@Mbob ja ik heb dé oplossing tegen aambeien. Curanol tabletten en zalf en neusspray met xylometazoline (slinkt de slijmvliezen)!
♡ Uitgerekend 16 t/m 30 november 2019 ♡ 9 november ♡ MissMorrow - 34 jaar - 1e kindje - verrassing 14 november ♡ Roetje08 - 27 jaar - 2e kindje - Jongen ♡ Rian89 - 30 jaar - 3e kindje - Meisje ♡ Krily - 24 jaar - 1e kindje - verrassing ♡ Ready2LoveU - 28 jaar - 1e kindje - Jongen 15 november ♡ Juffie1990 - 28 jaar - 1e kindje - Meisje ♡ Noa1987 - 31 jaar - 1e kindje - verrassing 16 november ♡ Nina Sanders - 29 jaar - 2e kindje - Jongen ♡ Aaav - 24 jaar - 1e kindje - Meisje ♡ Sprina - 28 jaar - 1e kindje - Jongen 17 November ♡ Mom2be21 - 28 jaar - 3e kindje - Jongen 18 november ♡ Blijeitje198 - 35 jaar - 2e kindje - Meisje ♡ Friesje203 - 30 jaar - 2e kindje - verrassing ♡ Finley123 - 23 jaar - 1e kindje - Jongen 22 november ♡ XMamaMX - 28 jaar - 1e kindje - Jongen ♡ Mamabella12 - 28 jaar - 2e kindje - Jongen ♡ Smallsandbambam - 2e kindje- Meisje 24 november ♡ Amara - 29 jaar - 3e kindje - Meisje 25 november ♡ Bjlover - 40 jaar - 4e kindje - Meisje 27 november ♡ Yviev - 30 jaar - 1e kindje - Meisje ♡ Mbob - 29 jaar - 1e kindje - verrassing ♡ Pyaar - 26 jaar - 3e kindje - Jongen 28 november ♡ Flower 7 - 27 jaar - 1e kindje - Jongen ***Sterretjes*** ♡ Kwebbelsnoes 4+2 - ♡ Wens84- ♡ Leanneke 7+1 ♡ 7+4 | NvD - 8+2 ♡ 15w | Miss X ♡ 23+6 Mieke en Siebe | BlauwBloempje ----------------------------------------------- jongen (11) | meisje (9) | verrassing (5) | ----------------------------------------------- Afspraken augustus 10 - MissMorrow - Start bevallingscursus hypnobirthing 11- friesje203 - controle vk 13 - Nina Sanders - suikertest + controle vk - 26+3 wk 15- Ready2LoveU - start cursus samen bevallen 15- Ready2LoveU - Eerste afspraak gyneacoloog 19 - aaav - controle vk 20 - Rian89 - controle vk 23 - krily - 3D/4D pretecho 28+1 wk 24 - Rian89 - 3D/4D pretecho 28+2 wk 27 - Yviev - controle vk 27 - Pyaar - controle vk en intake kraamzorg thuis 29 - Nina Sanders - 3D/4D pretecho, 28+5 wk 30 - Amara - controle vk bespreken bevalling Afspraken september 03 - Nina Sanders - voorlichtingsavond Bevallen in het Ziekenhuis - 29+3 wk 05 - Roetje08 - 30 weken echo 05 - Krily - groei echo 06 - Nina Sanders - intake kraamzorg thuis - 29+6 wk 07 - Nina Sanders - 1-daagse cursus Positief Bevallen - 30 wk 10 - Ready2LoveU - (pret) echo Fontys 30 wk Afspraken oktober 01 Ready2LoveU - (pret) echo bij Fontys 33 wk Afspraken november
Wat zijn jullie plannen? Hier vanochtend al wat huishouden gedaan (wc’s, was erin..), ik stof zo even boven en ga over een uurtje even sporten (half uurtje). Verder geen plannen vandaag. Jullie nog ideeën?
Buiten werken tot 16, paarden en wandelen met de hond heerlijk geen afspraken of plannen! Kan ik nu al naar uitkijken. Heerlijk languit op de bank met stukje koek en wat thee of drinken!
Zo eerst even boodschappen doen en lekkere broodjes halen bij de bakker. Dan nog wat knutselspulletjes halen in het centrum. Verder wil dochter al de hele week picknicken, dus gaan we dat vandaag maar doen (als het weer mee werkt) Vanavond heeft man een verjaardag dus denk dat ik dan lekker een filmpje ga kijken ofzo.
Hier ga ik een nieuwe laag van de muurschildering doen in t kamertje. Daarna gaan we spullen pakken en rustig naar Frankrijk rijden voor een lekker weekje er tussenuit Namen zijn we er al uit. Wat vinden jullie er eigenlijk van dat het geheim moet blijven? Wij hebben 4 mensen die in dezelfde 3 maanden bevallen, allemaal jongens. Wij zijn dan heel praktisch zo van laten we even overleggen over de namen, dan zitten we niet dubbel. Maar de rest vond dat geen goed plan
Hier idd ook 2 goed bevriende stellen die 1 en 2 weken voor ons uitgerekend zijn. Wij bedenken daarom voor beide geslachten dé naam, en dan nog maar een reserve. Idd om dubbele namen te voorkomen
Hier helaas aan het werk en morgen ook. Daarna trouwen!!! Heb er zo zin in. Is allemaal heel simpel. 10 minuten gemeentehuis en dan wat eten maar kijk er echt naar uit om als een getrouwde vrouw naar buiten te lopen. Hahahah Naam zijn we al uit. Borst voeding ga ik proberen samen met kolven zol lang als het lukt. Ik zie wel hoever ik kom. 11 jaar geleden bij R ook gedaan en mijn borsten zijn daarna niet veranderd. Heb cup f.
♡ Uitgerekend 16 t/m 30 november 2019 ♡ 9 november ♡ MissMorrow - 34 jaar - 1e kindje - verrassing 14 november ♡ Roetje08 - 27 jaar - 2e kindje - Jongen ♡ Rian89 - 30 jaar - 3e kindje - Meisje ♡ Krily - 24 jaar - 1e kindje - verrassing ♡ Ready2LoveU - 28 jaar - 1e kindje - Jongen 15 november ♡ Juffie1990 - 28 jaar - 1e kindje - Meisje ♡ Noa1987 - 31 jaar - 1e kindje - verrassing 16 november ♡ Nina Sanders - 29 jaar - 2e kindje - Jongen ♡ Aaav - 24 jaar - 1e kindje - Meisje ♡ Sprina - 28 jaar - 1e kindje - Jongen 17 November ♡ Mom2be21 - 28 jaar - 3e kindje - Jongen 18 november ♡ Blijeitje198 - 35 jaar - 2e kindje - Meisje ♡ Friesje203 - 30 jaar - 2e kindje - verrassing ♡ Finley123 - 23 jaar - 1e kindje - Jongen 22 november ♡ XMamaMX - 28 jaar - 1e kindje - Jongen ♡ Mamabella12 - 28 jaar - 2e kindje - Jongen ♡ Smallsandbambam - 2e kindje- Meisje 24 november ♡ Amara - 29 jaar - 3e kindje - Meisje 25 november ♡ Bjlover - 40 jaar - 4e kindje - Meisje 27 november ♡ Yviev - 30 jaar - 1e kindje - Meisje ♡ Mbob - 29 jaar - 1e kindje - verrassing ♡ Pyaar - 26 jaar - 3e kindje - Jongen 28 november ♡ Flower 7 - 27 jaar - 1e kindje - Jongen ***Sterretjes*** ♡ Kwebbelsnoes 4+2 - ♡ Wens84- ♡ Leanneke 7+1 ♡ 7+4 | NvD - 8+2 ♡ 15w | Miss X ♡ 23+6 Mieke en Siebe | BlauwBloempje ----------------------------------------------- jongen (11) | meisje (9) | verrassing (5) | ----------------------------------------------- Afspraken augustus 10 - MissMorrow - Start bevallingscursus hypnobirthing 11- friesje203 - controle vk 13 - Nina Sanders - suikertest + controle vk - 26+3 wk 15- Ready2LoveU - start cursus samen bevallen 15- Ready2LoveU - Eerste afspraak gyneacoloog 19 - aaav - controle vk 19 - krily - controle vk 20 - Rian89 - controle vk 23 - krily - 3D/4D pretecho 28+1 wk 24 - Rian89 - 3D/4D pretecho 28+2 wk 27 - Yviev - controle vk 27 - Pyaar - controle vk en intake kraamzorg thuis 29 - Nina Sanders - 3D/4D pretecho, 28+5 wk 30 - Amara - controle vk bespreken bevalling Afspraken september 03 - Nina Sanders - voorlichtingsavond Bevallen in het Ziekenhuis - 29+3 wk 05 - Roetje08 - 30 weken echo 05 - Krily - groei echo 06 - Nina Sanders - intake kraamzorg thuis - 29+6 wk 07 - Nina Sanders - 1-daagse cursus Positief Bevallen - 30 wk 10 - Ready2LoveU - (pret) echo Fontys 30 wk Afspraken oktober 01 Ready2LoveU - (pret) echo bij Fontys 33 wk Afspraken november
Wij hebben de naam ook al. Bij ons is gelukkig maar 1 koppel in dezelfde tijd uitgerekend en die krijgen een jongen, maar anders zou ik het ook niet hebben overlegd. Naam houden we geheim tot de kleine geboren is. Als je bang bent dat een ander stel dezelfde naam kiest maar zij niet willen overleggen, kan je misschien aan hun de naam die jullie hebben vertellen? Dan is het aan hun of ze daar rekening mee willen houden...
