16 t/m 30 juni 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door xMeliisz, 4 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Mooooi! Wij morgen hopelijk nog even shoppen als we het geslacht weten. Maar ben al paar keer geweest en vond het qua unisex kleding ook niks bijzonders over het algemeen.

2. Pienelientje

13 okt 2017
    96
    70
    18
    Vrouw
    Morgen? Spannend!! Je denkt een meisje toch?
    Hoelaat mag je? Bij ons was het echt een heel leuk maar ook heel spannend moment!!
    Manlief pinkte zelfs een traantje weg hihi

Nee he valt tegen. Uniseks noppies kan je niks fout aan doen maar de rest vond ik ook niet leuk.
    Nu heb ik redelijk veel kleertjes nog van mijn dochter maar toch.. zit naar die kleertjes te kijken van jeetje vond ik dat toen leuk?! Ga ik nu echt de baby niet meer aan doen.
    Wanneer komt de nieuwe collectie? Januari??

3. Rosje83

Rosje83 Fanatiek lid

17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    @Pienelientje Wat een mooie buik! Niet dat andere buiken lelijk zijn maar hij is zo mooi rond & hoog! Zou er echt trots op zijn hoor ;)

@indy90 Ja leuk he! Hoop dat jullie het morgen weten, dan kun je inderdaad weer verder :p Ik vind het wel nog steeds spannend om dingen te kopen hoor, alsof ik het dan 'jinx' ofzo. Slaat natuurlijk helemaal nergens op. :roflmao: & jij ook een lief buikje! Toch leuk als je het begint te zien. :rolleyes:

4. Pienelientje

13 okt 2017
    96
    70
    18
    Vrouw
    Ja dat herken ik wel! Geloof ook nog niet helemaal dat ik zwanger ben, maar ga eind april al met zwangerschapsverlof... het gaat wel heel snel stiekem!

Rosje83 vindt dit leuk.
  5. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Morgen inderdaad. Helaas wel pas om half 7 dus moet nog de hele dag wachten. Ik denk echt een meisje maar we gaan het zien. Bijzonder word het denk ik sowieso.

6. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Ja haha ben zooo benieuwd! Sowieso leuk om onze baby weer even te zien toch!

Heb jij al een buikje? Zo ja foto? Ik vind het zooo leuk om buikjes te kijken.

7. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Vandaag de uitslag gekregen van de nipt en alles is goed.

Ik begin ook steeds meer te beseffen dat er een kleintje gaat komen. Krijg er steeds meer zin in. Begin ook steeds nieuwsgieriger te worden naar het geslacht. Over 13 daagjes mogen wij.

Mari30, Meesje84, Pienelientje en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. ShaYo

ShaYo Actief lid

13 sep 2017
    361
    265
    63
    Vrouw
    Vandaag een dagje babypark overleefd (onze relatie ook!) en alle grote (en oef dure) dingen zijn besteld. In maart laten we het kamertje, de box, matras, kinderwagen en kinderstoel pas leveren. Na de zolderverbouwing dus, vriendlief zag al die spullen in huis niet zitten en ik wilde niet langer wachten met bestellen ivm levertijd op het kamertje. Mooie deal zo!
    We zijn het inmiddels ook eens over de kleuren.
    Vrijdag hebben wij weer een controle in het ziekenhuis, mogen we weer naar ons mannetje kijken!
    Ik begin ook een zichtbaar buikje te krijgen, vooral smiddags/savonds. Moet nog een foto maken, wil daar zondag mee beginnen (week 16). Mijn baarmoeder ligt naar voren en sinds 1,5 week groeit mijn buik ook recht naar voren! Dus lijk wel verder zwanger dan 15,5 hahaha.

9. Plusje

Plusje Bekend lid

1 apr 2017
    709
    285
    63
    Mooie buiken dames! Hier is het nogsteeds minimaal. Draag ook nog geen positiebroek. Zowel de vk als de echoscopiste gisteren wijten het aan mn buikspieren en dat het de eerste is.
    Hoorde gisteren dat de placenta achter ligt, dus hopelijk voel ik ons ventje snel, dan ga ik het ook geloven ;)

10. Mari30

Mari30 Lid

18 aug 2017
    69
    57
    18
    Vrouw
    Wat een mooie buiken foto's. Ik maak om de 2 weken foto's. Vind het leuk om aan het einde het verloop te kunnen zien. Ik heb nog maar een paar broeken die passen. De andere zitten bij mn buik wel strak. En dan ook vooral s middags en s avonds. Bij mij ligt mn placenta ook naar voren, misschien dat het daarmee te maken heeft.

Gister gebeld voor de VK, de NIPT en de eventuele neven afwijkingen uitslagen waren binnen. Alles is goed met mini. Dus ga met een gerust hart het nieuwe jaar in!:thumup:

Rosje83, Meesje84 en Plusje vinden dit leuk.
  11. Nymeria

Nymeria Bekend lid

5 okt 2017
    670
    656
    93
    Vrouw
    Vandaag 4 meiden die naar hun kleintje gaan kijken toch??
    Waaronder ik, ik ben, as we speak, onderweg naar de geslachtsbepaling. Ben echt mega benieuwd.

Plusje vindt dit leuk.
  12. Merel82

Merel82 Actief lid

10 aug 2017
    156
    132
    43
    Vrouw
    Bij mij ook nog niet heel veel te zien, maar kan m’n buik inmiddels niet meer inhouden. Maar idd de eerste dus zal binnenkort wel komen. Geen idee waar m’n baarmoeder ligt, zal ik volgende week s vragen. Gister wel 2 mama-bh’s en een legging bij de H&M gehaald want gaat toch beetje knellen hier en daar. Veel plezier vandaag met de echo’s meiden!

Bijgevoegde bestanden:

Meesje84, wianhalu, Pienelientje en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Heeeeel veel plezier! Wij mogen pas om 18:30 :eek: spanneeend.

14. Nymeria

Nymeria Bekend lid

5 okt 2017
    670
    656
    93
    Vrouw
    Mijn gevoel zat goed, we krijgen er een DOCHTER bij!!
    Was heel leuk. Onze dochter en zoon kregen allebei een echofoto’tje mee ook. Lopen ze nu hele tijd trots mee rond.

MicroRNA, Rosje83, Meesje84 en 9 anderen vinden dit leuk.
  15. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Leuk! Ook leuk dat grote broer en zus zo enthousiast zijn.

16. ShaYo

ShaYo Actief lid

13 sep 2017
    361
    265
    63
    Vrouw
    Hier toch echt al een pens :eek::cool:! En er valt weinig aan in te houden... waar moet dat heen Haha. Eind mei kunnen ze mij omrollen hahaha

Bijgevoegde bestanden:

MicroRNA, Rosje83, Meesje84 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    :roflmao:
    Ik vind je prachtig! Begint al mooi hoog je buik. :D

18. Pienelientje

13 okt 2017
    96
    70
    18
    Vrouw
    Leuk!! Fijn he, dat voorgevoel hihi
    We hebben dezelfde combi kindjes, alleen andere geboortejaren.

19. Pienelientje

13 okt 2017
    96
    70
    18
    Vrouw
    Haha nou je ‘pens’ valt wel mee hoor, gewoon een mooi beginnend zwangerschapsbuikje!
    Vanaf april mag je praten over je pens nu nog niet hoor, zo’n mooi teken van je kindje dat bollinkje!

ShaYo vindt dit leuk.
  20. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Wow totaal niet verwacht maar wij krijgen een jongentje! Super blij! Kleine man zag er helemaal gezond en wel uit.

MicroRNA, Mari30, Rosje83 en 5 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina