16 t/m 30 juni 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door xMeliisz, 4 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linatje

linatje Actief lid

11 okt 2010
    439
    272
    63
    NULL
    NULL
    Je hebt leuke plekken zoals:
    Dubai Miracle Garden
    Glow garden
    Globale Village
    Jbr (boulevard)
    Madinat jumeira (boottocht)
    Riverland Dubai

En dan heb je je natuurlijk de leuke malls. Succes en veel plezier

2. Poesta

Poesta Bekend lid

13 aug 2015
    879
    307
    63
    Leuk, dank je wel! Ga dit weekend even kijken

3. Rosje83

Rosje83 Fanatiek lid

17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    @wianhalu Ik vind het eng om naar bed te gaan als mijn vriend nachtdienst heeft, dus ik herken je gevoel wel hoor! Ik heb ook besloten even geen thrillers meer te kijken/lezen. :oops:

@Merel82 Ik heb wel wat hele kleine dingen gekocht en wat kleuren gekeken etc, maar echt grotere dingen kopen is nog wel een drempel. Ik was al trots op mezelf dat ik een rompertje heb durven kopen en een superleuk wollen giletje :p Die kon ik echt niet laten liggen!

@Poesta Bij Decathlon hebben ze ook positiebadpakken, maar die is wel iets 'sportiever'. Die gebruik ik echt voor mijn banenzwemmen. :)

@Bieni Oh wat fijn dat je weer zwanger bent en nu de 17 weken hebt gehaald!

Wij gaan niet meer op vakantie denk ik, misschien dat we in september een weekje last minute weg gaan maar dat ligt volledig aan hoe we ons allemaal voelen :p & of ik dan nog 2 weken achter mijn verlof kan plakken natuurlijk.

Van de week denk ik iets te druk gehad en gisterenavond dus wat buikpijntjes. Vanmorgen dus lekker uitgerust en weer wat nieuwe dingetjes uitgezocht. In plaats van zoeken naar uitzetlijsten ben ik juist op zoek naar wat ik vooral NIET nodig heb haha. Heb het gevoel dat er zoveel dingen zijn die je echt absoluut niet nodig hebt, dan vind ik het zonde om dat in huis te hebben. En mocht ik het toch graag willen hebben is het via bol.com vaak de volgende dag in huis :D

Merel82 vindt dit leuk.
  4. ShaYo

ShaYo Actief lid

13 sep 2017
    361
    265
    63
    Vrouw
    @linatje zwembaden waren verwarmd begreep ik van het hotel, de zee is nog fris dus?

5. ShaYo

ShaYo Actief lid

13 sep 2017
    361
    265
    63
    Vrouw
    Dat zijn ‘spots’ toch, geen hotels?
    Wij willen een hotel net buiten Dubai, omdat we er maar 1 of 2x heen willen denk ik. In of vlakbij Dubai met zwembaden (niet alleen eentje op het dak) was wel heel erg way above budget (€2000 pp excl ontbijt etc.).

6. ShaYo

ShaYo Actief lid

13 sep 2017
    361
    265
    63
    Vrouw
    @Poesta ja ik ben al eens geweest! Merk dat als ik alleen ga banenzwemmen ik te hard en te ver wil blijven zwemmen ‘zoals vroeger’. De volgende dag kan ik dan bijna niets meer. Mijn rug/bekken is wel langzaam verrot aan het raken helaas..
    Ik heb nu met die mevrouw afgesproken dat ik gewoon twee baantjes extra zwem dan dat zij zegt. En na een half uur baantjes zwemmen merk ik ook wel dat het genoeg is voor mijn rug. Afgelopen woensdag voelde ik voor het eerst de baby toen ik na het zwemmen nog 10 min stil ging dobberen met zo’n wokkel onder mijn benen en hoofd. Zoooo bizar om dat voor de eerste keer te voelen! Dus meneer vindt het zwemmen ook wel fijn denk ik ;).
    Verder ga ik nu 1x per week naar de bekkenfysio voor massage en vanaf 30jan begint ZwangerFit. Merk dat het voor nu allemaal wel even genoeg is :).

Poesta vindt dit leuk.
  7. linatje

linatje Actief lid

11 okt 2010
    439
    272
    63
    NULL
    NULL
    Ons zwembad is nu ook verwarmd maar nog steeds te koud om te zwemmen zeg maar doordat het buiten gewoon koud is.....

8. linatje

linatje Actief lid

11 okt 2010
    439
    272
    63
    NULL
    NULL
    J
    Klopt dit zijn geen hotels. Wauw dat is wel erg duur zeg

9. Yoga fanaatje 1987

Yoga fanaatje 1987 Actief lid

3 mei 2017
    353
    91
    28
    Vrouw
    Wij gaan waarschijnlijk gewoon weekje Limburg of Ardennen. Net dagje sauna erop zitten. Heerlijk. Alleen kan nu niet zo lang blijven zitten als voorheen en de opgietingrn mis ik dan ook wel. Nu nog lekker nachtje hotel. Zoontje is bij me moeder.

10. Poesta

Poesta Bekend lid

13 aug 2015
    879
    307
    63
    Heerlijk @Yoga fanaatje 1987 zo’n dagje sauna. Heb ik ook wel weer zin in!
    Bij m’n vorige zwangerschap mocht ik de opgietingen gewoon bijwonen, maar wel goed naar eigen lichaam luisteren. Zijn de adviezen daarover veranderd?

Krijg er helemaal zin in :)

11. ShaYo

ShaYo Actief lid

13 sep 2017
    361
    265
    63
    Vrouw
    Koud? Bij 23-24 graden spring ik een gat in de lucht haha

12. Yoga fanaatje 1987

Yoga fanaatje 1987 Actief lid

3 mei 2017
    353
    91
    28
    Vrouw
    Opgietingen worden volgens mij altijd afgeraden. Ook al blijf je kort. Vorige zwangerschap in 2015 waarschuwde ze altijd voor de opgieting.

13. linatje

linatje Actief lid

11 okt 2010
    439
    272
    63
    NULL
    NULL
    Haha ik snap je maar is niet vergelijkbaar met 23 graden nl hier voel het echt frisser aan. Het is momenteel ook rond de 24 graden en nog niemand zwemt hier snap je

14. Jorohi

Jorohi Actief lid

17 sep 2017
    175
    89
    28
    Vrouw
    Oooh ben je nog niks aangekomen? Ik al 3 kilo! heb geen idee wat normaal is!

15. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Nee nog helemaal niks maar kan ineens hard gaan he als ik vanaf 20 weken een kilo per week aan kom is het nog +20 o_O dat is niet mijn ambitie maar het gaat zoals het gaat.

3 kilo is volgens mij dikke prima hoor.

Jorohi vindt dit leuk.
  16. Mich92

Mich92 Bekend lid

25 nov 2015
    608
    221
    43
    Ik ben ook nog niks aangekomen. Zit nog 2 kg onder startgewicht. Maar bij vorige zwangerschap ook pas na week 20 aangekomen. En uiteindelijk +20 na atartgewicht.... was het overigens zo kwijt .

Tip: alle kolf (kolfs/ kolven???) 25% korting dit weekend bij prenetal. Snap ook dat je hem eerst niet wil aanschaffen. Maar wij waren vorige x voor aantal weken al 130 kwijt voor het huren. Dus hebben er nu 1 gekocht.

17. Pienelientje

13 okt 2017
    96
    70
    18
    Vrouw
    Nou hier gaat het niet zo goed helaas.
    Vorige zwangerschap totaal 5 kilo aangekomen en nu al 11. Ik voel me zo slecht het enige wat me beter doet voelen is eten en dan vooral het zwaar op de maag liggende vette voedsel. Ben er totaal niet blij mee maar moet het een beetje proberen los te laten want geniet nu helemaal niet van Mn zwangerschap omdat ik alleen maar bezig ben met dat ik me dik voel...ik wil niet weten hoe dit eindigd.

18. Plusje

Plusje Bekend lid

1 apr 2017
    709
    285
    63
    Wat ontzettend vervelend! Ik hoop dat je je snel wat beter voelt en dat je kan genieten.. kan je hierover met iemand praten? De vk of de huisarts misschien?

19. Pienelientje

13 okt 2017
    96
    70
    18
    Vrouw
    Ja ik heb de verloskundige erover gesproken. Ze begreep mijn ongemak maar gaf ook aan dat het waarschijnlijk een hormoonkwestie is. Ook de aanhoudende vermoeidheid die zorgt voor dat ik veel minder beweeg heeft ook zn aandeel.
    En dat ik me er zelf niet fijn bij voel is heel naar maar kunnen ze helaas niet veel aan doen.

Het is ook niet dat ik niet weet wat ik zou moeten eten, want ik ben me heel bewust dat ik zelf die rommel in Mn mond stop maar het voelt niet goed zo. Helaas, ik hoop dat ik me snel minder moe voel zodat ik weer kan sporten en als de misselijkheid minder word heb ik wellicht Mn oude trek weer terug. Hou hoop, zijn nog niet op de helft.. maargoed een zwangerschap zonder onnodige kilo’s gaat het niet meer worden.

20. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Awh wat naar om te horen. Niet zo zeer de kilo's maar meer je gevoel erbij. Ik ben tijdens mijn behandelingen ook 10 kilo aangekomen dus weet wel beetje hoe het voelt. Komt het omdat je nog zo misselijk bent? Wellicht dat iemand je hier bij kan helpen als je er zoveel moeite mee hebt? Denk wel dat het ene lichaam gewoon meer nodig heeft dan het ander. Je bent sowieso prachtig want je bent zwanger! Ook al is dat met wat meer lichaamsgewicht. Knuf

Rosje83 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina