Ik ben wel benieuwd of er ook spiritueel bewuste meiden in deze groep zitten.. Gaan jullie ook op een bepaalde manier met je zwangerschap om.. bijvoorbeeld mediteren of bewust met je aandacht naar je kindje en contact maken? Liefs
Vervelend dames van jullie bekken. Hier helaas het zelfde probleem. Fysio geeft echt wel duidelijk oefeningen mee en helpt bij mij wel. Tillen doe ik niet meer, op lichte dingen en mijn dochter na dan. Maar boodschappen; nee! Dat verergert ook alleen maar mn rug en bekken klachten. Op t werk zorg ik ook dat ik de zwaardere patiënten niet meer alleen doe, maar samen.
Ja ik. Ben zelf yoga docente en ben zeer bewust bezig met mijn lichaam en op spiritueel vlak. Mediteren doe ik vaak en voel me dan ook echt verbonden met mijn zoontje. Zie hem zelfs voor me als een visualisatie wanneer hij ouder is. Ongeveer een jaar of 4. Had ik bij mijn zoontje van nu 2 ook.
Ook last van mijn bekken nu. Ga volgende week naar iemand die erin gespecialeerd is. Zei doet op veel op spiritueel gebied erbij. Dus helemaal wat.voor mij. Ook vanaf volgende week cursus in balans zwanger. Hopelijk helpt dat. Want het lijkt erger te worden. Vanaf deze week ineens last. Moestzelfs mijn yoga les afzeggen. Vervelend hoor.voor iedereen met bekken klachten. Bij mijn zoontje had ik het niet
Jeetje dames, ik hoop dat het goed gaat met jullie bekkens en dat de oefeningen gaan helpen! Ik ben helemaal happy, ik heb m vanochtend voor het eerst écht gevoeld. Was net wakker en legde mn hand op mijn buik. 3 seconden later voelde ik een *boenk* ertegenaan. Op zo'n manier dat het voelde dat het ook daadwerkelijk mijn handpalm wat indeukte. Paar seconden later weer. Hij doettet nog!!
Pfff wat een rot nacht. Tot vorige week niks aan de hand met mijn bekken en rug. Sinds afgelopen maandag last van rug beetje. Sinds vannacht echt heftige onderrug pijn. Soms straalt het uit naar mijn heupen. Kan toch niet zo snel gaan? Ga zo voor zekerheid urine inleveren voor eventuele blaasontsteking. Maar denk mijn bekken. Heb aanstaande vrijdag wel afsrpaak met bekken fysio. Maar zoals het nu gaat. Kan ik echt niet werken. En laat het nou net zo zijn dat ik geen vast contract krijg. Tot 28 februari loopt mijn contract in de kinderopvang. Gisteren de belastingdienst aan de telefoon gehad over de kinderopvang toeslag. Nu heb je nog 3 maanden er recht op na contract beëindiging. En de uren die je dan niet gebruikt kun je verdelen over de rest van hetbjaar. Dus als ik dan weer werk heb gevonden. Hoef ik mijn zoontje niet uit te schrijven. Want er is nu een wachtlijst. Maar ze gaan dus uit van de uren die je de maand voor je contract beëindiging hebt gewerkt. Stel ik kan echt niet meer werken en ik kom in de ziektewet. Heb je er dan nog recht op? Want ik heb een nul uren contract. Dus als ze me niet inzetten hebben we op geen recht meer op die 3 maanden. En stel ik vind weer werk. Kan ik niet werken omdat er nu een wachtlijst is. Pff wat een gedoe.maandag maar ff bellen.
Mmm niet fijn he dames, ons bekken! Hier ben ik een paar dagen stil geweest. Na mijn bezoekje aan het VUmc maandag met erge buikpijn net boven mijn schaambot, veel onderzoeken, echo’s en controles bleek ik toch wel een flinke blaasontsteking te hebben. Nu dus al een paar dagen antibiotica en begin eindelijk op te knappen! Urine staat nog op kweek omdat ze streptokokken B willen uitsluiten. Dus ja, het kan ook je bekken aan de voorkant zijn.. maar ga Óók naar de huisarts voor een potje urine en een dipstikkie! Ik kreeg echt op mijn donder dat ik niet eerder was gekomen etc. Inmiddels is mijn bekken redelijk stabiel. Ik slaap met een kussentje tussen mijn knieën en dat slaapt zo veel beter! Op mijn rug liggen mag niet meer, maar als ik het doe, dan mijn mijn benen naar buiten liggen (voeten tegen elkaar, kijkersaantal). Daarnaast laat ik elke week mijn bekken (achterkant) masseren bij de fysio, niet prettig maar het helpt wel! Zware boodschappen tillen en met mijn handen vol de trap oplopen moet ik niet meer doen (trapleuning vasthouden moet van de fysio). Ik ben inmiddels van 5 dagen naar een 4 dagen contract gegaan. Ik heb met mijn vriend afgesproken om in april, de maand voor mijn verlof, hoe dan ook geen dagen meer van ongeveer 12 uur te maken (ik ga om 06:45 weg en ben om 18:00 thuis). Als het echt niet meer gaat, meldt mijn werkgever me (gedeeltelijk) ziek, dat hebben ze al aangeboden. Als het nog wel gaat, wil ik elke dag 3u korter gaan werken zodat ik van 10-15u werk ipv 08-16:30u. Ik heb een bulk aan ‘persoonlijke keuze uren’ die dan kan inzetten. Wel zo chique .
Dames hebben jullie toevallig connecties in polen Zweden of Noorwegen? Er is echt een fantastisch babykledingmerk maar ze verzenden niet naar Nederland volgens mij. Newbie, bekend bij jullie?
Phoe wat naar om te lezen dat er zoveel meiden last hebben van het bekken. Gaat iedereen naar de fysio? Oefentherapie Mensendieck is ook een goede manier van therapie om te kijken hoe je door het dagelijks leven komt met zo min mogelijk pijn. Ik heb gister mijn gender reveal party gehad. We krijgen een zoon! Dit is vanaf het begin mijn gevoel geweest en ook heel eerlijk, de voorkeur. Dus kunnen ons geluk niet op !
15-06: Rosje83 - 26 jaar - 1e kindje ❤ MEISJE 16-06: xMeliisz - 27 jaar - 2e kindje❤️ niki86 - 31 jaar - 3e kindje Bieni - 28 jaar- 2e kindje ❤️ MEISJE Plusje - 36 jaar - 1e kindje ❤ JONGEN 17-06: ShaYo - 30 jaar - 1e kindje ❤ JONGEN Jorohi - 29 jaar - 1e kindje ❤️ Willeke17 - 36 jaar - 2e kindje ❤️ MEISJE 18-06: MicroRNA - 30 jaar - 1e kindje ❤️ MEISJE Paris91 - 26 jaar - 1e kindje ❤ VERRASSING Bloomm - 27 jaar - 3e kindje❤️ 19-06: Meisje80 - 37 jaar - 2de kindje ❤MEISJE Muzieknootje - 30 jaar - 2de kindje ❤️ Sam86 - 31 jaar - 4e kindje❤ 20-06: Ringetje - 35 jaar - 2e kindje Emsy - 28 jaar - 2e kindje ❤ VERRASSING 21-06: Pietel - 36 jaar - 2e kindje ❤ 22-06: Pienelientje - 26jaar- 3e kindje MEISJE 23-06: Milou1991 - 26 jaar - 2e kindje Merel82 - 35 jaar - 1e kindje ❤ VERRASSING Bruintj3 - 33 jaar - 1e kindje 24-06: 25-06: Indy90 - 27 jaar- 1e kindje ❤ Meesje84 - 33 jaar - 2de kindje Liesbeth1987 - 30 jaar - 1e kindje Mich92 - 25 jaar - 2e kindje ❤️ VERRASSING Wianhalu - 32 jaar - 2e kindje ❤MEISJE