16 t/m 30 november '19 | deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nina Sanders, 23 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissMorrow

MissMorrow Fanatiek lid

17 dec 2018
    1.619
    2.007
    113
    Vrouw
    Accountmanager
    @Mbob Het is geen online cursus, ze hebben een hele leuke praktijk in de bossen van Bilthoven (ik weet het, dit klinkt super decadent) en wij hebben een privécursus geboekt, omdat mijn vriend Engels spreekt. Het is heel ontspannen: eerst krijgen we 1,5 uur theorie over de vrouwelijke anatomie en bevalling en daarna doen we 1,5 oefeningen voor ontspanning en bespreken we angsten en vragen.

Ik eet trouwens ook nog redelijk veel op een dag, maar ik probeer veel te bewegen. Ik train zo'n 3 keer per week, ga ongeveer 1 keer zwemmen en als ik niet genoeg heb gelopen dan wandelen mijn vriend en ik na het eten meestal. Verder doe ik iets rustiger aan met suiker en desserts. Dan blijft het redelijk binnen de perken, alhoewel ik nu in het derde trimester meer trek krijg.

Qua bevaldatum. Ik ben uitgerekend op 9-11-2019 en dat vind ik eigenlijk wel prima, of alles in de week ervoor. Daarna begint Sint Maarten en Sinterklaas dus dat is iets minder handig.
    Alhoewel ik laatst las dat de meeste seriemoordenaars in november zijn geboren...:evil:

Heb net even lekker geld aan mezelf uitgegeven super leuke kleding bij Le Moise in Hilversum!
    En heb voor het eerst in mijn leven luiers gekocht. Die waren in de aanbieding bij Nettorama.

En oh ja! Mijn vriend is een tech-nerd en die heeft lang onderzoek gedaan naar de beste robotstofzuiger. Wij hebben dus de Neato en we zijn er blij mee.

Sprina en Mbob vinden dit leuk.
  2. Amara

Amara Bekend lid

13 mrt 2019
    615
    742
    93
    Vrouw
    Hahahaha fijne informatie:roflmao::roflmao:

Robotstofzuiger lijkt me ook ideaal![/QUOTE]

Pyaar en MissMorrow vinden dit leuk.
  3. Yviev

Yviev Fanatiek lid

23 dec 2017
    3.018
    2.709
    113
    Vrouw
    @MissMorrow wij hebben ook een robot stofzuiger (blauwpunkt bluebot) enkel loopt hij helaas constant vast op ons nieuwe hoogpolige kleed en durft hij de mat in de gang niet te doen. In ons vorige huis was het ideaal! Nu doet hij alleen de slaapkamer nog maar elke dag :oops:
    Mn moeder zei ook koop nou maar een dyson. Doe het maar gewoon gelijk goed! Miele naar boven dan hoef je niet meer te sjouwen.
    Kunnen hem evt wel zakelijk kopen..scheelt weer de btw :cool:
    We denken nog maar even na!

Pyaar vindt dit leuk.
  4. Mbob

Mbob Actief lid

28 aug 2017
    260
    232
    43
    Vrouw
    Wij hebben ook een dyson, vind hem geweldig! Hebben 2 poezen rondlopen en stofzuigen dagelijks meerdere keren per dag. Wij hangen hem gewoon standaard terug in de lader. Kan makkelijk het hele huis ermee stofzuigen op de normale stand met de batterij. Ik wil niks anders.

Hadden hiervoor een Roomba maar die zat vast onder het bed of liep vast op hoogpolig tapijt.

De stofzuiger met draad liep ik constant vast en stopcontacten zaten nooit op een fijne plek

@MissMorrow klinkt als een leuke cursus!

Friesje203 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  5. Friesje203

Friesje203 Fanatiek lid

31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    Wij zijn heerlijk op vakantie dus lees wel maar reageer eigenlijk niet, maar kan nu weet eens niet slapen. Daarom ff kort over de stofzuiger.

Wij hebben ook de Dyson en ben er super blij mee! Pak hem idd snel na een broodje of koekje, want F eet nog niet zo heeeeel netjes :rolleyes: en hebben een witte poes en zwarte plavuizen in de keuken... :|
    en de opzetstukken zijn ideaal (stofborstel voor haren bank kat, kleine opzetstuk plinten, etc).
    Daarnaast zei iemand: je kan hoogzwanger alles nog.. nou das helaas niet altijd zo.
    Daarnaast mag je officieel 6 weken na de bevalling niet stofzuigen en dweilen met 2 handen omdat je dan door het draaien van je romp je buikspieren te veel aanspant en je meer kans hebt op een diastase..
    Maar goed nogmaals de 1 kan alles nog prima, de ander kost alles echt iets meer moeite.

Nu ga ik weer een poging doen tot slapen :p

6. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Goeie nacht allemaal....:confused:.

Ook ik lig wakker te zijn!
    Zijn momenteel een weekend weg. En heb echt een bed zo hard als beton, en dat vinden mijn bekken echt niet fijn. :(.
    Word gewoon wakker van het te lang op 1 kant liggen wat dan zeer doet..

En dan lig ik wakker en dan denk ik; oh baby wat ben je eigenlijk rustig geweest gister avond. Om vervolgens aan mn buik te gaan voelen en haar "wakker te maken"... En dan op het moment dat ik denk oké laat maar ik moet echt weer gaan slapen een flinke bokswedstrijd te voelen krijg... En totaal niet meer kan slapen :rolleyes:. (Jaja, eigen schuld....)

Wbt stofzuigers, weinig verstand van :roflmao: (gelukkig maar!:roflmao:).

Oh en nu moet ik ook al weer plassen voor dr 4e x deze nacht.....

