16 t/m 30 juni 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door xMeliisz, 4 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mich92

Mich92 Bekend lid

25 nov 2015
    608
    221
    43
    ShaYo, schrikken zeg! Gelukkig is er niks ernstigs met jou aan de hand en doet de kleine het goed! Fijn dat ze je dan zo hebben gecheckt! En dat je nog bij het ziekenhuis was! Pff, wat zal je geschrokken zijn!

@Plusje ik ben gister ook gewoon wezen schaatsen, je doet automatisch veel rustiger aan en gaat niet zo hard, haha. Ik kon het in ieder geval niet laten, want hoe vaak kun je nou schaatsen buiten, :').

Kindjes kunnen trouwens nog gemakkelijk draaien in je buik tot ver in je zwangerschap!

2. Mari30

Mari30 Lid

18 aug 2017
    69
    57
    18
    Vrouw
    Hey meiden.. ik ben de afgelopen weken heel druk geweest. Maar heb wel meegelezen :)

Ik zit in de wachtkamer te wachten van het ziekenhuis ivm gtt test. Wat een smerig drankje krijg je zeg! Bah! Hopen dat ik geen zwangerschaps suiker heb :(

3. Bloomm

Bloomm Actief lid

6 apr 2016
    218
    154
    43
    Ja die is echt vies hè? Hopelijk zijn je waarden goed! Ik duim voor je!

4. Anonise

Anonise Bekend lid

21 feb 2017
    588
    315
    63
    @Mari30 wanneer krijg je de uitslag? Hopelijk goede waarden! Hebben ze vermoedden voor suiker of is het vanwege andere reden dat je de test moet doen?

5. Merel82

Merel82 Actief lid

10 aug 2017
    156
    132
    43
    Vrouw
    Sterkte @ShaYo, fijn dat alles goed is met het kleintje! Wie heeft er advies over een voedingskussen? Las dat die van de Hema slap is. Iemand goede tips?

6. Anonise

Anonise Bekend lid

21 feb 2017
    588
    315
    63
    @Merel82 ik heb die van de Hema en vind m juist te stevig haha. Ik begreep dat een vulling met bolletjes wordt afgeraden. Voor gebruik tijdens het voeden krijg ik van iedereen te horen dat juist een kleiner voedingskussen fijner is. Dus ik maak het je vast niet makkelijker nu..

Als ik die van de Hema straks te lomp vindt ga ik alsnog voor een kleintje.

Merel82 vindt dit leuk.
  7. Mari30

Mari30 Lid

18 aug 2017
    69
    57
    18
    Vrouw

Maandag krijg ik al de uitslag. Dan moet ik op controle bij de gyn.
    Ik moest het onderzoeken doen omdat er van beide kanten van de familie oudersdoms suikerziekte voor komt. Hopelijk krijg ik maandag goed nieuws te horen.

8. Mari30

Mari30 Lid

18 aug 2017
    69
    57
    18
    Vrouw
    @Merel82

Ik heb het voedingskussen van Doomoo. En dan de middelste versie
    Dus dat is een grote, maar niet een hele harde. Hij is wel prijzig, namelijk €48.
    Maar heb hem een tijdje terug gekocht bij de Prenatal toen ze 20 of 25% korting hadden.
    Mn vriendinnen waren hier allemaal heel erg tevreden over. Ze hebben hem ook gebruikt met een hoeslaken eromheen. Zodat de kleine er ook in kon liggen.

Merel82 vindt dit leuk.
  9. Mich92

Mich92 Bekend lid

25 nov 2015
    608
    221
    43
    Ik heb ook het voedingskussen van Doomoo, moet zeggen dat ik hem weinig heb gebruikt de vorige keer. Maar met slapen vind ik hem nu wel fijn! Hij is stevig, maar absoluut niet te.

Merel82 vindt dit leuk.
  10. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    @ShaYo dat is even schrikken! Gelukkig alles goed met jullie.

@voedingskussen ik heb er 1 bij kruitvat gehaald paar week geleden. Heb hem nog niet gebruikt met slapen en met een baby uiteraard ook niet dus geen idee of het wat is. Maar hij was in de aanbieding en zo goedkoop dat ik dacht waarom niet. :p

Hier vanmorgen tijdens een broodje kaas maken met de kaasschaaf in mijn duim gesneden. Letterlijk door de zijkant heen en bloeden als een rund. Werd er helemaal misselijk van. Hopelijk geneest het weer mooi. Mijn nagel is ook helemaal stuk. :$

Di mogen we weer voor controle ben benieuwd. Ik voel de kleine nog steeds niet overduidelijk. Voel wel wat kleine knapjes maar dat ik die nou echt kan plaatsen als schoppen kan ik niet zeggen. Word daar best onzeker van dus wil dat ook even gaan bespreken.

Merel82 vindt dit leuk.
  11. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Jeetje dat zal wel schrikken zijn geweest Shayo.

Mari, fijn dat de test er weer op zit. Hopelijk blijft suiker je bespaart!

