Ik draag zelden broeken. Heb nog een aantal jurkjes die ik nog wel even aan kan. En ik heb heel veel lange vesten, dus kan ook mijn zomerjurkjes aan Via marktplaats positiekleding gekocht. Niet alles was goed natuurlijk, maar ik heb nu wel even genoeg positiekleding. Dan kan ik straks nog een paar items kopen die ik echt mooi vindt (dit is allemaal prima hoor, maar niet wauw) Ik draag wel de zwangerschapspanty's van de h&m. Heb gevoelige darmen, en normale panty's zitten vervelend dus dit is een verademing. Mijn meisje heeft een groeispurt volgens mij net zoals mijn buik
Ik draag wel al positiekleding. Pas nog 1 broek van mezelf en shirtjes pas ik wel maar beginnen omhoog te kruipen. Mijn buik is afgelopen 2 week behoorlijk gegroeid. Zal later even een fototje plaatsen. Nog meer met buikfotos? Vind ik altijd zooo leuk!
Het begint te groeien nu, draag al m’n gewone kleding nog maar had van de week wel voor t eerst een zwangerschapspanty van de hennes aan en dat zit wel lekker. Krijg volgende week kleding van m’n schoonzusje met zelfde figuur dus daarna kijken of ik nog iets nodig heb!
Mooi klein buikje nog @Merel82 Bij mij kan je er echt niet meer omheen. die zwangerschaps kleding accentueert ook lekker. Als ik die kleine buikjes van jullie zie denk ik ojeee wat gaat dit worden. En mijn tieten... niet normaal hoe hard die groeien
Mijn buik is ook ongeveer zo groot. Groeit lekker en wat je zegt zwangerschapskleding accentueert helemaal
Ik las de afgelopen dagen over een geregistreerd partnerschap. Op dit moment heb ik samen met mijn vriend een woning en mijn dochter. Het gezag is geregeld en de erkenning. Ik twijfel over een geregistreerd partnerschap omdat het gezag en erkenning makkelijk te regelen zijn. Wat zijn voor jullie de redenen om een geregistreerd partnerschap aan te gaan?
Hier mijn buikfoto! @Lovely29 wij doen een geregistreerd partnerschap omdat we ook samen een huis gekocht hebben.
Vergeleken bij jullie buikjes, voel ik me helemaal een walvis. Haha . Mooi hoor!!!! Moet ook zeggen als ik een jurkje aan heb lijkt het veel groter als met een broek en shirt. Zal vanavond eens proberen een foto te uploaden.. Lukt me steeds niet. Wij hebben een samenlevingscontract en testamenten. Vond het de vorige x helemaal geen gedoe om gezag en erkenning aan te vragen... We laten het dan ook zo. Ooit trouwen we nog wel eens, als we een geregistreerd partnerschap doen, schiet dat er geheid bij in, @Pienelientje we zoeken een korte hollandse naam, maar die ook weer niet te populair is!
Wij hebben net als jullie een samenlevingscontract en testamenten met het idee ooit nog wel eens te trouwen. Naam voor een meisje of jongen? Ik vind Pip en Puck kort, Hollands & heel leuk! Voor een jongen Jip of Pim. Maar je moet er van houden natuurlijk!
Hier inderdaad ook al een beste buik... gaat echt veel harde nu met de tweede! Wij hebben ook geregistreerd partnerschap. Achteraf beetje spijt van. De formaliteit van een huwelijk maar niet het feest... Je kan het wel laten omzetten naar huwelijk maar das dan toch anders en dan hoort de ceremonie er niet meer bij. Keertje zomaar een goed feest geven dan maar
Wij hebben nog niks geregeld. We (ik,Ik,ik) willen in de toekomst graag trouwen dus gaan nu alleen erkennen. Dat wil ik rond de 20 weken gaan regelen.
