16 t/m 30 november '19 | deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nina Sanders, 23 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pyaar

Pyaar Actief lid

14 jan 2019
    456
    629
    93
    Vrouw
    Ja.. kleding en zwangerschap.. :p... ik wissel met wat zwangerschapsbroeken en een voor mij OVERSIZED rok maat 42 (eigen maat is 36) die ik over mijn buik heen vastzet.. :rolleyes:.. En verders.. ik heb niet veel overige zwangerschapskleding.. dus het zijn nu OVERSIZED t-shirts en truien.. :confused: En ja.. mijn islamitische wijde jurken met wijde harembroeken die kunnen eigenlijk altijd wel.. al ben ik 100 maanden zwanger haha... :oops:

Nee. Ik voel me niet sexy en ik vind ook niet dat ik er écht netjes kan bijlopen als ik zwanger ben. (Ik heb maar 1 nette wijde top voor op een zwgr. broek en thats it.. :() ... dus Ik word al gauw zo'n wandelende zak.. o_O

2. Aaav

Aaav Bekend lid

12 jan 2019
    651
    1.112
    93
    Vrouw
    Ik heb precies hetzelfde.. deze week uit eten in een vrij net restaurant. Geen idee wat aan moet :(

Voor nu met het lekker weer heb ik gewoon veel jurken aan. Sommige zwangerschaps, sommige pas ik nog wel, maar ziet er soms een beetje raar uit met die buik eronder haha.

Pyaar vindt dit leuk.
  3. Amara

Amara Bekend lid

13 mrt 2019
    615
    742
    93
    Vrouw
    Jurkjes, jurkjes en jurkjes. Heb sowieso geen korte broeken, dus met dit weer altijd jurkjes of (koker)rokken.

4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier ook de suikertest @BlauwBloempje. Ik ga m alleen niet met het drankje doen (heb emetofobie) dus kies ervoor om het via bloedtest te doen. Nuchter prikken, dan ontbijten en nog 2 uur later weer prikken.

Wat betreft kleding. Tsja goede vraag. Naar kantoor met name jurkjes. Of pantalon met zw shirt waar ik een orka in lijk of donkere zwangerschapsjeans met idealiter een mooie, soepele blouse. Kan nu alleen niet meer want die staat als een dakje omhoog door mijn buik. Ziet er niet uit. Ik ga ook echt niet voor 2 maanden nog allerlei mooie blousen kopen. Ik houd wel de sale in de gaten. Als ik er echt niet onderuit kom en alles wordt te klein dan moet ik wel. Maarja, nog 2 maanden 3 dagen per week kantoor dus... moet goed komen. Thuis boeit het dakjes-effect me niet.
    Heb het zwanger zijn zo gruwelijk gehad..

Hier goede werkdag gehad. Wel kapot nu dus ik ga nu verplicht netflixen. Zoon ligt al lekker 1,5u op bed en had een hele simpele salade met gerookte kip gemaakt dus was zo klaar. Morgen thuiswerken dus kan ik mooi tussendoor wat huishoudelijke klusjes doen, mijn haar wassen en om 7u eerst heel even sporten (9u heb ik een call).

Verder weinig nieuws.
    Morgen verwacht ik 4 pakketjes :roflmao:

BlauwBloempje en Sprina vinden dit leuk.
  5. Sprina

Sprina Actief lid

30 apr 2019
    273
    412
    63
    Vrouw
    Hier vakantie dus dat scheelt met kleding gelukkig. Druk de wieg aan het schilderen. Moet nog een paar keer, maar wordt wel mooi denk ik!
    Net ook weer het hartje gehoord. Nog niets gehoord over een suikertest, is dat standaard?
    Nadat de kleine frummel 2 dagen super rustig was geweest en ik net bij de verloskundige wou gaan aangeven dat het toch wel anders dan anders is, begint ie te draaien en trappen :| alsof ie t aanvoelde.

