16 t/m 30 juni 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door xMeliisz, 4 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ShaYo

ShaYo Actief lid

13 sep 2017
    361
    265
    63
    Vrouw
    Nou hier krijg ik het voor elkaar om zojuist vol trots de stofjes te laten zien die ik uitgezocht heb voor de dekentjes (ik naai het zelf), krijg ik te horen: ‘ALLEMAAL FLETS! Kinderen houden van kleur’ (Saphire groen, oud blauw en jeans blauw. Wat nou flets!).:mad: Ik heb even tot duizend geteld, mijn laptop dicht gedaan en hem vriendelijk gevraagd de komende kerstdagen na te denken over kleuren voor de kamer en meubeltjes, want volgende week ga ik stoffen kopen en gaan we naar Babypark. Zonder andere suggesties van hem worden dit de kleuren! Wie heeft er nou last van hormonen? Zo ken ik hem helemaal niet :roflmao::p

wianhalu en Rosje83 vinden dit leuk.
  2. Rosje83

Rosje83 Fanatiek lid

17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    Hahaha we hebben het maar zwaar als zwangere vrouwen :roflmao:

Gewoon aangeven dat baby’s niets hebben aan felle en drukke kleuren, teveel prikkels en dan worden ze onrustig :p Wedden dat hij ineens wat meer ‘fletse’ kleuren wil :D

3. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Nou ik had geloof ik gezegd bekijk t ff jij. Wie is hier de zwangere. :p:p Dat laatste doet me trouwens denken aan mijn vent die zegt de hele tijd als hij lekkere dingen loopt te snaaien we zijn samen zwanger he schat. :roflmao:

P.s baby s houden volgens mij vooral van melk en knuffelen. :p Dus niet van felle kleuren gekke vriend van je :p

4. Poesta

Poesta Bekend lid

13 aug 2015
    879
    307
    63
    Baby’s houden van contrast om waar te nemen, maar dat betekent niet dat je ze 24/7 moet onderdompelen in een drukke zwart wit omgeving.
    Dekentje is om onder te slapen dus prima dat say niet knalt lijkt me.
    Primaire schreeuwkleuren komen he buis wel in als ie iets ouder is met speelgoed. Nog even van genieten dat je zonder morren van je kind gewoon je eigen zin kan doen ;)

5. Meesje84

Meesje84 Actief lid

15 sep 2012
    208
    23
    18
    NULL
    NULL
    Zo ik ben terug van weggeweest. Gelukkig kom ik langzamerhand uit mn hol gekropen van misselijkheid en zeer moe zijn. Heb wel meegelezen, maar het was te vermoeiend om te reageren :( ondertussen een termijnecho gehad die helemaal goed was en afgelopen week een afsluitende echo in het ziekenhuis gehad om het medische traject voor altijd te kunnen sluiten :) ik ben jaloers dat jullie al over kamertjes kunnen nadenken! Ik ga volgend jaar verhuizen dus kan nu nog niets en zie ook wel een beetje tegen het klussen op nu. Gelukkig hoeft er niet superveel te gebeuren.

6. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    kerst.png

Voor ik het vergeet. Fijne kerst lieve mama's (to be)!

Rosje83 vindt dit leuk.
  7. Merel82

Merel82 Actief lid

10 aug 2017
    156
    132
    43
    Vrouw
    Wat naar @Meesje84 dat je je zo voelt. Bij mij is m’n zwangerschap tot nu toe echt een makkie, moe geweest maar verder niets. En nu alweer energie voor 10. Hoop dat jullie je snel allemaal zo voelen! Fijne dagen allemaal!

Meesje84 vindt dit leuk.
  8. Rosje83

Rosje83 Fanatiek lid

17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    @Meesje84 Weet je al waar je gaat wonen? Dan kun je toch wel een beetje nadenken erover? :) En zo niet kun je wel alvast kleuren uitkiezen en oriënteren of je alles samen wel leuk vindt :D

@Poesta Ja wij willen echt wel leuke dingetjes in de kamer qua aankleding, maar rond het bedje moet gewoon rustig zijn rust uitstralen!

Fijne dagen allemaal! Fijn hè trouwens dat we precies allemaal over de termijnechogrens zijn en je het gewoon 'kunt' delen met iedereen :rolleyes:

Poesta vindt dit leuk.
  9. Poesta

Poesta Bekend lid

13 aug 2015
    879
    307
    63
    Was vooral bedoeld als argument naar je man toe ;)

10. ShaYo

ShaYo Actief lid

13 sep 2017
    361
    265
    63
    Vrouw
    Haha leuk al die reacties van jullie! Maar helaas.. vriendlief laten lezen en mintgroen komt er niet in.
    Het is een vrij grote kamer, bijna 17m2. Wanden wit, luxaflex wit, meubels wit en de gietvloer is taupe. Dus ik snap wel dat hij een beetje kleur wil. We doen overigens geen kleur op de wanden he! Het gaat om overgordijnen, kussentje in de schommelstoel, Aankleedkussenhoes, dekentjes op het bedje en een vloerkleedje etc. We hebben inmiddels een gedeeld bord op Pinterest gemaakt en wat blijkt? Oud blauw kiest hij ook uit.. dus we blijven bij oud blauw/jeans blauw en als accentje kies ik wat okergeel uit ipv mint. We vinden die okergele kamers erg leuk, maar ik wil geen zwart op de kamer (en die combi zie je nu overal). Dus we gaan voor oud blauw met een beetje oker! (Foto’s zie je oud blauw van Flexa op het staaltje en jeansblauw op de muur, komt alleen niet op de muur).
    Hoe is het met jullie energie?
    Wij hadden gisteravond kerstdiner 1... 21 personen! Ik had een tandenborstel mee zodat we konden blijven slapen, maar ik was nog een stuiterbal dus ik ben om half 2 nog een uur naar huis gereden. Vandaag een pyjamadag met vriendlief, toastjes en film op de bank. En Pinterest ;).

