Wat een waardeloze nacht. Werd om half 2 wakker van maagzuur. Zo erg dat ik er van moest spugen en de omeprazol was op.Tot 4 uur Beneden gezeten, even wat gedronken en daarna een soort barricade in m'n bed gebouwd om rechtop te kunnen slapen, maar hielp nauwelijks. Ga zo dus maar meteen naar de winkel voor omeprazol,want dit ga ik niet nog een nacht doen.
@Amara anders even recept vragen bij de huisarts, moet je vaak alsnog betalen, maar je krijgt we veel meer tabletten voor dezelfde prijs. Ik zit er nu ook alweer weken aan. Gewoon elke dag half uur voor ontbijt nemen en kan er de hele dag op teren!
@Ready2loveU wat fijn!!! Het einde is écht in zicht! . Jeetje, ik lag gister om half 9 in bed... En heb voor het eerst sinds tijdens weer eens lekker geslapen. Gister alleen al vreselijk last van mn bekken.. iets te fanatiek geweest gister... Merk het nu nog. Dus vandaag maar even een rustig dagje.... Straks op kraamvisite. En het bed maar eens op kratjes zetten, naja, dat mag mijn vriend doen!
Wilde deze toch even delen: Ik heb gisteren met mijn schoonmoeder mijn sluier van de bruiloft omgebouwd tot hemeltje van het wiegje, helemaal verliefd op. Wiegje is nog waar manlief in heeft gelegen, maar wel even een opknapbeurt gehad met wat moderne verf. Dekentjes en lakentjes voor het wiegje komen maandag binnen, zijn op maat gemaakt omdat het zo’n klein wiegje is.
Hier een beetje energie waar ik vanochtend even gebruik van wil maken, zal vanochtend wel weer in kakken. Even onze bedden afhalen (en waterdichte molton erop doen, mijn man maakt gelukkig het bed op), stoffen, toilet boven doen.. Maar eerst spring ik even lekker onder de douche. Gelukkig staan om 10u de boodschappen klaar bij de Jumbo dus die hoeven we enkel nog op te pikken! Hier wilde ik lekker een wandeling maken vandaag maar het is hier erg onstuimig
Sorry voor de onderbroeken foto! Mijn gevoel zegt dat dit niet lang meer kan duren. Ik ben fysiek dood op.
Jeetje.. wat een flinke buik! Kan me voorstellen dat je op bent. Hopelijk komt hij snel!! Vandaag mijn 'verrassings' babyshower
Nou, wel met traplopen en als ik vermoeid ben, dan neemt de druk in het hele gebied toe en krijg ik pijn klachten. Zodra ik 'normaal' beweeg en gewone, waggelende wandelingetjes maak gaat het goed!
@Noa1987 heel mooi gedaan met die sluier @Nina Sanders oh jeetje heb echt met je te doen, wat zal die buik flink in de weg zitten! Ik zou zeggen haal wat ananassap, bespring je man vanavond, ga trampoline springen en een flink stuk wandelen, kleine man heeft lang genoeg gezeten Ohh zo spannend dat sommige de 37 weken bereikt hebben, kan niet wachten op al jullie baby nieuws!! Inmiddels ben ik weer voorzien van omeprazol, dus ik kan weer functioneren
@Noa1987 prachtig!!!! @Nina Sanders jeetje snap dat het zwaar is voor je! Prachtig is hij hoor maar wel echt groot in verhouding met jou! Hier een na laatste dag aan het werk! Morgen gaan we 2 nachtjes samen weg, luxe slapen ♡
Oh heftig @Nina Sanders. Ik hoop dat ie zeker snel komt. Hier ook een waardeloze nacht, nadat ik gisteren heerlijk geslapen had en dus hoopte dat het maagzuurtijdperk voorbij was
Hahahahaha @Amara ik moet echt om je lachen. Die ananas sap is idd een goed idee. Verse ananas vind ik ook lekker! Hier is man even boodschappen aan het oppikken en komt mij en O zo even ophalen voor een kop koffie in de stad. Wil een beetje op tijd terug zijn zodat O vanmiddag gewoon kan slapen en ik dan mijn rust kan pakken. Man heeft besloten dan even de garagekast deurtjes groen te verven (we hadden nog verf over van de babykamer kast).