... ja ik voelde me ook écht zo aan dat kolfapparaat.. een sexloze Bertha 340.. ik geef de fles wel.. mama én baby blij, ipv alleen de baby blij.
Ik heb het over vrouwen die te pas en te onpas overal en nergens hun tiet eruit pakken en gaan voeden. Dát vind ik onsmakelijk en ja, dan kijk ik de andere kant op, maar ik vind dat ook gewoon niet kunnen.
Ik weet niet wát de kleine man hier aan het doen is maar de buik gaat alle kanten op, ik zie de meest gekke uitsteeksels voorbij komen en ik voel alweer flinke maagpijn opkomen. Oef.. het laffe gefladder is wel weg met dit termijn! Volgende week weer controle. Die is voor mn gevoel erg lang geleden voor het laatst geweest! Help omeprazol!
Hier zag ik gister ook hele tijd mn buik heen en weer gaan! De kleine meid wordt sterk net als dr mams
Voeding: ga beginnen met borstvoeding en dan zie ik wel. Beide kindjes begonnen met borstvoeding, maar in de kraamweek al over op de fles. Bewegingen: hier een hele drukke baby. Verloskundige was in shock, ze kon nieteens het hartje luisteren zo druk. Ze was verbaasd dat ik er geen harde buiken van kreeg, maar al onze kindjes waren zo druk in de buik (en nu uit de buik) en kan me niet herinneren dat ik er ooit harde buiken van kreeg.... Heb er wel leuke filmpjes van gemaakt Heb een beetje raar weekend gehad. Vanaf vrijdag doet onze hond raar, gaat lopen ijsberen, hijgen, trillen en wil niet eten. Dat duurt steeds een tijdje en dan is hij weer normaal. Geeft me enorm veel stress en durfde hem het hele weekend hem niet alleen te laten, want het is al een zorgenbeestje. Maak me meteen druk en dan krijg ik buikpijn en dan maak ik me daarom weer druk om de baby... Ugh ellende... Jullie nog leuke dingen op de planning deze week?
Oh wat vervelend @Amara. Hopelijk alleen iets geks gegeten? Onze katten worden altijd een beetje gek als ze een pad hebben gegeten Wij zijn nog even een weekje flink aan de klus. Beneden wordt de tegelvloer gelegd en ik ben boven de kamer voor de kleine gup aan t schilderen.. kan intussen geen kwast meer zien, maar we moeten nog even manlief heeft wel de lampen opgehangen om te kijken of ze t deden. Moeten we nog even een keertje netjes afwerken.
Leuk, al die klusserijen haha. Hier is man vanavond ook weer even verder gegaan met de kast. Die is nu bijna helemaal geschilderd. Alleen de planken nog en een randje onderaan bij de vloer. Maar die moeten eerst nog in de primer en de verf is net op . Morgen of woe even bij halen. Als al het geverf klaar is kunnen we de deur handgrepen en het knopje plaatsen en dan eindelijk kan ik beginnen aan baby wasjes en accessoires voor in en op de kast. Ik keek vanochtend even en het pakt echt goed. Dus een tip voor mensen die een kunststof kast willen verven: koop een primer voor kunststof (wij hebben van Flexa geloof ik) en echt waar, het is zo overschilderbaar. Wij hebben uiteindelijk met de krijtverf wel 3 dunne lagen moeten aanbrengen wil je echt het mooiste effect krijgen. Maar het resultaat mag er straks ook wezen. Hebben jullie ook weinig zin om te eten maar juist wel zin om de hele dag te snaaien? Ik geef er niet veel aan toe maar het liefst zou ik de hele dag snaaien naar zoete meuk. Pindarotsjes in de chocoladevla als ontbijt met een warme chocolademelk en een koffie ernaast.. tussen door lekker banaan met nutella (of andersom), lunchen met choco pannenkoeken en een grote karamel latte, tussendoor lekker magnum almond ijsjes en liefst een zak winegums of m&m pinda of Ritter chocolade met hele hazelnoten en als avondeten gewoon een bord havermout met bérgen hagelslag (een half pak) en kokos. Hmmm. Als ik daar toch allemaal eens aan zou kunnen toe geven...
