@Neeltje1985 Heel veel sterkte meid Hoop op snel een mooie hoede zwangerschap voor je.. Vind je het goed als ik je op de lijst zet bij de sterretjes? Zo blijft jouw kleintje toch onderdeel van onze groep
Hier nog steeds bloedverlies. Wat meer dan gister. Maar geen kramp oid. En een stuk misselijker dan gisteren
@Neeltje1985 Jeetje meis wat ontzettend rot! Sterkte! @MWW Test je nog? Voor een eventuele verdere oploop of afloop? Hier enorm last van mijn darmen, maar dat heb ik al vanaf mijn maagverkleining. Alleen nu ben ik steeds een beetje verstopt om vervolgens continu naar de wc te moeten rennen... Verder nergens last van. Geen misselijkheid en ook geen extra vermoeidheid. Mis wel mijn afkeer voor koffie als ik zwanger ben. Ik probeer nu af te bouwen naar 2 koppen per dag, maar dat zal nog een dingetje worden haha
Nee heb na mijn positieve test maandag niet meer getest. Heb nog 1 digi liggen. Die doe ik misschien nog wel later deze week als t niet doorzet.
Hee meiden mag ik voorzichtig mee kletsen? Ik kan denk ik wel zeggen dat ik dus zwanger ben. Via ivf 2e poging. Rond 25 juni 2018 hoop ik voor het eerst mama te morgen worden. Ga straks even een beetje bijlezen.
Hier heeft het inderdaad doorgezet. Net iets verloren wat op het vruchtzakje leek. Maar ben ergens blij dat mn lichaam het weer zo goed heeft opgepakt. En dan met frisse moed verder naar de volgende rondes. En zet mij maar bij de sterretjes dat vind ik een mooi gebaar. @MWW Gelukkig is het minder en hopelijk blijft dat kleintje lekker plakken. Komt vast helemaal goed!
Thnx voor je lieve wensen. Ik hou een flinke slag om de arm. T blijft raar natuurlijk. Naar voor jou dat het nu echt over is. Wel fijn dat je er zo positief in staat! Xx
Soms mis ik de niet-leuk-knop voor alle dames met rood na een positieve test . Succes de komende tijd gewenst! @indy90 dat is een duidelijke positieve! Hopelijk blijft het zitten!❤️
Uitgerekend 16 t/m 30 juni 2018 lijst!! 16-06: - xMeliisz - 27 jaar - 2e kindje 17-06: Emsy - 28 jaar - 2e kindje Rosje83 - 26 jaar - 1e kindje 18-06: Jorohi -29 jaar- 1e kindje MicroRNA - 30 jaar - 1e kindje 19-06: ShaYo - 30 jaar - 1e kindje 20-06: 21-06: Plusje - 36 jaar - 1e kindje MWW - 32 jaar - 2e kindje 22-06: Bloomm - 27 jaar - 3e kindje 23-06: Sam86 - 31 jaar - 4e kindje 24-06: 25-06: Indy90 - 27 jaar- 1e kindje 26-06: 27-06 - : 28-06: 29-06: 30-06: ****************************************************************************************** Afspraken: Oktober 16 - Emsy - intake vk 26 - Rosje83 - eerste echo 27 - Rosje83 - Intake vk (kon niet op 1 dag) 31 - ShaYo - eerste echo (wk6,5/7) en intake vk November 1 - Sam86 echo + intake gyn 2 - Bloom - echo en intake gynaecoloog 7 - Rosje83 - Intake prenatale diagnostiek EMC 7 - Plusje - intake vk & 1e echo (7w+5d) 8 - xMeliisz - Intake vk + eerste echo 14 - Sam86 - echo en gyneacoloog 17 - ShaYo - echo, intake gyneacoloog 21- Jorohi- intake vk en eerste echo[/QUOTE]
Help.. Eten bij mijn ouders. Ik mag alleen de harde kaasjes en paling van de visboer. Verder echt helemaal niets! Tonijn, salami, hammetje, brie, schimmelkaas en paté... Mam, bedankt!
Aaaaaawwwh! Maar weten ze het al dan? En brie kan volgens mij gewoon, in NL zijn zo goed als alle kazen gepasteriseerd. Als het rauwmelks is MOET het op de verpakking staan (wettelijk verplicht). Maar eet waar je je goed bij voelt, je kan ook prima zonder brie
Dat vond de gyno en diëtiste niet.. Als ik brie zelf koop wel, in de supermarkt. Maar bij een delicatessezaak zit er geen verpakking om (zo’n uitloopkaas). En paté is toch vitamine A? En dat moest je beperken.. Ik heb me keurig in kunnen houden met de harde kaas en stukje paling
Nee ze weten het zeker niet! Daarom moest ik zo sneaky doen waarom ik mijn O zo geliefde tonijn niet eet! We willen het onze ouders na de eerste echo vertellen (week 7), de rest na de tweede echo (wk 10)