die site had ik als eerst op gekeken inderdaad maar is duurder dan de rest terwijl ze hetzelfde zijn. en bij de rest krijg ik ketting van 150cm erbij en daar moet ik voor 7 euro een ketting van 135cm erbij bestellen dus beetje te duur haha.
Bedankt allemaal voor de felicitaties! Daniielle, ik heb al een goede reden bedacht om aan te voeren als mensen me vragen waarom ik geen wijntje drink. Ik moet namelijk rijden! Normaal gesproken zou ik dan één wijntje drinken, maar dat weten zij niet Cindy, succes met stoppen met roken. Ik heb ook gerookt, ben 8 jaar geleden gestopt. Ik was er ineens klaar mee en ben van de ene op de andere dag gestopt, zonder hulpmiddelen. Naar mijn idee lukt stoppen met roken alleen als je het zelf echt wilt. Nu je zwanger bent, wil je vast echt stoppen, dus dat gaat je wel lukken dan! Stephanie, vervelend dat je nog steeds niet weet waar het door komt. En dat je zoveel klachten nu al hebt Hoop dat de gyn je verder kan helpen. Kiera, oh ik voel me wel suf nu! Ga ik jou vertellen dat het volgens mij wel gebruikelijk is dat je pas met zo'n 10 à 12 weken een echo krijgt, terwijl jij al een kindje hebt..! Sorry hoor, ik moet er nog even in komen wie wie is Wij hebben trouwens alleen directe familie en twee vriendinnen verteld dat we zwanger zijn. Zij wisten ook allemaal dat we ermee bezig waren. De rest weet het nog niet. Bedacht me vanochtend dat de gebruikelijke 3 maanden in mijn geval precies om zijn rond de kerst/oud & nieuw... Dat is wel een heel leuk moment om het de rest te vertellen! Op mijn werk zullen ze er niet zo blij mee zijn denk ik. Ik heb per 1 november een nieuwe baan namelijk en ik heb een jaarcontract. We hadden gewoon niet verwacht dat het meteen raak zou zijn. Ik hoop dat het verder geen gevolgen heeft voor een eventuele contractverlenging, maar ik vind dit eigenlijk toch wel even iets belangrijker. Hebben jullie hier ervaring mee?
@Stephanietaal was maar een tip hihi. Wist niet dat hij zo duur was. Had zelf die ketting die erbij zat. @Jolien geeft niets hoor zullen wel de hormoontjes zijn! Hier ben ik steeds van alles kwijt, weet ik niet waar ik wat neer leg zucht... Ach komt wel weer goed.
Hey dames. Ik heb alles bij gelezen. Ik vind 15personen meer dan genoeg. Ben nu al kwijt wat ik net gelezen heb. Sorry. Voel me nog steeds beroerd. Heb vanacht door die zetpil redelijk kunnen slapen. Ik merk nu ook dat het echt een griep is, overal pijn, koud dan weer warm. Voel me met momenten goed. Mijn hondjes zijn evht super vervelend, willen bij me liggen nu ik zo ziek ben, maja dan willen ze bij me buik liggen wat ik nu echt niet wil. Kijken ze me een partij boos aan. Hahaha Ik vond de eerste en de laatste ketting het mooist.
Jolien, ohja dat is wel een handige smoes! Daar kunnen ze niks op zeggen inderdaad Ik ben ook een beetje bang voor het werk hoor, ze weten het wel al. Ik loop tot januari stage, eigenlijk mocht ik blijven maar nu heb ik geen idee of dat nog mag. Durf er ook niet naar te vragen. Maar inderdaad, ook ik vind kinderen op dit moment belangrijker, dan maar een andere baan! Tanja beterschap! Fijn he als de honden vervelend zijn... Hoop dat je honden snel niet meer vervelend zijn en dat jij snel opknapt!
