16 t/m 30 november '19 | deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nina Sanders, 23 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Hahahaha @Amara, wat stom! :roflmao:.

Ik wil ook zo graag mijn baby! Kan ook echt niet wachten, ook zo veel zin in!! Over 3 maanden is het al november!! :D

Sprina, Pyaar, Amara en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Amara

Amara Bekend lid

13 mrt 2019
    615
    742
    93
    Vrouw
    Controle was helemaal goed.
    Bloeddruk was wel laag dus moet meer dropjes eten:roflmao:
    Volgende afspraak gaan we de bevalling bespreken en afspraak daarna wordt de kinkhoekvaccinatie gezet:thumup:

Nina Sanders, mom2be21, Sprina en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. MissMorrow

MissMorrow Fanatiek lid

17 dec 2018
    1.619
    2.007
    113
    Vrouw
    Accountmanager
    Whaha!
    Hopelijk vind je de zwangerschap niet stom ;)

4. Sprina

Sprina Actief lid

30 apr 2019
    273
    412
    63
    Vrouw
    Fijn! @Amara hopelijk stilt dat de hormoonbui ook :roflmao:

Hier zijn we deze week druk bezig geweest met het kamertje. We zijn vorig jaar een achterstallig monumentaal pand betrokken, dus er moet een hoop basis klusweek verricht worden voor we aan het leuke kunnen beginnen :D maar goed de kozijnen staan in de grondverf, het plafond is helemaal gedaan en de toekomstige kledingkast is gepimpt. Zijn mijn gierende hormonen ook weer een beetje gerustgesteld :cool:

Pyaar vindt dit leuk.
  5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ook hier volop bezig met het kamertje. Dit weekend kast verven en inmiddels is het bedje opgemaakt en hebben we wat leuke accessoires besteld. En stiekem ook wat voor onze eigen slaapkamer haha! Ben ZO benieuwd naar het resultaat van de kast. Hopen dat de verf pakt na de primer. De kast is nl van kunststof en moet eerst voorbehandeld worden. Verder schiet de kamer al op. Morgen ook kleding van O uitzoeken en vast een wasje draaien.

Verder heb ik vandaag een vreselijke dag. Ik voel me echt wat down en heb het gevoel dat ik mezelf gigantisch in de weg zit. Letterlijk. Ik voel me een potvis, maar kan qua eten ook niet al te veel hebben (maagzuur, zolang ik niet te veel en geen scherpe dingen eet gaat het goed). Slapen doe ik licht, ben vaak wakker en slaap pas laat + vroeg wakker. Overdag word ik dus moe. Daarbij komt het onhandelbare gedrag van O soms waardoor ik ook niet altijd geduldig ben. 'S avonds heb ik geen puf meer om te koken. o_O
    Oh en ik vind niks meer leuk. Ik was zo blij met de babykamer en O's kamer maar nu twijfel ik. Geboortekaartje twijfel ik ook en ik vind de hele zwangerschap eigenlijk geen bal meer aan. Ik krijg 3x op een dag de vraag hoelang ik nog moet (15 weken, ***) :confused: en mensen zeggen letterlijk 'zo, jouw buik wordt met de dag groter :eek:, waar gaat dat heen'.
    Ja joh bedankt. Ik zal je zeggen waar dat heen gaat. Een gespannen buik vol striae en na de bevalling ben ik een hangbuikzwijn met waarschijnlijk lekkende melktieten. Zo. :rolleyes:

Nu klaagmodus uit. :thumup: ik ben nog steeds erg dankbaar hoor, al lijkt het nu even niet haha! ;)

Sprina en Pyaar vinden dit leuk.
  6. Pyaar

Pyaar Actief lid

14 jan 2019
    456
    629
    93
    Vrouw
    Haha @Nina Sanders , ik kan voor elk klusadvies bij jou terecht denk ik ;) Vind ik wel gaaf, want ik zou niets weten over verven en opknappen.. :oops:

Ik heb vandaag een Babboe Big bakfiets gekocht van Marktplaats. :D +/- 400 euro. Het was heel lief want mijn ouders delen voor de helft mee in de kosten én fietsenmakers kosten. Nu moet ik heel veel gaan oefenen met fietsen met een bakfiets. Dan kan ik na de zomervakantie hopelijk de oudste naar school fietsen ipv lopen, en fietsen trek ik net even wat beter dan lopen nu tijdens de zwangerschap.... Ook met het oog op het hebben van 3 kleine kinderen straks... gaat een bakfiets hopelijk mijn redding zijn. :p Ik ben maar zo beperkt als ik alles lopend moet doen.. :cry: Iemand trouwens ervaring met bakfietsen?

mom2be21, Sprina en Nina Sanders vinden dit leuk.
  7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Jullie trouwens een idee welke producten je gaat gebruiken? Ik ben géén voorstander van je baby elke dag in bad doen met zeep, maar las hier op het forum van iemand dat ze altijd echt enkel en alleen maar water gebruikt. Dat vind ik zo lastig voor te stellen o_O.

Hier gebruik ik voor O sinds baby al hetzelfde product voor huid en haar en dat blijven we doen. Handig straks, 1 multifunctioneel product voor de kindjes, namelijk Dove baby. Ik ben daar ongelofelijk fan van. Het product is geschikt voor de gevoelige eczeem huid (O had als baby erg veel eczeem en reageerde goed op dit product), is parfum vrij, super zacht voor de huid en het zit in een hygiënische pomp fles. En zeer betaalbaar!

