16 t/m 30 november '19 | deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nina Sanders, 23 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113

Juffie1990 vindt dit leuk.
  2. Juffie1990

Juffie1990 Bekend lid

28 dec 2017
    507
    545
    93
    Vrouw
    Juf
    Tnx! Dan zijn we gelukkig al een aardig eind op weg. Zo lastig bij de eerste

Nina Sanders vindt dit leuk.
  3. Juffie1990

Juffie1990 Bekend lid

28 dec 2017
    507
    545
    93
    Vrouw
    Juf
    Ik ga voor 2 kleden. Als er op gespuugd is altijd nog een schone

4. Juffie1990

Juffie1990 Bekend lid

28 dec 2017
    507
    545
    93
    Vrouw
    Juf
    Ahh dat is een handige om te onthouden! Dank

5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Gm dames. Wat zijn jullie plannen vandaag?
    Hier zo even sporten en dan door naar de vk. Al even geen controle gehad! Daarna rustig thuiswerk dagje. Ga voorlopig 3 dagen kantoor doen, 1(,5) dag thuis :thumup:
    Mijn nieuwe werkgever is gelukkig begripvol!

BlauwBloempje vindt dit leuk.
  6. Friesje203

Friesje203 Fanatiek lid

31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    Hier lekker rustig opstaan, ff uurtje op buurmeisje passen (kan lekker met F spelen) en moet beneden ff aan de poets. Vanmiddag haalt mijn moeder F op en slaapt hij daar een nachtje :D
    Man moet werken vanavond dus dan ga ik eerst sporten, douchen en dan op de bank:thumup:

7. Yviev

Yviev Fanatiek lid

23 dec 2017
    3.018
    2.709
    113
    Vrouw
    Hier moet ik vandaag echt de administratie van manlief gaan doen. Kwartaalaangifte moet eruit en dit is de enige dag deze maand dat ik nog vrij ben:rolleyes:
    Verder t gewone, paarden, hond, huis, koken :p

8. Amara

Amara Bekend lid

13 mrt 2019
    615
    742
    93
    Vrouw
    Huh ik kreeg helemaal geen meldingen terwijl er heel veel is gekletsto_O

@Ready2loveU leuke verrassing!

@Yviev jaaa dat is precies wat ik bedoel Dankje! ga meteen even opp die site kijken.

@Nina Sanders lekker dat je 1 dag thuis kan werken. Is het te doen met je bekken?

Hier geen plannen vandaag alleen ff wat boodschappen halen en verder beetje thuis keutelen met de kinderen.

9. Pyaar

Pyaar Actief lid

14 jan 2019
    456
    629
    93
    Vrouw
    @Juffie1990 Een eerste kind kost altijd het meest. Want je hebt nog niets. En ik vind persoonlijk ook dat er ... HEEL VEEL SPULLEN op de markt zijn.. o_O die totaal overbodig zijn.. o_O Ja.... je kunt het zo gek maken (of niet) als je wilt. Zoals ik al meermaals vertelde, is bij mij alles tweedehands gekocht of gekregen, of van marktplaats en nog enkele dingen hevig in de sale en outlet. Enkele dingen heb ik maar nieuw (waaronder na 2 kinderen eindelijk eens een (duo)buggy nieuw)..

Ik gebruik normale dekens in een ledikant, als ik het kind er al in leg .. Ik had ooit een boxkleed zwaar afgeprijsd 15 euro bij de prenatal. Gaat zijn 3e ronde in.. :rolleyes:.. en het aankleedkussen, joh daar doe ik niet eens een hoes over, het is toch een rubber afneembaar ding,.. kan je zo schoonmaken met een sopje.. al die hoezen.. ik heb met 5 man al was genoeg straks.. :roflmao:.. Kind droog ik ook met een GEWONE handdoek.. (doei.. ik ga zeker nog weer andere hydrofieldoeken aanschaffen en badcapes.. pfff?.....o_O en dan nog meer wassen..:rolleyes::roflmao:)

Maar.. Iedereen moet doen waar hij/zij zich happy bij voelt. :):):):) HAPPY :D!

10. Yviev

Yviev Fanatiek lid

23 dec 2017
    3.018
    2.709
    113
    Vrouw
    1 dag eerder, maar vandaag meer tijd..
    In mn kleding en zeker in de avond na eten zie je het duidelijk.
    Van de week de vraag van een klant gehad of ik zwanger was dus mensen gaan het zien!
    Maar vergeleken bij jullie blijf ik achter :(

Bijgevoegde bestanden:

Mbob, BlauwBloempje, Pyaar en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ja, als ik voldoende rust neem en ook gewoon naar mijn lichaam luister is het wel te doen. Het is vooral mijn rug die nu wat sneller op speelt, en waar ik nog het meeste last van hem is maagzuur.
    Maargoed, hoort er allemaal bij. Maar ik word er wel weer aan herinnerd dat ik zwanger zijn gewoon niet zo heel erg leuk vind. Ik zit niet op die roze wolk. Nooit gehad, ook niet bij de eerste. Wat mij betreft kan het niet snel genoeg gaan. Ik vind het super bijzonder en ben ongelofelijk dankbaar dat het ons na zo'n zwaar traject weer is gegund, maar man man man wat zal ik blij zijn als mijn lichaam straks weer van mij is en ik eindelijk mijn baby heb ;)