Tranquila - 27 jaar - 2e kindje❤️ MEISJE 26-06: Nymeria - 30 jaar - 3e kindje ❤️ San987 - 31 jaar - 3e kindje♥️ Mari30 - 30 jaar - 1e kindje❤ JONGEN Lovely29 - 32 Jaar - 2e kindje ❤ MEISJE 27-06: Vaatdoek - 33 jaar - 2e kindje ❤️ 28-06: Sandywich - 28 jaar - 2e kindje GailH90 - 26 jaar - 2e kindje ❤️ 29-06: Poesta - ? Jaar - 2e kindje Yogafanaatje - 30 jaar - 2e kindje ❤ JONGEN 30-06: Madeliefje06 - 30 jaar - 5e & 6e kindje ❤️❤️ Linatje - 33 jaar - 4e kindje❤ Anonise - 26 jaar - 1e kindje ❤️ MEISJE Meisjes (10) Jongens(3) Verrassing (4) ************************************************************************************** Sterretjes/vlinderkindjes * Neeltje1985 - weer zwanger! * MWW ************************************************************************************** Afspraken: Januari: 22 - GailH90 - controle VK 22 - Anonise - controle vk 23 - GailH90 - controle gyn 25 - MicroRNA 20 wk echo 26 - Merel82 - 20 wkn echo 26 - ShaYo - 20 wk GUO 26 - Jorohi - 20 wk GUO 26 - Willeke17 - GUO 29 - Plusje - 20 wk echo 29 - ShaYo - controle gyno 29 - Wianhalu - 20 ek echo 30 - Rosje - 20 wk echo 30 - Bienie - 20 wk echo 30 - Merel82 - 4e afspraak vk Februari 1 - ShaYo - 20 wk echo bij vk (voor studie) 2 - indy90 - 20 weken echo 6 - Bruintj3 - 20 weken echo 7 - Lovely29 - 20 weken echo 8 - Mari30 - 20 weken echo 12 - GailH90 - 20 weken GUO 13 - Anonise - 20 weken echo 22 - Mari30 controle vk 27 - ShaYo - controle gyno Maart: 9 - Bruintj3 - echo ************************************************************************************** Gokjes bevaldatum & geslacht Rosje83 - 31 mei (37+6) - meisje Pienelientje - 4 juni (37+5) - meisje dddddddddddd - 4 juni - meisje ShaYo - 1-18 juni (hopen!) - jongen! Indy90 - 17/18 juni - meisje Yogafanaatje - 20 juni - meisje Nymeria - 21/23 juni - meisje Wianhalu - 22 juni - meisje! Merel82 - 23 juni - jongen Poesta - 30 juni - meisje Anonise - 2 juli - jongetje --> het is een meisje! Mich92 - 1 juli - meisje Bloomm - 1 juni - meisje Willeke17 - 9 juni - meisje > klopt! Bruintj3 - 23 juni - jongen
@Yoga fanaatje 1987 wat balen dat je nu ook last krijgt van je bekken.. Zeker omdat je Yoga docent bent, hopelijk kan degene waar je heen gaat straks helpen.. @Pienelientje ik ken het merk niet, is het: https://newbiestore.com/ Want daar staat dat ze alleen in engeland 'UK' leveren.. Misschien dat je daar wel connecties hebt? Polen zou ik denk ik wel voor elkaar kunnen krijgen.. Heb een poolse in de familie die regelmatig naar haar familie in polen reist.. (1 keer in de 2 à 3 maanden volgens mij) Vanochtend bij de verloskundige geweest, alles was weer goed.. Mijn baarmoeder zit al 1 cm. onder mijn navel, dus het groeit allemaal goed door wel al veel aangekomen vind ik bijna 6 kg.. maar de verloskundige vond het netjes en normaal.. Hoop toch niet dat die halve kilo per week vanaf nu klopt.. Nu aftellen tot de 20 weken echo.. In februari organiseren ze een infoavond bij de verloskundige over het bekken etc. Met de fysiotherapeut ook aanwezig. Daar ga ik in ieder geval naar toe. Mochten mijn bekken nu nog veel erger worden dan ga ik al eerder naar de fysio. Als ik maar niet met mijn hobby(hondensport) moet stoppen want dat zou ik echt erg vinden..