15-06: Rosje83 - 26 jaar - 1e kindje ❤ MEISJE 16-06: xMeliisz - 27 jaar - 2e kindje❤️ niki86 - 31 jaar - 3e kindje Bieni - 28 jaar- 2e kindje ❤️ MEISJE Plusje - 36 jaar - 1e kindje ❤ JONGEN 17-06: ShaYo - 30 jaar - 1e kindje ❤ JONGEN Jorohi - 29 jaar - 1e kindje ❤️ Willeke17 - 36 jaar - 2e kindje ❤️ MEISJE 18-06: MicroRNA - 30 jaar - 1e kindje ❤️ MEISJE Paris91 - 26 jaar - 1e kindje ❤ VERRASSING Bloomm - 27 jaar - 3e kindje❤️ 19-06: Meisje80 - 37 jaar - 2de kindje ❤MEISJE Muzieknootje - 30 jaar - 2de kindje ❤️ Sam86 - 31 jaar - 4e kindje❤ 20-06: Ringetje - 35 jaar - 2e kindje Emsy - 28 jaar - 2e kindje ❤ VERRASSING 21-06: Pietel - 36 jaar - 2e kindje ❤ 22-06: Pienelientje - 26jaar- 3e kindje MEISJE 23-06: Milou1991 - 26 jaar - 2e kindje Merel82 - 35 jaar - 1e kindje ❤ VERRASSING Bruintj3 - 33 jaar - 1e kindje 24-06: 25-06: Indy90 - 27 jaar- 1e kindje ❤ Meesje84 - 33 jaar - 2de kindje Liesbeth1987 - 30 jaar - 1e kindje Mich92 - 25 jaar - 2e kindje ❤️ VERRASSING Wianhalu - 32 jaar - 2e kindje ❤MEISJE Tranquila - 27 jaar - 2e kindje❤️ MEISJE 26-06: Nymeria - 30 jaar - 3e kindje ❤️ San987 - 31 jaar - 3e kindje♥️ Mari30 - 30 jaar - 1e kindje❤ Lovely29 - 32 Jaar - 2e kindje ❤ 27-06: Vaatdoek - 33 jaar - 2e kindje ❤️ 28-06: Sandywich - 28 jaar - 2e kindje GailH90 - 26 jaar - 2e kindje ❤️ 29-06: Poesta - ? Jaar - 2e kindje Yogafanaatje - 30 jaar - 2e kindje ❤ JONGEN 30-06: Madeliefje06 - 30 jaar - 5e & 6e kindje ❤️❤️ Linatje - 33 jaar - 4e kindje❤ Anonise - 26 jaar - 1e kindje ❤️ MEISJE Meisjes (9) Jongens(3) Verrassing (4) ************************************************************************************** Sterretjes/vlinderkindjes * Neeltje1985 - weer zwanger! * MWW ************************************************************************************** Afspraken: Januari: 9 - Lovely29 - Geslachtsbepaling 9 - wianhalu - Geslachtsbepaling 9 - GailH90 - controle gyn 9 - Indy90 - controle verloskundige 10 - Willeke17 - Controle vk 10 - GailH90 - geslachtsbepaling 10 - Merel82 - echo 10 - Bruintj3 - echo 11 - Meisje 80 - Tweede keer Centering Pregnancy 12 - Willeke17 - Geslachtsbepaling 19 - Bloomm - 20 wk GUO 22 - GailH90 - controle VK 22 - Anonise - controle vk 23 - GailH90 - controle gyn 25 - MicroRNA 20 wk echo 26 - Merel82 - 20 wkn echo 26 - ShaYo - 20 wk GUO 26 - Jorohi - 20 wk GUO 26 - Willeke17 - GUO 29 - Plusje - 20 wk echo 29 - ShaYo - controle gyno 29 - Wianhalu - 20 ek echo 30 - Rosje - 20 wk echo 30 - Bienie - 20 wk echo 30 - Merel82 - 4e afspraak vk Februari 1 - ShaYo - 20 wk echo bij vk (voor studie) 2 - indy90 - 20 weken echo 6 - Bruintj3 - 20 weken echo 7 - Lovely29 - 20 weken echo 8 - Mari30 - 20 weken echo 12 - GailH90 - 20 weken GUO 13 - Anonise - 20 weken echo 22 - Mari30 controle vk 27 - ShaYo - controle gyno Maart: 9 - Bruintj3 - echo ************************************************************************************** Gokjes bevaldatum & geslacht Rosje83 - 31 mei (37+6) - meisje Pienelientje - 4 juni (37+5) - meisje dddddddddddd - 4 juni - meisje ShaYo - 1-18 juni (hopen!) - jongen! Indy90 - 17/18 juni - meisje Yogafanaatje - 20 juni - meisje Nymeria - 21/23 juni - meisje Wianhalu - 22 juni - meisje! Merel82 - 23 juni - jongen Poesta - 30 juni - meisje Anonise - 2 juli - jongetje --> het is een meisje! Mich92 - 1 juli - meisje Bloomm - 1 juni - meisje Willeke17 - 9 juni - meisje > klopt! Bruintj3 - 23 juni - jongen
@Lovely29 wij hebben ook een huis gekocht en dan komt nu de baby eraan. Dus dan is het in een keer geregeld. Misschien zetten we het ooit nog om naar trouwen en dan met een symbolische ceremonie en met feest. Maar voor nu willen we nog niet trouwen. Mijn buikje begint nu echt wel te groeien het is nog een beetje een dik of zwanger buikje
Vorige week echo gehad. Geslachtsbepaling is helaas niet gelukt omdat m'n baby zijn of haar benen dicht bij elkaar hield. Ik wacht wel tot de 20 weken echo, lekker spannend hoor. De meisjesnaam en de jongensnaam heb ik al in gedacht. jongensnaam was in het begin wel moeilijk. Mijn buik is ook echt flink aan het groeien, de sommigen dachten dat ik boven 20 weken zwanger was en zo. Nee hoor het is echt wel lachen. Dat komt door mijn vleesbomen die ook mee gegroeid tijdens zwangerschap zijn. Daar heb ik helaas wel last van, vooral na het eten doet het pijn. [/IMG]
Thnx! Houd ik wel van van zulke namen! Zoek voor zowel jongen als meisje een naam! Voor meisje hebben we nu meerdere namen wel, maar vind vooral en jongens naam moeilijk! Mijn buikje is net zoals die van jou ongeveer, mooi! De foto uploaden lukt me nog steeds niet.. morgen weer een poging
Mooie buiken! In vergelijking met de zwangerschap van m’n zoon groeit m’n buik nu echt veel sneller... mn foto plaatst hij hier steeds op z’n kop. Stom. Wil iemand voor mij in de lijst aanpassen dat ik 32 ben en dat we een meisje verwachten? Misschien dat ik het dan eindelijk ga geloven!