IK WIL SLAPEN!

MissMorrow vindt dit leuk.
  7. Amara

Amara Bekend lid

13 mrt 2019
    615
    742
    93
    Vrouw
    Wat een rampnacht hier. Als ik op m'n zij lig gaat de kant die zeg maar niet op het matras ligt zoveel pijn doen. Echt felle steken, kan dan niet bewegen van de pijn dus iedere keer als ik wil draaien wordt ik wakker. Iemand die dit herkend? Heb het nooit eerder gehad... Nu eerst maar eens een grote kop koffie:rolleyes:
    Vandaag gelukkig een rustig dagje op de planning.

8. Amara

Amara Bekend lid

13 mrt 2019
    615
    742
    93
    Vrouw
    Oeh ben alweer 26 weken vandaag zie ik:D:D

Mbob en Yviev vinden dit leuk.
  9. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Bandenpijn?? Misschien slapen met voedingskussen om je buik meer te ondersteunen. Dan 'hangt' je buik minder in de banden.

XMamaMX vindt dit leuk.
  10. XMamaMX

XMamaMX Actief lid

26 jan 2019
    232
    328
    63
    Vrouw
    Had ik inderdaad ook veeeeel last van. Vooral die steken, en het niet kunnen bewegen zijn verschrikkelijk. Slaap nu met een voedingskussen. Ondersteundend onder mijn buik, en achter mijn rug. Nu nergens meer last van :thumup:

11. Mamabella12

Mamabella12 Bekend lid

22 okt 2017
    789
    790
    93
    Pfff ik had ook een vreselijke nacht. De laatste dagen last van maagzuur (met name bij het naar bed gaan) en gisteravond hadden we een feestje (met buffet :p). Nou ik werd midden in de nacht wakker van de maagzuur en heb alles eruit gespuugd :|. Leuk, zwanger zijn.... Ik ben blij als ik 14 weken verder ben :p

12. Sprina

Sprina Actief lid

30 apr 2019
    273
    412
    63
    Vrouw
    Hier ook een rampennacht.. volle maan misschien?
    Hier stopte mijn eigen hoofd maar niet met alles wat er nog moest en wat nou als t nu nog mis gaat... :rolleyes:
    Steken heb ik ook gehad en idd m'n 'slurf' (voedingskussen) is m'n beste nieuwe vriend.

13. Pyaar

Pyaar Actief lid

14 jan 2019
    456
    629
    93
    Vrouw
    Wow, iedereen had een slechte nacht, ik ben dus niet de enige :p Ik slaap al wat nachten slechter omdat ik last van mijn rug heb..ik had misschien niét met meubels had moeten staan schuiven, tillen en nog een volledige achterstraat de tegels eruit heb geschept en verlegd.. :rolleyes:... Ach met een paar dagen vast weer over.. :roflmao:

14. Yviev

Yviev Fanatiek lid

23 dec 2017
    3.018
    2.709
    113
    Vrouw
    Ik.had het de nacht voor volle maan. Wat een ellende! Rustig aan meiden. Lekker relaxen vandaag dan :):)

Hier weer thuis van paarden doen. Rijden en mesten. Stap nu lekker relaxt t bad in met badolie voor soepele spieren :p

MissMorrow en Pyaar vinden dit leuk.
  15. MissMorrow

MissMorrow Fanatiek lid

17 dec 2018
    1.619
    2.007
    113
    Vrouw
    Accountmanager
    Pfff hier ook een slechte nacht. Ging al laat naar bed na een feestje en op de een of andere manier had ik het gevoel dat mijn maag in mijn keel zat. Misselijk, maagzuur...pfff. En een keiharde buik. Dus een uur lang beetje rondgelopen in huis, kauwtabletten genomen viel om half 3 in slaap. Maar ben echt gesloopt.

16. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Oh meiden, wij zijn een weekend weg... En er zit thuis vooruitgang in! Mijn vader heeft zoveel gedaan op de kamer van D.!
    Donderdag is er een muurtje geplaatst, en mn vader is vr za en zelfs vandaag ook nog druk geweest! Hij stuurde net wat foto's. Wat zal D. blij zijn!
    Alleen het kozijn moet nog een keer gedaan worden, de vloer erin en de lamp!

Zo leuk en stoer!

Bijgevoegde bestanden:

MissMorrow, mom2be21, Yviev en 7 anderen vinden dit leuk.
  17. Sprina

Sprina Actief lid

30 apr 2019
    273
    412
    63
    Vrouw
    Heel leuk!! Mooie diepe kleur :)

18. Amara

Amara Bekend lid

13 mrt 2019
    615
    742
    93
    Vrouw
    Heel leuk @Rian89!

Ik heb jullie advies opgevolgd en met m'n voedingskussen onder m'n buik geprobeerd te slapen, maar was helaas geen succes. De baby ging er als een gek tegenaan schoppen dus kon ik daar niet van slapen:roflmao:

Oh en wij gaan toch weer op namenjacht:oops: ik wil gewoon de naam voor deze baby net zo leuk vinden als die van onze eerste dochter, maar jeetje ik heb volgens mij alle namenwebsites en lijstjes wel gezien en dat zelfde gevoel heb ik bij geen 1 naam:(

19. Sprina

Sprina Actief lid

30 apr 2019
    273
    412
    63
    Vrouw
    Hahaha dat werkt dan niet en een kussen tussen je benen? Dan heb je in ieder geval de bekkenstand goed.

20. Amara

Amara Bekend lid

13 mrt 2019
    615
    742
    93
    Vrouw
    Kussen tussen m'n benen heb ik idd al:thumup:

Sprina vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina