@Yviev zelf totaal geen honger met dit weer, dus niet echt inspiratie. Misschien iets van ijs? Pff vandaag weer een super warme dag en ik heb een deadline voor een verslag wie heeft er een beetje motivatie voor mij, want die van mij is ver te zoeken
Bevroren diepvriesfruit (bosvruchten) afwisselend met magere kwark laag voor laag in een wijnglas! Staat super mooi
Hier net wat boodschappen gedaan, was opgevouwen en vaat opgeruimd. Tijd om even te zitten want het is alweer aardig warm! Straks nog even 2 dingen ophangen op de babykamer en ik wil op 1 kamer even nog kijken wat het mooist is qua gordijnen (die moeten overal boven nog steeds maar ik vind dat zon gedoe). Voile en overgordijnen op 3 kamers is behoorlijk prijzig dus wil misschien per kamer even kijken hoe of wat. O heeft nu zijn oude gordijnen nog tijdelijk en de babykamer heeft geen haast, alleen wij hebben nog niets voor de ramen (wel rolluiken hoor), dus vind dat wij eerst aan de beurt zijn nu Ohja vanaf 12u verwacht ik weer pakketjes haha. Onze kledingkasten en nachtkastjes komen maar die gaan we nu niet neerzetten want dinsdag komt de nieuwe vloer.
Woehoeee verslag ingeleverd!!! Duimen jullie mee voor een voldoende?? Kleine meid in m'n buik is al de hele dag best rustig, geloof dat ze niet zo van de warmte houdt. Maandag weer controle en vrijdag de 20 weken echo waar ik best zenuwachtig voor ben
Hier ook wat rustiger. Vriend heeft besloten om ook mijn achternaam aan te nemen na het trouwen zodat hij ook mijn zoons achternaam heeft. Zo lief en trots. Zo heeft het meisje straks zijn naam. Mijn zoon mijn naam en wij beide allebei de namen.
Dan heb ik een paar kleine zonaanbiddertjes denk ik hier nog steeds lekker actief, vooral smorgens of als ik smiddags op de bank lig te puffen van de warmte. Vanmiddag een nieuwe parasol gekocht, met de tuin op het zuiden geen overbodige luxe. Zo fijn om lekker in de schaduw te zitten!
Dames tips: vanaf maandag stapelkorting op pampers pants bij de ah (miss ook op gewone maar wij hebben altijd de broekjes). Bij 4 pakken 50% korting! Scheelt je dan €20,-
Hier geen AH in de buurt.. Sowieso geen Pampers.. Ik zoek het goedkoopste merk, want Ik reken de prijs per luier..