Herkenbaar, daar zijn wij ook tegenaangelopen bij ons zoontje. Tis dat wij vorig jaar verhuisd zijn naar een andere stad, maar dat was echt een drama. Na veel zeuren bij de gemeente is er met de school gepraat die bij ons achter zit (wonen in nieuwbouwwijk en de huizen worden uit de grond gestampt) er moet gewoon plek zijn voor al die kinderen die er nieuw komen wonen of net als wij verhuisd zijn. Gelukkig is het gelukt, maar ik zou ook aanraden z.s.m. in te schrijven hoor, desnoods op meerdere scholen.
Wat ontzettend naar @GailH90 !! Eerst maar een beetje “aansterken” daar. Hoop dat je daarna gauw naar huis mag. Dikke knuffel!!
Jeetje inschrijven voor de basisschool?!? Ik vind het al vroeg om kraamzorg voor de 16 wkn te regelen... Wonen in de stad dus zal er s een Google actie op loslaten hoe dat hier zit!
Welkom @Madeliefje06, wat gaaf zeg zo’n groot gezin. ❤️ Wat heftig dat jullie je zoontje zijn verloren. Is hij vanwege vroeggeboorte overleden of iets anders? Sorry voor het vragen, als je het liever niet verteld dan snap ik dat. @GailH90 nog steeds opgenomen dus. Pfff. Veel sterkte! Het viel me trouwens op dat je niet op de lijst staat? Hier gaat het goed, geen bloedverlies meer gehad gelukkig. Dus zal vaatje zijn geweest. Op een andere fb groep waren er meer die hetzelfde hadden en die kregen beide een echo ter controle. Wel jammer dat ik niet gebeld heb haha, had ik ook nog even kunnen spieken. Maar ben natuurlijk blij dat alles goed gaat. Ik wil denk ik echt proberen het geheim te houden tot 14 weken. Dan hebben we geslachtsbepaling en die 28e van december vieren we kerst met mijn familie. Dus lijkt me leuk als onze kinderen dan meteen kunnen vertellen dat ze een broertje of een zusje krijgen.
Uitgerekend 16 t/m 30 juni 2018 lijst!! 16-06: xMeliisz - 27 jaar - 2e kindje niki86 - 31 jaar - 3e kindje 17-06: Emsy - 28 jaar - 2e kindje ❤ Rosje83 - 26 jaar - 1e kindje ❤ 18-06: Jorohi -29 jaar- 1e kindje MicroRNA - 30 jaar - 1e kindje ❤️ 19-06: ShaYo - 30 jaar - 1e kindje ❤ Meisje80 - 37 jaar - 2de kindje ❤ Muzieknootje - 30 jaar - 2de kindje ❤️ 20-06: Ringetje - 35 jaar - 2e kindje Paris91 - 26 jaar - 1e kindje ❤ 21-06: Plusje - 36 jaar - 1e kindje ❤ Merel82 - 35 jaar - 1e kindje ❤ Sam86 - 31 jaar - 4e kindje❤ 22-06: Bloomm - 27 jaar - 3e kindje Pienelientje - 26jaar- 3e kindje Tranquila - 27 jaar - 2e kindje❤️ 23-06: Milou1991 - 26 jaar - 2e kindje 24-06: Bruintj3 - 33 jaar - 1e kindje 25-06: Indy90 - 27 jaar- 1e kindje Meesje84 - 33 jaar - 2de kindje Liesbeth1987 - 30 jaar - 1e kindje Mich92 - 25 jaar - 2e kindje ❤️ 26-06: 27-06: Nymeria - 30 jaar - 3e kindje ❤️ Yoga fanaatje - 30 jaar - 2e kindje❤ Vaatdoek - 33 jaar - 2e kindje ❤️ Linatje- 32 jaar - 4e kindje 28-06: Wianhalu - 32 jaar - 2e kindje Sandywich - 28 jaar - 2e kindje 29-06: Anonise - 27 jaar - 1e kindje Poesta - ? Jaar - 2e kindje Lovely29 - 31 Jaar - 2e kindje 30-06: Madeliefje06 - 30 jaar - 5e kindje Meisjes (0) Jongens(0) Verrassing (0) ************************************************************************************** Sterretjes/vlinderkindjes * Neeltje1985 * MWW ************************************************************************************** Afspraken: November 14 - Indy90 - eerste echo. 14 - Anonise - eerste echo 14- Lovely29 - eerste echo + intake 16 - Madeliefje06 - eerste echo + intake 17- Mich92 - gyn echo (3e) 17 - ShaYo - intake gyneacoloog + derde echo (9w3d) 20 - Vaatdoek - termijnecho 20-Sam86 - echo en gyneacoloog 21- Jorohi- intake vk en eerste echo 21- Sandywich - echo vk 21 - Plusje - termijnecho (10wkn) 22 - Muzieknootje - intake vk 22- yogafanaatje- 2e echo 22- Mich92 - intake vk 23 - Wianhalu - Intake vk 23 - Sandywich - Intake vk 23- Sam86 - intake WKZ 24 - Merel82 - termijnecho (10wkn) 27 - Bruintj3 - Intake vk 28 - Wianhalu - Termijn Echo 28 - Emsy - termijn echo 30 - Paris91 - Derde echo (termijn echo) 30 - Meisje80 - termijnecho December 3 - pienelientje - termijn echo 6 - Tranquila - termijn echo 7 - Anonise - termijn echo 8 - Nymeria - termijn echo 23 - pienelientje - geslachtsbepaling (14w1d) 28 - Nymeria - pretecho/geslachtsbepaling (14w1d)
Ik ben zooo nerveus voor morgen! 11 uur ben ik aan de beurt dus hoef er gelukkig niet de hele dag tegenaan te hikken. Hopelijk is alles goed met mini en kunnen we eindelijk echt genieten.
Hier aangemeld met 7 weken voor de kinderopvang: de dinsdag zat al vol . Geloof je toch niet.. nu zijn het de maandag en donderdag geworden. Ook de kraamzorg is al geregeld en bevestigd door VGZ, ze komen rond week 20 voor de intake. Ook PZ en mijn leidinggevende zijn inmiddels op de hoogte en kijk eens hoe lief: (zie foto).
@Nymeria Gelukkig geen bloedverlies meer. Lijkt me zo ontzettend schrikken! @Madeliefje06 Welkom! Wel heftig al 3 kindjes niet mogen ontmoeten, ik hoop dat het deze keer goed blijft gaan en jullie een 2e kindje in jullie armen mogen sluiten! @Neeltje1985 IK BEN ZO BLIJ VOOR JE!!!!! Wat gaaf! Ik hoop echt voor je dat het deze maand goed blijft plakken, zeker na de afgelopen 2 maanden. Ik blijf je in de gaten houden @Paris91 Hoe gaat het met de misselijkheid, voel je je vandaag al iets beter? Hoop dat de medicijnen gewoon even tijd nodig hebben gehad om in te werken Ik schaam me bijna een beetje dat ik zo weinig heb bijgelezen / gereageerd, maar ik ben zo mooeeeeee. Merk ook dat ik mezelf erg probeer af te leiden tot de uitslag van het bloedonderzoek binnen is, hopelijk morgen, dan ben ik nog vrij. Hier nog steeds hetzelfde, iedere dag prijs ik mezelf weer gelukkig dat ik me er tot nu toe makkelijk doorheen sla en weinig last heb van vervelende kwaaltjes (die vermoeidheid is vervelend, maar niets vergeleken bij ernstige misselijkheid etc.). Kinderopvang heb ik ook al over zitten lezen, maar aangezien mijn vriend onregelmatig werkt zullen wij ook onregelmatige kinderopvang nodig hebben. Maar aanmelden voor de basisschool, is dat serieus al nodig? Jeetje ik moet nog veel leren
Uitgerekend 16 t/m 30 juni 2018 lijst!! 16-06: xMeliisz - 27 jaar - 2e kindje niki86 - 31 jaar - 3e kindje 17-06: Emsy - 28 jaar - 2e kindje ❤ Rosje83 - 26 jaar - 1e kindje ❤ 18-06: Jorohi -29 jaar- 1e kindje MicroRNA - 30 jaar - 1e kindje ❤️ 19-06: ShaYo - 30 jaar - 1e kindje ❤ Meisje80 - 37 jaar - 2de kindje ❤ Muzieknootje - 30 jaar - 2de kindje ❤️ 20-06: Ringetje - 35 jaar - 2e kindje Paris91 - 26 jaar - 1e kindje ❤ 21-06: Plusje - 36 jaar - 1e kindje ❤ Merel82 - 35 jaar - 1e kindje ❤ Sam86 - 31 jaar - 4e kindje❤ 22-06: Bloomm - 27 jaar - 3e kindje Pienelientje - 26jaar- 3e kindje Tranquila - 27 jaar - 2e kindje❤️ 23-06: Milou1991 - 26 jaar - 2e kindje 24-06: Bruintj3 - 33 jaar - 1e kindje 25-06: Indy90 - 27 jaar- 1e kindje Meesje84 - 33 jaar - 2de kindje Liesbeth1987 - 30 jaar - 1e kindje Mich92 - 25 jaar - 2e kindje ❤️ 26-06: 27-06: Nymeria - 30 jaar - 3e kindje ❤️ Yoga fanaatje - 30 jaar - 2e kindje❤ Vaatdoek - 33 jaar - 2e kindje ❤️ Linatje- 32 jaar - 4e kindje 28-06: Wianhalu - 32 jaar - 2e kindje Sandywich - 28 jaar - 2e kindje GailH90 - ? jaar - 2e kindje 29-06: Anonise - 27 jaar - 1e kindje Poesta - ? Jaar - 2e kindje Lovely29 - 31 Jaar - 2e kindje 30-06: Madeliefje06 - 30 jaar - 5e kindje Meisjes (0) Jongens(0) Verrassing (0) ************************************************************************************** Sterretjes/vlinderkindjes * Neeltje1985 * MWW ************************************************************************************** Afspraken: November 14 - Indy90 - eerste echo. 14 - Anonise - eerste echo 14- Lovely29 - eerste echo + intake 16 - Madeliefje06 - eerste echo + intake 17- Mich92 - gyn echo (3e) 17 - ShaYo - intake gyneacoloog + derde echo (9w3d) 20 - Vaatdoek - termijnecho 20-Sam86 - echo en gyneacoloog 21- Jorohi- intake vk en eerste echo 21- Sandywich - echo vk 21 - Plusje - termijnecho (10wkn) 22 - Muzieknootje - intake vk 22- yogafanaatje- 2e echo 22- Mich92 - intake vk 23 - Wianhalu - Intake vk 23 - Sandywich - Intake vk 23- Sam86 - intake WKZ 24 - Merel82 - termijnecho (10wkn) 27 - Bruintj3 - Intake vk 28 - Wianhalu - Termijn Echo 28 - Emsy - termijn echo 30 - Paris91 - Derde echo (termijn echo) 30 - Meisje80 - termijnecho December 3 - pienelientje - termijn echo 6 - Tranquila - termijn echo 7 - Anonise - termijn echo 8 - Nymeria - termijn echo 23 - pienelientje - geslachtsbepaling (14w1d) 28 - Nymeria - pretecho/geslachtsbepaling (14w1d)
Succes met de echo’s vandaag meiden! Spannend! @GailH90 je staat er op. Krijg je nu medicijnen via infuus tegen misselijkheid? Sterkte!! Basisschool hoeven wij nog niet te doen gelukkig. Scheelt dat mijn oudste nu net naar school gaat en vaak mogen broertjes/zusjes dan ook meteen door. Opvang, we hebben een gastouder dus dat is fijn. Moet tegen die tijd dat t bekend is wel even vragen of ze het nog ziet zitten weer voor 4 jaar een kindje erbij. Anders word het een andere gastouder. Peuterspeelzaal ga ik wel op tijd voor inschrijven. Daar is het hier best wel druk.
Pff om 5 uur de echo spannend maar kan me er nog maar weinig bij voorstellen dat er straks echt iets te zien is.. Ik weet dat ik zwanger ben maar het is nog zo abstract.. hopelijk straks niet meer
Succes meiden met de echo vandaag. Ben benieuwd! Dat er weer mooie echo´s voorbij mogen komen. @ShaYo wat fijn dat jij alles al geregeld hebt haha je kunt er niet vroeg genoeg bij zijn hihi. en wat lief van die bloemen @GailH90 jeetje meid, voor jou zit het ook niet mee, hoe voel je je nu? @Nymeria fijn zeg geen bloedverlies meer, altijd weer schrikken. Hopelijk komt het niet meer, anders bellen en toch stiekem kijken naar de kleine uk
Oei vandaag de eerste echo. Ik was niet nerveus maar nu ik hier de berichten lees wordt ik het wel. Mag om 14.00 uur dus nog even geduld. Moet eerlijk bekennen dat ik bijna nog zenuwachtiger ben voor het bloedprikken dan voor de echo zelf. Terwijl bloedprikken niet eens vandaag is. We zijn afgelopen maand verhuisd van de randstad naar een dorp. Dochter hebben we met 2 jaar ingeschreven op de basisschool en daar was nog plek. Moeten alleen nog kijken of het bij ons past de manier van lesgeven. Kinderopvang gaan we op zoek naar een andere dichter in de buurt mits ze ook flexibele uren aanbieden. Kraamhulp ga ik in het nieuwe jaar regelen. Ga eerst kijken of ik bij dezelfde zorgverzekeraar blijf. Meiden met de eerste echo vandaag. Heel veel plezier!
Toitoitoi, meiden met een echo vandaag. Ik hoop op allemaal goed nieuws. Gisteren een inschrijfverzoek de deur uit gegooid voor een dagopvang hier in de buurt, ben benieuwd. Basisschool ook in het vizier maar daar kan je pas inschrijven vanaf 2 jaar, dus dat is nog even geduld hebben. Maar wel beter. Nu eens even inlezen in kraamzorg etc, moet ook gebeuren