16 t/m 30 JUNI mama's clubje

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Elionorah, 25 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    @Stephanie jij ook welkom.
    Mooie overzichtelijke lijst heb je gemaakt. ;)

Uhh hier weet ik nog niet of we het geslacht willen weten.
    Dus hou het maar even op verrassing bij mijn zoon wist ik het ook niet tot na de bevalling! ;)

2. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

Mijn vriend wil het geslacht wel weten maar ik niet eigenlijk. Dus we zitten hier nog in dubio.

Ja heb idd l veel meegmaakt. Maar eindelijk na zoveel jaar en heel veel tegenslagen, ziekenhuis in ziekenhuis uit. 3 ziekenhuizen van binnen gezien.
    Uiteindelijk na 2,5 jaar erachter gekomen via een Tese dat mijn vriend onvruchtbaar is. Erg moeilijk om dat te horen maar gelukkig hebben mijn vriend en ik ons er goed doorheen gebracht. Hebben iui/kid in UZ Gent gehad. 1 ste poging is uitgelopen tot een miskraam. 2de poging niet gelukt en 3de poging is gelukt. Wat zijn wij blij. Het is voor ons een echt wondertje.

3. stephanietaal

stephanietaal Actief lid

16 okt 2012
    406
    0
    0
    juni 2014 mama's

uitgerekende datums:

18.
    cathrien, 33 jaar, 1e kindje, zh, bv

19.
    me and, 29 jaar, 2e kindje, zh, fv

22.
    sith, 31 jaar, 1e kindje, zh, bv
    ellin, 29 jaar, 2e kindje, thuis, bv

24.
    elionorah, 32 jaar, 3e kindje, thuis, bv
    dreamer, 24 jaar, 2e kindje zh, bv
    stephanie, 26 jaar, 2e kindje zh, fv
    tanja28, 28 jaar, 1e kindje zh, bv

25.
    daniielle, 24 jaar, 1e kindje, zh, bv

30.
    jolien1982, 31 jaar, 1e kindje, zh, fv
    kiera, 29 jaar, 2e kindje, zh, bv

0 meisjes
    0 jongens
    1 verrassing/geheim
    11 zwangeren

afspraken:

30-10 me and: 1e echo
    31-10 ellin: 1e echo

01-11 stephanie: 1e echo
    04-11 tanja28: 1e echo
    06-11 sith: 1e echo
    11-11 daniielle: 1e echo

wil je in de lijst of iets aangevuld hebben? Zet je berichtje dan even in kleur en het wordt aangepast! Als het niet in kleur staat kan er overheen gelezen worden...

4. Daniielle

Daniielle Bekend lid

27 jun 2013
    610
    5
    18
    @Tanja; pff dan is het inderdaad echt een wondertje, lekker van genieten!

Hier net aan de broers en zussen van manlief verteld dat we zwanger zijn, was eigenlijk nog niet de bedoeling maar we gaan volgend weekend een weekend weg met zn allen. Het is zo moeilijk om dan geheim te houden, vooral omdat ik normaal eigenlijk wel drink. We vonden het ook niet leuk als ze het zouden raden.
    Toen we net op het punt stonden om naar huis toe te gaan toch nog maar even gaan zitten, pff ik voelde me toch beroerd!
    Ging bijna tegen de vlakte en hyperventileren.
    Zelfs mijn schoonouders schrokken ervan hihi....

Hopelijk gebeurd dat niet vaker....

@nieuwe meiden, welkom! Gezellig dat jullie mee komen kletsen...

5. stephanietaal

stephanietaal Actief lid

16 okt 2012
    406
    0
    0
    dat is naar daniielle enig idee waar het vandaan komt?
    ik hoop niks ernstigs voor je!
    ik heb al een week lang van sterretjes kijken en duizelig worden.
    als ik een half uur loop of sta dan val ik flauw :(
    ik heb bloed laten prikken afgelopen vrijdag en mag morgen gelukkig bellen voor de uitslag dus ben benieuwd wat daar uit komt.

rustig aan doen meid!

6. Daniielle

Daniielle Bekend lid

27 jun 2013
    610
    5
    18
    Het was geen pretje inderdaad.. :)
    Dat duizelig en sterretjes kijken heb ik ook veel, maar ik heb fibromyalgie en duizeligheid is daar een symptoom van. Heb het dus altijd al maar sinds ik zwanger ben is het wel erger.
    Maar vandaag was het wel heel erg, gelukkig viel ik net niet flauw. Er werd gelijk een nat doekje in mijn nek gelegd en ze hebben me goed opgevangen. Het scheelde alleen niet veel.
    Denk trouwens niet dat het iets ernstigs is, denk mijn bloeddruk ofzo..
    Hopen dat er bij jou ook niks raars uitkomt, gelukkig krijg je morgen al de uitslag.

7. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Voor de afsprakenlijst

5 november intake vk+echo

8. Cathrien

Cathrien Bekend lid

20 mei 2013
    704
    0
    0
    Voor op de lijst:
    Wij willen t geslacht niet weten. Dus dat wordt n verrassing!
    28 okt 20:30 afspraak met mvm.
    29 okt 20:00 1e echo!
    :D

9. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    Ik kom me hier ook maar even aanmelden
    28 jaar
    Denk 24 juni uitgetekend
    1ste kind
    Ziekenhuis bevalling
    Flesvoedind
    12 november 1ste echo :)

10. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    En ik wil echt wel weten wat het word, ben veel te nieuwsgierig haha

11. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    Zo hèhè puf puf. We hebben weer een heerlijke dag gehad! Eerst naar een zondagse samenkomst geweest en toen naar een rustig wit zand strand.
    Nu is ML pizza aan het maken en de kids lopen buiten rond in hun nieuwe haloween kleding en ik lig ff lekker op bed.

@and me. Ik denk niet dat t ego is hoor dat je je terug trekt van het vlinder forum. Je was er toch ook voor jezelf toen je het nodig had je verdriet te delen. Het zijn geen vroedschappen die je aangaat daar toch? :)

@danielle, ik heb ook wel last van druk of steekjes in m'n buik. Maar nu voel ik helemaal niks, nu ik op bed lig. Dat is ook wel vreemd, alsof ik niet zwanger ben. Ik ga me NIET ongerust maken, blijf ik mezelf zeggen. En ik wil genieten van elke goede dag die ik heb. M'n vorige 2 zwangerschappen waren vanaf 4 maanden erg zwaar. Elke da harde buiken, stoppen met werken, verplichte bedrust, zh opname van een dag ivm dreigende weeën...
    Nee, ik geniet liever nu nog van elke dag. Ik weet niet hoe de toekomst zal zijn.
    Pijn in m'n liezen heb ik niet, maar ik kan me voorstellen dat t kan uitstralen naar je liezen.

Ah je bent pas getrouwd Danielle! Gefeliciteerd! En nu al zwanger, dat doen jullie snel :)
    Ik ben in 2004 gretrouwd, jaja jong getrouwd met de man van m'n dromen :)
    Ik deed nog een studie, we wilden nog reizen dus kinderen wilden we pas later. En dat kon prima, ik was 23 toen ik trouwde :) ja een mooie bruiloft. Veel vrienden en familie. Een fijn feest!

@danielle, konden we het maar onder controle hebben zeg je.... Hmmm ik denk dat als je dit idee doordenkt het dan toch niet zo fijn zal zijn. :) ik ga liever voor het wonder van leven. Wel zou ik willen dat het iedereen gegund was (maar misschien bedoel je dat wel) :)
    Oei, duizelingen en sterretjes. Heb ik ook zo af en toe. Goed veel drinken he. :) je lichaam heeft heel veel extra vocht nodig. Sterkte ermee hoor.

@and me. Oeh ja, onze darmen krijgen het even moeilijk he. Tragere spijsvertering en we hebben veel meer vocht nodig om aan 1,5 liter extra bloed te komen voor ons kindje :)

@dreamer, welkom hier. 24 jaar, 2e kindje. Je bent er lekker op tijd bij :) leuk joh! We zijn dezelfde datum uitgerekend.

@ellin, welkom hier. Wat fijn dat je weer zwanger bent, gezien je verleden. Meid das niet niks, respect voor je hoor!

We kunnen ook wel een afspraken lijstje bij gaan houden. Want al 2 dames hebben een echo deze week.

@kiera, ja het is een soort vakantie. Eerder een time out. Had ik al iets over geschreven op pagina 2 ofzo :)
    Ja derde kindje, echt zo gaaf! Een hele gezellige boel wordt t dan.
    En ik ben benieuwd hoe lang ik m'n buik nog kan inhouden met deze derde :)

@tanja, jij ook welkom hier! Wat fijn dat je weer zwanger bent! Hopelijk gaat t allemaal goed en mag ook jij een gezonde baby ontvangen. Hoe voel je je? Veel symptomen/klachten?
    Je zegt dat jij en Vl allebei iets anders willen met geslacht weten.
    Dat hadden ML en ik ook een beetje. Dus hebben we het bij de 20 weken echo op een echo foto laten zetten door de gynaecoloog. Die deed t in een envelop en kregen we mee naar huis. We hadden dus et antwoord bij de hand. En weetje, we hebben t niet geopend! De verrassing was groot, en heel bijzonder bij ons eerste kindje. Bij ons tweede kindje zelfde verhaal, maar toen hebben we thuis direct gekeken haha we waren zo benieuwd. En we wilde na een dochter zo graag een zoon :) en dat werd het ook :)

