16 t/m 30 november '19 | deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nina Sanders, 23 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mbob

Mbob Actief lid

28 aug 2017
    260
    232
    43
    Vrouw
    Over bevallingsdingetjes, ik heb goede dingen gelezen over perineum massages ter voorkomen van scheuren/knippen? Iemand toevallig ervaring mee? Wilde dat vanaf 32 weken gaan doen.

En las laatst over dadels dat die ook positief zijn voor bij de bevalling maar hoeft pas in een later stadium. Dus die wilde ik dan ook gaan eten.

Nina Sanders vindt dit leuk.
  2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Niet gebruikt. Heb wel 2e graads hechtingen gehad maar na 5 dagen heb ik ze eruit laten halen omdat ze gingen trekken: de boel genas dus voorspoedig daar! ;)

3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Jullie soms ook het idee dat jullie buik echt wordt uitgeleefd van binnen? Wat dat betreft lijkt dit ventje op zijn broer met dit termijn! Hij zit overal tegelijk te keten en gymnastieken!

MissMorrow vindt dit leuk.
  4. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

Bij wie moet ik me aanmelden voor Whatsapp, was dat @Blijeitje198 ?

5. Pyaar

Pyaar Actief lid

14 jan 2019
    456
    629
    93
    Vrouw
    Hoi! Cliché om te zeggen maar.. Doe waar je je prettig bij voelt. Het is natuurlijk maar één dagje.. dus het zou wellicht kunnen. Ik ben 2 maal thuis bevallen, maar het tweede kind bleef wel langer zitten dan het eerste.. :rolleyes:

Mijn man is dadelijk bijna de gehele maand oktober weg.. :oops: hij gaat zijn familie opzoeken (Azie). We hebben dan nauwelijks contact vanwege gebrekkige internetverbindingen of geen elektra beschikbaar ter plaatse.... word ik nerveus? Nee.. hij komt wel weer.. :p Ik red me wel met de kinderen, zij het hoogzwanger.. en als baby nr 3 zich nou ineens te vroeg zou melden?... ja dan is dat maar zo.. life goes on. :p Tis niet zo dat ik hem nou nodig heb gehad bij de vorige bevallingen.. :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

Mamabella12 vindt dit leuk.
  6. Amara

Amara Bekend lid

13 mrt 2019
    615
    742
    93
    Vrouw
    Ik heb de vorige keer iets van frambozenbladthee gedronken, zelfde effect als wat jij aangeeft. Geen idee of het geholpen heeft maar had wel een supersnelle bevalling...

7. Mbob

Mbob Actief lid

28 aug 2017
    260
    232
    43
    Vrouw
    Jep, voel echt heel duidelijk soms wat voorbij glijden aan de buitenkant en krijg echt rake klappen :roflmao:

8. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Ik ben zó blij! ❤

Bijgevoegde bestanden:

MissMorrow, Jenn1993, mom2be21 en 9 anderen vinden dit leuk.
  9. Sprina

Sprina Actief lid

30 apr 2019
    273
    412
    63
    Vrouw
    Ik begin weer met werken en ben kapot aan het eind van de dag :roflmao: wel een meevaller dat ik tot m'n verlof geen vaste groep heb op de vrijdag, dus maar 3 dagen echt een groep hoef te draaien :)
    Hier morgen de 3d echo. Ik ben zo benieuwd! Hoop dat het geen druiperige kaars wordt :rolleyes:

Pyaar, Nina Sanders, Mbob en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Yviev

Yviev Fanatiek lid

23 dec 2017
    3.018
    2.709
    113
    Vrouw
    @Rian89 wow he!!!! Echt heel mooi!!

@Nina Sanders hier valt het wel mee. Ze is vrij rustig. Af en toe behoorlijke beweging. Dan golft mn buik helemaal :roflmao:

@Amara vanaf wanneer moet je dat drinken?

-----
    Weet niet meer of ik het al gevraagd had... demente muts!! Maaarrrr
    Hier raadde de vk de epi no of aniball aan wegens paardrijden. Iemand ervaring hiermee?

11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik moest dit 4x lezen maar ik heb écht geen idee wat je daarmee bedoelt..

