@Rian89 fijn dat het beter gaat met jullie zoontje. Hopenlijk mag hij vandaag lekker naar huis. @Nina Sanders jaa lekker! tijd om het badje op te zetten.
Hoe gaat het met de kleine jongen @Rian89 ?? @Nina Sanders ja... hoeft van mij niet persé Moet aankomende week 6 dagen werken dus heb er weinig aan behalve last
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook niet zoveel zin in heb. Moet helaas werken op de dagen dat het het warmst is. En warmte en mijn werk is op dit moment geen goede combi. Even kijken of het voor mij haalbaar is. Wel hoef ik nog maar 6 weken te werken. Daarna 6 maanden vrij. Wij zijn druk bezig met het schilderen van de baby kamer. Wij wonen in een oud huis. 1 muur hebben we al 6x moeten schilderen. Denk dat er maar een kleurtje op moet. Haha. Hopelijk aankomend weekend klaar zodat de meubels kunnen komen. Het geeft mij rust als de grote lijnen klaar zijn. Zo hebben wij de box al staan. Dit ook voor de hondjes. Zodat ze kunnen wennen.
Hier ook geluk! Vandaag nog werken en dan lekker 3 weken vakantie. @Rian89 fijn om te horen dat het beter gaat!
Hier ook mazzel. Een weekje vakantie volgende week dus gelukkig niet puffen en zweten op een slecht geventileerd kantoor. En dan vind ik de warmte toch een stuk minder erg
Hier ook niet per se zin in de hitte maar kantoor heeft prima airco dus dat is goed uit te houden. Hier ben ik op zoek naar leren handgrepen voor de babykamer kast die we ergens in de komende weken gaan opknappen. Het kledingrekje van leer en hout dat we hebben (de kleding hangertjes in messing komen vandaag!) heeft leren dragers in de kleur cognac. Dat wil ik terug laten komen in de handgrepen. Verder twijfel ik nog heel erg wat ik wil qua kleur kast (we gaan hem ook verven). Wat zouden jullie doen icm cognac handgrepen (met messing bouten)? Het wordt sowieso matte kalkverf. Ecru of taupe?
Zo blij met het kledinghaakje en extra hangertje voor aan het kledingrekje.. zie foto. https://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/img_20190719_134612_769-jpg.622611/ https://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/img_20190719_134612_768-jpg.622610/
Hij is gelukkig alweer aardig opgeknapt. Heeft vannacht de hele nacht zowaar doorgeslapen en weer goed gegeten! Wij dachten dus ook echt dat we hem mee mochten nemen naar huis.... naar helaas . KNO arts zei dat het nog steeds flink ontstoken was en het was echt beter om hem hier verder te behandelen.. Ook kweekje afgenomen en morgen weer opnieuw bloedprikken. Hopelijk mogen we hem dan meenemen naar huis.. Ik ben vannacht weer de sjaak en slaap in het ziekenhuis, hopelijk slaapt hij dan weer door! En ik ook . We zouden morgen naar de zwarte cross gaan, maar dat hebben we maar afgezegd. Nu vind ik dat nog niet eens zo erg, want ik dacht echt hoe ga ik dat de hele dag volhouden met mijn bekken.. Maar mn vriend had zich er zo op verheugd, dus dat is wel heel sneu. Maar het voelde voor hem ook niet goed om wel te gaan. Voor het zelfde geld is het morgen nog steeds niet beter.. Oh en die kleine trsppelt er vrolijk op los
En even een update van mij. Ik heb de vierdaagse uitgelopen, gelukkig viel het weer heel erg mee! Dus nu na 160km lekker de benen omhoog! Vandaag heeft de kleine wat meer liggen duwen, maar geen groot protest gehad. Fijn dat je ook zo zwanger kan zijn!
@Noa1987 wow wat een topper ben jij zeg! Gefeliciteerd met het behalen van de finish Super goed! @Rian89 succes vannacht! Hoop dat jullie een beetje slapen.