Hahahaha grappig he @Pyaar ! Ik krijg de laatste 2 weken ook van klanten dagelijks de vraag of gelijk een felicitatie! Ineens gaan ze het zien.
Ik krijg al wéken de vraag hoelang ik nog moet.. . Maar ik draag ook erg naar voren. Heb echt enkel een buik. Voor de rest is niet te zien dat ik zwanger ben. Ik houd niet of nauwelijks vocht vast en ik kom ook niet in de breedte aan.
Hier groei ik volledig aan alle kanten helaas! Van mn tenen tot voorhoofd! Behalve mn haar dat blijft dun
En jij bent degene die met 20 wk nog een mega platte buik had. Kan dat echt moeilijk geloven! Mijn haar valt tijdens de zwangerschappen amper uit. Daarna helaas wel tijdelijk (met bossen tegelijk, heel erg!). Heb zelf ook niet een giga volle bos, maar ik ga regelmatig wel naar de salon voor een fijne behandeling. Voor de rest doe ik er weinig aan. Ik gebruik geen dure shampoo's oid.
Jeetje mina, nu heb ik een bon om uit te geven, weet ik niet waaraan.. Geneigd iets voor in huis of de baby, maar het was een kado voor mij dus op zich is iets puur voor mezelf ook niet verkeerd. Voelt alleen zo ego haha.
Controle bij de vk was goed, baby ligt wel in stuit, maar heeft nog genoeg tijd om te draaien. Bevalling is ook besproken (lekker op tijd) Vanochtend met zoontje bij het cb geweest voor z'n 2 jaar controle. Alles ook helemaal goed, dus nu pas met 3 jaar weer terug voor de oogtest. Verder vandaag geen plannen.
♡ Uitgerekend 16 t/m 30 november 2019 ♡ 9 november ♡ MissMorrow - 34 jaar - 1e kindje - verrassing 14 november ♡ Roetje08 - 27 jaar - 2e kindje - Jongen ♡ Rian89 - 30 jaar - 3e kindje - Meisje ♡ Krily - 24 jaar - 1e kindje - verrassing ♡ Ready2LoveU - 28 jaar - 1e kindje - Jongen 15 november ♡ Juffie1990 - 28 jaar - 1e kindje - Meisje ♡ Noa1987 - 31 jaar - 1e kindje - verrassing 16 november ♡ Nina Sanders - 29 jaar - 2e kindje - Jongen ♡ Aaav - 24 jaar - 1e kindje - Meisje ♡ Sprina - 28 jaar - 1e kindje - Jongen 17 November ♡ Mom2be21 - 28 jaar - 3e kindje - Jongen 18 november ♡ Blijeitje198 - 35 jaar - 2e kindje - Meisje ♡ Friesje203 - 30 jaar - 2e kindje - verrassing ♡ Finley123 - 23 jaar - 1e kindje - Jongen 22 november ♡ XMamaMX - 28 jaar - 1e kindje - Jongen ♡ Mamabella12 - 28 jaar - 2e kindje - Jongen ♡ Smallsandbambam - 2e kindje- Meisje 24 november ♡ Amara - 29 jaar - 3e kindje - Meisje 25 november ♡ Bjlover - 40 jaar - 4e kindje - Meisje 27 november ♡ Yviev - 30 jaar - 1e kindje - Meisje ♡ Mbob - 29 jaar - 1e kindje - verrassing ♡ Pyaar - 26 jaar - 3e kindje - Jongen 28 november ♡ Flower 7 - 27 jaar - 1e kindje - Jongen ***Sterretjes*** ♡ Kwebbelsnoes 4+2 - ♡ Wens84- ♡ Leanneke 7+1 ♡ 7+4 | NvD - 8+2 ♡ 15w | Miss X ♡ 23+6 Mieke en Siebe | BlauwBloempje ----------------------------------------------- jongen (11) | meisje (9) | verrassing (5) | ----------------------------------------------- Afspraken augustus 30 - Ready2LoveU - kinkhoestvaccinatie Afspraken september 02 - Noa1987 - informatieavond ziekenhuis 03 - Nina Sanders - controle vk, groeiecho ziekenhuis + gesprek diabetesverpleegkundige - 29+3 wk 03 - Nina Sanders - voorlichtingsavond Bevallen in het Ziekenhuis - 29+3 wk 05 - Roetje08 - 30 weken echo 05 - Krily - groei echo 05 - Pyaar - groei echo 05 - Ready2LoveU - gesprek Verloskundige MMC: bevalplan bespreken + Controle gyn en groei echo 06 - Nina Sanders - kinkhoestvaccinatie + intake kraamzorg - 29+6 wk 07 - Nina Sanders - 1-daagse cursus Positief Bevallen - 30 wk 12 - XMamaMX - Voorlichtingsavond Bevalling 16 - XMamaMX - controle vk, bespreken bevallingswensen 16 - Noa1987 - controle vk 17 - Pyaar - controle vk 17 - Yviev - controle vk 