Hahahahahaha wat een combis maak jij Hier wel wat meer trek in zoet. Waar ik eerst meer behoefte had aan zout. Lekker bolletje of spelt beschuit met roomboter en pure hagelslag. Jammie!! Wanneer gaat een mens eigenlijk baby wasjes doen?? Nu nog niet gok ik ?! Ligt nog zn 3-4 maanden te vermuffen in de kast..
[QUOTE="Yviev, post: 22470271, member: Wanneer gaat een mens eigenlijk baby wasjes doen?? Nu nog niet gok ik ?! Ligt nog zn 3-4 maanden te vermuffen in de kast..[/QUOTE] Ik ga dit pas in mijn verlof doen (vanaf 35 weken). Bij de eerste heb ik ook alles gestreken toen, wat een werk was dat, gaat deze keer niet gebeuren hoor
Oef. Ik strijk NOOIT. Maar dan ook echt nooit. Kragen evt met stijltang en incidentele overhemden doet mijn man lekker zelf MAAR: mijn moeder past 1 dag in de week op en werkt evt strijk weg. Dit is dan hoogstens een tweetal.blousen en een broek ofzo. Als O bij mn moeder logeert krijg ik alle was schoon en gestreken terug..
Ik merk vanaf dit termijn aanzienlijk veranderingen in mn lichaam trouwens. Groeispurt buik En dus sneller maagzuur Maar ook sneller rugpijn Baby beweegt stukken krachtiger Lang stil zitten of liggen betekent toch weer bekkenpijn. Oefeningen en beweging helpen wel! Ik zit snel vol maar wel snacktrek gedurende de dag Ik kan op momenten vreselijk chagrijnig zijn om niks.
Wij lopen gelijk, en ik kan ze allemaal afvinken! En ik moet echt naar de huisarts voor de omeprazol.. nu moet ik echt meerdere keren per week echt spugen van het maagzuur gewoon
Hier trouwens de babyshower gehad. Samen met mijn zus gevierd, was heel erg leuk om samen te kunnen doen! Niet zo'n traditionele, maar gewoon lekker in de tuin eten, kletsen en gezellig met z'n allen. En toch stiekem nog heel erg verwend. Echt een leuke dag gehad.
Oh dat is vervelend, dat heb ik niet want mij bij resulteert het in helse pijnen (koliek pijn aanvallen als ik verder ben in de zwangerschap). Neem echt Omeprazol want dan kun je weer ademen en dat helpt zo goed. En vermijd echt bepaalde ingrediënten, zoals tomatensaus etc. Wij lopen idd exact gelijk op de dag!
Super mooi die originele balken en oude details!! Oude huizen hebben zoveel charme. En ook leuke lampjes. @Yviev babywasjes doe ik pas rond week 36/37. Is zo gedaan. @Nina Sanders heb idd veel zin om te snaaien en weinig zin in echte maaltijden, maar eet niet van die gekke combinaties
Woehoeee, nog 'maar' 100 dagen! . Ik vanmorgen ook vreselijk misselijk, kokhalzend, maar er kwam niks, na wat eten gaat het gelukkig beter. Slaap ook zo slecht, heeft er echt mee te maken gok ik, als ik slecht slaap ben ik meteen misselijk. Heb t zo warm snachts, kan niet lekker liggen... kindjes té vroeg wakker. En ik wil ook zo graag de kamertjes maken!!! . Waarschijnlijk wordt er volgende week een muurtje geplaatst op zolder voor de kamer van D. Nieuwe vloer moet er in, schilderen en behangen... En dan kan hij naar boven en kunnen we bezig met de babykamer. Zo'n zin om gewoon alle spulletjes een plekje te geven.