16 t/m 30 JUNI mama's clubje

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Elionorah, 25 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    juni 2014 mama's

uitgerekende datums:

18.
    cathrien, 33 jaar, 1e kindje, zh, bv

19.
    me and, 29 jaar, 2e kindje, zh, fv

22.
    sith, 31 jaar, 1e kindje, zh, bv
    ellin, 29 jaar, 2e kindje, thuis, bv

24.
    elionorah, 32 jaar, 3e kindje, thuis, bv
    dreamer, 24 jaar, 2e kindje, zh, bv
    stephanie, 26 jaar, 2e kindje, zh, fv
    tanja28, 28 jaar, 1e kindje, zh, bv
    cindy29, 28 jaar, 1e kindje, zh, fv

25.
    daniielle, 24 jaar, 1e kindje, zh, bv

30.
    jolien1982, 31 jaar, 1e kindje, zh, fv
    kiera, 29 jaar, 2e kindje, zh, bv

0 meisjes
    0 jongens
    2 verrassing/geheim
    12 zwangeren

afspraken:

28-10 Cathrien: MvM
    29-10 Cathrien: 1e echo
    30-10 Me and: 1e echo
    31-10 Ellin: 1e echo

01-11 Stephanie: 1e echo
    04-11 Tanja28: 1e echo
    05-11 Dreamer: intake + 1e echo
    06-11 Sith: 1e echo
    11-11 Daniielle: 1e echo
    12-11 Cindy29: 1e echo
    02-12 Kiera: 1e echo

wil je in de lijst of iets aangevuld hebben? Zet je berichtje dan even in kleur en het wordt aangepast! Als het niet in kleur staat kan er overheen gelezen worden...

2. RianneB

RianneB Actief lid

16 okt 2013
    176
    0
    0
    Bollenstreek
    Hoi meiden! Wat fijn dat jullie deze hebben aangemaakt. Ik raakte inderdaad het overzicht kwijt in die ander. ;)

Rianne, 25 jaar, 1e kindje, uitgerekend 26 juni, thuis, bv, 18-11 intake VK, 6-12 echo

Wat hebben jullie allemaal al snel de 1e echo? Ik heb hem pas met 11 weken... :(

3. Sith

Sith Niet meer actief

Hoi Dames,

Wat is er veel geschreven. Het gaat hier bijna net zo snel als op het andere juni forum.

Nieuwe meiden: Welkom!

MvM: ik heb aangegeven dat ik de eerste periode zelf de flessen wil wegbrengen en ophalen, zodat niemand het ziet. Als straks iedereen het weet en ik wil ze dan toch laten ophalen, hoef ik maar te bellen. Oh ja je kunt meedoen vanaf 6 tot en met 16 weken, maar je kunt uiterlijk vanaf 11 weken mee doen.

Wij willen graag weten of we een jongen of een meisje krijgen. Ik heb steeds gezegd dat als wij een kind zouden krijgen dat het een jongen zou zijn, dus ik ben erg benieuwd.

Dames die duizelig zijn. Erg vervelend zeg. Ik hoop dat jullie er niet al te veel last meer van zullen hebben.

Ik ben zo blij dat ik volgende week al voor een echo mag gaan. Het is zo spannend, ik ben zo benieuwd of alles goed gaat tot nu toe. Ben zo bang dat het mis gaat, al probeer ik deze gedachte zoveel mogelijk te verdrukken. Hier kijk ik ook elk toiletbezoek of er geen bloed te zien is. Tot nu toe gelukkig niet.

Ik vind het ook wel leuk dat er meer meiden van 30+ zijn die hun eerste kindje krijgen. Voelde mezelf ook al best oud, haha.

4. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Dat denk ik indd ook Kiera!

Oooh ik ben weer zo moe vandaag!

5. CaramelBaby82

24 okt 2013
    86
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik lees ook mee hier ladies, ook nog bij de andere groep hoor, ik heb toch tijd zat;) Fijn inderdaad dat er meer 30+ers voor de eerste keer zwanger zijn:)
    Daar in NL gaat het er behoorlijk aan toe hoorde ik, met die storm...hier op Zanzibar zweten we peentjes, lekker op t strand in de schaduw dus, daar houd ik het wel uit.
    Hier gebroken nachten ivm vaak plassen, ontzettend warme voeten (?? geen bekend kwaaltje volgens mij..), moe, bij vlagen misselijk en af en toe wat buikkramp.
    Succes met echo's en mvm afspraken allemaal!