19 - krily - intake kraamzorg 19 - Noa1987 - informatieavond lactatiekundige 19 - Amara - controle vk 20 - Ready2LoveU - controle gyn + groei echo 24 - Nina Sanders - groeiecho 32+3 wk 24 - Pyaar - afspraak gyn. ivm sterilisatie 25 - XMamaMX - Voorlichtingsavond ziekenhuis 26 - Amara - intake kraamzorg Afspraken oktober 01 - Ready2LoveU - (pret) echo bij Fontys 33 wk 01 - Ready2LoveU - controle gyn+ groei echo 08 - Yviev - controle vk 11 - XMamaMX - liggingsecho 34wk 17 - Ready2LoveU - controle gyn+ groei echo 22 - Yviev - controle vk + bevalling bespreken 31 - Ready2LoveU - controle gyn+ groei echo Afspraken november 7 - Ready2LoveU - controle gyn+ groei echo 12 - Ready2LoveU - controle gyn+ groei echo
Hier vandaag beetje rustig aan. Straks nog een verjaardag. Morgen de hele dag een bruiloft (vanaf 9.00uur al!!). Zie er stiekem wel een beetje tegenop tegen die lange dag, maargoed verder is een bruiloft natuurlijk wel erg leuk! Maandag weer een controle bij de vk, ben benieuwd of ie al gedraaid maar ik denk het nog niet. Dinsdag kinkhoestvaccinatie halen. Merk ook wel dat het zwaarder begint te worden, snel buiten adem, maagzuur (bah) en bukken is gewoon kut. Ook de hele dag op kantoor valt me wel zwaar nu, zit niet meer lekker op een bureaustoel. Maar vandaag gelukkig lekker vrij
Mijn man heeft trouwens een vrijgezellenfeest waarmee ze naar het buitenland gaan. (Is wel maar de ene ochtend heen en de ochtend erna alweer terug én binnen europa). Maar ik ben dan 37.4 dus we twijfelen een beetje wat nou wijsheid is.. De vorige keer ben ik ingeleid met 39.3 en toen zat ik nog 'potdicht' zeg maar . Ik weet dat dit natuurlijk een tweede keer niks zegt maar vind t ook lullig als ie niet kan gaan en er gebeurt niks. Ik acht de kans namelijk 80% van niet.. maarja daar houdt de baby natuurlijk geen rekening mee. Dames die al een tweede kindje hebben, zijn jullie de tweede keer (veel) eerder bevallen dan de eerste keer?
Hmm zou het best spannend vinden als m'n man voorbij de 37 weken nog naar het buitenland zou gaan. Maar het is maar voor 1 dag, dus zou het wel doen. Zelf met 40+1 bevallen van de eerste en met 39+3 van de tweede, dus niet veel eerder.
Ik ben trouwens de vorige keer begonnen vanaf 37 weken met Vsm Caulophyllum Thalictroides D6 Tabletten. Homeopathisch middel dat het rijpen van de baarmoedermond zou ondersteunen, ontsluiting zou bevorderen en tevens langdurig vloeien na de bevalling zou helpen voorkomen. Of het echt werkt weet ik niet. Maar ik ben met 38.2 bevallen, had een prima bevalling, heb maar 200cc bloed verloren en heb nauwelijks gevloeid. Ik ga het dus zeker weer proberen. Volledig homeopathisch dus baat het niet..
Ooh zegt mij helemaal niks zoiets. Ik ga vanaf week 34 starten met voetreflextherapie. Het is een beetje zweverig maar het schijnt te helpen bij een soepele bevalling, het laag houden van je bloeddruk én het kan je bevalling natuurlijk op gang brengen (wat ik hoop). Ik ben benieuwd
Zojuist toch maar de Bijenkorf kaart gebruikt (voor mezelf haha). Wat lekkere verzorgingsproducten en een make-upproduct dat ik altijd alleen maar koop met bonnen vanwege de prijs . Ik hoefde maar 50 cent bij te leggen. Kijk, dat is nog eens leuk shoppen!
Is het een bestemming waar eventueel meerdere vluchten van terug gaan ook? Hoever is het vliegen? Als het een paar uurtjes vliegen is en vertrekken eventueel meerdere vluchten per dag. Dan zou ik er weinig moeite mee hebben. Mijn man reist heel veel voor zn werk, ik hoop heel erg dat hij niet ver weg is als mn bevalling begint haha zei al geen verre bestemmingen meer vanaf 36 weken.