Bohh hier ook niet te doen in ons vakantiehuisje! Ik kijk er stiekem wel naar uit om weer naar ons koele(re) huis te gaan hoor. Gistermorgen kreeg ik het ook ineens ontzettend warm tijdens het ontbijt en werd spontaan super misselijk. Na wat verkoeling ging het gelukkig weer.. normaal kan ik altijd best wel goed tegen de warmte maar ik moet zeggen nu ik zwanger ben heb ik er echt wel meer moeite mee
Hier in huis gelukkig aardig te doen nog, beneden 25 en boven 26,5 graden. Wel heel blij dat ik juist in overleg met vk en leidinggevende vanaf deze week 2-4 uur per dag minder werk.. buiten is het nu 40 graden.. straks als F wakker is maar in het zwembad Ikea komt de nieuwe meubeltjes voor zijn kamer brengen vanavond.. arme koerier. Wilden hem dit weekend over laten gaan qua kamer, maar ga echt geen meubels in elkaar zetten nu weekendje later dan maar..
Dames! Ik ben even afwezig geweest in verband met laatste drukte op werk en een vakantie op Sicilië. En door de hitte ook niet echt veel puf gehad om veel achter de laptop te gaan zitten. Maar hier gaat het goed: ik begin wel last van opgezwollen voeten te krijgen die ook pijn doen. Daarnaast af en toe echt krampen in mijn banden. De honger begint ook wel weer aardig toe te nemen. De kleine is lekker aan het bewegen, de ene dag meer dan de andere. Maar ik geniet ervan. Eindelijk een leuke vintage babykamer gevonden op Marktplaats en morgen gaan we met de verbouwing beginnen. Nog wat tips: - Ondergoed met broekje en buikband eraan van Noppies, super zachte stof en zit lekker onder jurkjes - Ik draag vooral veel wijde broeken en hemdjes als ik veel moet lopen, op kantoor jurkjes - Koop een paar goede sandalen. Ik heb een paar van Panama Jack met klittenband en dat is heerlijk - Einde van de dag voeten even in een koud voetenbadje
♡ Uitgerekend 16 t/m 30 november 2019 ♡ 9 november ♡ MissMorrow - 34 jaar - 1e kindje - verrassing 14 november ♡ Roetje08 - 27 jaar - 2e kindje - Jongen ♡ Rian89 - 30 jaar - 3e kindje - Meisje ♡ Krily - 24 jaar - 1e kindje - verrassing ♡ Ready2LoveU - 28 jaar - 1e kindje - Jongen 15 november ♡ Juffie1990 - 28 jaar - 1e kindje - Meisje ♡ Noa1987 - 31 jaar - 1e kindje - verrassing 16 november ♡ Nina Sanders - 29 jaar - 2e kindje - Jongen ♡ Aaav - 24 jaar - 1e kindje - Meisje ♡ Sprina - 28 jaar - 1e kindje - Jongen 17 November ♡♡ BlauwBloempje - 37 jaar - 1e en 2e kindje - Meisje en Jongen ♡ Mom2be21 - 28 jaar - 3e kindje - Jongen 18 november ♡ Blijeitje198 - 35 jaar - 2e kindje - Meisje ♡ Friesje203 - 30 jaar - 2e kindje - verrassing ♡ Finley123 - 23 jaar - 1e kindje - Jongen 22 november ♡ XMamaMX - 28 jaar - 1e kindje - Jongen ♡ Mamabella12 - 28 jaar - 2e kindje - Jongen ♡ Smallsandbambam - 2e kindje- Meisje 24 november ♡ Amara - 29 jaar - 3e kindje - Meisje 25 november ♡ Bjlover - 40 jaar - 4e kindje - Meisje 27 november ♡ Yviev - 30 jaar - 1e kindje - Meisje ♡ Mbob - 29 jaar - 1e kindje - onbekend ♡ Pyaar - 26 jaar - 3e kindje - Jongen 28 november ♡ Flower 7 - 27 jaar - 1e kindje - Jongen ***Sterretjes*** Kwebbelsnoes 4+2 - Wens84 - Leanneke 7+1 ♡ 7+4 | NvD - 8+2 ♡ 15w MIss X ------------------------------------------------------------------------- jongen (11) | meisje (9) | verrassing (4) | onbekend (1) ------------------------------------------------------------------------- Afspraken juli 24 - aaav - controle vk 24 - juffie1990 - controle vk 30 - Roetje08 - 24 weken echo 30 - Yviev - controle vk + info borstvoeding Afspraken augustus 02 - Amara - controle vk 05 - MissMorrow - Controle vk en misschien suikertest? 10 - MissMorrow - Start bevallingscursus hypnobirthing 11- friesje203 - controle vk 13 - Nina Sanders - controle vk - 26+3 wk 23 - krily - 3D/4D pretecho 28+1 wk 29 - Nina Sanders - 3D/4D pretecho, 28+5 wk Afspraken september 05 - Roetje08 - 30 weken echo 10 - Ready2LoveU - (pret) echo Fontys 30 wk Afspraken oktober 01 - Ready2LoveU - (pret) echo bij Fontys 33 wk
Hier voel ik me ook prima maar die hitte vind ik walgelijk. Maagzuur heb ik wel maar daar neem ik Omeprazol tegen. Het aftellen begint: nog 10 weken werken en dan begint mijn verlof.. En over de potvissenfoto, weet even niet meer van wie: ik heb ook een mega grote ronde buik. 1 voordeel: het zit enkel op mijn buik. Oftewel: het is er zo weer af!