Verder gaat het goed. Ze hebben net even de vloer gecheckt (althans de egaline laag) en die ligt goed! :thumup: Dat betekent dat morgen om 8.00 ze eindelijk de vloer gaan af maken. Joepie! Kan niet wachten. Daarna lekker even fris dweilen en de spulletjes op de plek. Ohh wat hebben we hier naar uit gekeken haha.

Heb hele leuke baby kleerhangertjes gekocht bij de Zara Home.

En deze voor O. O. is helemaal dol op olifantjes dus kon deze niet laten liggen (H&M Home):

Verder moeten we voor de baby nog:
    - flessenset
    - aankleedkussen + hoezen
    - matras + toebehoren
    - kleertjes, maar eerst uitzoeken wat ik nog van O heb
    - en natuurlijk de kast die we gaan opknappen. We hebben we een idee hoe we het willen. Gelukkig hebben we nog weken de tijd!

Verder heb ik al gekookt voor strakjes dus dat scheelt ook (courgettespaghetti met groente, gehaktballetjes en tomatensaus). En ik ga er even een was inknallen. Ook ben ik eigenlijk al klaar met mijn werk to-do list dussss.. tsja, ik heb even wat tijd 'over' haha.

Amara en Yviev vinden dit leuk.
  12. Noa1987

Noa1987 Bekend lid

10 jan 2019
    762
    1.044
    93
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @Nina Sanders wat een leuke haakjes met die olifanten, hier is thema ook beetje olifant geworden, dus misschien bestel ik ze ook wel :D

Hier doe ik als het goed is de komende 3 dagen niets anders dan wandelen en eten :roflmao: dag 1 zit erop van de vierdaagse en ging goed, hopen dat de banden het houden, de kleine doet het in ieder geval goed! 40/160 km klaar

Mbob, mom2be21, BlauwBloempje en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. Yviev

Yviev Fanatiek lid

23 dec 2017
    3.018
    2.709
    113
    Vrouw
    Wat super knap! Topper!!!!

Noa1987 vindt dit leuk.
  14. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    @Ready2loveU oh wat een leuke verrassing!! Inmiddels weer helemaal opgeknapt?

@Noa1987 wow, respect hoor. Heel veel succes!

Hier is het echt een rotdag. Dex heeft een flinke oorontsteking. Vannacht bij mij geslapen, maar werd elk half uur tot 3 kwartier wakker van de pijn. Paracetamol helpt niet... Straks even de nurofen proberen. Vandaag dus een hele brakke bankhang dag.... Pfff... leuk vakantie voor hem. Zo sneu.

Noa1987 vindt dit leuk.
  15. Amara

Amara Bekend lid

13 mrt 2019
    615
    742
    93
    Vrouw
    Zo sneu oorontsteking. Hier helpen oordruppels altijd wel goed,

@Noa1987 wow super knap! Die andere 3 dagen komen vast ook goed

@Nina Sanders ik heb ook niks met zwanger zijn hoor, zou blij zijn als het november is

16. Pyaar

Pyaar Actief lid

14 jan 2019
    456
    629
    93
    Vrouw
    ahh, wij liepen gelijk toch? ik ben morgen ook 21 weken precies. Ik heb een overduidelijke zwangere bol buik.. Maar... als ik terugkijk op mijn eerste zwangerschap, was precies zo als bij jou nu. Ik wilde ook graag een zwangere toeter om mee te showen, en dat heeft toen die eerste keer ook lang geduurd bij mij.....heel normaal, geen paniek, maar ik begrijp je gevoel helemaal. Komt goed. :)

17. Aaav

Aaav Bekend lid

12 jan 2019
    651
    1.112
    93
    Vrouw
    @Ready2loveU leuke verassing zeg!

@Noa1987 wooow, super goed zeg!!

Jullie hebben allemaal van die mooie buikjes!

Hier is 't echt nog meh. :$
    Heb nog steeds een soort B buik doordat ik van mezelf soort zwevende ribben heb, waardoor nu m'n hele maag nog moet "uitdeuken" o_O

Zal straks eens kijken of ik een beetje oke foto van kan krijgen haha.

18. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hee mn banner is versprongen

19. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Gaan jullie de kinkhoest vaccinatie halen?

20. BlauwBloempje

BlauwBloempje Bekend lid

23 jan 2019
    889
    1.236
    93
    Vrouw
    Ik wel. Had laatst al een opdracht waarbij een collega met kinkhoest rondliep (zat gelukkig op een andere verdieping en ik had er geen contact mee). Maar toch, better be safe...

Deel Deze Pagina