Wat een rotdag!!!! Flinke lekkage op het dak vd uitbouw.... Door heftige hagelbui poosje terug... in de straat zijn er meerdere die er last van hebben... vandaag druk mee geweest... gelukkig nu tijdelijk opgelost door n dakdekker... Flink potje zitten janken want werd eerst ook niet direct wat aan gedaan en mn vriend was laat thuis.. kon ik alles alle een oplossen.... gelukkig wat hulp gehad van wat buurmannen. Fijn Dat je werk zo goed bevalt @Nina Sanders! Altijd heftig die begin weken met al die indrukken. Ik ga 4 oktober met verlof, 6 weken van te voren. Omdat ik nu al in de ziektewet zit en dat ook wel blijf tot die tijd.
Hier dus ook 3 okt laatste werkdag! Grappig, veel die begin okt stoppen. @Rian89 oh neeeeeeee wat naar. En nu?
Hier ook nog aan t werk.. nog 6 werkdagen en dan vakantie Ik heb 4 weken van te voren verlof en tot nu toe begin ik mij eindelijk beterder te voelen dus ik hoop dat nu de gunstige periode begint. Wij gaan in de zomervakantie beginnen met het kamertje. Ik ben benieuwd! Maar eens beginnen met het schilderen van alle meubeltjes
Oh nee wat erg! Hopelijk nu alles goed. Bah, kost weer zoveel tijd en energie.. F goed geslapen tot 6.30 alleen man halve nacht aant overgeven Naja als F slaapt ook maar ff slapen..
Ohhh ziet er niet best uit! Fijn dat het iig tijdelijk is opgelost en hopenlijk kunnen ze het snel helemaal repareren.
@Friesje203 ojee misschien toch een virusje wat rondgaat? @Nina Sanders wat goed dat je nieuwe baan zo bevalt. Zou het je niet nadoen met die reistijd. Heerlijk idee dat je volgende week weer gewoon een vloer hebt boven. Heb er altijd zo een hekel aan om in een verbouwing te zitten, zeker met kleine kinderen. Nou ik denk dat ik gister ben geslaagd voor een nieuwe auto, morgen even proefritje maken met man en stiefvader. Vandaag even de kinderen uit laten razen in monkey Town en dan verder lekker rustig dagje. Jullie nog wat leuks op de planning zo voor het weekend?
@Rian89 nee joh wat een water! Heeft je vloer er niks aan over gehouden? @Friesje203 jullie zitten echt in de lappenmand zo zeg! Beterschap voor je mannen! @Amara hier vanmorgen en morgen gewoon werken en zondagochtend op stal werken en daarna op familiebezoek. Vanmiddag even huis op orde maken en daarna de paarden doen en vanavond misschien wat eten met mn ouders en daarna lekker relaxen + op tijd naar bed!
Zijn er hier dames echte buikslapers? Ik wel.. dat was vorige keren ook steeds het enige waar ik naar uitkeek NA de bevalling.. weer op mijn buik kunnen slapen.. Ik lig nu nog wel op mijn buik, maar het wordt soms wel naar nu... grrr.. moet ik weer op mijn zij.. Mijn man zei vannacht nog,, niet doen je plet de baby!!! .. Wtf..
Oooh ik ook! Vannacht lag ik voor t eerst echt niet meer lekker. Ellendig. Die buik groeit sowieso ineens, dat ik denk hoho rustig aan. Je moet nog ff
Wauw, wat een hoop is er weer gekletst! Ik loop achter... @Nina Sanders wat fijn dat je nieuwe baan zo goed bevalt! Lijkt me inderdaad wel vermoeiend zo, die eerste dagen komt er veel op je af qua inwerken, en dan ook nog je gezin en nog een kind uitbroeden... ik vind het knap! Hier geen buikslaper, ik slaap normaal ook op mijn zij dus niet veel anders nu. Wel ligt mijn bed dus al een tijdje echt niet lekker meer! Vaak beland ik rond een uurtje of 5 op de bank. Die is iets steviger dus kan kan ik toch nog een paar uurtjes verder slapen. Toch maar eens kijken naar zo'n zwangerschapskussen? Mijn verlof begint iets eerder (want tweeling): op 16 augustus mijn laatste werkdag, en dan eerst een weekje verlof / vakantie voordat mijn zwangerschapsverlof begint. Hier dus 8 weken van tevoren als ik het goed heb. In de 28ste week met verlof, tweeling wordt gemiddeld met 36 weken geboren. Ik vind het wel spannend hoor, ben zo benieuwd wanneer die twee boeven zich laten zien!
Ja denk het.. of toch virus wat F ook al had.. naja als ik maar bespaard blijf Hier ook een buikslaper maar lukt al een tijdje niet meer. Probeer zoveel mogelijk op mijn linker zij, maar gaat de ene nacht lekkerder dan de andere nacht..
Hoe was jullie dag vandaag? Mijne begon wat hectisch. Kon mijn bed echt niet uit komen. Beroerd geslapen want man draaide veel in bed en daardoor sloot het dekbed niet meer goed aan op het voedingskussen. Ik kreeg het telkens koud. Toen de wekker ging heb ik 3x op snooze gedrukt maar ik moest de auto al om 8u naar de garage brengen dus hop hop, haasten. (Dag 250€) Alleen dat ging niet echt smooth want O was niet zo lekker, werd wakker met een loopoortje en riep de hele tijd au. Toch eventjes een uurtje naar oma gebracht want ik had een business call die ik moest doen. Rond 11 weer opgehaald, lekker knuffelen en neuroten gegeven voor het slapen gaan. Dat viel geloof ik wel goed want als ‘lekker peer eten, scheetje laten, mooie auto en eten koken’ in 1 zin voorbij komen dan weet ik al dat O zo sloom is en bijna slaapdronken is . Ik kon toen even relaxen en daarna toch even met hem naar de huisarts geweest. Je weet maar nooit met zn oor. Toch even aan kijken en veel knuffelen. Man was vroeg thuis dus toen kon ik mooi nog even een half uurtje wat lichte krachttraining doen. Simpel broccoli gegeten met heeeeeeeeeeel veel kaassaus en een visburgertje. O wilde helaas niet eten. Daarna stukje tennis gekeken nog. Joepie, Roger Federer door naar de finale Wimbledon. Hebben jullie tips voor de muren op het toilet? Wij hebben er nog niks hangen maar vind t zo kaal. Onze toilet is half betegeld met witte marmeren wandtegels, grijze betontegels op de vloer en grijs beton fonteintje. Verder zwarte elementen (kraan, rolhouder, borstel etc). De muren en plafond zijn, jawel, vintage roze. Wat kan ik nu in godsnaam nog met de kale muren doen?
@Pyaar slaap ook altijd op m'n buik alleen wel met 1 been opzij waardoor buik niet helemaal plat op het matras valt maar helaas kan dit nu niet meer dus slaap ik op m'n zij met een voedingskussen. Kan ook niet wachten tot ik weer op m'n buik kan slapen. @Nina Sanders misschien leuke letterbak met wat kaarsjes erin en plantjes? Anders misschien een fotocollage? Geen idee waar je van houdt... Afgelopen nacht echt een waardeloze nacht gehad werd wakker met hartkloppingen en een heel opgejaagd gevoel. Heel raar was het en ook beetje eng. Kon pas tegen de ochtend weer in slaap komen, dus ga nu hopen op een goede nacht.