Screenshot_20190731-200828_Samsung Internet.jpg

mom2be21 en Pyaar vinden dit leuk.
  8. Pyaar

Pyaar Actief lid

14 jan 2019
    456
    629
    93
    Vrouw
    Bedankt voor de tip! Ik had hier nog nooit van gehoord. Voor zowel huid en haar, helemaal perfect! Die twee meiden van mij hebben erg droge huid en de jongste heeft een tijdlang eczeem gehad na haar geboorte, nu gelukkig onder controle. Maar vanochtend de oudste alweer met opengekrabde rug.. moeten insmeren met speciale goedje van de huisarts.. ik dacht ojee... daar gaan we weer.. ja ik ben zelf ook liever van iets gebruiken dan alleen water.. Dus dit product zal ik eens gaan opzoeken. :thumup:

Nina Sanders vindt dit leuk.
  9. Yviev

Yviev Fanatiek lid

23 dec 2017
    3.018
    2.709
    113
    Vrouw
    @Pyaar ik fiets altijd met een 3 wieler bakfiets met de hond erin. Wel wennen met fietsen en bochten altijd zachtjes nemen! Het went wel echt! Schuine stukken weg vind ik wel eng. Maar dan heb ik het echt over fietspaden waar delen echt helemaal zijn weggezakt.
    Helaas is hij nu bij de fietsenmaker want mijn elektrische ondersteuning ging ineens niet meer aan:oops:
    Voor mij als fietsluilak wel essentieel :roflmao:

@Nina Sanders oooo wat een baaldag heb jij! Hopelijk vanacht een goede nacht!

Hier is t kamertje bijna af. Enkel de gordijnen nog bestellen :D
    Zal morgen is wat foto's maken!

mom2be21, Pyaar en Nina Sanders vinden dit leuk.
  10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Tip: soms hebben ze het bij de action of zeeman. Ik bestel de grote flessen (400 ml) altijd (in 10-voud) online en doe daar onwijs lang mee!

Pyaar vindt dit leuk.
  11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier is de baby met heel veel geweld aan het draaien. Hij zat links en nu rechts. Buik vliegt alle kanten op en golft helemaal heen en weer.
    Ohhhhh ik ben zo gelukkig en verliefd

mom2be21 vindt dit leuk.
  12. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    25 weken!
    Nog 105 dagen te gaan!

Noa1987, Pyaar en Yviev vinden dit leuk.
  13. Yviev

Yviev Fanatiek lid

23 dec 2017
    3.018
    2.709
    113
    Vrouw
    Dr kamertje ♡

Bijgevoegde bestanden:

Ready2loveU, mom2be21, Mbob en 8 anderen vinden dit leuk.
  14. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Mooooooi! Heb het al eerder gezegd, maar ik wil die kast ;)
    Vanochtend eventjes sporten en dan: primer tijd!!!!!!

15. Pyaar

Pyaar Actief lid

14 jan 2019
    456
    629
    93
    Vrouw
    @Yviev wat een prachtige kamer! Sereen en ruim. Ik wil er graag een dagje verblijven haha! De baby hier heeft een mini kamer waar een commode en ledikant in staat.. en vaak wel 2 wasrekken vol wasgoed waardoor je het kamertje niet eens meer in kunt komen.. :oops:...

Bedankt ook voor de tips over het rijden met een bakfiets. ! Ik ga flink oefenen. Nou ik vond hem niet zwaar fietsen ofzo, ik moet de balans houden en idd niet te hard fietsen want dan verlies ik nog de controle :oops:... Ik laat hem ook maar even nakijken door een fietsenmaker. Ik wil ook niet langs water en slootjes fietsen, dus ik had alweer een hele nieuwe route uitgestippeld om dat soort situaties te vermijden. :roflmao:

16. Friesje203

Friesje203 Fanatiek lid

31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    Deze heb ik idd 1x gehaald maar vind ik echt niet fijn ruiken..

Zwitsal kon F niet tegen. Ik gebruik altijd Hipp, van de Duitse drogist (maar de AH verkoopt het ook). Dus die haal ik voor de baby ook gewoon weer.
    En de Tiny Rituals is ook heerlijk!

17. Friesje203

Friesje203 Fanatiek lid

31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    Erg mooi!!!

18. Amara

Amara Bekend lid

13 mrt 2019
    615
    742
    93
    Vrouw
    Mooi!!

@Nina Sanders ik gebruik niet 1 vaste geur voor onze kindjes. Meestal gewoon ah of kruidvat eigen merk, net wat ik tegenkom. Zwitsal vind ik niet zo lekker ruiken. Moet wel zeggen dat ik de baby in het begin ook alleen met water zal wassen en later pas met zeep.
    Wist nieteens dat dove een baby lijn had, toch ook maar eens proberen.

19. Sprina

Sprina Actief lid

30 apr 2019
    273
    412
    63
    Vrouw
    Super mooi @Yviev straalt inderdaad heel veel rust uit :)

20. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hoi. Ik ben de buik van NS.
    Vandaag 25 weken!

Bijgevoegde bestanden:

mom2be21, Mbob, Flower7 en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina