16 t/m 30 JUNI mama's clubje

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Elionorah, 25 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    Wij hebben het met 5 weken aan onze ouders, zussen en beste vrienden verteld.... ik moest dat nieuws echt met iemand delen.
    Ik wil al jaren een kind maar mijn vriend wilde wachten, nu ben ik onverwachts door de pil zwanger geraakt... door de shock moest ik echt meteen mijn moeder bellen haha
    Nu de schrik gezakt is zijn we heeeel blij met ons babytje natuurlijk!
    Als we met 8 weken een goede echo hebben gehad dan gaan we het de rest van de familie en werk en op fb vertellen.... kan dan echt mijn mond niet meer houden

Stoppen met roken: Ik was dus ook van plan om te stoppen als ik met de pil zou stoppen maar dat liep dus allemaal anders dan gepland haha
    Over 2 dagen stop ik echt en ook ik ben al een 3 jaar gestopt en weet dat het heel moeilijk is.... we gaan gewoon elkaar steunen ;) we hebben een goede motivatie toch

2. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    En andere topic... kan lezen maar niet reageren?

3. Jolien1982

Jolien1982 Actief lid

21 sep 2013
    250
    0
    0
    Je moet even klikken op het knopje ehm... abonneren heet het geloof ik. Rechtsboven het bericht van Elionorah.

4. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    Ik heb de laptop er even bij gepkat en nu is het gelukt ;)

5. stephanietaal

stephanietaal Actief lid

16 okt 2012
    406
    0
    0
    ik vind hier makkelijker.
    en we kunnen toch gewoon een ledenstop erop zetten?

6. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Ook ik vind het hier schrijven leuker vanwege de onderschriften.
    Ik heb aan DeesDees (1 van de moderatoren) gevraagd of ze ledenstop op de titel kan schrijven. Geen idee of dat kan trouwens. Maar we zien wel.

7. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Oké ik kreeg net bericht terug van DeesDees. Het wordt niet aangepast, omdat iedereen gewoon welkom moet zijn. Aan de ene kant heel logisch natuurlijk. We schrijven hier namelijk wel op een forum.
    We kunnen in onze eigen club verder gaan. Of hier ook blijven schrijven. ;)

8. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    @Cathrien fijn dat je een goede echo had en een kloppend hartje hebt gezien! Super!! :D
    Al snel weer een nieuwe ook. Lekker hoor! Geeft weer rust.

@Me and fijn dat je weer wat beter voelt! Idd kan zo omslaan, maar hopen dat je je goed blijft voelen!

@Elionorah je zou nog elders op het forum kunnen vragen naar lotgenoten. Als je het dan nog bij kan houden hoor! :D Heb ik ook gedaan voor de 2e. Tot nu toe alleen 1 reactie. Ach ja idd wat niet is is niet. Of mensen wachten tot meer mensen. Ik hou het in ieder geval wel goed bij met schrijven en lezen.

@Annaka en MG welkom in de club.

Dames MG is hier door mij gekomen hihi. Wij zijn lotgenoten van onze 1e zwangerschap vandaar. ;)

9. Cathrien

Cathrien Bekend lid

20 mei 2013
    704
    0
    0
    #129 Cathrien, 30 okt 2013
    Laatst bewerkt: 30 okt 2013
    Ivm de banners en de mooie fonts en zo, vind ik t hier ook leuker om te schrijven in plaats van in de minder mooie club omgeving.
    Het enige dat ik nog wel kon bedenken: een nieuw topic maken bij zwangerschapsclubs met als titel iets algemeners. Dat wij weten dat t onze club is, maar anderen t niet zo snel als 'juni' topic vinden.
    We kunnen de naam die elionorah bedacht had wel deels gebruiken bijvoorbeeld:
    xxxxxxxxxx
    Edit: ik heb de titel weggehaald hier, zodat we moeilijker te vinden zijn voor nieuwelingen. :D
    Titel staat in onze club.

Is dat misschien n idee?

10. stephanietaal

stephanietaal Actief lid

16 okt 2012
    406
    0
    0

vind ik een goed idee idd :)
    ik vind dit ook stuk makkelijker bij die andere kun je geen quote enzo doen kopieren en plakken is lastiger met de lijst heb ik al gemerkt.
    dus als het mij licht gewoon lekker hier kletsen meiden.

