Ik heb eigenlijk zowat geen kwaaltjes. Alleen hele gevoelige boobies, en nu paar keer hele lichte misselijkheid gehad maar dan had ik te lang niks gegeten. Ik eet als een paard haha. Meer meiden die nergens last van hebben?
Kloppend hartje gezien! Wauw, wat magisch weer... ben helemaal verliefd. En vooral enorm opgelucht, want het is gelukkig geen mola weer, pff!!! Voel me met vlagen beroerd en zo extreem moe en futloos.
Wat fijn Mich92. Ik hoop zo dat het bij ons volgende week donderdag ook allemaal goed is. Ik merk dat ik het toch wel heel spannend vind hoor. Ik ben ook extreem moe, overdag voel ik me af en toe een wandelende zombie en in de avond kan je me wegdragen en lig ik kwijlend op de bank. En daarnaast nog steeds een groot deel van de dag misselijk. Ik hoop dat in het tweede trimester de klachten een beetje weggaan.
Ik ben ook helemaal kapot in de avond. Mijn man werkt vaak pas smiddags. Dus vaak kan ik op wel wat langer liggen als.ik niet hoef te werken. Maar alsnog ben ik dan moe.
@Merel82 hier nog een bijna-kwaalloos meisje! Gevoelige tepels nemen af. Niet misselijk, op een uurtje eerder naar bed na niet extreem moe. Ik moet alleen ook elke 2u eten!
Ik ben heel bang dat ik geen kloppend hartje ga zien. Vorige keer waren er ook geen tekenen dat het wel eens mis zou kunnen zijn, dus merk dat ik erg pessimistisch ben.. Ik zie erg tegenop aankomende dinsdag.. en daarnaast is vandaag de termijn dat het de vorige keer stopte.. ben gewoon bang..
Wat ontzettend fijn dat er weer wat mooie kloppende hartjes bij zijn gekomen!!!! Vermoeidheid: Ja enorm.. Merk inderdaad ook dat ik echt NERGENS zin in heb (schoonmaken? Dat kan volgende week toch ook ). Misselijkheid: Het is veranderd op een of andere manier, niet minder geworden maar eten smaakt beter. Alleen ik kan kleinere porties eten omdat anders alles er meteen weer uit komt Afscheiding: Ja inderdaad meer, maar inmiddels ook een schimmelinfectie Schijn je meer vatbaar voor te zijn tijdens zwangerschap, dus hoop niet dat het een van de vele is. Buikpijn: Best veel, alsof er een baksteen in m'n baarmoeder ligt & zo strak staat dat hij ieder moment kan ontploffen. Maar vooral na iets te hard wandelen of iets teveel doen. Dus probeer alles gewoon iets rustiger te doen en dan gaat het wel goed. Verder voel ik me opzicht wel prima! Ik had me het veel erger voorgesteld met misselijkheid etc, maar ik functioneer gewoon nog @Plusje Ik snap je onzekerheid meid. Ik hoop dat je volgende week een kloppend hartje mag zien & je iets zekerder wordt!
@Plusje dikke knuffel kan me goed voorstellen dat deze periode extra zwaar is omdat het vorige keer mis ging. Positief blijven, de kans is heel klein dat het weer gebeurd. Ik begin ook langzaam de zenuwen te krijgen. Zie hier allemaal positieve berichten voorbij komen en ik moet nog wachten tot 14 november. Dat is het nadeel van achteraan in de lijst hangen. Wat betreft kwaaltjes hier eigenlijk ook niet bemoenswaardig. Ben moe maar dat komt meer door te weinig nachtrust. Soms lichtelijk misselijk, soort maagzuur en wat meer honger. Terwijl ik nu weer niet aan eten moet denken en dan moet ik dadelijk nog koken
@Lovely29 Ik moet ook nog ruim een week wachten! Spannend blijft het inderdaad. Denk dat we dat allemaal wel herkennen. Hopelijk heeft iedereen straks goed nieuws. @Plusje De termijn halen waarop het de vorige keer misging is een rare en lastige dag he... kan je een beetje afleiding zoeken? Meiden die allemaal een kloppend hartje hebben gezien... Gefeliciteerd! @Merel82 Hoewel ik gisteren moest overgeven heb ik eigenlijk helemaal nog geen klachten. Denk dat ik een virusje van m’n zoon heb overgenomen. Verder voel ik me prima, en ben daar erg dankbaar voor. Weeïg gevoel herken ik wel als ik niet regelmatig eet.
@Plusje Dikke knuffel voor jou! Ik weet hoe je je voelt, ik zag ook enorm op tegen de echo, had totaal geen vertrouwen. Was bang voor slecht nieuws. Ik ga duimen voor jou aanstaande dinsdag!!!
Positief denken en vertrouw op je lichaam! Je kunt er niets aan veranderen maar positieve gedachten voelen beter. Hup, koppie op en ervoor gaan!!
Dikke knuffel! Snap dat het spannend is! Heb je niet overwogen om eerder een echo te maken, gewoon voor jezelf en het gestrest in je hoofd? Ik ga duimen voor je!
@Plusje de kans dat het goed zit is zoveel groter dan andersom! Hou die ook goed vast. @Poesta en @Lovely29 Hier iemand die nog 2,5 week moet wachten tot de echo
Ik herken mezelf in je! Daarstraks twee broodjes van de Mac Donalds op en een hele pizza en ik heb het idee dat Mn holle kies net gevuld is. Wil alleen slapen en eten eigenlijk haha Mijn man herkent me niet meer, ben zo’n water en wortel typetje....maar nu dus even niet. Kilo’s vliegen eraan! Verder nergens last van!
Dank jullie wel voor jullie lieve woorden meiden. Doet me goed. Ik kan helaas niet een knop in mijn hoofd omzetten om er positiever over te zijn of vertrouwen te hebben. Moet gewoon maar even doorbuffelen tot de echo.. wilde m niet eerder omdat ik vermoed dat ik nog altijd onzeker zou zijn tot dit termijn. Misschien dat ik even offline blijf tot dinsdag, om wat afleiding ergens anders te vinden. Dikke knuffel iedereen.
Hai meiden! Ik mag me ook bij jullie aansluiten Voor nu staat de datum op 28 juni maar dat kan natuurlijk nog veranderen. Dinsdag de eerste afspraak + echo, dan ben ik 6w4d dus ben heel benieuwd wat er dan al te zien is! Hopelijk een mooi kloppend hartje <3 Leuk om zo te lezen van iedereen in hetzelfde schuitje en spannend ook allemaal! xx
Gefeliciteerd iedereen met een mooie echo! Ik ben maandag eindelijk aan de beurt. Sinds gisteren zo weeïg. Ugghhh mijn hemel, had af en toe gewoon het gevoel dat ik echt moest spugen. Vanmorgen bij de Lidl ook, stond bijna af te rekenen en moest er exht niet aan denken, het kwam elke keer omhoog. Zo naar. Maarja, als het geen goede echo is, weet ik het niet meer