Hier zijn we ook weer terug van de echo en alles zag er prima uit! De beide draakjes zijn uitgebreid bestudeerd en schedeltjes, ruggetjes, hartjes, voetjes, lippen zagen er allemaal goed en gezond uit. En we weten eindelijk het geslacht van onze twee! Zo leuk! We konden mooi vergelijken op de echo, want één piemeltje en één gleufje. Superblij mee! ❤️
@BlauwBloempje , Wow....... Echt super leuk dit !!!!! Een jongen én een meisje!!! <3 <3 Gezegend hoor!! <3
@Mamabella12 bizar! Lijkt me echt even een shock ja. @BlauwBloempje ook super leuk dat het twee geslachten zijn
Nee het was bij m'n eigen vk. Was ook 'gewoon' tijdens een controle, geen aparte geslachtsbepaling. Tja weetje, waar mensen werken kunnen foutjes gemaakt worden.. ze voelde zich er ook vet lullig over dus ik laat het erbij
@Mamabella12 wat moet dat een shock zijn geweest ja! Gelukkig kwamen jullie er nu al achter voordat je vanalles hebt ingericht En @BlauwBloempje wat bijzonder een koningspaar! Lekker genieten nu?
Ja hopelijk wel! Ik ‘vergeet’ het soms door alle drukte en gedoe, maar dit was zeker een genietmomentje
Ik kan niet wachten tot dinsdag. Ben zo benieuwd. Verder heel druk geweest deze week. Volgende week woensdag heb ik een rondleiding op een nieuwe school. Mijn jongens gaan toch naar een nieuwe school na de zomer. Wel dichter bij mijn huis. Dat scheelt wel. Maar de oudste had het er wel even moeilijk mee. Hij gaat donderdag meedraaien daar. Zijn broertje niet, want die is op schoolreisje.
Weet goed echo's!! Super!! @Mamabella12 whaaaaat. Jeetje!!! Dat is zeker even schakelen!! @BlauwBloempje Wauw! Een jongen én een meisje. Geweldig! Ik ben helemaal kapot. Vanmorgen met de oudste mee geweest met school naar de kinderboerderij... juffendag! En het was ook modderdag... enig. En vanmiddag ook nog kinderfeestje van Dex.. erg leuk. Maar nu de knollen echt op!
@BlauwBloempje wat ontzettend leuk! En natuurlijk nog beter dat alles goed was ♡ Zooo veel goede 20 weken echo's de afgelopen dagen! Echt fijn! Kan niet wachten tot maandag!
Wij zoeken voor het etentje van vanavond nog een leuk en lekker en makkelijk dessert. Iemand inspiratie?