@cathrien, welkom hier. Ik hoop dat t hier niet te snel gaat voor je. Ik zal in ieder geval niet vaak posten omdat ik op 'vakantie' ben momenteel. En het tijdsverschil is 13 uur nu denk ik.
    Ik hoop ook voor jou dat t deze keer goed zal gaan! Spannend joh, dinsdag al de echo!
    33 jaar en eerste kindje, is prima wat mij betreft hoor :) ik weet niet hoe je leven is (geweest), dus wat kan ik er verder over zeggen he. Gefeliciteerd gewoon! En het is leuk voor jullie dat er herkenning is.
    Je hebt al aardig wat symptomen/kwaaltjes he. Hopelijk blijft t hierbij. Heftig joh die blaasontsteking !! Dat maak je ook niet vaak mee.

Ik zie in je banner dat je gelukkig wel redelijk snel weer zwanger bent geworden na je MA. Fijn.

@stephanie, welkom hier. Gefeliciteerd met je zwangerschap. Een tweede kindje, leuk, uitbreiding :)
    Ik heb nauwelijks kwaaltjes, in tegenstelling tot m'n vorige twee zwangerschappen. Maar wie weet juich ik te vroeg :) jij sterkte met de nare kwalen.
    Tof dat je ook de lijst wil bijhouden en zelfs een afspraken lijst hebt gemaakt :)

@cindy, ook jij welkom hier. En je bent ook al de 24e uitgerekend :)
    En favoriete datum he. Na de termijn echo weten we allemaal een officiële datum he.

Sjonge jonge wat een lang bericht! Ik heb er een uur over gedaan om alles te lezen en op iedereen te reageren! Ik weet niet of dat elke dag gaat lukken hoor haha.

Fijne dag allemaal!

12. Jolien1982

Jolien1982 Actief lid

21 sep 2013
    250
    0
    0
    Welkom Ellin, Tanja28, Cathrien, Stephanietaal en Cindy29! (Ik hoop dat ik niemand vergeten ben)
    Het begint hier ook al aardig druk te worden :)

Ik heb wel alles gelezen, maar vind het moeilijk om op iedereen te reageren. Dat wordt vanzelf wel beter als we wat langer met elkaar kletsen denk ik.

Stephanietaal, wij willen wel weten wat het wordt. Dus zodra ik het weet, geef ik het door voor op de lijst.

Daniielle, wat vervelend van die duizeligheid, kan me voorstellen dat het even schrikken is.

Hier gaat het verder zijn gangetje. Merk wel dat ik steeds als ik ga plassen, kijk of ik geen bloed verloren heb. Ik weet dat ik moet proberen me niet zo druk te maken, maar vind dat best moeilijk merk ik.
    Verder nog steeds lekker verstrooid. Ik vond gisteren de rolmaat terug in de bestek la :( En mijn man had 'm daar zeker niet ingelegd.

13. stephanietaal

stephanietaal Actief lid

16 okt 2012
    406
    0
    0
    juni 2014 mama's

uitgerekende datums:

18.
    cathrien, 33 jaar, 1e kindje, zh, bv

19.
    me and, 29 jaar, 2e kindje, zh, fv

22.
    sith, 31 jaar, 1e kindje, zh, bv
    ellin, 29 jaar, 2e kindje, thuis, bv

24.
    elionorah, 32 jaar, 3e kindje, thuis, bv
    dreamer, 24 jaar, 2e kindje, zh, bv
    stephanie, 26 jaar, 2e kindje, zh, fv
    tanja28, 28 jaar, 1e kindje, zh, bv
    cindy29, 28 jaar, 1e kindje, zh, fv

25.
    daniielle, 24 jaar, 1e kindje, zh, bv

30.
    jolien1982, 31 jaar, 1e kindje, zh, fv
    kiera, 29 jaar, 2e kindje, zh, bv

0 meisjes
    0 jongens
    2 verrassing/geheim
    12 zwangeren

afspraken:

28-10 dreamer: MvM
    29-10 dreamer: 1e echo
    30-10 me and: 1e echo
    31-10 ellin: 1e echo

01-11 stephanie: 1e echo
    04-11 tanja28: 1e echo
    05-11 dreamer: intake + 1e echo
    06-11 sith: 1e echo
    11-11 daniielle: 1e echo
    12-11 Cindy29: 1e echo

wil je in de lijst of iets aangevuld hebben? Zet je berichtje dan even in kleur en het wordt aangepast! Als het niet in kleur staat kan er overheen gelezen worden...

