Haha wij houden ook de 20 weken grens aan. Komt ook omdat bij m’n schoonzus de 20- weken echo slecht was, die zwangerschap werd afgebroken, ze waren blij dat ze nog weinig in huis hadden
Nog leuker inderdaad! aaaaa zo jaloers ik ga toch nog 10x passen en meten of het toch niet past hoor.
Awh ja heftig hoor. Mijn schoonzus is haar baby nog in de 38e week verloren dus voor ons is het niet bewust zo van wat als het fout gaat. Maar meer omdat ik zo wild ben haha het liefst had ik de kamer al ingericht toen ik de eerste test deed. Spring van de hak op de tak joh met wat ik wil dus daarom gewoon beter om nog even te wachten.
Ik had die kast in m’n flatje als dressoir, hij is nu sokkenkast op onze extra kamer en straks dus commode. Kast groeit met me mee haha
Haha ja en stiekem toch wat voorzichtigheid, maar ik kan ook niet wachten hoor, m’n moodboard is al af. M’n vriend vind alles goed, maar gebruik ook bijna alleen maar meubels die we al hebben dus die zeurt niet, kost niet de wereld onze babykamer.
Fijn je nipt @Merel82 @ShaYo is jouw uitslag ook al binnen? Ik zit nu op werkdag 7, hopelijk eind volgende week...
Mijn vriend vind ook alles best. Wat ook wel is irritant is trouwens dan roep ik luid met mijn lijf vol hormonen '' HET IS OOK JOUW KIND HOOR!'' Goed idee een moodboard. Doe je dat online of gewoon lekker knippen en plakken. P.s gefeliciteerd met je nipt uitslag!
Leuk hoor. Die lockers hadden ze altijd bij kwantum voor weinig. Mijn ouders hebben die in het zomerhuisje.
Jazeker! Vanmiddag kreeg ik een mailtje met de uitslag. Dat is op de 15e werkdag, maar dat komt dus doordat ze in mijn eerste buisje niets van de baby konden vinden om te testen. Tweede buisje had gelukkig wel genoeg materiaal en de uitslag was goed!
Dat klinkt toch meer als muziek in mijn oren dan ‘dit vind ik niet mooi, dit niet, lelijke pootjes, zo standaard, zo grof, allemaal wit...’
Tuurlijk, is van Ikea, maar heb ik 8 jaar geleden gekocht als schoenenopslag in m’n gang. Volgens mij is dit modelletje nu niet meer te koop
Ik heb m laatst bij de Makro meegenomen voor weinig, leuke dingen zijn het ja! Ook voor latere stoere kinderkamers
Leuk om al die ideeën te zien over een kinderkamer! Ik heb geen flauw idee wat ik ga doen. Zie het wel na dat we weten wat het wordt. Waarschijnlijk gebruik ik gewoon de meubelen van mijn dochtertje
Ooo ja dat herken ik ook wel hoor! Maar dan vooral met het eten. zeg ik zullen we dit of dit eten zegt hij neh geen zin in en als ik dan vraag wat wil je dan? Weet ik veull. Het zijn me wel een wezens hoor.