Ik zou ook graag mee willen schrijven (en dat kan volgens mij nog net ). Ik ben 27 juni uitgerekend. Overige info volgt als we het andere mensen verteld hebben., dit omdat er meerdere bekenden hier actief zijn, en ik wil het ze graag zelf vertellen. We hebben over 2 weken de echo en daarna gaan we t vertellen.
Oh wat een leuke kettingen Ga ik denk ik ook aanschaffen tegen die tijd. Ik vind die zilveren leuk met die handjes. too cute! Hier een dip, bah hele ochtend al misselijk geweest, net gegeten en dan gaat het wel weer. ik vind het prima.
Ik heb de lijst even aangevuld, weet eindelijk wanneer mijn eerste echo is Heb zelf maar even gebeld en dat was maar goed ook, want ze waren mijn doorverwijzing in eerste instantie kwijt. juni 2014 mama's uitgerekende datums: 18. cathrien, 33 jaar, 1e kindje, zh, bv 19. me and, 29 jaar, 2e kindje, zh, fv 22. sith, 31 jaar, 1e kindje, zh, bv ellin, 29 jaar, 2e kindje, thuis, bv 24. elionorah, 32 jaar, 3e kindje, thuis, bv dreamer, 24 jaar, 2e kindje, zh, bv stephanie, 26 jaar, 2e kindje, zh, fv tanja28, 28 jaar, 1e kindje, zh, bv cindy29, 28 jaar, 1e kindje, zh, fv Caramelbaby82, 31 jaar, 1e kindje, zh, bv 25. daniielle, 24 jaar, 1e kindje, zh, bv 26. RianneB, 25 jaar, 1e kindje, thuis, bv 30. jolien1982, 31 jaar, 1e kindje, zh, fv kiera, 29 jaar, 2e kindje, zh, bv 0 meisjes 0 jongens 3 verrassing/geheim 14 zwangeren afspraken: 29-10 Cathrien: 1e echo 31-10 Ellin: 1e echo 01-11 Stephanie: 1e echo 04-11 Tanja28: 1e echo 05-11 Dreamer: intake + 1e echo 06-11 Sith: 1e echo 06-11Me and: 1e echo 11-11 Daniielle: 1e echo 12-11 Cindy29: 1e echo 18-11 RianneB: intake vk 21-11 Jolien1982: 1e echo 02-12 Kiera: 1e echo 06-12 RianneB: 1e echo wil je in de lijst of iets aangevuld hebben? Zet je berichtje dan even in kleur en het wordt aangepast! Als het niet in kleur staat kan er overheen gelezen worden... [/QUOTE]
Jolien, gefeliciteerd met je verjaardag. Zag dat ik mijn tekst voor de lijst niet in kleur had neergezet, dus hier nogmaals een poging: uitgerekend 27 juni, willen niet weten wat het wordt. 1e echo is 11-11, intake vk is 19-11. Overige info volgt dus later.
hoi hoi! Kan ik me ook nog aansluiten? 2e kindje en ook eind juni uitgerekend 4/11 mijn eerste termijnecho missguit 26 jaar 2e kindje zh bevallen en FV waarschijnelijk
Jolien nog van harte met je verjaardag! @lijst/aantal leden: misschien is t n idee om aan n moderator te vragen om achter het onderwerp van ons clubje "LEDENSTOP" te zetten..? Of misschien kan degene die dit topic geopend heeft dat zelf aanpassen? We zitten nu volgens mij namelijk op 16 al. Ondanks dat toch welkom hoor nieuwe dames! @hier: werkdag zit erop, ben nu onderweg naar huis. Straks koken, eten, douchen en dan aftellen tot 20:00uur!! Zóóó spannend!! Pffffff... Ik laat na afloop uiteraard weten hoe de echo was.
