2 oktober: LiliB, 30 jaar, 1e kindje, BV, ZH, ♥ Wensmamaa (rest kwijt... sorry) 5 oktober: Angarcia, 25 jaar, 1e kindje, FV, thuis, ♥ 10 oktober: Anjamones, 24 jaar, 2de kindje (ws eerder door inleiden), BV, ZH ♥ 11 oktober Panda86, 27 jaar, eerste kindje, (eerder door inleiden),FV, ZH ♥ 14 oktober: yarah, 28 jaar, 1e kindje BV, ZH ♥ 15 oktober: Grace80, 32 jaar, 1e kindje, FV, ZH ♥ 16 oktober: WeEsJe, 28 jaar, 2e kindje ♥ Pluisjes, 28 jaar, 1e kindje, BV, Thuis ♥ juudjuh24, 24 jaar, 1e kindje BV ♥ 17 oktober: Ikapika, 33 jaar, 1e kindje, BV, ZH ♥ Mama-in-love, 31 jaar, 2e kindje, BV, ZH (keizersnede) ♥ Marlous, 32 jaar, 2e kindje, bv, thuis ♥ Thauma, 35 jaar, 1e kindje, bv, thuis ♥ Salapio, 33 jaar, 4e kindje, BV, Thuis ♥ 18 oktober tulp123, 21 jaar, 1e kindje ♥ 21 oktober: Eda, 30 jaar, 1ste kindje, zh, bv 22 oktober: Myloon, 31 jaar, tweeling, zh, bv ♥♥ Nichelle, 24 jaar, eerste kindje, zh, bv ♥ 23 oktober: Littlewonder23, 24 jaar, 2e kindje, bv, thuis ♥ 24 oktober: Hippo89, 23 jaar, 3e kindje ♥ 25 oktober: BibiQ 31 jaar 1e kindje, bv, zh ♥ Lynn88, 25 jaar, 1e kindje, bv, zh ♥ 26 oktober: Muspoes, 25 jaar, 1e kindje, bv, zh ♥ 31 oktober: Prima, 33jaar, 1e kindje, BV, Thuis/ZH? ♥ 13 ♥ en 10 ♥ ♥BEVALLEN♥ 16 augustus: Megacarls, 31 jaar, 3e kindje bevallen van een ZOON(32.1) 23 augustus: Nieke1985, 27 jaar, 1e & 2e kindje bevallen van een ZOON en DOCHTER(30.6) 30 augustus: Ricmar94, 40 jaar, 2e kindje bevallen van een ZOON(31w3d) 11 september: DDdebje, 26 jaar, 1e kindje bevallen van een ZOON (35.6) 18 september: Humpy dumpy, 32 jaar, 1e kindje bevallen van een ZOON (37.3) Afspraken
Goedemorgen dames ik ben weer wakker... hopelijk kan ik vanmiddag nog even slapen bah wat een slechte nacht. onbewust toch allerlei gedachten door mn hoofd. Zal zo het ziekenhuis vast bellen voor een afspraak deze week.
Ik sta trouwens nog niet op de lijst... 16 oktober uitgerekend van een meisje 24 jaar 1e kindje en geef bv... iemand die me kan toevoegen?
Goeiemorgen allemaal! Bedankt voor het openen van het nieuwe topic en het gelijk al plaatsen van de lijst! Ik wacht met spanning op nieuws van Bibi en Lili. Juudjuh, rustig aan he? Morgen controle bij de vk... inclusief liggingsecho, want we willen wel weten hoe de kleine nu ligt natuurlijk! Spannend! Vandaag nog even wat dingetjes opruimen en dan vanavond mn babyshower. Ben benieuwd!
Ja ik doe rustig aan! Morgen weer ctg en echo bij gynaecoloog. Ben benieuwd... ik wacht ook nog in spanning op bibi en lili... Het komt steeds dichterbij...
Ook weer ff spieken vanuit het ziekenhuis. Ik lig nu aan de ctg. Gaat allemaal goed met de kleine. Urine was al goed en bloeddruk netjes. Ik moet nu wachten op de bloeduitslag en dan weten we meer...
Morgen dames! Ik heb gister niet meer gebeld. Na een kop warme melk nog even op d ebank gelegen en toen begin kleine man van binnen alles te reorganiseren. Ben vroeg gaan slapen en voel me nu stuk beter. Heb wel met mn vriend afgesproken dat als ik me vandaag weer zo voel ik gelijk ga bellen, hij gaf me nog wat tel. Van familie van hem die in de buurt woont zodat zij eventueel mee kunnen als hij te ver weg zit ivm zn werk. Ik denk dat mn maag gewoon in de verdrukking zat door beeb. Bedankt voor t meeleven en meedenken.
Zo bij de vk geweest alles was goed. Laatste echo gehad. Nu aftellen geblazen 7 oktober weer naar de vk.
Bibi, ik heb ook een tijd gehad dat ons knulletje zijn hoofdje net onder mijn maag had geparkeerd. Niet goed voor je maagzuur en de hoeveelheid eten die je kan hebben. Hou je het goed in de gaten? Beter te vaak bellen dan te weinig he?
Hey meiden, Sorry dat ik niet eerder een berichtje had gedaan, m'n telefoon was uitgevallen en was zo moe dat ik thuis gelijk ben gaan slapen. Ben officieel overgedragen aan de gyn. Loop dus nu in het zh. Ctg wat keurig, bloeddruk nog steeds aan de hoge kant en leverwaarden ook niet helemaal volgens het boekje. Mocht wel naar huis moet rust houden en morgen weer controle. Ik heb ook geen buddylijst want normaal kan ik snel op m'n tel reageren. Dankjulliewel voor jullie meedenken en medeleven! @ikapika ik hoop op goede bloeduitslagen voor jou!
Goed zo Nichelle, dat je de boel hebt laten checken. Die leverwaarden, waar duidt dat op? Zw.vergiftiging? Wat is die buddylijst eigenlijk? Ik heb het niet, dat blijkt wel, maar heb geen idee wat dat zou moeten zijn...
Ik hou het zeker in de gaten. Ik herken wat Nichelle gister schreef heel erg, wil me niet aanstellen en denk dan snel dat t wel niks zou zijn. Ook heb ik woensdag een controle bij de VK en dan denk ik dus , t kan vast nog wel wachtem tot dan. Misschien werkt het psychologisch zo van als je weet dat je naar de tandarts moet heb je ineens kiespijn? Nichelle heel goed dat je toch gehandeld hebt gister! Ik kan nog wat van je leren. Maar ja voor een ander weet je t altijd beter he Balen dat je nu bij de gyn loopt. Had je een thuisbevalling gepland? Kan me voorstellen dat het dan helemaal vervelend is. Nou goed rust houden vandaag gister was een vermoeiende dag voor je.
Bibi... sorry voor de bemoeienis, maar ik vraag me toch even af... je woont dus niet met je vriend samen... hoe ga je dat doen zometeen met de kleine dan? Klonk niet alsof jullie op 5 minuten afstand van elkaar wonen. Kan hij wel snel bij je zijn als je gaat bevallen?
@Nichelle, goed dat ze je in de gaten houden. Het loopt allemaal ff anders, maar dit is echt beter. Het verandert je hele plaatje, maar denk maar zo je hebt er al vanaf het begin geen invloed op. Het komt goed! Mijn onderzoeken waren bijna allemaal goed. Alleen wat verhoogde eiwit waarde in het bloed en daarom moet ik morgen terug. Het is dus meer voor mij dan voor de kleine, want die doet het prima. We wachten af.