Ik denk het ook wel! Veel contact met verschillende mensen op werk. Heb er alleen nog niks van gehoord van de vk? Wellicht volgende keer?
Ja, vorige keren niet gehad maar nu in overleg met huisarts en vk wel omdat onze kinderen naar een kdv gaan waar vaccinaties niet verplicht zijn en de baby toch mee zal moeten brengen en halen van onze andere kinderen. Jij?
Nee hier heeft de vk het nog niet gehad over de kinkhoest vaccinatie. Ik zou hem wel willen krijgen. Moest dat niet pas als je ergens op het laatst loopt?
Ik wil wel die vaccinatie, maar is het beste tussen de 28 en 32 weken. Dus waarschijnlijk zal de verloskundige rond die tijd er wel over beginnen. Ik heb heerlijk 6 weken vakantie nu en daarna nog maar 8 weekjes werken, zo een heerlijk vooruitzicht. Afgelopen dagen weer veel geshopt voor de baby, wat heerlijk is het toch! Wij moeten nog een maxi cosi, maar weten nog niet hoe we het doen. Hebben jullie de maxi cosi los met auto gordel in de auto of zo een base erbij?
Zo leuk al die spulletjes. Hebben jullie nou de box al staan of lijkt dat zo? Wij hebben de maxi cosi gewoon met gordel maar hij staat bij ons permanent in de auto dus is 1x vastmaken en klaar maar vastmaken met gordel stelt niets voor hoor, is met 5 sec. gedaan
Wat een mooie spullen!! ♡ Wij hebben wel de base aangeschaft. Maar mn ouders en schoonouders zullen dr gewoon met gordel vastmaken hoor!
Lekker aan het shoppen al dames! Zo veel moois ik ben nog aan het rondkijken voor onze twee en loop nog wat te twijfelen over de maat van de kleertjes... tweelingen zijn vaak wat kleiner dus 50-56 is bij de geboorte misschien nog wat te groot...? Maar in de kleine maatjes is de keuze ook weer wat beperkt, dus denk toch maar gewoon allebei doen Hier nog een buikfoto van vanmiddag! Ik voel me dus echt dik al... en we moeten nog even!
Mooie buiken en spulletjes allemaal!! Ik moet nog 2 dagen en dan vakantie. Ik kan m al ruiken Ben er zo aan toe. Lekker uitslapen en knutselen aan de babykamer. Ik was ook van plan de vaccinatie te halen. Hoop dat ie ergens te betalen is, verloskundige heeft me gewaarschuwd dat er grote prijsverschillen kunnen zijn tussen de plekken waar je m kan laten zetten. Hier groeit de buik ook ineens enorm, is dat normaal?
Wil de vaccinatie denk ik ook halen! Hier lig ik uitgeteld op de bank. Te moe voor een uitgebreide post. In een notendop: Drukte op het werk! Icm alle nieuwigheden is het vermoeiend! I'm terribly in love with onze nieuwe vloer. Zooooooo mooi geworden. Hier een mega drukke baby die aan het bewegen is. Ik zou graag 295 uur willen slapen....
Pfff Ik ben kapot... Gisteravond toch de huisartsenpost nog gebeld voor Dex. De antibitoca voor zn oorontsteking had nog weinig gedaan, had het idee dat die er alleen maar zieker van werd. Nu had ie sinds eergisteren ineens een afstaand oor (En heel dik en rood), toch weer de huisarts gebeld en we kregen nieuwe antibiotica.. Maar gisteravond zat het me toch niet lekker (lang leve Google ), gelezen dat ontsteking in het bot kan uitbreiden wat kan leiden tot hersenvliesontsteking. Dus toen toch maar gebeld, andere huisarts op de spoedpost, die had ons doorverwezen naar de KNO arts (fijn!). Ontsteking is dus wel in het bot van zn oor uitgebreid. Dokter had het wel eens gezien, maar dan nóg erger (Ik vond dit al zo naar). Waren 2 opties, blíjven en infuus met AB. Hij durfde het opzich nog wel aan om hem naar huis te laten gaan met antibiotica. Maar zag dat ik er niet gerust op was... Dus heeft hij voor het eerste gekozen. Dus we hebben een nachtje in het zieke huis gebivakkeerd (want slapen... pff dat lukte niet echt). Nu is het op zich al weer aardig het mannetje. Geen koorts momenteel!
@BlauwBloempje mooi buikje! Bij de Hema en zeeman hebben ze nu ook veel in maat 44. Denk dat maat 50 ook groot is als ze rond 36 weken worden verwacht... Sommige winkels online hebben ook maat 48,misschien is dat ook nog een optie @Rian89 wat sneu! Goed dat je op je gevoel hebt vertrouwd. Hopelijk knapt jullie mannetje weer snel op.
@Amara daar ben ik naar op zoek inderdaad! Helaas bij de Hema hier in het dorp geen succes, alles vanaf maat 50-56 wel bij Prenatal wat leuke dingen gezien in kleinere maten. Misschien inderdaad maar online gaan zoeken... scheelt mij ook weer door de stad waggelen @Rian89 ah nee, wat naar! Gelukkig zijn jullie nu wel doorgestuurd. Hopelijk knapt je kleine man nu snel weer op!
Vrienden van ons zijn lyrisch over Nijntjes first light nachtlampje. Volgens hun echt de musthave van de eeuw. Wat is jullie mening over zn knijpbare nachtlamp of nachtlamp in het algemeen?