Heej dames! Zo wat een drukte hier!! Moest aardig wat bijlezen! Wel moeite om dan te onthouden wat er geschreven is en dan ook echt te reageren op iedereen/de meeste. Sorry!! @ Cathrien, succes met je echo zo! Hopelijk kan je de kleine goed zien en een mooi hartje zien kloppen!! @ Jolien, happy birthday!! @ Tanja, vervelend dat je zo beroerd bent, beterschap en rustig aan!! Ik moet nog twee daagjes geduld hebben voor de echo, spannend!! Vrijdag intake MvM.
Cathrien, hoe was het? Ik denk dat wij het babykamertje compleet doorschuiven naar dit ukkie en onze dochter dan een meegroeibed geven..
Jaaaaa!!! Een mooi kloppend hartje! En al 9,8mm groot! 7 weken volgens de vk. Alles zag er heel goed uit! Jeeeeej! Ik ben zo blij! Ik moest helemaal huilen toen ik t hartje zag. Net bij onze ouders langs geweest om t goeie nieuws te vertellen. Nu zo lekker me bedje in. Wat zal ik lekker slapen vannacht! Met n glimlach op mn gezicht van oor tot oor!
Voor op de lijst: 12 nov 07:15 uur 2e (extra) echo 27 nov 18:15uur 3e (termijn) echo En hopelijk ga ik dus ons kleintje mooi zien groeien bij deze 2 echo's!
Goedenavond zwangeren, Nou er zijn sinds m'n laatste bericht wel 4 pagina's bijgeschreven. Nou dat valt me heel erg mee. Ik wil wel kijken of ik de titel kan wijzigen in ledenstop juni mama's. Ik had alleen een klein beetje gehoopt dat er ook een zwangere 30'er zijn zijn met derde kindje op komst, net als ik... Maar ja, wat niet is, dat is niet @jolien, nog gefeliciteerd met je 31e verjaardag. Hopelijk heb je er toch wel van genoten. Laatste verjaardag zonder kindje (heb ik dat goed?) Geen verjaardag hierna zal hetzelfde meer zijn Over je jaarcontract. Een verlenging mag niet geweigerd worden omdat je zwanger bent of een kindje hebt. Dat moeten ze weten. En anders kan je een zaak aanspannen. Das natuurlijk niet leuk, maar ze moeten echt met een gegronde reden op schrift komen als ze je niet willen houden. Ik hoop voor je dat t gewoon oké loopt en je een vast contract krijgt Oh bij mij zou t ook zeker opvallen als ik bij een team uitje geen wijntje zou drinken. En zeker omdat iedereen er al een paar maanden vanuit gaat dat ik zwanger zou gaan worden. Maar ze weten nu lekker van niks, omdat ik 2 maanden in Amerika ben. @danielle, wij hebben met 5 weken de test gedaan en de volgende dag onze families verteld van het blijde nieuws. Ook hebben we een heel aantal goede vrienden al op de hoogte gebracht. Wij zijn echt geen types om het voor ons te houden haha. En ik heb liever dat onze dierbaren het weten en mee kunnen genieten en mee kunnen leven. En stel dat t verkeerd gaat dat we hier niet in ons eentje zitten te sippen. Dit is de manier die bij ons past. Hebben we bij onze eerste twee kindjes ook zo gedaan En m'n schoonmoeder is de liefste van al. Ze moet elke keer weer huilen van blijdschap de schat Ach Danielle, das ook een frappante situatie op je werk! Goed dat je t verteld hebt aan je collega's @cindy, zoals jij kijkt naar de feiten en daar rust in vindt, zo kijk ik er ook naar. We kunnen de feiten niet veranderen in het wonder dat zwanger zijn heet. Oh bij ons vliegen de dagen voorbij. Maar dat komt ook door ADHD ML haha. We doen elke dag diverse uitjes en thuis zitten met de hitte is er niet bij dus lekker bezig blijven is een goede tip voor het laten vliegen van de tijd. En de vermoeidheid aan het einde van de dag geeft dan ook zoveel voldoening. Lovely. Oh ja, stoppen met roken! Ik moest ook ineens stoppen. Op zich oké, want ik wist dat zwanger worden de makkelijkste manier zou zijn om te stoppen. Gewoon omdat het dan wel MOET. Ik rookte afgelopen week nog 1 sigaretje op een avond. En nu die ene sigaret stoppen is toch ff lastig maar ik zet door (help me erbij luitjes) want ik wil hierna nooit meer roken! Ik ben eerder 6 jaar lang gestopt geweest, na 10 jaar gerookt te hebben. Dus ik weet dat ik t kan, en dat ik t op een gegeven moment ook totaal niet meer mis in m'n leven. (Helaas genoot ik nog echt van m'n sigaretjes tot vorige week) @stephanie, jee wat een pittige tijd moet dit voor je zijn! De klachten zijn niet mis zeg. Let je goed op of je niet uitgedroogd raakt? Dat kan heel snel gaan als je zwanger bent. En je bent niet de eerste die opgenomen moet worden in het ziekenhuis voor een vochtinfuus. Je zou je intake en out bij kunnen houden voor een paar dagen. Want dan kan je de artsen ook inzicht geven in je vochtbalans. En misschien kan je nog googlelen om meer info hierover en over de oorzaak van je symptomen te vinden. Sterkte meid, ook voor je zoontje. Ik zou niet zozeer op de temp letten, maar of hij blijft drinken en of hij alert blijft. Zolang dit oké is, kan je kijken of hij het kan uitzitten. Maa bij 41 graden zou ik zeker alvast de huisarts inlichten en met hem een beleid afspreken. @tanja, ai ai ai echt een griep te pakken, niet cool! Ik hoop dat je er snel weer bovenop bent. Laat je goed verwennen en zoek wat leuke dingen op om te doen, of lekker veel slapen. Ik hou zelf erg van haken, elke zwangerschap ben ik hier volop mee bezig geweest. Een soort nesteldrang uiting denk ik haha. Op pinterest kan je zo leren haken, is echt leuk! Zeker de nachten dat ik niet meer kon slapen, zat ik in m'n eentje te haken in de woonkamer haha. @annaka, hoi welkom hier. Je hebt t goed gelezen allemaal hihi. Je bent de 15e. En het lijkt me inderdaad goed als jij dan de laatste van de club bent. Ik zit nu in de auto, we zijn een dagje uit geweest. Maar zodra ik thuis ben en tijd heb, zal ik de topic titel wijzigen. Prima dat je nog even verdere info voor je houdt. Ik herken zelf ook de wens voor wat privacy. Want wat hier eenmaal staat blijft hier jaren staan. @missguit, oei nu ben jij toch nummer 16 en ik ben de hele dag buiten de deur geweest... Ik wil je ook niet wegsturen. Wees jij dan de laatste in de club @cathrien, wooohooo!!! Wat fijn, wat gaaf! Heerlijk joh. En nu lekker gaan genieten Thats all for now. Ik ga em posten
Gefeliciteerd Cathrien. Wat een opluchting. @Jolien, iets te laat maar nog van harte meid. @vertellen; wij wachten nog even, vorige x hadden wij het met 5 weken verteld maar is toen niet goed gegaan. We wachten echo van volgende week af en dan zien we wel. Vandaag werken, voel mij iets beter dan afgelopen dagen maar zou zomaar kunnen veranderen . Morgen laatste dag en dan weer lekker weekend! op naar woensdag 6 nov voor echo!
Hoi goedemorgen sleepy heads Ik ben net weer thuis van een kort avondje uit met ML. En niemand van jullie heeft nog gereageerd. Ik heb een eigen topic clubje gemaakt! Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Komen jullie daar heen verhuizen? Dan blijft t lekker rustig Fijne dag allemaal. Spannend de echo, ellin, nog 1 nachtje en dan mag jij Laten jullie even een berichtje achter in de club als je het gevonden hebt? Groetjes!