11. Cathrien

Cathrien Bekend lid

20 mei 2013
    704
    0
    0
    Kan je uit mijn quote de titel weghalen?? :D
    Zie mijn aanpassing.

12. stephanietaal

stephanietaal Actief lid

16 okt 2012
    406
    0
    0
    ik snap niet goed wat je bedoeld cathrien haha

13. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

Hier gaathet rustig de goede kant op gelukkig. Voel me vandaag een stukje beter. Moet alleen mijn gemak houden want ben vlugger moe en word dan ook duizelig. Dus nog steeds op de bank en af en toe ff zitten.

Ik ben sinds kort ook aan het haken, echt kei leuk. Ik haak knuffeltjes. Heb er al 1 af en ben nu met de tweede bezig. Maar moet zeggen dat ik er nu echt geen puf voor heb. Ben te vlug moe. Als ik dalijk weer beter ben ga ik weer verder.

Cathrien: kei leuk dat je een kloppend hartje hebt gezien. Erg speciaal lijkt me. Ik moet wachten tot maandag en hoop dan ook een kloppend hartje te zien. Erg spannend

14. Cathrien

Cathrien Bekend lid

20 mei 2013
    704
    0
    0
    In je eerdere bericht quote je mij. Maar ik heb dat oorspronkelijke bericht aangepast; namelijk de titel eruit gehaald zodat nieuwelingen ons niet zo makkelijk kunnen vinden. Dus ik vroeg of je mijn quote ook aan wilde passen. Maar weet niet of dat nu nog kan...?

15. stephanietaal

stephanietaal Actief lid

16 okt 2012
    406
    0
    0
    ik weet niet hoe ik kan wijzigen eigenlijk haha. heb gevonden welke je bedoeld maar lukt nog niet :(

hoor t graag als jullie weten hoe haha

16. stephanietaal

stephanietaal Actief lid

16 okt 2012
    406
    0
    0
    nu ik net me laatste bericht plaats zie ik hoe het moet maar dat staat bij die niet meer dus helaas dat gaat niet :(

17. Cathrien

Cathrien Bekend lid

20 mei 2013
    704
    0
    0
    Geeft niet hoor. Nix aan te doen.

18. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    Hoi dames, ik begrijp dat t clubje niet gaat werken.jammer he
    Ik wil wel een nieuw topic aanmaken.
    Dan gaan we daar heen.

Ik ben net wakker. Voelde me gisteren totaal niet lekker in de avond.
    Ik het het ijskoud. Terwijl ik in tropisch gebied zit.
    En ik droomde dat ik een miskraam kreeg, en helemaal in detail.
    Het was zo naar, en ik was vannacht en gisteravond zo bang!
    Ik hoop dat t weer gauw rustig in m'n hoofd
    En dat we snel de echo kunnen regelen hier in Amerika...

Ik ga ff ontbijten. Keep you posted.

19. Cathrien

Cathrien Bekend lid

20 mei 2013
    704
    0
    0
    Getverderrie Elionorah! Dat klinkt echt als een vreselijke nachtmerrie!
    Probeer je rustig te houden.. het was gelukkig 'maar een droom'.

Maar als je later vandaag nog tijd hebt, zou t fijn zijn als je een algemeen club-topic zou kunnen openen (en dan dus zonder juni-benaming). Je vond t dus ook een goed idee?
    Ik denk dat we dan alle 16 daarheen verhuizen en dan kunnen alle mooie kleurtjes, fontjes en banners lekker blijven! :D

Om toch in dit topic nog iets erg leuks te posten, voordat we hier straks weg gaan, hieronder nog even een foto van onze echo. Ik wilde 'm toch even showen.. ook al zie je natuurlijk nog niet echt veel. Maar je kan ons frummeltje al wel zien zitten!
    Is ie niet mooi?? :D

20. Jolien1982

Jolien1982 Actief lid

21 sep 2013
    250
    0
    0
    Oh wauw Cathrien, wat gaaf! Zo mooi om te zien!

Deel Deze Pagina