14. stephanietaal

stephanietaal Actief lid

16 okt 2012
    406
    0
    0
    dreamer vandaag MvM dus :) spannend. succes en we horen wel hoe t gegaan is :)

ik blijf ook op het andere topic actief want vind het allebei wel gezellig. maar wil ook bij meiden zitten die rond dezelfde dag zijn :p dus kom ik gewoon bij allebei haha.

vandaag uitslag van me bloed gekregen en er kwam niks uit dus alles is goed. nu krijg ik vanmiddag telefoontje van de huisarts hoe nu verder want dit hou ik niet vol. dan ga ik echt een rot periode tegemoet :(

15. Cathrien

Cathrien Bekend lid

20 mei 2013
    704
    0
    0
    @Elionorah: echt leuk dat je zo uitgebreid op iedereen reageert! En wat klinkt t heerlijk waar je nu zit. Volgens mij kom je na zo'n time out echt weer als nieuw thuis. Lijkt me heerlijk! Geniet ervan!

@de afsprakenlijst. Ik had t netjes in kleur gezet, maar er is denk ik toch overheen gelezen:
    28 okt 20:30 MvM
    29 okt 20:00 1e echo!

Nog maar 1 nachtje slapen!!! Whaaaaa... Zo spannend!

@Hier: het stormt hier zó hard! Niet normaal. Het hele huis kraakt, er vliegt van alles langs de ramen en over straat en ik moet straks in de achtertuin wat potten weer bij elkaar gaan rapen want dat rolt en stuitert nu allemaal door de tuin. :(
    Ben blij dat ik lekker nog n dagje vrij ben en nergens heen hoef.

16. Me and

Me and Actief lid

8 jun 2013
    274
    1
    18
    NULL
    Utrecht
    Dames,

Wat een weer!!! :$
    Hier weer op het werk, voelde mij zo niet lekker, misselijk gevoel. Met 2 mandarijnen op en dan gaat het wel weer. Kortom lekker houden zo :D

@Jolien1982, heel herkenbaar hoor dat papiertje inspecteren, ik doe het ook elke keer.
    Natuurlijk blijven hopen dat het allemaal goed blijft gaan.

Ik sta nog niet op de lijst met afspraken zag ik:
    Woensdag 30 okt 1e echo

17. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

Hey dames.

Hier ff wat minder nu.
    Ging vanacht naar de toilet, niets aan de hand. Word in eens. Iet goed zwartvoor me ogen. Pff vriend geroepen kwam meteen. Ik weet dat ik van de toilet ben gekomen en mijn vriend heb vast gehouden. Toen bam alles weg. Ik werd wakker op bed. Mijn vriend helemaal in paniek. Ik had het ijskoud. Toch maar ff de huisartsenpost gebeld. Hoefde niet te komen maar moest me rustig houden en genoeg drinken.
    Vanochtend toch maar ff naar de huisarts gegaan. Ben onderzocht en hoefde me over het kleintje geen zorgen te maken. Heb hoogstwaarschijnlijk een griep of virus te pakken. Pfff. Heb zetpillen voor tegen de misselijkheid gekregen. Nu maar hopen dat alles gauw over is. Echt geen pretje zo.

18. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    he bah Tanja dat is niet leuk... Beterschap!

19. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Uhh ik weet niet hoe dit allemaal kan, maar ik heb mijn intake op:

5 november vk+echo

Ik heb me nog geen eens aangemeld bij mvm ;)

20. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Ow wat mogen jullie lekker op tijd voor een echo!
    Hier pas 2 dec. :( Ben dan 10 weken hier doen ze het niet eerder.
    @Elionorah oké denk dat ik daar overheen gelezen heb. Jeetje ben je een uur bezig geweest met antwoorden. Nou dan doe je de volgende keer gewoon minder hoor! ;)
    @Jolien dat denk ik ook! ;) Eerst even inkomen en iedereen een beetje leren kennen. :D Ook ik ben hier lekker verstrooid. Ben geregeld wat kwijt zucht...
    @Tanja rustig aan doen hoor! Goed blijven drinken idd. Ik weet niet of de dokter je bloeddruk heeft gecontroleerd, maar bij mijn 1e zwangerschap was die ook laag. Als ik te snel opstond zag ik sterretjes. Tip daarvoor rustig overeind komen en eerst op het randje van je bed gaan zitten. ;)
    @Cathrien en Dreamer jullie afspraken zijn denk verwisseld.
    Succes Cathrien met MvM. Ik weet dat het belangrijk is, maar ik twijfel nog of ik het ga doen. De vorige keer was het de moeite niet aangezien ik een 40 uur in de week werkte. Nu 16 uur, maar ik wil niet dat mijn buren zien dat die flessen geleverd worden.
    @Stephanie ik vind het knap dat je het allemaal bij kan houdenn.
    @Me and werkse nog vandaag! Lekker kleine beetjes blijven eten. ;)

Deel Deze Pagina