Hier ook buik met allerlei rare uitsteeksels. En nu nog ik heerlijk op de bank met een magnum almond . De tweede deze week..
Foto van gisteren. (24+6) Ik voel me soms echt mega. Maar ben er enorm trots op. Zo benieuwd of het een jongen of een meisje is.
Moooooie buikjes!!! . Zal ook weer eens n foto maken vandaag. 25 weken vandaag!! Nog maar 15 (hoop ik) te gaan!
Mooie buiken allemaal zeg!! Hier echt vandaag heel strak gespannen buik. Voelt als soort groei strakheid/groeipijn. Kan dit?? Alsof mn lijf moeite heeft met de plots groeiende buik.
Ja hoor kan. Bereid je wel voor op het ontstaan van striae. Bij mijn eerste - ik was / ben ook zeer tenger - ontstond dit plots bij 28 weken en verergerde dit in een heel rap tempo!
Zit ik verdorie weer aan een magnum almond. Ik weet weer precies waarom ik ze niet in huis wil hebben. Ik wil niet eens weten hoeveel kcal en suiker ik nu naar binnen werk
Mooi al die buikjes. Zo leuk om te zien dat het bij iedereen zo verschillend is. @Yviev dat strakke gevoel herken ik wel. Heb het meestal als m'n buik een groeispurtje maakt. Krijg dan ook jeuk aan m'n buik. Ik heb een rare hormoonbui ofzo. Alles is stom en alles moet anders. Gekozen geboortekaartje: stom. Gekozen 2e naam: stom. Eerste pakje: stom. Inrichting van ons huis: stom. Word gewoon moe van mezelf, hoop niet dat dit nog 4 maanden zo blijft Morgen weer controle bij de vk
Hier gelukkig ook geen striae ondanks flinke buik vorige keer.. het strakke gevoel ken ik wel! Vanmiddag ook heerlijk genoten van een Magnum (á 260 kcal) maar hij paste in mijn schema vandaag. En idd vanavond lekker ff gesport. Oh en kamertje van F is eindelijk af en ben erg erg blij mee!!! Morgen gaat hij daar hopelijk slapen . Nieuwe bedje heeft een open zijkant.. dus ff kijken hoe dat gaat!
Ik kijk echt zo ontzettend uit naar de bevalling en kraam tijd. Lekker mijn lichaam weer terug, een baby, de reactie van O, verlof hebben... en heeeeeel veel knuffelen. Dit weekend gaan we de kast OPKNAPPEN! Olijfgroene krijtverf dus..