16 t/m 30 november '19 | deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nina Sanders, 23 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BJlover

BJlover Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    haak weer in hoor. Veel te warm eigenlijk. Ben zo blij dat we vorige week met vakantie waren en niet nu. Vannacht slecht geslapen door de hitte. Plus werd wakker van mijn vriend. Die is al een paar nachten op muggenjacht.

Kan niet wachten tot we weer onder die 30 graden zitten. Zitten al een paar dagen binnen. In de ochtend even op pad en daarna binnen. Niet dat het heel fijn binnen is, met 31 graden in huis. Bij mijn dochter is het ook 33 graden in haar kamertje.

Vannacht heeft het wel geonweerd en geregend geloof ik. Begon ineens heel hard te waaien.

@MissMorrow fijn dat de verbouwing gaat beginnen.

@Pyaar wat een absurde reacties van die gynaecologen zeg. Alsof je nu niet kan nadenken pffff. Wat maakt leeftijd nou uit? Jij wilt het toch? Elke ander kan zich helemaal laten verbouwen. En dit kan niet pfff.

Pyaar en Nina Sanders vinden dit leuk.
  2. Amara

Amara Bekend lid

13 mrt 2019
    615
    742
    93
    Vrouw

Wowww hoe durven ze zulke uitspraken te doen:eek: gelukkig dat je huisarts wel mee werkt!

Pyaar vindt dit leuk.
  3. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    @Pyaar, jeetje wat een gedoe.... het is jóu lichaam! Je bent de baas over je eigen lichaam... bizar!!

Ja wat een nacht he?! Pfff, hier ook heel slecht geslapen door de warmte. Ellende. Kijk al uit naar volgende week, als de temperaturen weer meer 'normaal' zijn!

Pyaar vindt dit leuk.
  4. Mamabella12

Mamabella12 Bekend lid

22 okt 2017
    789
    790
    93
    Pffff hier ook! Vooral als ik wil gaan slapen o_O.

Ik heb nu nog 2 weken vakantie en daarna nog 10 weken werken! Klinkt nog best lang tov sommige, maar voel me nog prima dus vind het niet erg:)

Nina Sanders vindt dit leuk.
  5. BJlover

BJlover Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    Ik heb nog weekje vakantie volgende week en dan ook nog 10 weken werken. Dan ben ik 34 weken

6. BlauwBloempje

BlauwBloempje Bekend lid

23 jan 2019
    889
    1.236
    93
    Vrouw
    Wowwwww @Pyaar wat een uitspraken! Mag je in dit land aub zelf over je eigen lichaam bepalen?! :mad::eek::eek:

Ik ben wel 38, dit zijn mijn eerste twee kindjes maar ik ben ook klaar hierna hoor! En al die argumenten zouden voor mij ook gelden, ongeacht de leeftijd. Bizar dit!

Pyaar vindt dit leuk.
  7. Pyaar

Pyaar Actief lid

14 jan 2019
    456
    629
    93
    Vrouw
    :roflmao::roflmao: ! hahahaha .. ja inderdaad,, ik zal vragen of ze me willen ombouwen met piemel en al.. :p Doet niemand moeilijk over toch? :roflmao::roflmao::roflmao: Nee, maar de situatie is ook absurd.. je weet van gekkigheid niet wat je hoort (?!) en niet meer wat je moet zeggen.. (?!) .. want alles wat je inbrengt doet er blijkbaar toch niet toe.... :eek::confused::mad:??! Bij die oude man. gyn. was ik zwaar gekwetst met deze opmerkingen, verdrietig, en gister bij de vrouwelijke gyn. werd het een bitch fight (met woorden dan he?) .. o_O.. ik kon er niet meer tegen.. maar het gaf allemaal niet.. :$

Haha @BlauwBloempje , ja, dan zal die man. gyn. je ook niet willen helpen,.. je bent dan wel 38, maar hebt nog geen 4 kinderen.. inderdaad,,, Absurd toch?? :roflmao:

Maargoed mensen :p,, een dikke pluim voor mijn huisarts.. :cool: !
    Wordt vervolgd. :thumup:

Ready2loveU en BlauwBloempje vinden dit leuk.
  8. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Pfffff ben niet vooruit te branden. Ik moet de auto nog ophalen bij de garage. Die had 'wat' onderhoud (lees: enkele honderden euro's). Maar goed, ik heb een potje (auto onderhoud) waar ik maandelijks wat geld op zet dus ik merk het nu niet. Dat is fijn (lekker neurotisch he, ik ben echt obsessief bezig met het beheren van onze financiën en leg overal potjes voor aan).

Ik heb trouwens nog een paar kleding hangertjes over. Hout en wat grotere van fluweel (blauw). Wie kan ik hier blij mee maken? Ik hoef er uiteraard niets voor maar de verzendkosten zou ik wel graag vergoed zien. Anyone?
    20190726_105550.jpg 20190726_105555.jpg

Ready2loveU en Blijeitje198 vinden dit leuk.
  9. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

@Pyaar weet niet hoe de regelgeving is daaromtrent en als ze het niet willen doen zal het hun volste recht waarschijnlijk zijn. Maar de opmerkingen die ze geven, kunnen echt niet door de beugel. Hopelijk vind je een gyn die je wel wil helpen.

Pyaar vindt dit leuk.
  10. Sprina

Sprina Actief lid

30 apr 2019
    273
    412
    63
    Vrouw
    @Pyaar Wat vervelend zeg. Een nee kan altijd, maar kom dan op z'n minst met overtuigende argumenten. Fijn dat je huisarts je wel verder wilt helpen.

Hier ook een flink beweeglijke baby, vooral als de ventilator aangaat en op de buik staat. Soort van joepie verkoeling door beide denk ik :roflmao:

Blijeitje198 en Pyaar vinden dit leuk.
  11. Amara

Amara Bekend lid

13 mrt 2019
    615
    742
    93
    Vrouw
    Woehoeee hier waait het flink en het is heerlijk!!!

Buik in de avond is echt erg, snap wel waar de extra kilo's zitten:roflmao::roflmao:

Bijgevoegde bestanden:

Mbob, Krily, Ready2loveU en 5 anderen vinden dit leuk.
  12. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Zitten heerlijk even te ontbijten buiten en ik wil zo de hitte voor zijn en nog een half uurtje sporten (rugoefeningen).
    Met de kilo’s valt het nu mee. Een halve kg afgevallen juist, maar het weer werkt niet mee voor mijn eetlust. Meestal betekent dit de week erop het dubbele erbij dus ik sta niet gek te kijken als de weegschaal volgende week een kg erbij aan geeft

13. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Mijn ochtend potvissen striae buik. Groot, rond en log.
    Maar met erg gezellige inhoud!

24 weken vandaag.

Bijgevoegde bestanden:

Mbob, Amara, XMamaMX en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. Pyaar

Pyaar Actief lid

14 jan 2019
    456
    629
    93
    Vrouw
    Ik vind, naast je buik, de vloer en kast ook erg mooi :p.

Nina Sanders vindt dit leuk.
  15. Ready2loveU

Ready2loveU Bekend lid

28 jan 2019
    683
    1.219
    93
    Vrouw
    @Pyaar noujaaaa zeg!!!:eek: Viel echt van de ene verbazing in de ander bij het lezen van jouw bericht!! Dat mensen die zo met hun patiënten om mogen gaan en hun vak dan nog uit mogen oefenen! Belachelijk gewoon!!:mad: Snap dat je boos, verdrietig en gekwetst bent:$ gelukkig dat je jouw huisarts nog hebt!!
    Het is jouw lichaam en jouw keuze en niks is zo vervelend als het gevoel hebben dat je zelf niks te beslissen of in te brengen hebt!
    Zet m op met je huisarts en ik hoop dat je straks een heel fijn iemand hebt die je gaat helpen!

Pyaar vindt dit leuk.
  16. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hahahaha dankjewel! :D moeten nog wel deurtjes enzo stellen maar dat komt wel als de kleren er eenmaal even in hangen. De vloer zijn we echt zo blij mee!

Pyaar vindt dit leuk.
  17. Amara

Amara Bekend lid

13 mrt 2019
    615
    742
    93
    Vrouw
    Ik ging alleen voor een ladekast, maar kwam terecht bij een winkeltje met super schattige babykleren die ik niet kon laten hangen:oops: Denk dat ik de kleertjes wel compleet heb nu. Heb nu 5x maat 50 en 10x maat 56. Moet nog wel rompers en Sokjes halen.

Daarna toch maar even doorgereden naar de ikea voor een ladekastje want alleen met keertjeskomen vond ik ook zo wat:roflmao:

Bijgevoegde bestanden:

Mbob, mom2be21, Mamabella12 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Leuk hoor! Niet helemaal mijn smaak maar wel super leuk dat het allemaal bijpassende setjes zijn!
    Wat voor kastje heb je gekocht?
    Hier eerste babyaankoop gedaan. Aankleedkussen en 2 badstof hoezen :roflmao:
    Afgezien van de babykamer aankopen dan he hahaha!

mom2be21 vindt dit leuk.
  19. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Waarom heeft mijn banner iets andere plaatjes? Had ik de vorige keer ook :D

20. BlauwBloempje

BlauwBloempje Bekend lid

23 jan 2019
    889
    1.236
    93
    Vrouw
    Lieve meiden, een verdrietig bericht vanuit de Achterhoek.

Vanmorgen om 7:50 zijn geboren onze tweeling Mieke en Siebe.

Met 23 weken en 6 dagen veel te vroeg en veel te klein... ze hebben slechts een paar uurtjes bij ons mogen zijn.

Deel Deze Pagina