Ja wij hebben al wel aangegeven dat we de naam niet aanpassen als die hetzelfde is, dat is dan maar zo. We gaan het zien!
Ooo dankjewel. Wordt er echt wanhopig van! Inmiddels een uitwendige erg pijnlijk. Kan amper zitten Had ergens gelezen dat appel azijn een wondermiddel moest zijn, brandt als de ziekte. Heeft het volgens mij erger gemaakt. Curanol wordt hier helaas niet verkocht maar kan misschien iets met vergelijkbare werking vinden. Neusspray wel gelukkig! Spray je dat direct erop of met een watje oid?
De naam voor baby boy ligt al jááren op de plank (letterlijk, ik had bij de eerste zwangerschap 5 jaar terug zowel een jongens als meisjes mutsje gemaakt met DE naam). We hebben natuurlijk twee meiden ondertussen, en nu wordt het dan toch nog een jongetje, dus dat mutsje met de DE naam komt toch nog van pas . Ja DE naam houden wij wel geheim voor omgeving. Bij de tweede zwangerschap waren we tegelijk met een bevriend stel, en kregen we beiden een meisje, toen hebben we @Yviev wel de eerste letter gedeeld, en dat bleek gelukkig niet hetzelfde. Als we wél beiden dezelfde naam voor ogen hadden, dan hadden wij persoonlijk niet nog iets anders bedacht voor onze meid. Dan was het maar zo. Maar...... later is een wéér een ander bevriend stel ouders geworden van 2 meisjes, en die kozen toen voor één van de meisjes de naam van dat bevriende stel waar ik tegelijk mee uitgerekend was, en dat hadden ze wel onderling overlegt Ik geloof dat ze toen de schrijfwijze aangepast hadden.
Ik had voor mijn eerste ook een goede D cup. Tijdens de zwangerschap werd dit F en na de zwangerschap bleef ik steken op E. Ik heb geen borstvoeding gegeven maar mis echt wel een stuk stevigheid wat ik hiervoor wel had.. . Nu merk ik dat ze wel weer steviger zijn tijdens de zw maar dat zal erna dus wel weer weggaan. Heeft dus helaas niks met bv te maken maar met een zw in z'n geheel!
@Mamabella12 o jeetje nou iig geen reden dus om de borstvoeding niet te doen. Merk nu al dat ze wat meer moeite hebben met het trotseren van de zwaartekracht dan voorheen.
Haha nee dat zijn groeiecho’s bij de hogeschool waarbij examenkandidaten hun examen af moeten leggen. Zijn dus extra echo’s want de gyn doet ze ook gewoon. Daarom noem ik ze pret echo’s
@Pyaar een vraagje over de nierstuwing... was jij ook zo beroerd? Ik weet niet of het door de nierstuwing komt of door de buscopan en paracetamol maar ik voel me zo ontzettend slecht. 24/7 kotsmisselijk en heel veel druk op mn maag en buikstreek. Daarbij heel verzwakt, ik val af en kan echt niks meer. Van de woonkamer naar de slaapkamer (alles gelijkvloers) en ik kan niet meer. Dan voel ik mij helemaal slap worden, hart gaaf tekeer en ik trek volgens anderen bleek weg. Wil overmorgen het ziekenhuis bellen als het morgen nog steeds zo is, maar kan nergens vinden of dit er gewoon bij hoort of niet? Ben nu in 1 week tijd 2kg afgevallen maar door de misselijkheid en de maagkrampen lukt het niet goed om goed te eten...
@Ready2loveU dat lijkt me ongeacht de oorzaak niet de bedoeling, ik zou dus morgen het ziekenhuis al bellen!