15-06: Rosje83 - 26 jaar - 1e kindje ❤ MEISJE 16-06: xMeliisz - 27 jaar - 2e kindje❤️ niki86 - 31 jaar - 3e kindje Plusje - 36 jaar - 1e kindje ❤ JONGEN 17-06: ShaYo - 30 jaar - 1e kindje ❤ JONGEN Jorohi - 29 jaar - 1e kindje ❤️ Willeke17 - 36 jaar - 2e kindje ❤️ 18-06: MicroRNA - 30 jaar - 1e kindje ❤️ MEISJE Paris91 - 26 jaar - 1e kindje ❤ VERRASSING Bloomm - 27 jaar - 3e kindje❤️ 19-06: Meisje80 - 37 jaar - 2de kindje ❤MEISJE Muzieknootje - 30 jaar - 2de kindje ❤️ Sam86 - 31 jaar - 4e kindje❤ 20-06: Ringetje - 35 jaar - 2e kindje Emsy - 28 jaar - 2e kindje ❤ VERRASSING 21-06: Pietel - 36 jaar - 2e kindje ❤ 22-06: Pienelientje - 26jaar- 3e kindje MEISJE 23-06: Milou1991 - 26 jaar - 2e kindje Merel82 - 35 jaar - 1e kindje ❤ VERRASSING Bruintj3 - 33 jaar - 1e kindje 24-06: 25-06: Indy90 - 27 jaar- 1e kindje ❤ Meesje84 - 33 jaar - 2de kindje Liesbeth1987 - 30 jaar - 1e kindje Mich92 - 25 jaar - 2e kindje ❤️ VERRASSING Wianhalu - 32 jaar - 2e kindje ❤ Tranquila - 27 jaar - 2e kindje❤️ MEISJE 26-06: Nymeria - 30 jaar - 3e kindje ❤️ San987 - 31 jaar - 3e kindje♥️ Mari30 - 30 jaar - 1e kindje❤ Lovely29 - 32 Jaar - 2e kindje ❤ 27-06: Vaatdoek - 33 jaar - 2e kindje ❤️ 28-06: Sandywich - 28 jaar - 2e kindje GailH90 - 26 jaar - 2e kindje ❤️ 29-06: Poesta - ? Jaar - 2e kindje Yogafanaatje - 30 jaar - 2e kindje ❤ 30-06: Madeliefje06 - 30 jaar - 5e & 6e kindje ❤️❤️ Linatje - 33 jaar - 4e kindje❤ Anonise - 26 jaar - 1e kindje ❤ Meisjes (5) Jongens(2) Verrassing (4) ************************************************************************************** Sterretjes/vlinderkindjes * Neeltje1985 - weer zwanger! * MWW ************************************************************************************** Afspraken: Januari: 2 - Nymeria - controle vk 2 - Merel82 - controle vk 2 - MicroRNA controle vk 2 - Tranquila - controle vk 4 - GailH - controle vk 5 - Bloomm - Controle gyn 5 - Merel82 - echo 8 - Anonise - Geslachtsbepaling 8 - yogafanaatje - Geslachtsbepaling 9 - Lovely29 - Geslachtsbepaling 9 - wianhalu - Geslachtsbepaling 9 - GailH90 - controle gyn 9 - Indy90 - controle verloskundige 10 - Mari30 - Geslachtsbepaling + Controle vk 10 - Willeke17 - Geslachtsbepaling + Controle vk 11 - Meisje 80 - Tweede keer Centering Pregnancy 19 - Bloomm - 20 wk GUO 25 - MicroRNA 20 wk echo 26 - ShaYo - 20 wk GUO 26 - Jorohi - 20 wk GUO 29 - Plusje - 20 wk echo 29 - ShaYo - controle gyno 30 - Rosje - 20 wk echo Februari 1 - ShaYo - 20 wk echo bij vk (voor studie) 2 - indy90 - 20 weken echo 7 - Lovely29 - 20 weken echo 27 - ShaYo - controle gyno ************************************************************************************** Gokjes bevaldatum & geslacht Rosje83 - 31 mei (37+6) - meisje Pienelientje - 4 juni (37+5) - meisje dddddddddddd - 4 juni - meisje ShaYo - 1-18 juni (hopen!) - jongen! Indy90 - 17/18 juni - meisje Yogafanaatje - 20 juni - meisje Nymeria - 21/23 juni - meisje Wianhalu - 22 juni - meisje Merel82 - 23 juni - jongen Poesta - 30 juni - meisje Anonise - 2 juli - jongetje Mich92 - 1 juli - meisje Bloomm - 1 juni - meisje Willeke17 - 9 juni - meisje
Ik ben er gister geweest maar moest toch echt €6,50 betalen. Had ook die groene bij de hema gekocht vorige week en die was afgeprijsd naar €5,00. Ben ook bij de wibra geweest maar vond het voor jongetjes helemaal niets. Voor meiden wel leuke dingen! Maar misschien heb ik net pech gehad. Ik zocht namelijk gewoon van die legging achtige broekjes maar kon ze nergens vinden. Ja van tumble n dry voor €30 per stuk. Dat vind ik echt zonde in maat 50/56.
Oh haha, dan zal het misschien een andere zijn en alleen via internet ofzo! En ik zag bij de Wibra juist voor meisjes weer minder leuks En ik vind €30,00 voor een broekje ook erg duur hoor. Bij ons hebben ze bij Babydump nu veel aanbiedingen, had van de week een TND broekje voor €5,00, zo ontzettend schattig! Ik ga van het weekend denk ik ook even lekker flink shoppen, merk aan mezelf dat die drempel begint te verdwijnen, dus daar ben ik erg blij mee! We gaan volgend weekend de kledingkast ophalen, heb een mooie Biedermeier kast gevonden voor een leuke prijs. Mooi in de kleur verven die we willen en klaar is kees
Cool! welke kleur gaat het worden? Ik dacht dat ik nog bijna niks had maar gister even gekeken en toch al best veel kleertjes gekocht zo. We wachten nu eerst tot de zomer collectie in de winkels hangt. (als het lukt ) Voor wat dingetjes met korte mouwen. 2 februari 20 weken echo daarna gaan we los in het kamertje. Zin in! Na de geslachtsbepaling is het ineens veel echter geworden voor ons. Hij komt echt! en over een half jaar al. Heb nu al het gevoel dat we moeten opschieten haha.
Zo leuk om al die gerichte baby kleertjes voorbij te zien komen! Hier alleen voor sinterklaas 2 rompers gekocht.. ik merk dat ik gewoon echt eerst graag t geslacht wil weten. Nog even geduld tot 9 januari en dan tot 18.30 s avonds nog geduld Mijn gevoel zegt echt een meisje.. echt benieuwd of mij gevoel t deze keer weer goed heeft.. Vorige zwangerschap had ik het het gevoel een jongen te krijgen.. en dat was dan ook een bevestiging toen ik het in beeld zag!.. Lijkt me wel even schakelen als je gevoel heel sterk iets aangeeft en het dan anders lijkt te zijn. Niet dat ik het andere geslacht niet leuk zou vinden.. tis alleen dan even relativeren haha. Hoe was dit bij jullie? Hadden jullie vooraf een sterk gevoel? En klopte dat.. of toch niet?
Haha ik wist zeker dat het een meisje zou zijn. Ondanks ik het altijd bij iedereen goed heb zat ik er bij mezelf volledig naast. Het is echt een jongetje. Dat is heel gek maar ik ben al lang blij dat het überhaupt een baby is. Inmiddels ben ik er volgens mij wel aan gewend en zeg ik al de hele dag hij dit hij dat.
