: Milou1991 - 26 jaar - 2e kindje Merel82 - 35 jaar - 1e kindje ❤ VERRASSING Bruintj3 - 33 jaar - 1e kindje 24-06: 25-06: Indy90 - 27 jaar- 1e kindje ❤ Meesje84 - 33 jaar - 2de kindje Liesbeth1987 - 30 jaar - 1e kindje Mich92 - 25 jaar - 2e kindje ❤️ VERRASSING Wianhalu - 32 jaar - 2e kindje ❤ Tranquila - 27 jaar - 2e kindje❤️ MEISJE 26-06: Nymeria - 30 jaar - 3e kindje ❤️ San987 - 31 jaar - 3e kindje♥️ Mari30 - 30 jaar - 1e kindje❤ Lovely29 - 32 Jaar - 2e kindje ❤ 27-06: Vaatdoek - 33 jaar - 2e kindje ❤️ 28-06: Sandywich - 28 jaar - 2e kindje GailH90 - 26 jaar - 2e kindje ❤️ 29-06: Poesta - ? Jaar - 2e kindje Yogafanaatje - 30 jaar - 2e kindje ❤ 30-06: Madeliefje06 - 30 jaar - 5e & 6e kindje ❤️❤️ Linatje - 33 jaar - 4e kindje❤ Anonise - 26 jaar - 1e kindje ❤ Meisjes (5) Jongens(2) Verrassing (4) ************************************************************************************** Sterretjes/vlinderkindjes * Neeltje1985 - weer zwanger! * MWW ************************************************************************************** Afspraken: Januari: 2 - Rosje83 - Eerste centering pregnancy 2 - Nymeria - controle vk 2 - Merel82 - controle vk 2 - MicroRNA controle vk 2 - Tranquila - controle vk 4 - GailH - controle vk 5 - Bloomm - Controle gyn 5 - Merel82 - echo 8 - Anonise - Geslachtsbepaling 8 - yogafanaatje - Geslachtsbepaling 9 - Lovely29 - Geslachtsbepaling 9 - wianhalu - Geslachtsbepaling 9 - GailH90 - controle gyn 9 - Indy90 - controle verloskundige 10 - Mari30 - Geslachtsbepaling + Controle vk 10 - Willeke17 - Geslachtsbepaling + Controle vk 11 - Meisje 80 - Tweede keer Centering Pregnancy 19 - Bloomm - 20 wk GUO 25 - MicroRNA 20 wk echo 26 - ShaYo - 20 wk GUO 26 - Jorohi - 20 wk GUO 29 - Plusje - 20 wk echo 29 - ShaYo - controle gyno Februari 1 - ShaYo - 20 wk echo bij vk (voor studie) 2 - indy90 - 20 weken echo 7 - Lovely29 - 20 weken echo 27 - ShaYo - controle gyno ************************************************************************************** Gokjes bevaldatum & geslacht Rosje83 - 31 mei (37+6) - meisje Pienelientje - 4 juni (37+5) - meisje dddddddddddd - 4 juni - meisje ShaYo - 1-18 juni (hopen!) - jongen! Indy90 - 17/18 juni - meisje Yogafanaatje - 20 juni - meisje Nymeria - 21/23 juni - meisje Wianhalu - 22 juni - meisje Merel82 - 23 juni - jongen Poesta - 30 juni - meisje Anonise - 2 juli - jongetje Mich92 - 1 juli - meisje Bloomm - 1 juni - meisje Willeke17 - 9 juni - meisje
Vandaag controle gehad en alles was goed. Alleen mijn bloeddruk was iets laag 90/50 eigenlijk nog geen last van gehad. 20 weken echo ook gelijk gepland op 7 februari.
Wij hebben ook een fijne stoel over die op de kamer gaat. Als ik er niet in ga voeden dan over een tijdje wel voorlezen!
Ik heb gisteren de eerste centering pregnacy gehad, was erg leuk om te doen! Leuke meiden erbij, een groep waarin voor m'n gevoel iedereen een goede klik had met elkaar Ben erg benieuwd naar de volgende bijeenkomsten ook! Laatste is 29-05, twee weken voor ik uitgerekend ben dus ben benieuwd of ik dan nog die trap opkom Ook mijn geslachtsbepalingsecho op de 28e was goed, we hebben nu ook een meisje gezien op de echo. Wist het natuurlijk al van de bloedtest, maar toch spannend!
Ja die wilde ik inderdaad ook wel echt gaan halen, voor een lekkere luie dag thuis Zag ook in de aanbieding nu 2 voor €3,00! Ik denk dat ik er van het weekend maar een paar ga halen, voor dat geld kun je er wel een paar halen natuurlijk Bij Wibra hebben ze ook echt leuke dingen ertussen hangen, vooral wat stoerdere dingetjes voor een jongetje! Zag die tip hier voorbij komen en ben eens gaan kijken, en heb zelf een boxpakje & een rompertje gekocht