Ik moet nog 5 weken werken en dan ga ik helaas tijdelijk de ww in. Dus hier ook aan het aftellen. Ik heb echt last van het weer. Vandaag op het werk was het eigenlijk niet te doen. Wat een drama.
@mom2be21 hele mooie buik! @MissMorrow leuk een vintage kamertje, succes met klussen morgen. Ugh voelen jullie je ook zo huisgebonden met dit weer? Zelfs een wandeling naar de supermarkt 2 straten verderop is geen doen met die hitte. Blij dat de temperatuur in het weekend weer onder de 30 graden duikt. Wil weer gewoon wat kunnen doen zonder compleet oververhit te raken kleine dame in m'n buik vindt de warmte denk ik wel leuk want die trappelt er vrolijk op los.
Nee buiten was echt niet te doen vandaag. Ik ben vanmorgen even met onze oudste naar de babywinkels geweest, hij moest een nieuwe autostoel zodat er straks 3 kids achterin de auto passen, in de winkel was airco, had er wel willen blijven! Mijn baarmoeder is in een week tijd echt enorm omhoog gegaan, voel baby nu ook veel hoger ineens! Kind heeft een zwembad daarbinnen volgens mii
Ooo wat heerlijk dat jullie al zo aftellen. Ik mag nog 14 weken best een end! Hier zit het helaas overal behalve op de buik. Mn lichaam is overal borstvoedingsreserves aan het opslaan geloof ik Eet wel iets meer maar niet heel veel meer als normaal! Ik denk over de dag 1 boterham, 1 speculaasje en een glas melk meer als dat ik normaal zou doen.... Dat zijn blijkbaar dus net de extra calorieen die op mn heupen gaan zitten Wellicht dat ik het is in ga wisselen voor nog wat extra fruit en water
Heerlijk, dat aftellen! Vanaf volgende week nog 3 weken werken en dan vakantie en zwangerschapsverlof. Gaat hier wat eerder in vanwege de tweeling. Ik kijk ernaar uit! Gisteren zo veel mogelijk de airco opgezocht, maar wat was het verschrikkelijk warm! Licht bloedverlies dat ik aan het begin van de week had is weer terug. Ik voel de kindjes wel goed bewegen en heb verder geen klachten, dus denk dat ik het kan toeschrijven aan geknapt adertje, extreme warmte en toch net iets te veel inspanning (naar die airco toelopen was even een dingetje...). Dat doe ik vandaag dus anders: rust, rust, rust! En een bak koud water voor mijn opgezwollen olifantenpootjes. Wel eindelijk wat kleertjes maat 44 gevonden voor de kleintjes, blij mee
Ik merk dat de kleine bij mij juist rustiger is nu met de hitte! Ben benieuwd straks bij de controle van vk. Gisteravond lekker verkoeling gezocht in de bios bij the Lion King en nee: ik heb het niet droog kunnen houden die arme simba die z’n papa verliest, moederhart kon dat niet aan. Lekker janken inclusief tril lip omdat ik het tegen wilde houden maar hey: excuus heb ik hè, hormonen hahaha (ook al huil ik áltijd bij dat stukje hihi maar das ons geheimpje) Ben vanochtend even op de weegschaal gegaan maar word er niet vrolijk van zijn er meer ineens zwaarder nu door vocht vasthouden? Weet namelijk dat je bij warm weer (en tis natuurlijk niet warm maar gewoon mega extreem heeeet weer) altijd iets zwaarder bent doordat een lichaam bij hitte automatisch vocht op gaat slaan. Het was niet mega erg ofzo maar toch denk ik wel: laat het aub een deel vocht zijn nu door de warmte!!
