Haha heeeeeeel erg. De verloskundige had hem ook niet dichtgeplakt dus dat hebben we snel gedaan. Heb hem wel tegen het licht gehouden, oeps.. maar niks kunnen zien haha. Nog even volhouden. Maar denk ook een meisje en zou zo verbaasd zijn als er blauw uit de ballon zou komen. Dan moet ik echt omschakelen haha.
Vreselijk he. Zit helemaal onder. Zit eraan te denken of ik wat Luuf ga smeren in de hoop dat ze me even met rust laten
Als mijn vriend niet zo vastbesloten was had ik het ook gedaan. Maar ik denk dat ik zondag heel blij ben dat ik het niet heb gedaan haha. Maar zondag lijkt ineens heeeeeeeeel erg ver
@Mamabella12 ik word normaal dus helemaal lek gestoken maar sinds ik zwanger ben smaak ik niet meer denk! Nu is mijn man de sjaak
We gaan lekker met de 20 weken echos meiden! Wat ontzettend fijn dat alles tot nu toe bij iedereen goed is ♡♡
Ik heb gelukkig geen last van muggen tijdens de zwangerschap. Man dacht eerst dat hij wel bulten had maar blijken van die eikenprocessierups te komen. Meerdere van zijn collega's hebben er last van. Vandaag op jacht naar een leuke nachtlamp voor de kamer van ons dochtertje en een klok. Ze is iedere ochtend om 6 uur wakker en wil kijken of we dat een half uurtje kunnen gaan rekken met behulp van een klok. Ik heb een goed resultaat op m'n verslag gekregen
Ik heb straks om half 9 gesprek op school en daarna naar musical van mijn oudste. Zodra beide jongens van school gehaald zijn door naar logopedie voor de laatste keer.
Wat goed, altijd fijn als je een goed resultaat haalt. Tja die processierups, ook zo'n dingetje. Ik heb wel eens gehoord dat zo'n slaaptrainer goed kan helpen.
Ik heb ze de echo, daarna mocht ik een ochtendje thuis blijven van m'n baas. Dus hoef ik pas s middags naar m'n werk lekker ff uitrusten en rapporten schrijven
@BJlover leuke echofoto, erg duidelijk! @Juffie1990 heb je een voorgevoel voor het geslacht? Hier overigens nog een foto van onze 20-weken echo. De kleine lag er slecht voor dus dit is het enige duidelijke plaatje van het hoofd. Maar gek genoeg zie ik hier echt het hoofd van mijn vriend in. Die heeft een heel rond hoofd. Ik heb zelf een langer hoofd en de vk zei toen dat de baby een rond en lang hoofd heeft . Ik neig in dit stadium ook meer naar een meisje, gezien de schedel en de activiteit in mijn buik. Hij/zij is wel beweeglijk maar vooral 's avonds en nog niet heel heftig.