15-06: Rosje83 - 26 jaar - 1e kindje ❤ MEISJE 16-06: xMeliisz - 27 jaar - 2e kindje❤️ niki86 - 31 jaar - 3e kindje Bieni - 28 jaar- 2e kindje ❤️ MEISJE Plusje - 36 jaar - 1e kindje ❤ JONGEN 17-06: ShaYo - 30 jaar - 1e kindje ❤ JONGEN Jorohi - 29 jaar - 1e kindje ❤️ Willeke17 - 36 jaar - 2e kindje ❤️ MEISJE 18-06: MicroRNA - 30 jaar - 1e kindje ❤️ MEISJE Paris91 - 26 jaar - 1e kindje ❤ VERRASSING Bloomm - 27 jaar - 3e kindje❤️ 19-06: Meisje80 - 37 jaar - 2de kindje ❤MEISJE Muzieknootje - 30 jaar - 2de kindje ❤️ Sam86 - 31 jaar - 4e kindje❤ 20-06: Ringetje - 35 jaar - 2e kindje Emsy - 28 jaar - 2e kindje ❤ VERRASSING 21-06: Pietel - 36 jaar - 2e kindje ❤ 22-06: Pienelientje - 26jaar- 3e kindje MEISJE 23-06: Milou1991 - 26 jaar - 2e kindje Merel82 - 35 jaar - 1e kindje ❤ VERRASSING Bruintj3 - 33 jaar - 1e kindje 24-06: 25-06: Indy90 - 27 jaar- 1e kindje ❤ Meesje84 - 33 jaar - 2de kindje Liesbeth1987 - 30 jaar - 1e kindje Mich92 - 25 jaar - 2e kindje ❤️ VERRASSING Wianhalu - 32 jaar - 2e kindje ❤MEISJE Tranquila - 27 jaar - 2e kindje❤️ MEISJE 26-06: Nymeria - 30 jaar - 3e kindje ❤️ San987 - 31 jaar - 3e kindje♥️ Mari30 - 30 jaar - 1e kindje❤ JONGEN Lovely29 - 32 Jaar - 2e kindje ❤ MEISJE 27-06: Vaatdoek - 33 jaar - 2e kindje ❤️ 28-06: Sandywich - 28 jaar - 2e kindje GailH90 - 26 jaar - 2e kindje ❤️ 29-06: Poesta - ? Jaar - 2e kindje Yogafanaatje - 30 jaar - 2e kindje ❤ JONGEN 30-06: Madeliefje06 - 30 jaar - 5e & 6e kindje ❤️❤️ Linatje - 33 jaar - 4e kindje❤ Anonise - 26 jaar - 1e kindje ❤️ MEISJE Meisjes (10) Jongens(3) Verrassing (4) ************************************************************************************** Sterretjes/vlinderkindjes * Neeltje1985 - weer zwanger! * MWW ************************************************************************************** Afspraken: Januari: 22 - GailH90 - controle VK 23 - GailH90 - controle gyn 25 - MicroRNA 20 wk echo 26 - Merel82 - 20 wkn echo 26 - ShaYo - 20 wk GUO 26 - Jorohi - 20 wk GUO 26 - Willeke17 - GUO 29 - Plusje - 20 wk echo 29 - ShaYo - controle gyno 29 - Wianhalu - 20 ek echo 30 - Rosje - 20 wk echo 30 - Bienie - 20 wk echo 30 - Merel82 - 4e afspraak vk Februari 1 - ShaYo - 20 wk echo bij vk (voor studie) 2 - indy90 - 20 weken echo 6 - Bruintj3 - 20 weken echo 7 - Lovely29 - 20 weken echo 8 - Mari30 - 20 weken echo 12 - GailH90 - 20 weken GUO 13 - Anonise - 20 weken echo 22 - Mari30 controle vk 27 - ShaYo - controle gyno Maart: 9 - Bruintj3 - echo ************************************************************************************** Gokjes bevaldatum & geslacht Rosje83 - 31 mei (37+6) - meisje Pienelientje - 4 juni (37+5) - meisje dddddddddddd - 4 juni - meisje ShaYo - 1-18 juni (hopen!) - jongen! Indy90 - 17/18 juni - meisje Yogafanaatje - 20 juni - meisje Nymeria - 21/23 juni - meisje Wianhalu - 22 juni - meisje! Merel82 - 23 juni - jongen Poesta - 30 juni - meisje Anonise - 2 juli - jongetje --> het is een meisje! Mich92 - 1 juli - meisje Bloomm - 1 juni - meisje Willeke17 - 9 juni - meisje > klopt! Bruintj3 - 23 juni - jongen
Hier vanmorgen naar de bekkenfysio geweest. Klachten komen inderdaad van het bekken, maar niets om me teveel zorgen om te maken! Proberen 3-4 keer in de week te blijven sporten, paar tips gekregen en meer rust nemen.. Hoe moeilijk ook. Als ik dat bleef doen voorzag ze geen grote problemen, dus dat is echt wel fijn om te horen. De klachten die ik nu heb zijn gewoon 'normaal' al doet het soms echt verrekte zeer. Zaterdag hier een muur geverfd, vooral even om te kijken hoe de kleur uitpakt en ik ben er echt superblij mee! Dus nog een pot erbij halen en dan komt het helemaal goed Vandaag nog lekker een dagje vrij, dus kan ik nog wat in huis doen maar vooral ook het advies van de fysio opvolgen en soms lekker even gewoon 20 min tussendoor relaxen op de bank
Ja dat merk is het inderdaad. Vind het zo mooi! Ze verkopen het vooral via de site kappahl als ik me niet vergis maar dus enkel in Noorwegen Zweden polen enzo. Heb al gemaild of ze wellicht ook gewoon naar Nederland kunnen verzenden maar helaas.