@Ready2loveU ik ga dinsdag pas weer wegen voordat ik naar de vk ga. Ik wil mezelf niet onnodig druk maken over de kilo's Hier gisteravond lekker even wezen dompelen in de zee! Wat was het warm! Niet te doen
Weeg mezelf eigenlijk nooit, maar vanochtend meereens erop gaan staan. Inmiddels 7 kilo erbij. Ach kan me er echt niet druk om maken, zal er geen ijsje minder om eten is er na de zwangerschap toch allemaal weer af. Net de airco opgezocht in de AH en even zonnebrillen gekocht voor de kindjes. Zo nog even de airco opzoeken in de Mediamarkt op zoek naar een airfryer, want die hadden ze bij de blokker (zit naast de AH) niet meer
Hoi dames, ja hier ook wat radiostilte door de warmte.. ik heb een hekel aan warmte, en een hekel aan zomer ... ik heb zonneallergie en moet altijd binnen blijven of bedekt de deur uit gaan.. deze periode is dus extra lastig voor mij. Nu is het zomervakantie dus de oudste hoef ik niet te heen- en weren naar school. Gelukkig (!) Ik ben blij dat men voorspelt dat het wat gaat afkoelen. Vooralsnog is het maar gevangen blijven zitten in eigen oververhitte huis. Ik ben de afgelopen paar dagen tweemaal naar een gyn. geweest. Eerst een oude man, toen een ervaren vrouw gyn. Niet vanwege mijn zwangerschap, maar om een sterilisatie te bespreken voor na de bevalling. Lang verhaal kort. Tweemaal geen bevredigend antwoord gekregen. Men wil mij niet helpen door mijn leeftijd (26). Ik heb de raarste argumenten uit HUN monden horen komen. Ik zal ze hieronder opsommen. Voordat ik dat doe, even een lichtpuntje: mijn huisarts regelt nu een gyn. die wél bereid is mij te steriliseren na de bevalling. Ik hoef nu alleen maar te wachten op de brief met de afspraak. (als je je bedenkt dat ik eerst tweemaal voor piet snot ergens kom, zeker met deze hitte, is dat op zijn zachtst gezegd niet leuk..) Voor de nieuwsgierige mensen, ja, dit is mij gister en eergister serieus gezegd door twee verschillende gyn: - (oude man) gyn: Als je nou 38 jaar was en 4 kinderen had, dan deed ik het wel voor je. Ik: en als ik volgend jaar 27 ben en 4 kinderen verder? Gyn: nee, dan deed ik het nog niet.. -(oude man) Gyn: stuur uw man maar langs, daar regel ik direct een sterilisatie voor. Ik: ja maar, hij wil niet, daarom zit ik toch hier? Gyn: ja maar een sterilisatie van een man is zo eenvoudig. Ik: hoort u wel wat ik zeg? Hij wil niet. Ik wel. Besides, waarom hij wel? Hij is ook nog geen 38 jaar hoor. en ook nog geen 4 kinderen verder! ... Gyn: ja, maar mannen kunnen helder denken, die zijn niet zwanger.. .. -(oude man) gyn: als nu ineens uw man overlijdt? Ik: ja daar kan ik niets aan doen. en nee, ik wil niet nóg meer kinderen, ook niet van een ander. Gyn: dat denkt u.. -(oude man) gyn: als al uw kinderen komen te overlijden? Ik: ja dat kan ik niet helpen, maar er is er niet één te vervangen met een nieuw kind. Gyn: dat denkt u.. (oooh!) -(oude man) gyn: Weet u wel wat een sterilisatie kost? 1800 euro hoor! Ik: moet jij het soms betalen? Gyn: .. (Stilte).. Ik: of wat dacht je van deze: Weet u wel wat een kind tot zijn 18e kost?... Gyn: ...(stilte).. - (vrouwelijke ervaren) gyn: ik ga het niet doen, want het is niet noodzakelijk. Ik: Hallo, ga jij nu bepalen dat het niet noodzakelijk is? Ik dacht we het over mijn lichaam hadden?! Mag ik daar AUB even zelf over beslissen?.. Gyn: je probeert maar een ander anticonceptie middel. Ik: oja, welke? gyn: een spiraal. Ik: en als me dat wéér niet bevalt, dat ik pijn en klachten krijg en ondertussen wel achter 3 kinderen aan moet rennen?.. Gyn: ja dan kijken we verder. Ik: kan een sterilisatie dan besproken worden? Gyn: misschien. Ik: Misschien? Gyn: ja dan bent u nog steeds zo jong, dus ik denk het niet... Ik: pff.. - (vrouwelijke ervaren) gyn: ik ga het u niet geven, en ik zal het dat zeggen tegen mijn hele team, niemand gaat u van mijn team hiermee helpen.... (zooooooo moeder overste....)?!.. Ik: je bent mijn moeder niet?!.. - (oude man) gyn: maar ach weet u, al bent u gesteriliseerd, ik krijg u toch wel zwanger hoor, ivf kan altijd nog.. - (oude man) gyn: maar ach weet u, ook met een spiraal is het nooit 100%, als uw man u nou eens heel vaak neemt (!!) ,, kan het zo maar zijn dat u toch zwanger raakt..