31, 1e kindje, 24 juni (babyboom die dag!;)), zkhs, bv en we willen niet weten wat het is....

6. Cathrien

Cathrien Bekend lid

20 mei 2013
    704
    0
    0
    Dan pas?? :$ Dat is inderdaad wel erg laat. Ik zou gék worden als ik zo lang moest wachten. Hebben ze gezegd waarom je pas bij 11 weken de 1e echo krijgt, of zelf gevraagd?

7. RianneB

RianneB Actief lid

16 okt 2013
    176
    0
    0
    Bollenstreek
    Schijnt normaal te zijn. Dat had ik ook wel in m'n hoofd hoor, dat ik het pas rond de 12 weken zou krijgen! Verbaasde me daarom over die vroege echo's... Ik had daar nog nooit van gehoord, dacht altijd 1e rond 10/11/12 weken.

Maar dat is blijkbaar anders? ;)

Ik ga wel vragen of we met de intake met de doppler naar het hartje kunnen luisteren.

8. Me and

Me and Actief lid

8 jun 2013
    274
    1
    18
    NULL
    Utrecht
    Dames, vanmorgen had ik wat 'oud bloed' verloren meteen gingen bij mij de alarmbellen rinkelen.
    Van de VK mocht ik langs voor een echo. Het was nog te klein om een hartje te kunnen zien maar het ziet er voor dit moment goed uit. Ze zag wel een kleine holte met wat vocht, dat kan van innesteling zijn en ik daardoor dit oude bloed verloren ben. Maar zo onzeker.
    Mijn MK van september begon precies zo. Dus tja. Bah.
    Hou mij maar daar aan vast dat het niets is maar lastig is het wel. Het is zo gewenst.
    Moest het ff kwijt.

Mijn controleafspraak wordt gewijzigd naar 6 november + echo

9. stephanietaal

stephanietaal Actief lid

16 okt 2012
    406
    0
    0
    juni 2014 mama's

uitgerekende datums:

18.
    cathrien, 33 jaar, 1e kindje, zh, bv

19.
    me and, 29 jaar, 2e kindje, zh, fv

22.
    sith, 31 jaar, 1e kindje, zh, bv
    ellin, 29 jaar, 2e kindje, thuis, bv

24.
    elionorah, 32 jaar, 3e kindje, thuis, bv
    dreamer, 24 jaar, 2e kindje, zh, bv
    stephanie, 26 jaar, 2e kindje, zh, fv
    tanja28, 28 jaar, 1e kindje, zh, bv
    cindy29, 28 jaar, 1e kindje, zh, fv
    Caramelbaby82, 31 jaar, 1e kindje, zh, bv

25.
    daniielle, 24 jaar, 1e kindje, zh, bv

26.
    RianneB, 25 jaar, 1e kindje, thuis, bv

30.
    jolien1982, 31 jaar, 1e kindje, zh, fv
    kiera, 29 jaar, 2e kindje, zh, bv

0 meisjes
    0 jongens
    3 verrassing/geheim
    14 zwangeren

afspraken:

28-10 Cathrien: MvM
    29-10 Cathrien: 1e echo
    31-10 Ellin: 1e echo

01-11 Stephanie: 1e echo
    04-11 Tanja28: 1e echo
    05-11 Dreamer: intake + 1e echo
    06-11 Sith: 1e echo
    06-11Me and: 1e echo
    11-11 Daniielle: 1e echo
    12-11 Cindy29: 1e echo
    18-11 RianneB: intake vk

02-12 Kiera: 1e echo
    06-12 RianneB: 1e echo

wil je in de lijst of iets aangevuld hebben? Zet je berichtje dan even in kleur en het wordt aangepast! Als het niet in kleur staat kan er overheen gelezen worden...

10. stephanietaal

stephanietaal Actief lid

16 okt 2012
    406
    0
    0
    haha op deze manier wordt het nog druk hier maar ik vind het wel gezellig :p

11. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

Me and: owjee dahs niet zo mooi. Hoop dat het hier bij blijft. Ik ga duimen voir je. En probeer je niet te druk te maken. Is makkelijk gezegd ik weet het.

