In de ochtend met normale kleding aan. Al wel 3 kg aan gekomen maar ik pas deze broek nog prima (hoge taille niet meer) en het zit wel allemaal op de buik EN IK HEB GROTERE BORSTEN WAT IK BIJ O NIET HAD. Hihi
Nog steeds prachtig zwanger buikje @Nina Sanders Heb je een ander vloerkleed? ik herkende de vorige altijd als het vloerkleed dat wij in de woonkamer hebben liggen
@Ready2loveU dit wat jij zegt heb ik precies het zelfde!!!! En dan zie ik al die ronde buiken voorbij komen en dan heb ik enkel een vervetting onderaan. Als ik een soepelvallend jurkje aan heb is het ook echt een vetpuntje onderaan. Lijkt niks zwanger aan. December heeft veel te lang geduurd
Ik heb een soort B. Net onder mijn borsten een bolletje, dan navel en dan het echte babybolletje. Volgens R. Heb ik 2 buiken en hoef ik nog maar een klein stukje tot ik 1 buik heb
Ik heb dat aan de onderkant, boven de schaamstreek een bobbel en dan waar de baby en nog een laagje vet zit weer een bobbel. Maar toen ik nog slank was voor E. zag je dat ook al. Soms is je figuur zo en kan je er niets aan doen..
Mijn figuur is gewoon zo. Misschien als ik buikspieroefeningen zou doen dat het minder wordt. Maar ben ik vaak te lui voor
Wat een mooie buiken allemaal! En wat fijn dat alle 20 weken echo's goed waren! Wij moeten woensdag, spannend! Gisteravond was het getrappel voelbaar, dus manlief moest voelen Eerst grote ogen, toen de reactie was dit het? Dus ik enigszins beledigd Ik denk dat hij al een hele voet had verwacht ofzo.
Hier ook alles goedgekeurd! Kleine wilde niet stil liggen en had de hik, maar alles kunnen checken. Placenta ligt achter en bovenin dus prima.