16 t/m 30 juni 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door xMeliisz, 4 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Plusje

Plusje Bekend lid

1 apr 2017
    709
    285
    63
    Om de 2 uur in de nacht? Jeetje dat moet erg vermoeiend voor je zijn! Hopelijk krijgt hij snel een beter ritme voor je.
    Hier verschilt het, maar meestal.zit er 3 a 4 uur tussen in de nacht. Eén keertje zat er 6 uur tussen, maar dat heeft hij verder nog niet vol kunnen houden.
    Wel is hij de 2e helft vaak onrustig, maakt veel geluid terwijl hij slaapt. Kreetjes, kreuntjes en veel bewegingen, allemaal met zn ogen dicht. Hebben jullie dat ook? Overdag als hij slaapt heeft hj dat zo goed als niet..

Ik voed nog niet overal, maar ik kom ook bijna nog niet het huis uit voor langere tijd. Probeer het altijd tussen voedingen te doen, maar denk dat ik er niet aan ga ontkomen. Maar tot nu toe vind ik de korte tripjes heerlijk, heb ook nog geen behoefte om ergens naar toe te gaan eigenlijk, lekker cocoonen, zeker met dit weer.

2. Yoga fanaatje 1987

Yoga fanaatje 1987 Actief lid

3 mei 2017
    353
    91
    28
    Vrouw
    Nou vannacht zat er toevallig 4 uur tussen. Erna anderhalf en 1x 2 uur weer zit vooruitgang in. Het is idd vermoeiend. Maar ik val sbel weer in een diepe slaap. En mijn man laat me langer liggen als hij vrij is. In het begin had kai ook nog last van krampjes tussendoor. Dus toen was het helemaal vermoeiend. Nu af en toe nog wel onrustig inde nacht. Maar biet veel. We zijn ook naar een osteopaat geweest. Vanwege onrust in zijn lichaam. Hij kreunde veel en krampjes en rug en schouders zaten vast. Na 2 behandelingen is t al veel beter. Veel minder kreunen etc.

3. Plusje

Plusje Bekend lid

1 apr 2017
    709
    285
    63
    Fijn dat er vooruitgang in lijkt te zitten!

Oei geen bloemkool meer voor mij voorlopig. Het arme ventje had heel veel last van krampjes vandaag, ik verdenk de bloemkool van gisteren..

Heerlijk he, die wat normalere temperaturen!

4. Plusje

Plusje Bekend lid

1 apr 2017
    709
    285
    63
    Heeft die van jullie ook een voorkeurshouding?
    Bij ons is zijn linkerkant favoriet, en daar begint het nu ook wat af te platten (cb kwam ermee en nu valt het mij ook op). Dus nu hebben we de wieg andersom opgemaakt en interessante dingetjes (lees gekleurd) aan de goede kant van de box gelegd. Ook leg ik hem zo neer dat de lichte raamkant aan de kant zit waar hij naar toe moet draaien. Werkt nog niet echt, dus iedere keer draai ik handmatig zijn hoofdje als hij weer verkeerd ligt. Hopelijk werkt het goed genoeg. Anders ga ik ook eens een zijligkussen proberen.

5. Yoga fanaatje 1987

Yoga fanaatje 1987 Actief lid

3 mei 2017
    353
    91
    28
    Vrouw
    Mijn oudste had dit heel erg. Doorverwezen naar een kinder fysio en dat heeft erg geholpen. Je kan hem in de box bijv en in de wagen op de buik laten slapen. Dan ben je erbij. Of draagzak (wel een ergonomische) kan het misschien door de bevalling komen? Anders kan een osteopaat ook goed helpen.
    Hier slaapt Kai op zijn buik altijd. Anders slaapt hij niet. Heb er nu meer vertrouwen in. Hij kan zijn hoofd al goed rechtop houden.

Een zij lig kussen is niet veilig.

Deel Deze Pagina