Wauw, drukke dagen, succes allemaal! Woensdag is mijn vrije dag en ik ben deze week begonnen met halve dagen werken. Daardoor heb ik nu eindelijk weer eens energie om ook echt iets anders te doen dan uitrusten, zo fijn! Het wordt niet zo heel warm vandaag, dus een perfecte dag om in de babykamer te gaan schilderen. Er moet nu echt wel iets gaan gebeuren!
Hier vandaag aan het werk Gister vrij geweest en veel te weinig gedaan.. Had weer zn hoofdpijn Voel de laatste 2 dagen geregeld plopjes in mn buik. Of dat nou de kleine meid is of mn darmen weet ik niet!
Ook hier helemaal goedgekeurd! Precies op de p lijn. Nog even moeten springen, want de armen lagen voor het gezicht en nog steeds een jongetje!
Hier begin het ook met plopjes en borreltjes. En soms een soort trillinkje alsof er een vlinder in je buik zijn vleugels beweegt. Kan dus best je meisje zijn! ❤️
Ik ben zo zeker van een meisje, dat ik echt zou moeten schakelen als er blauw uit de ballon komt. Wil jij het nog steeds niet weten?
Waarom denk je dat het een meisje is? Wij willen het nog steeds niet weten, maar het is wel lastig hoor. Ik zie allemaal leuke babykleertjes, maar dat is dan weer echt roze of blauw. Die unisex dingen zijn niet echt leuk
Hier voel ik de kleine nog niet zo goed. Je zou denken dat dat nu wel zo moest zijn na 3 zwangerschappen. Maar gisteren zei ze al dat mijn placenta voor ligt. Zo'n vermoeden had ik al, want voel de kleine veel minder dan bij de andere 3. Toen lag de placenta achter.
Hier echt hetzelfde probleem! Unisex is of wit of groen, maar overal wel duidelijk voor welk geslacht het is... dus de portemonnee blijft nog vooral dicht haha, ook wel goed... kinderkamer zijn we ook nog niet veel mee bezig geweest, jij wel?
In mijn buik is het echt een pretpark af en toe. 2 dagen geleden zag je hem ook echt bewegen bij schopjes. Vind het best bijzonder gezien het eerste zwangerschap is en ik nu 20+5 ben. Zal wel aan die lange benen en grote voeten liggen... Ben wel erg onzeker sinds gisteren merk ik, manlief is in het buitenland en ik vertrek van za-wo ook. Gisteren drukke dag gehad en weinig gevoeld, maak me dan wel snel zorgen. Eigenlijk wil ik wel nog hartje laten luisteren voordat ik vertrek, maar voel me dan echt een aanstelster om daarover te moeten bellen naar de verloskundige. Hebben jullie tips? (En geen angelsound oid, want die zal ik niet aanschaffen). Thanks alvast voor het advies
@Rian89 en @Yviev superleuk die kleertjes!! @Noa1987 als je je echt beter bij voelt zou ik gewoon de vk bellen om nog even naar het hartje te luisteren voor vertrek. Wat je ook kan proberen is even rustig op bed liggen en dan op je linkerzij, dan gaan voel je meestal wel wat beweging. Meiden even een dilemma: zwanger en fit of zwangerschapsyoga??? Heb beide al een keer gedaan en vind het beide leuk, dus kan echt niet kiezen beide doen is helaas geen optie.
Ik doe nu voor het eerst zwangerfit. Bij de 1e yoga gedaan. Ik vind zwangerfit leuker! Gewoon lekker in beweging zijn. Yoga vond ik net wat te zweverig. Doen waar jij je het beste bij voelt of wat h3t beste uitkomt
Hoi lieve meiden, even een onzekerheid die ik met jullie wil delen in de hoop dat iemand het herkent. Maar eerst iets heel leuks! Ik heb vorige week op precies de 20 weken dag een heel gaaf filmpje gemaakt waarbij je gewoon ziet dat meneer van binnen aan het schoppen en bewegen is! Echt zo bizar. Meteen mn moeder gestuurd en die was helemaal emotioneel hihi. Te schattig❤️ Het is een echt druktemakertje af en toe waardoor ik aan de ene kant vind dat ik niet ongerust moet zijn ofzo maar ok hier komt toch de onzekerheid: mijn buik wordt kleiner Eerst dacht ik dat alleen ik het zag, maar mn vriend ziet het nu ook... Ik voel m iedere dag (en ook nu) heerlijk schoppen maar mn buik wordt dus tegelijk wel kleiner... weet iemand hoe dit kan? Of herkent iemand het? Twijfel of ik volgende week bij terugkomst in Nederland toch even bij de vk langs moet of dat het totaal overbodig is?!
Jaaa mijn buik is ook kleiner. Alleen ben er wel blij mee want was al een beetje bang om met een enorme buik te eindigen. Vorige zwangerschap rond de 20 weken ook dat m'n buikje een groeistop had, geen idee hoe dat komt. Misschien nu pas darmen die een beetje tot rust komen ofzo? @Rian89 zwanger en fit vind ik fijn dat je idd het idee hebt dat je echt wat doet en dat heb ik bij yoga niet. Alleen yoga is dan weer fijn om relax de bevalling in de gaan... Twijfels....