Bijgevoegde bestanden:

Meesje84, Bloomm en Plusje vinden dit leuk.
  11. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Ik heb even een aantal pagina's bij moeten lezen. Wat leuk om te lezen dat jullie al zo druk bezig zijn met de kamertjes.

Hier nog helemaal geen ideeën maar wil ook eerst weten wat het geslacht is. Ik vind die blauwe kleur voor een jongen wel super mooi. De meubels van mijn dochter gaan ook naar de baby toe. Het kamertje staat dan ook wel praktisch bijna vol.

Hier ook energie voor 10 maar ben ook niet moe geweest gedurende de eerste weken. Bij mijn eerste ook niet gehad en nu weer niet. Zo blij dat het mij bespaart is gebleven.

Wij hopen ook volgende week de uitslag van de Nipt te krijgen. Moet wel eerlijk bekennen ben er totaal niet mee bezig. Ga er maar vanuit dat alles goed is.

Ik ben wat op zoek naar positiekleding. Hebben jullie nog leuke websites met leuke kleding en kortingen?

ShaYo vindt dit leuk.
  12. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    @ShaYo dit is ook super leuk! Daar kunnen jullie vast wat moois van maken.

Ik heb vandaag voor het eerst de baby gehoord met de angelsound. Heel bijzonder.

Energielevel is hier nog steeds 0

Meesje84 en ShaYo vinden dit leuk.
  13. Poesta

Poesta Bekend lid

13 aug 2015
    879
    307
    63
    Mooi @ShaYo! Vind diep donkerblauw met oker ook erg mooie combi. Zwart is geen kleur die ik graag zie bij zulke kleintjes, niet in kamertje en niet in kleding.

Hier druk in voorbereiding voor de verschillende diners die eraan zitten te komen. Vanavond met vrienden en kerst met beide families, ik heb er heel veel zin in. Gelukkig is de ergste vermoeidheid ook hier voorbij!

ShaYo vindt dit leuk.
  14. Pienelientje

13 okt 2017
    96
    70
    18
    Vrouw
    Leuk dat oud blauw!
    Zwart heeft niet echt mijn voorkeur bij kindjes snap wel dat jullie voor oker willen gaan.

Wij gaan voor witte wanden, beige gordijnen en knalroze met oker bloemen en accessoires!
    Willen ook de naam in van die Xenos kartonnen letters roze oranje rood en geel gaan schilderen!
    Nu al zin in hihi

15. Nymeria

Nymeria Bekend lid

5 okt 2017
    670
    656
    93
    Vrouw
    Wat een leuke ideeen allemaal meiden.
    Ik lees elke keer mee maar lukt elke keer niet om te reageren.
    Ik voel me geloof ik ook wel beter qua energie. Alleen werk ik nachtdiensten en dan word je ritme omgegooid en dat blijf ik wel wat langer voelen zegmaar.

Hier nu nog 4 nachtjes tot de geslachtsbepaling, ben echt benieuwd.
    Morgen gaan we het onze kindjes vertellen dat er een baby bij komt. (Ze zijn 4 en 2,5 jaar) ben zo benieuwd hoe ze reageren.
    Donderdag dan geslachtsbepaling en dan vieren we kerst met mijn familie en dan maken we de zwangerschap aan hun bekend. Daarna nog wat mensen vertellen en dan mag het wereldwijd haha.

Vanmorgen alleen ineens de auto waarvan lampje ging branden. Zo’n slechte timing in t weekend en vlak voor kerst. Dus even kijken hoe we dat gaan doen. Zou mooi balen zijn als we nergens heen kunnen.

16. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Wij mogen ook donderdag! Spannend he. Het maakt me uiteindelijk niks uit maar ik vind het toch heel spannend haha.

Hopelijk valt alles mee met de auto.

17. Tranquila

Tranquila Bekend lid

23 feb 2015
    744
    443
    63
    Vrouw
    Wij moeten ook nog 4 nachtjes slapen. Zo spannend. Heb ook gelijk in de avond een gender reveal gepland met vriendinnen.

Dames fijne feestdagen!

indy90 vindt dit leuk.
  18. Mari30

Mari30 Lid

18 aug 2017
    69
    57
    18
    Vrouw
    Wat leuk al die ideeen voor de kamertjes. Bij ons wordt het hoe dan ook licht grijs met heel zacht mint groen. Vriendlief en ik waren daar al heel snel over uit. Eerste week van januari gaan we het kamertje leeg halen en beginnen.

@ alle meiden, hele fijne dagen gewenst! Geniet en geniet van elkaar!

Veel liefs!

Bijgevoegde bestanden:

wianhalu, Meesje84, Rosje83 en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. Pienelientje

13 okt 2017
    96
    70
    18
    Vrouw
    Leuke ideeen allemaal dames!

Zou iemand mij weer toe kunnen voegen aan de besloten fb groep?

Fijne kerst!!

20. Plusje

Plusje Bekend lid

1 apr 2017
    709
    285
    63
    Fijne kerst iedereen!

Deel Deze Pagina