Pff wat heftig zeg, alles tegelijk. Ik denk dat het beste wat je nu kan doen is om je lichaam rust te gunnen. Alle stress zal al genoeg van je lichaam eisen, dus verder echt je rust pakken waar kan. Dikke knuffel en heel veel sterkte!! @Sprina ik heb een voorgevoel dat de baby niet tot 40 weken blijft zitten, maar eerder komt. Zal wel tegenvallen als ze wel zo lang blijft zitten Eens kijken of ik vandaag nog een babywasje kan draaien. Reiswieg zit inmiddels op de kinderwagen, staat wel weer leuk Straks controle bij de vk en vandaag wordt het Kraampakket bezorgd. Dan alleen nog 1 kruik+kruikzak kopen en volgens mij is dan alles gekocht voor de baby.
@Noa1987 jeetje wat heftig allemaal. Rustig aan hoor! Zeker met al die harde buiken. @Amara hier denk ik ook tussen de 37-39 weken. Maar mn man denkt 3-4 december en die heeft altijd gelijk Ik ben nog niet begonnen met de babywasjes... is dat gek?
Haha nee ik ben wel vroeg met wassen hoor. Zolang alles met 37 weken maar gewassen is ben je prima op tijd Controle was goed, over 2 weken de liggingsecho
He wat shit zeg! Heel veel sterkte. Qua tips; paracetamol? Hier vandaag een goede echo gehad, alles zag er netjes uit en de niertjes zaten prima binnen de normale waardes. Dus gelukkig een zorg minder! Wel heb ik blijkbaar zwdiabetes... mijn waardes waren net iets er boven. We zagen ook op de echo dat t buikje 4 weken voorlag op groei. Volgende week weer naar t zh voor overleg met de gyn en ondertussen mag ik op dieet pffff... iemand tips?
Wat balen Mama bella. Ik heb ook aangepast dieet ivm zwangerschapsdiabetes.. Zoveel mogelijk trage suikers eten (volkoren producten etc). Ontbijt en lunch eet ik rond de 30 gram koolhydraten, avond eten 45 gram. Tussendoortjes 15 gram. Probeer 2.5 uur minimaal tussen eet momenten te houden en voor mij lijkt het te werken. Ik heb in het begin alles wat ik frequent eet afgewogen om zo te kijken wat ik kon eten en combineren. Alle verpakkingen checken want in bijna alles zitten koolhydraten behalve vleeswaren en kaas ben ik achter. Veel succes mocht je nog meer vragen hebben laat maar weten. Daarnaast probeer elke dag een half uur te bewegen (of bijv na je eet momenten een wandelingetje te doen), dat helpt ook om je waardes naar beneden te krijgen. @Noa1987 idd naar je lichaam luisteren, wat een heftige periode voor jou! Ik ben nog niet begonnen ook met babywasjes en heb pas 2 broekjes en 1 shirtje maat 50. Wel meer spul in maat 56. Moet nog wel wat gehaald worden dus! Moet je echt speciaal neutral ofzo hebben? Of kan geparfumeerd wasmiddel ook? De babykamer is wel bijna af. Vind het echt de leukste kamer in ons huis geworden(ook de enige kamer die eigenlijk echt af is haha). Alleen nog wat lijstjes, plankjes en gordijnen op hangen en het is echt klaar.
@Noa1987 jeetje wat heftig allemaal... sterkte! Goed aan jezelf denken hoor, en anders gewoon stoppen met werken. @Mamabella12 fijn dat alles goed was, balen van de zw diabetes.... Vandaag 35 weken! Ik heb sinds gister alles gestreken in de kast liggen. Leuk om mee bezig te zijn, en heel fijn om klaar te hebben. Nesteldrang is taking over me. Vandaag een rotdag, strontverkouden, baby die heel hoog ligt. Dus ben wat benauwd en kortademig. Zo naar! Gelukkig had ik vandaag een dagje zonder jongens. Dus vanmiddag wel lekker even geslapen. En nu zit ik op de bank met een bestelde pizza . Jongens hadden nog een kliekje spaghetti, en die waren bekaf dus sliepen al om 19u. Mn vriend is er niet, dus nu lekker op de bank! Deken, kaarsjes, tv en pizzaaa !
@Mamabella12 wat fijn van de goede echo, inderdaad balen van de zwangerschapsdiabetes. Als je avondrecepten zoekt: Voedingscentrum.nl en dan diabetes aanklikken als criterium, staan veel leuke, simpele en lekkere recepten tussen, misschien helpt dat wat met inspiratie.
Pfff kan iemand mij vertellen waarom ik nooit meer meldingen krijg? Ik klets mee in het drukke laatste 100 dagen topic maar hier krijg ik dus nooit meer meldingen van. Ik ga even bijlezen. Verder heb ik zelf niks bijzonders te melden. Ook hier de was schoon in de kast. Heftig @Mamabella12 maar fijn dat de kleine het goed doet!
En iets tegen de vreselijke jeuk op de buik voor mij? Ik heb echt allemaal wondjes op mijn buik. Krab het in mijn slaap helemaal open..
Zijn we hier inmiddels allemaal uit de naam? ik kan niet wachten om de naam in het écht te geven. Zijn er meerderen hier die een Moses mand hebben? Hier komt die morgen binnen. Ik heb er geen standaard bij want ga hem vanwege de veiligheid niet gebruiken voor langere slaapjes. Meer om baby O straks lekker dicht bij me te hebben.
Ik ben inmiddels verplaatst van bed naar de bank... pfff kon daar echt niet meer lekker liggen, zo'n last van mn bekken Inmiddels is de baby ook weer wakker en flink aan het stuiteren in mijn buik. Hopelijk val ik zo nog weer in slaap.... om 8u moet ik weer in het zwembad zitten voor zwemles. Wij zijn al wel helemaal uit de naam. Al heeuuuul lang . Mozes mandje? Ik moest even googlen. Ziet er leuk uit. Ik krijg een babynestje van familie.
Ja doe ik al maar het is echt vreselijk vervelend. Had ik bij grote O ook. Liep toen hele dagen met een koude Deo bus tegen mn buik haha. Leuk, babynestje. Bij O ook veel gebruikt!
@Rian89 klinkt als een waardeloze nacht! Misschien Paracetamol proberen als je weer last van je bekken krijgt? @Nina Sanders jeuk klinkt ook niet echt fijn. Idd veel smeren en koelen. Zou iets van bepanthenzalf tegen eczeem helpen? Dat is tegen jeuk... Geen idee of het mag hoor, maar misschien het uitzoeken waard? Ik heb zowaar een hele nacht doorgeslapen. Nieteens eruit om te plassen Ik ga zo met kinderen naar het bos en dan naar de bakker en vanmiddag heb ik een high tea. Hoop dat de thee een beetje fijn is voor m'n keel want die doet pijn en heb bijna geen stem meer