12. Mamabella12

Mamabella12 Bekend lid

22 okt 2017
    789
    790
    93
    Ik heb jaren paardgereden (ook wedstrijden) maar heb daar nooit iets over gehoord bij de vk. Ik weet dat je een sterke bekkenbodem creeert hierdoor maar dit hoeft helemaal geen probleem te zijn hoor tijdens je bevalling ;). Maar nu lijken mij die producten ook eng om te gebruiken :roflmao:

13. Yviev

Yviev Fanatiek lid

23 dec 2017
    3.018
    2.709
    113
    Vrouw
    Ik vind het ook niks voor mij om dat te gebruiken..
    Ik hoop ook dat het rijden de bevalling niet echt bemoeilijkt. :rolleyes:

Nina Sanders en Mamabella12 vinden dit leuk.
  14. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Herkennen jullie dit? Alles wat je vriend of man doet, doet hij luid? My God ik erger me kapot. Traplopen, lampen aandoen, gordijnen opendoen of dicht, gewoon lopen door het huis, glazen pakken... echt.. wáárom moet dat altijd zo luid? o_O

29 weken dansje :D

Mbob, Sprina en Yviev vinden dit leuk.
  15. Sprina

Sprina Actief lid

30 apr 2019
    273
    412
    63
    Vrouw
    Hahaha ik heb ooit een keer een uur naar de 3d echo op film van m'n neefje moeten kijken en daar was (in die tijd denk ik) het beeld nog heel erg druiperig.. dus van die lange lijnen met een soort vlekjes (net een druiperige kaars). Dat is een beetje het beeld wat ik nog heb van een 3d echo.

16. Sprina

Sprina Actief lid

30 apr 2019
    273
    412
    63
    Vrouw
    Heel erg... Ook slapen. Adem zachtjes. Of s nachts naar het toilet moeten en eerst 10 seconde de deur open met vol licht (de deur zit in dezelfde ruimte als onze slaapkamer). Dat ik denk doe eerst de deur open en dan pas op t laatste moment t lampje aan:|

mom2be21 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  17. Yviev

Yviev Fanatiek lid

23 dec 2017
    3.018
    2.709
    113
    Vrouw
    @Sprina ik snap wat je bedoeld. Vind ze heel vaak niet mooi :oops:

@Nina Sanders nee niet echt last van. Zal de vermoeidheid zijn denk ik??

18. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @Sprina hahahahahaha oh zó, snap hem.
    @Yviev zal best, ik slaap al tijden slecht. Maargoed. Verder voel ik me fysiek oké en de acupunctuur lijkt echt te helpen. Veel minder maagzuur en rugklachten. Mijn bekken houden zich goed mits voldoende rust en beweging. De fitnessbal en vaak even plat tussendoor helpen goed!

Nog 5 weken werken. Nog 15x naar kantoor :eek:

Mbob en Sprina vinden dit leuk.
  19. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    @Sprina hopelijk een mooie 3D echo!! Ben benieuwd!!

@Nina Sanders balen dat die van jou niet door ging... maaar morgen is al snel!

Hier kan ik me ook mateloos irriteren aan mn vriend :eek::roflmao:.
    Hormonsters!!

Vandaag lekker een relaxed dagje, zo fijn! Afgelopen weekenden alleen maar druk met de kamers. Vandaag maar even wat meer aandacht voor de kinderen, en misschien even naar het zwembad!

Mbob, Nina Sanders en Sprina vinden dit leuk.
  20. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Heerlijk, klinkt fijn.

Hier ook bewust vanmiddag nog wat visite voor O en niet hele dag door. Heb met mijn man afgesproken dat hij er beetje mee moet waken voor het feit dat mensen niet de hele avond blijven hangen (schoonouders en ouders) (goed bedoeld maar speciaalbiertjes onder de overkapping s avonds is een goed excuus om lkkr te blijven hangen als je 2 min lopen bij ons vandaan woont). Het is natuurlijk een kinderverjaardag en ik heb het s avonds dan echt gehad, zeker als ik nog moet opruimen. Vorige keer bleven ze tot 23.30 zitten en ik zet ze nu gewoon al vroeger de deur uit :roflmao:

Deel Deze Pagina