Ik zou het nog even via de andere site proberen als ik jou was! En aan die engelse site (volgens mij is dat het merk) een lijst met hun verkooppunten vragen. Misschien hebben ze ook wel een nederlandse importeur..
Ik ben vandaag wel aan het spammen.. Maar! ik dacht dat mijn baarmoeder nog veel lager zat.. Maar nu ik weet dat hij al zo hoog zit heb ik gewoon het idee dat ik haar af en toe voel! Ik ga het even in de gaten houden maar het is een heel apart gevoel.. af en toe een soort belletje ofzo en af en toe een soort spiertrekking-achtig gevoel (maar dan zonder de pijn). Wel super licht.
Hier ook voor het eerst naar de bekken fysio geweest. Het probleem zit bij mij vooral in de bilspieren die de instabiliteit van het bekken willen opvangen. Dit lukt helaas niet al te best wat erge pijn veroorzaakt. Ik moet vooral rustig aan doen en niet denken dat ik maar van alles kan. Ga ik stofzuigen moet ik accepteren dat ik daarna niet ook nog de was kan ophangen bijv. Dan moet ik eerst rusten. Mijn houding was ook niet helemaal goed dus daar moet ik heel goed op letten. En moet mijn vriend opdracht geven om elke dag mijn bil te masseren. Heb ook een paar oefeningen gekregen. Maar de clue ligt m bij mij vooral in accepteren dat ik niet alles meer kan.
Pfoe, helaas nog meer slachtoffers van bekkenpijn dus Hier nu helemaal gevloerd. Sinds vannacht veel buikpijn onderin, en ben wat bloed verloren. De verloskundige kwam op huisbezoek, hoorde gelukkig een hartslag en vermoedt dat mijn bekkenpijn doortrekt naar mijn buik. Nu dus echt stoppen met werken, of ik daar nou wel of niet aan toe ben.. Op naar leukere berichten; zijn er nog meer meiden los gegaan op de z8 sale? Volgens mij is dit best unisex
Hi meiden! Ik kan alles maar moeilijk bijhouden hier hoor, sorry! Lees alles maar reageren blijft soms een beetje achter. Wat waardeloos dat zoveel dames al bekkenklachten hebben. De app ‘Rost moves’ is een hele goeie met allerlei houdings en tiladviezen om je bekken zo min mogelijk te belasten. Misschien heeft iemand er wat aan. @Paris91 Luister goed naar je lichaam en je vk. Zeker met zo’n slecht meewerkende werkgever lijkt het me inderdaad heel wijs om te stoppen met werken, hoe vervelend je dat ook vindt. Ik heb inmiddels ruim 17 weken op de teller staan en lucky me, nog steeds vrij van klachten. Voel haar regelmatig ondanks placenta aan de voorkant en dat stelt me erg gerust. De laatste dagen alleen ineens niet meer en aangezien m’n eerste zwangerschap bij deze termijn mis ging vond ik t toch wel spannend. De vk heeft me gelukkig gerust gesteld en even laten zien hoe ze nu ligt waardoor ik haar niet voel @Anonise inderdaad net een belletje, denk dat het goed kan zijn dat je haar voelt! Pfff ik denk dat de eerste 20 weken echo’s er al aan zitten te komen! Ongelofelijk hoe snel de tijd gaat...