Bijgevoegde bestanden:

Ready2loveU en Yviev vinden dit leuk.
  6. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Moooooooi! Hier hebben we ook nog project kast, maar eerst project linnenkast hier op onze kamer. Project vloer is opgeleverd en project huisaankleding loopt nog steeds.. :roflmao:
    Om de kast maak ik me geen zorgen, die komt vanzelf echt wel. We weten in elk geval wat we willen. Als het goed is komen de leren lusjes deze week binnen!

Suikertest is niet standaard. Er zijn risicofactoren, Google maar eens! :thumup:
    Nu gauw slapen. Strakke planning morgen. 6u wekker, snoozen, 7u sporten, 9u aan het werk!

Sprina vindt dit leuk.
  7. BlauwBloempje

BlauwBloempje Bekend lid

23 jan 2019
    889
    1.236
    93
    Vrouw
    Niet standaard inderdaad. Voor mij zijn er wat dingen die het risico op zwangerschapssuiker verhogen: tweelingzwangerschap, ik ben ouder dan 35 en de erfelijke variant van suikerziekte zit bij mij in de familie. Daarom dus zo’n test.

8. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier idd ook in de familie en mijn vader heeft een donkere afkomst!

BlauwBloempje vindt dit leuk.
  9. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Blegh. Ik voel me een orka zo'n grote buik heb ik. Deze is van een afstand genomen.

Van net. 23.3

Bijgevoegde bestanden:

MissMorrow, mom2be21 en Yviev vinden dit leuk.
  10. Amara

Amara Bekend lid

13 mrt 2019
    615
    742
    93
    Vrouw
    @Nina Sanders ah nee joh, je hebt een heel mooi buikje!

@Sprina superleuk jullie wiegje!! ❤️

Vannacht maar 2 uurtjes kunnen slapen ivm bekkenpijn:cry: tel nu al de uren af tot ik weer naar bed kan.

Vandaag luier van dochter uit gelaten. Ze plast prima op de wc maar we hadden nog de luier om voor het gemak (heel lui i know:oops:)
    Nu duimen dat het goed gaat en ik niet de hele dag plasjes hoef op te dweilen

mom2be21 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  11. Sprina

Sprina Actief lid

30 apr 2019
    273
    412
    63
    Vrouw
    Ah duidelijk! Dan zal t wel niet hoeven :)
    Mooie buik @Nina Sanders
    @Amara wat vervelend. Misschien een middagdutje? En hopelijk kan de dweil in de kast blijven ;)

Amara vindt dit leuk.
  12. Yviev

Yviev Fanatiek lid

23 dec 2017
    3.018
    2.709
    113
    Vrouw
  13. Yviev

Yviev Fanatiek lid

23 dec 2017
    3.018
    2.709
    113
    Vrouw
    Lullig buikje... maar in de avond ben ik standje aangespoelde potvis:|:oops:

Bijgevoegde bestanden:

Mbob, Rian89 en Amara vinden dit leuk.
  14. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Nou dan ben ik benieuwd naar de potvis foto vanavond!

15. BJlover

BJlover Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    Haak weer in. Vanaf de 12e 10 dagen met vakantie geweest.
    Morgen naar de huisarts voor een bilspier. Die speelt al een paar weken.

Bijgevoegde bestanden:

Mbob, BlauwBloempje, Rian89 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  16. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Lekkere vakantie gehad? Kan je niet beter afspraak maken bij de fysio?

17. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Aaah rot he.... misschien een x naar de chiropractor? Heb ik wel baat bij icm met de fysio

18. BJlover

BJlover Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    Denk het wel, maar ik ken alleen mijn eigen fysio. Weet niet of die dat kent. Is vooral met mijn tenniselleboog bezig.

19. BJlover

BJlover Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    En heerlijke vakantie gehad. Begon alleen met een enorme hoosbui. (stonden op de snelweg auto's op de vluchtstrook door de regen, toen ik mijn zoons op ging halen van school) daarna was het redelijk tot goed weer

20. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Even opzoek naar een bekkenfysio!

Deel Deze Pagina