Ja bij elk kindje een sterk gevoel, en klopte alle drie de keren! Ik denk overigens dat je hormonen wel mee waaien met het resultaat, want als ze nu hadden gezegd dat het een jongen zou zijn had ik waarschijnlijk ook gezegd...aahh een klein jongetje wat leuk!! Gewoon omdat het helemaal van jou is en toch wel een stukje identiteit krijgt wat er in je buik groeit. Blijft denk ik altijd leuk! Ik ben nog helemaal niet los gegaan op het shoppen, heb wel de oude kledingdozen van mijn zoon en dochter naar beneden gehaald. Heb van maat 50 tot 104, 15 fatsoenlijke rompers per maat. Ben dus wel voorzien haha 2 setjes kleertjes zelf gekocht, en ook nog redelijk wat van Mn dochter dus denk dat ik gewoon even wacht op de zomer collectie. Er zitten bij ons in het dorp hele leuke boetiekjes, duur dat wel, maar als je daar binnen staat kan je niks laten hangen!!! Overigens, ik heb de oude kleertjes van Mn dochter bekeken...die zijn dus max 2,5 jaar oud en echt werkelijk bij de meeste dingen denk ik: jeetje! Waar zat ik met Mn gedachte! Wat afschuwelijk! Dat trek je je kind toch niet aan! Haha En de leuke kleertjes hebben allemaal een herinnering. Misschien trek ik er wat zwaar aan maar vind het bij sommige items toch moeilijk om ze de nieuwe baby aan te doen..ze voelen immers zo van Mn eerste dochter..ik zie dr nog liggen als ik zon shirtje of pakje vast heb. Ik wil eigenlijk die herinnering bij haar laten.. Vreselijk geld verspilling maarja die hormonen
Jaa natuurlijk ben je blij! Fijn dat je er daarna toch wel aan gewend raakte. Er zijn gewoon mensen die zo'n sterke voorkeur hebben dat ze er veel moeite mee hebben als t anders is. Voor mij is het om het even.. net wat je zegt " allang blij dat het überhaupt een baby is" tis en blijft zo wonderlijk allemaal! Wat t geslacht ook moge zijn. Was gewoon erg benieuwd hoe dat schakelen zou zijn wanneer je een sterk voorgevoel hebt wat anders blijkt. @Pienelientje: precies wat je zegt.. denk ook dat dat voor mij zo zou gaan! Ik sta ook erg in t leven van hoe t je gegeven wordt. En daar ontzettend dankbaar voor. Haha geweldig die gedachte over de kleertjes van je eerste dochter... die hormonen doen best gekke dingen hé Wie weet is t straks na de bevalling wel anders.. en anders maar niet.. toch ook weer een ander kindje met een eigen identiteit. (Als dat gewoon mogelijk is lekker je gevoel volgen)
Ja het is wel gewoon raar als je ineens hoort dat het anders is dan je dacht. Maar dat geeft ook niet denk ik. We zeiden gister nog tegen elkaar we zouden ons al geen leven meer kunnen voorstellen zonder dat hij er aan komt. Altijd gehoopt dit ooit mee te mogen maken en nu is het gewoon zo. Onvoorstelbaar. ♥♥
Wat ontzettend leuk om die kleertjes te zien! Ik wacht zelf even met inkopen (tenzij ik iets zie liggen wat ik niet kan laten liggen), want ik verwacht een aantal zakken kleding van beide kanten van de familie (beiden hebben jongens van rond de 2 nu). Dus eerst dat even uitpluizen en dan zien we nog wel wat we nodig hebben Kwa wennen en voorgevoel. Mijn voorgevoel zei echt helemaal niets. Toch voelde het als een flinke verrassing (als t een meisjewas geweest waarschijnlijk ook). Door geslachtbepaling wordt het uberhaupt een stuk echter.. en dat is even wennen Ben er nog niet over uit met de stoel. We hebben in de woonkamer een poang staan dus misschien dat ik die eerst boven zet om erachter te komen of ik hetgebruik.. zo ja, kopen we er een bij, zo nee, gaat ie weer naar beneden. Hij is voorlopig toch niet uit de collectie Ben me nu aan het orienteren voor (kleding)kasten. De meesten zijn zo diep, vanwege hangruimte. Maar dat heb ik helemaal niet nodig. En 2stapeltjes achter elkaar is ook irritant.. dus ik denk nu dat ik de ladekast en gewone kast van de brimnes serie boven elkaar zet. Het leggedeelte is dan 41cm (effectief 39cm) diep, en dat is precies goed! Blauwgroene ladekast en wit leggedeelte. We hebben ook verduisterende gordijnen in die kleur, dus ik denk dat dit m wel gaat worden
Tipje van flipje : Wij hebben gister een rolgordijn bij de jysk gekocht voor €12,50 verduisterend. Ze hebben niet super leuke kleuren maar je kan nog altijd een leuk gordijntje doen als je dat leuk vind.
Heb alvast de olifant van kidsdepot op de kop getikt via marktplaats! 20 euries met het kaartje er nog aan. Hij is in de winkel €40. Nu nog even kijken welke beesten we nog meer gaan kiezen voor op zijn kamertje.
Pffff wat een nachtmerrie! Ik wil nooit meer enge films kijken in mn zwangerschap ... was er al bang voor maar dit slaat alles! Ga ook liever even niet meer slapen oefff.. Herkenbaar??
Hoi meiden, Allereerst allemaal van harte gefeliciteerd. Ik zou graag mee willen schrijven als dat mag. Ik lees al een tijdje een beetje mee, maar omdat ik kort achter elkaar 2 miskramen heb gehad durfde ik nog niet. Maar nu bijna 17 weken dus nu begin ik te geloven dat dit goed gaat.
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! Wat een spannende tijd zal het zijn geweest. We duimen mee dat alles goed gaat! Weet je al of je een meisje of jongetje verwacht?
15-06: Rosje83 - 26 jaar - 1e kindje ❤ MEISJE 16-06: xMeliisz - 27 jaar - 2e kindje❤️ niki86 - 31 jaar - 3e kindje Bieni - 28 jaar- 2e kindje ❤️ MEISJE Plusje - 36 jaar - 1e kindje ❤ JONGEN 17-06: ShaYo - 30 jaar - 1e kindje ❤ JONGEN Jorohi - 29 jaar - 1e kindje ❤️ Willeke17 - 36 jaar - 2e kindje ❤️ 18-06: MicroRNA - 30 jaar - 1e kindje ❤️ MEISJE Paris91 - 26 jaar - 1e kindje ❤ VERRASSING Bloomm - 27 jaar - 3e kindje❤️ 19-06: Meisje80 - 37 jaar - 2de kindje ❤MEISJE Muzieknootje - 30 jaar - 2de kindje ❤️ Sam86 - 31 jaar - 4e kindje❤ 20-06: Ringetje - 35 jaar - 2e kindje Emsy - 28 jaar - 2e kindje ❤ VERRASSING 21-06: Pietel - 36 jaar - 2e kindje ❤ 22-06: Pienelientje - 26jaar- 3e kindje MEISJE 23-06: Milou1991 - 26 jaar - 2e kindje Merel82 - 35 jaar - 1e kindje ❤ VERRASSING Bruintj3 - 33 jaar - 1e kindje 24-06: 25-06: Indy90 - 27 jaar- 1e kindje ❤ Meesje84 - 33 jaar - 2de kindje Liesbeth1987 - 30 jaar - 1e kindje Mich92 - 25 jaar - 2e kindje ❤️ VERRASSING Wianhalu - 32 jaar - 2e kindje ❤ Tranquila - 27 jaar - 2e kindje❤️ MEISJE 26-06: Nymeria - 30 jaar - 3e kindje ❤️ San987 - 31 jaar - 3e kindje♥️ Mari30 - 30 jaar - 1e kindje❤ Lovely29 - 32 Jaar - 2e kindje ❤ 27-06: Vaatdoek - 33 jaar - 2e kindje ❤️ 28-06: Sandywich - 28 jaar - 2e kindje GailH90 - 26 jaar - 2e kindje ❤️ 29-06: Poesta - ? Jaar - 2e kindje Yogafanaatje - 30 jaar - 2e kindje ❤ 30-06: Madeliefje06 - 30 jaar - 5e & 6e kindje ❤️❤️ Linatje - 33 jaar - 4e kindje❤ Anonise - 26 jaar - 1e kindje ❤ Meisjes (6) Jongens(2) Verrassing (4) ************************************************************************************** Sterretjes/vlinderkindjes * Neeltje1985 - weer zwanger! * MWW ************************************************************************************** Afspraken: Januari: 2 - Nymeria - controle vk 2 - Merel82 - controle vk 2 - MicroRNA controle vk 2 - Tranquila - controle vk 4 - GailH - controle vk 5 - Bloomm - Controle gyn 5 - Merel82 - echo 8 - Anonise - Geslachtsbepaling 8 - yogafanaatje - Geslachtsbepaling 9 - Lovely29 - Geslachtsbepaling 9 - wianhalu - Geslachtsbepaling 9 - GailH90 - controle gyn 9 - Indy90 - controle verloskundige 10 - Mari30 - Geslachtsbepaling + Controle vk 10 - Willeke17 - Geslachtsbepaling + Controle vk 11 - Meisje 80 - Tweede keer Centering Pregnancy 19 - Bloomm - 20 wk GUO 25 - MicroRNA 20 wk echo 26 - ShaYo - 20 wk GUO 26 - Jorohi - 20 wk GUO 29 - Plusje - 20 wk echo 29 - ShaYo - controle gyno 30 - Rosje - 20 wk echo 30 - Bienie - 20 wk echo Februari 1 - ShaYo - 20 wk echo bij vk (voor studie) 2 - indy90 - 20 weken echo 7 - Lovely29 - 20 weken echo 27 - ShaYo - controle gyno ************************************************************************************** Gokjes bevaldatum & geslacht Rosje83 - 31 mei (37+6) - meisje Pienelientje - 4 juni (37+5) - meisje dddddddddddd - 4 juni - meisje ShaYo - 1-18 juni (hopen!) - jongen! Indy90 - 17/18 juni - meisje Yogafanaatje - 20 juni - meisje Nymeria - 21/23 juni - meisje Wianhalu - 22 juni - meisje Merel82 - 23 juni - jongen Poesta - 30 juni - meisje Anonise - 2 juli - jongetje Mich92 - 1 juli - meisje Bloomm - 1 juni - meisje Willeke17 - 9 juni - meisje
Ik hoop dat ik de lijst goed heb overgenomen. @Mari30 ja het was een hele spannende tijd. Maar het gaat nu de goeie kant op. En we hebben 30 december een extra echo gehad. En dus ook de geslachtsbepaling. Als de vk het goed had krijgen we een meisje. Super leuk want we hebben al een zoontje.
Jeetje wat zijn jullie allemaal vlot! Ik heb op 1 knuffeldoekje na nog niets gekocht! Komt allemaal wel na 20-wkn echo, zijn er meer die beetje terughoudend zijn of ben ik de enige?
@Merel82 Nee hoor, je bent hier echt de enige niet in. Hier ook nog niets gekocht. En geen plannen gemaakt voor de babykamer. Komt allemaal nog wel. Eerst die 20 weken echo gedaan hebben. @Bieni Welkom! Spannende tijd hebben jullie achter de rug, gelukkig dat het dit keer wel goed gaat! @wianhalu Daar hoef ik geen spannende films voor te kijken helaas! Heb elke week wel dagen dat ik de ergste dingen droom, en daardoor niet meer durf te slapen helaas.
Hier ook nog niets gekocht, hebben nog veel liggen van de vorige 2. Als we het geslacht weten moet ik vast nog wel iets kopen