Rianneb: mijn reden voor vroege echo is omdat ik iui/kid in UZ Gent heb gehad. Ze willen daar bij ong 6 weken een echo. Als hun dan zien dat alles goed is. Mag ik verder in Nederland.

12. Daniielle

Daniielle Bekend lid

27 jun 2013
    610
    5
    18
    Me and; hopen dat het inderdaad onschuldig is, ik hoop het voor je!

13. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    @me and
    Ik hoop dat het idd nog van de innestelingsbloeding was
    Sterkte in deze onzekere tijd

14. Me and

Me and Actief lid

8 jun 2013
    274
    1
    18
    NULL
    Utrecht
    Dank dames, lief van jullie.
    Het is gestopt was ook niet veel. Maar de paniek vloog mij aan.

Nu moet die kleine uk goed groeien! :D

15. Cathrien

Cathrien Bekend lid

20 mei 2013
    704
    0
    0
    @me and: ik zou me ook n ongeluk schrikken als ik bloed zou zien. Gelukkig is t voorbij. Dat kleine maar gewoon goed mag groeien nu!

@hier: mvm is net weg. Had n mooie knaltest! :D
    En t kadootje dat ik gekregen heb is suuuuper zacht! T eerste kadootje voor de kleine. Zo leuk!
    Nu morgen n mooie echo met n kloppend hartje en dan kan ik hopelijk eindelijk met iets meer rust in mn lijf gaan genieten.

16. Jolien1982

Jolien1982 Actief lid

21 sep 2013
    250
    0
    0
    Welkom RianneB en CaramelBaby1982!

Stephanietaal, is er nog iets uit het telefoontje van je huisarts gekomen?

Cathrien, heel veel plezier morgen met je eerste echo! Hoop dat je een beetje slaapt vannacht :)

Tanja28, jeetje wat schrikken. Voel je je al iets beter?

Kiera, jammer dat jij nog zo lang moet wachten op je eerste echo. Toch is het volgens mij best gebruikelijk dat het pas met zo'n 10 à 12 weken is als er geen "bijzonderheden" zijn. Ik moet zelf naar een gynaecoloog ipv naar een vk, dus ik zal wel al eerder een eerste echo krijgen. Ik heb vrijdag de huisarts gebeld en die zei dat ik een uitnodiging zal krijgen van het ziekenhuis. Als het echt al met zo'n 6 weken is, is mijn eerste echo dan misschien al volgende week. Ben benieuwd.

Sith, ik herken zo erg wat je schrijft... Maak me ook met elk toiletbezoek zorgen en bij elk steekje of pijntje... Ik denk dat ik pas na 3 maanden wat meer vertrouwen heb dat het wel goed komt. En ik ben pas 5 weken zwanger :$

Me and, ik kan me voorstellen dat de alarmbellen dan gaan rinkelen, zeker na zo'n eerdere ervaring. Ik hoop ook dat het hierbij blijft.

17. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Ohh wat is het toch ook iets om onzeker over te zijn/worden he zo'n zwangerschap...

Nog een weekje afzien en dan volgende week dinsdag laat inde middag voor een echo... Zit alleen te denken waar ik mijn meisje even ga laten hihi :)

18. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    Goedemorgen /avond, (nu ik het post allang middag bij mij)

Helaas was de jongste hier om 06.22 uur al wakker :(
    Ach ja, met een kopje koffie en ZP lukt het wel wakker worden :)

We zijn nu met 12 meiden. Dat is al een aardige club.
    Kunnen we niet de deuren sluiten bij 15 meiden? Gewoon, omdat het anders voor iedereen niet haalbaar meer is om mee te kletsen en het gewoon te druk is? Ik wil niemand buiten sluiten, maar zouden er niet genoeg topics zijn om je bij aan te sluiten?... We zouden bijv op een andere plek op ZP een topic kunnen openen wat minder snel te vinden is.
    Nou laat maar weten, want als jullie dit ook een prettig idee vinden, zoek ik een rustig plekje uit de wind en open daar een nieuw topic.

@and me. Oh jee wat schrikken zeg! En tegelijk wat dapper en knap om vast te blijven houden aan het positieve!! Ik heb dezelfde soort ervaring gehad bij m'n vorige zwangerschap. Bloeding met 5.3 weken. Echo gehad. En iedereen in het zh zei dat t een miskraam was, er was niets te zien in t vruchtzakje. Ik moest een week later weer terug komen. Pfff in die week hield ik ook vast aan het positieve. De bloeding was gestopt. En de week erna zagen we m'n zoontje zwemmen in m'n buik :) dus hou vol he! -hug-

@jolien, really, rolmaat in bestekla hihi. Ik ben benieuwd wat we de komende 8 maanden nog van je gaan horen aan voorvallen. Hou ons vooral op de hoogte ;)

@staphanie, wat zijn de verschijnselen dan (ook alweer?). Echt balen dat je je zo naar voelt!!
    Misschien zou je nog even kunnen googlelen op je symptomen en wellicht zijn er andere zwangere dames met tips voor je? Sterkte

Oh ja, toilet papier checken, doe ik ook elke keer. Ik vind t best spannend allemaal. Maa ergens voel ik een geruststelling in m'n hart dat t deze keer allemaal goed gaat :)

@tanja, sjonge wat schrikken zeg!! Gelukkig is het niets ernstig en is de baby oké. Maar blijkbaar moet je echt rustig aan doen en heel veel drinken. Sterkte hoor. Luister goed naar je lijf.

@rianne, welkom hier. Je bent de 13e in de club geloof ik. En iedereen hier geeft aan een rustig clubje heel prettig te vinden :)
    Ik denk dat iedereen met een vroege echo een medische reden heeft. Een termijn echo is echt pas tussen 9-12 weken...

@sith, het wordt steeds wat drukker hier he. Ik beperk m'n aantal berichten tot 2 per dag. Misschien moeten we zoiets afspreken met elkaar? :)
    Wat vervelend dat je zo onzeker bent en daardoor gestrest. Misschien helpt t als je elke keer dat je die angst voelt, waarheid gaat spreken tegen jezelf. Want hoeveel zorgen je je ook maakt, het verandert helemaal niets ten goede. Je zorgen maken heeft dus geen winst... Sterkte meid!

@caramelbaby, zanzibar, waar is dat ook alweer? Jij dus ook lekker peentjes zweten he. Ik ook.
    Ik schrijf m'n reactie altijd in 'notitie' app , dan kan ik op iedereen in 1x reageren. Vanmorgen vroeg begonnen. En inmiddels lig ik met de kids aan het zwembad :)
    Jij op al op 24 juni haha, wow!!
    Ik ben benieuwd of er werkelijk ook iemand op de 24e gaat bevallen :)

Hm ik heb hier geen internet, dus zet m'n bericht maar weer in de wacht :)
    Ik heb vanmorgen nieuwe kleding gekocht. Twee wijde t-shirts en een kort broekje van soort jogging stof. Lekker nu ik m'n buik meer wil gaan uitbuiken haha.

Oef het is nu midden op de dag. Loeiheet. Ik ga lekker op bed liggen. M'n zoontje ligt al te snurken.
    Tot later meiden! En niet teveel schrijven he ;)

19. Jolien1982

Jolien1982 Actief lid

21 sep 2013
    250
    0
    0
    Elionorah, ik vind het wel een goed idee om met 15 meiden te stoppen. Dan blijft het idd voor iedereen te volgen. Waar zou je het topic dan onder willen brengen? Volgens mij heb ik ook wel topics gezien waar in de titel "ledenstop" staat. Dat is misschien ook een idee?

Ik houd jullie zeker op de hoogte wanneer ik weer een vreemd voorwerp heb gevonden op een plek waar het niet hoort :D

Vandaag ben ik jarig, ik word 31. Ik ben er helemaal niet mee bezig eigenlijk, zit veel meer met mijn hoofd bij wat er in mijn buik groeit.
    Vanavond een etentje met collega's (toevallig op mijn verjaardag). Dat wordt geen wijntje drinken, ben benieuwd of mensen er naar vragen. Wil het daar voorlopig nog niet vertellen.

20. Daniielle

Daniielle Bekend lid

27 jun 2013
    610
    5
    18
    Ik vind het eigenlijk ook wel fijn dat nu alles te volgen blijft. Gisteren 2 pagina's teruggelezen maar bij die andere was het onderhand 10 pagina's!

Jolien1982; ondanks dat je er niet veel mee bezig bent toch gefeliciteerd! Heb je al iets bedacht waarom je geen wijntje drinkt?

Deel Deze Pagina