@voedingskussen: bij de eerste veel mee geslapen, maar jeetje wat een onding!! Bij de tweede had ik een kleiner kussen gebruikt. Heb hem destijds via marktplaats gekocht, dus geen idee waar hij vandaag komt..
    Wel veel gebruikt na de geboorte om de kleine in te leggen.

Hier alles goed. Voel me steeds beter, afgelopen weken erg moe geweest en voelde me vaak flauw. Heb een lage bloeddruk.. heb het idee dat dat nu beter wordt, gelukkig!

@babykamertje, hetgeen wat hier voorbij komt ziet er allemaal al zo leuk uit!!
    Hier zijn we nog lang niet zo ver.. de zolder is bijna opgeruimd, dan kan er een kamer op de 1ste verdieping leeg gehaald worden, dit wordt de kamer van de middelste.. die wil graag in onze vakantie overleggen, ik ben dan 33 weken. Heeft ze even de tijd om te wennen aan haar nieuwe kamer.
    De babykamer blijft zoals hij nu is.

Merel82 vindt dit leuk.
  12. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Jeetje @ShaYo wat moet dat schrikken zijn geweest en wat een flinke klapper heb je gemaakt zeg dat je bond en blauw bent. Gelukkig gaat met de kleine man alles goed.

Ik heb ook de voedingskussen van de kruidvat gehaald. Gebruik deze echt alleen met voeden en om de kleine even in te leggen in de box. Met slapen verwacht ik hem niet nodig te hebben.

Merel82 vindt dit leuk.
  13. Merel82

Merel82 Actief lid

10 aug 2017
    156
    132
    43
    Vrouw
    Thanks voor de #voedingskussen tips meiden. Dit weekend de muurstickers voor de op de babykamer besteld, hele leuke met thema australie (zijn gek op dat continent) van lilipinso via grasonderjevoeten.nl Kan niet wachten tot ze binnen zijn!

Mari30 vindt dit leuk.
  14. ShaYo

ShaYo Actief lid

13 sep 2017
    361
    265
    63
    Vrouw
    Je ziet de waarden toch gelijk op het metertje? Niet boven de 7.7 :)

15. ShaYo

ShaYo Actief lid

13 sep 2017
    361
    265
    63
    Vrouw
    Ik heb een kussen van doomoo van een vriendin overgenomen, maar slapen met zo’n ding is onmogelijk! Ik draai regelmatig van zij op zij en dan moet ik dat hele ding meeslepen en ben ik klaarwakker (en mijn vriend ook Haha).
    Ik heb gewoon een klein zacht kussentje onder mijn buik en op een slechte bekkendag ook eentje tussen mijn benen. Die kan ik nu aardig in mijn slaap/onderbewustzijn na het omdraaien weer lekker positioneren. Dus als iemand nog een doomoo wil.. of mij kan uitleggen hoe zo’n ding dan wel lekker ligt.. graag!

Merel82 vindt dit leuk.
  16. Rosje83

Rosje83 Fanatiek lid

17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    Voedingskussen slaap ik al vanaf het begin mee. Niet omdat het nou zo nodig was maar om eraan te wennen :rolleyes: Ik heb wel zo'n grote met balletjes en draai vaak van zij naar zij maar inmiddels til ik onderbewust dat hele ding gewoon mee :D

Ik heb hem geleend van m'n schoonzus, anders had ik er wel een gehaald van traagschuim denk ik hoor..

@indy90 Succes. Ik had een vriendin met placenta achter en die voelde de kleine zelfs pas met 22 weken ofzo, dus met een placenta voor hoeft het volgens mij echt nog niet maar snap je ongerustheid.:rolleyes: Hopen dat de vk je ook een beetje gerust kan stellen :)

indy90 vindt dit leuk.
  17. Mari30

Mari30 Lid

18 aug 2017
    69
    57
    18
    Vrouw
    Hey,

Nee ik kreeg geen vingerprik. Er werd gelijk een buisje bloed afgenomen en na 2 uur weer.
    Maar alles was goed, 4,6 en na het drankje 6.3 :thumup:

Bloomm vindt dit leuk.
  18. Rosje83

Rosje83 Fanatiek lid

17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    @ShaYo Hoe gaat het nu met je?

@Mari30 Fijn dat het allemaal goed is!

19. Paris91

Paris91 Fanatiek lid

22 jul 2017
    1.384
    1.276
    113
    Vrouw
    Vandaag wat kleding wezen shoppen, en meteen maar wat zomers voor de mooie dagen die hopelijk nog komen :cool:.
    Hemdje, maxi jurk met vestje, jurkje en een cropped sweater. Alles bij elkaar 35 euro :thumup:.

Bijgevoegde bestanden:

20. Rosje83

Rosje83 Fanatiek lid

17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    Bij de Primark! Ik heb inderdaad ook zo'n lang shirt gekocht, zijn super fijn & lang genoeg zodat ze niet te kort worden als je buik dalijk 30 cm uitsteekt haha. Moet er alleen nog even een paar bijhalen ook.
    En na m'n zwangerschap gebruik ik ze weer gewoon lekker als slaapshirt, dus dan heb ik er ook nog langer iets aan! :p

Deel Deze Pagina