Ahw ik voel me soms zo'n slechte moeder. Jongste ontzettend aan het miepen met eten. En ik dacht hallooo, doe eens normaal! Hup door eten jij. Uiteindelijk goed gegeten.. Komt ie van tafel en bij mij (zat aan de andere kant), helemaal rillen, had het ijskoud... ik dacht oh je hebt echt koorts. Arm kind. En ik maar zeuren...
Ah joh. Heb ik ook een keer gehad. Zat daarna zn mond vol bloed. Bleek hij enorm last te hebben van doorkomende tandjes..
♡ Uitgerekend 16 t/m 30 november 2019 ♡ 9 november ♡ MissMorrow - 34 jaar - 1e kindje - verrassing 14 november ♡ Roetje08 - 27 jaar - 2e kindje - Jongen ♡ Rian89 - 30 jaar - 3e kindje - Meisje ♡ Krily - 24 jaar - 1e kindje - verrassing ♡ Ready2LoveU - 28 jaar - 1e kindje - Jongen 15 november ♡ Juffie1990 - 28 jaar - 1e kindje - Meisje ♡ Noa1987 - 31 jaar - 1e kindje - verrassing 16 november ♡ Nina Sanders - 29 jaar - 2e kindje - Jongen ♡ Aaav - 24 jaar - 1e kindje - Meisje ♡ Sprina - 28 jaar - 1e kindje - Jongen 17 November ♡ Mom2be21 - 29 jaar - 3e kindje - Jongen 18 november ♡ Blijeitje198 - 35 jaar - 2e kindje - Meisje ♡ Friesje203 - 30 jaar - 2e kindje - verrassing ♡ Finley123 - 23 jaar - 1e kindje - Jongen 22 november ♡ XMamaMX - 28 jaar - 1e kindje - Jongen ♡ Mamabella12 - 28 jaar - 2e kindje - Jongen ♡ Smallsandbambam - 2e kindje- Meisje 24 november ♡ Amara - 29 jaar - 3e kindje - Meisje 25 november ♡ Bjlover - 40 jaar - 4e kindje - Meisje 27 november ♡ Yviev - 30 jaar - 1e kindje - Meisje ♡ Mbob - 29 jaar - 1e kindje - verrassing ♡ Pyaar - 26 jaar - 3e kindje - Jongen 28 november ♡ Flower 7 - 27 jaar - 1e kindje - Jongen ***Sterretjes*** ♡ Kwebbelsnoes 4+2 ♡ Wens84 ♡ Leanneke 7+1 ♡ 7+4 | NvD - 8+2 ♡ 15w | Miss X ♡ 23+6 Mieke en Siebe | BlauwBloempje ----------------------------------------------- jongen (11) | meisje (9) | verrassing (5) | ----------------------------------------------- Afspraken oktober 03 - Noa1987 - controle vk 04 - Noa1987 - zwangerschapsfotoshoot 07 - Nina Sanders - controle vk 34.2 weken 08 - Yviev - controle vk 08 - XMamaMX - controle vk 08 - Pyaar - extra echo 11 - XMamaMX - liggingsecho 34wk 14 - Rian89 - liggingsecho 15 - Roetje08 - controle gyn + echo 15 - Pyaar - groeiecho + controle vk 17 - Ready2LoveU - controle gyn+ groei echo 17 - krily - liggingsecho 17 - Noa1987 - consult wasbare luiers 19 - Pyaar - GRATIS(!) zwangerschap-fotoshoot 21 - Nina Sanders - controle vk (belinstructie) 36.2 weken + groeiecho (liggingsecho) 22 - Yviev - controle vk + bevalling bespreken 31 - Ready2LoveU - controle gyn+ groei echo 31 - Roetje08 - controle gyn + echo Afspraken november 07 - Ready2LoveU - controle gyn+ groei echo 12 - Ready2LoveU - controle gyn+ groei echo 12 - Roetje08 - controle gyn + echo
Vandaag controle gehad, baby doet het goed, buik groeit netjes. Wel geruststelling. Rare week tot nu toe, heerlijk genoten in Ardennen samen en dag na thuiskomst worden we gebeld dat de opa van mijn man ineens op sterven ligt, hele vitale man, dus hele dag in ziekenhuis en na 2 dagen in slaap gehouden te zijn is hij vandaag overleden. Toch allemaal heel dichtbij zo leven en dood. Ook gewoon gewerkt dus ben wel helemaal gesloopt, ik werk nog 2-2,5 week tot mijn verlof, werk wel parttime.
@Noa1987 ik like je bericht wel, maar niet omdat ik de inhoud ervan leuk vind. Ik kon even niet de juiste woorden vinden behalve gecondoleerd Kwam misschien een beetje ongelukkig over.
Sterkte Noa. Soms ligt het leven heel dicht bij elkaar. Hopelijk hebben jullie nog op een fijne manier afscheid kunnen nemen.
@Noa1987 gecondoleerd @Ready2loveU wat schrikken zeg, fijn dat je vanochtend al terecht kunt voor de controle, hopelijk is alles in orde. Eindelijk weer bijgelezen, zijn paar dagen nog samen op pad geweest. Uiteindelijk hier in de buurt want alles op 4u vliegen was regenseizoen, zika of niet voldoende medische voorzieningen. Was wel heel fijn nog even samen op pad. Verder krijg ik ook last van mn lijf, bij te lang zitten, te lang staan, liggen. Ook snachts veel kramp in mn kuiten. Probeer ook zoveel mogelijk op mn linkerzij te liggen maar slaap zoveel beter op rechts. Aangezien ik 3 keer per nacht wel eruit moet om te plassen wissel ik nu maar af tussen beide zijdes. Voor de dames met bekkenpijn, heb een handige app gedownload die aangeeft hoe je bepaalde bewegingen moet uitvoeren als je bekkenpijn hebt. Heet Rost Moves Mamas. Ik doe nu snachts op die manier omdraaien en dat voelt al een stuk minder pijnlijk. @Nina Sanders helpt de accupunctuur goed? Zat er aan te denken om er eentje te bezoeken voor bekkenpijn. Ik loop bij de fysio maar heb niet het idee dat het echt opschiet. Hier 32 weken nu dus nog 8 weken, moet nog wel wat gebeuren haha, begin wel wat tijdsdruk te voelen om alles af te krijgen.
@Mbob enorm. Had het niet verwacht maar per sessie bekijken we waar ik op dat moment het meeste behoefte aan heb en daar prikken we dan op. Misschien zit het wel in mijn hoofd, ik weet het niet, maar ik heb er echt baat bij. Eerste weken stond vooral in het teken van maagzuur. Nu heb ik vooral last van rusteloze benen en prikken we daar meer op. Ik heb nu 8 sessies gehad en ga hier zeker mee door tot aan de bevalling. Ik vind het niet per se goedkoop, 40€ per sessie van een half uur, maar ik krijg een vergoeding vanuit aanvullende verzekering dus dat maakt het weer goed .
Dank jullie voor de condoleances, hebben goed afscheid kunnen nemen, dinsdag is de uitvaart. De zwangerschapsfotoshoot vandaag hebben we gecanceld, stond ons hoofd niet naar. @Nina Sanders snap het helemaal hoor, niet verkeerd opgevat. Zijn inderdaad ook weinig woorden voor. Vannacht echt heel diep geslapen, dus even bijgetankt.