@Rian89 veel plezier vandaag! @Nina Sanders fijne verjaardag van O gewenst! Hier al lekker de auto gewassen. Zat die van jullie ook zo onder het saharah zand? En nu al weer even aan het werk. Stop vandaag iets vroeger ivm een verjaardag en daarna gelijk een feestje. Paard moet ook nog gedaan worden dus genoeg te doen vandaag
@Yviev ken die producten niet maar ziet er wel interessant uit. @Rian89 wat een leuke kamer zeg! Over irritante partners, die van mij is eigenlijk best wel heel lief nu ik zwanger ben, doet sowieso altijd heel zachtjes in huis. Hoewel anderzijds sommige dingen irriteren me nu wel meer dan pre zwangerschap. Ik ben denk ik eerder irritant voor hem haha 3x per nacht uit bed om te plassen en door dat kussen en mn enorme lijf kom ik met een hoop beweging en kabaal mn bed uit. Ik ben trouwens benieuwd wordt de kinkhoest vaccinatie vergoed in NL voor zwangeren? En moeten jullie ook griep vaccinatie?
Hallo dames, Ben ff stil geweest maar wel alles meegelezen, mooie kamertjes gezien!! Wij waren 2,5 week op vakantie in Italië en Oostenrijk en hebben enorm genoten. F heeft het super goed gedaan allemaal en was erg gezellig. Ikzelf kon vrij weinig, werd steeds terug gevloten na een stukje wandelen oid. Veel last van harde buiken en pijnlijke banden bekken etc. Nu thuis alle was doen en voorbereiden voor de verjaardag van F hij is maandag jarig maar vieren het morgen, dus lekker druk (gelukkig heel lui vanaf de camping boodschappen besteld bij de Plus). Babykamer nog niets aan veranderd, maar gaan maandag de stukadoor bellen en kijken of dat nog allemaal kan binnen 10 weken ongeveer
Nee wordt helaas niet vergoed, ik moet 9-9 naar de GGD om hem te halen. Griepvaccinatie moet ik voor mijn werk halen, dus standaard en vergoed door werkgever
Hier moeten we weer terug voor de 3d echo. Navelstreng en armpjes lagen voor het gezicht. Dus ze hoopt dat ie over 2 weken gedraaid is en ie wat minder ruimte heeft we gaan het zien. Wel leuk om te zien hoeveel groter hij alweer is na de 20 weken!
Ik associeer 3d echo's nu met druipende kaarsen... Hier heerlijke middag gehad. Visite bleef niet te lang hangen . Daarna eventjes een beetje gepoetst (vloer zag er niet uit, vaatwasser aangezet, toilet even opgefrist en gezogen) en joepie.. rond 20 kon ik lekker in de douche springen waarna ik op de bank ben geploft! O heeft allemaal leuke kadootjes gehad!
Wij zijn gisteren bij vrienden geweest, met het OV dus.. heb wel even een uitbarsting gehad naar mede trein passagiers die me niet even de tijd gunden overeind te komen van het trapje, met jengelende peuter in mijn armen.. Ik reageerde echt als een draak.. Gelukkig was het bezoek naar daar leuk en hebben we een fijne tijd gehad.. op tijd weer thuis.. pfjiew.. kids gewassen en vlot naar bed, die waren natuurlijk ook moe, dus kon ik om 20 uur nog even rustig nazitten op de bank, daarna maar vroeg naar bed.. @Nina Sanders uhmm dingen die mijn man (te) luid doet.... Nou eigenlijk niet veel irritaties, behalve dat hij van zichzelf een luide stem heeft en niet bepaald kan fluisteren.. dat is irritant als de kids slapen en hij zegt ineens wat.. Wat een super lief Plaatje @Sprina
Wat zijn jullie plannen vndg? Hier Móet ik van mezelf even min een half uur cardio doen vndg vanwege alle snuisterijen gisteren . Doe ik lekker thuis op de stepper of loopband sportschool maar mn abo eindigt over 3 wk en ik laat m aflopen.
@Nina Sanders wat fijn dat iedereen bijtijds naar huis ging! En goed bezig even naar de sportschool! Ik ben gister al geweest, 45 min gefietst en oefeningen gedaan die ik van de physio heb gehad. @Pyaar lijkt me ook irritant als mensen niet het geduld hebben even te wachten. Vandaag, ga zo naar een schommelstoel kijken voor de babykamer. En daarna moet wat dingetjes retourneren bij de H&M en nog wat werken. Nog 5 dagen en mn project is klaar
@Pyaar fijn dat je een leuk bezoek hebt gehad! Altijd heerlijk om goede vrienden weer te zien als je ze weinig ziet ♡ @Nina Sanders gelukkig bleef de visite niet hangen! Ik ga nu naar de paarden. Even rijden en kakkies scheppen. Vanmiddag een kraamfeest. Moeten daar nog wel even kleinigheidje voor halen. Vorige week al op kraamvisite geweest toen een groot cadeau gegeven. Iemand nog ideeen voor een budget kraamcadeau?
@Yviev een luiertaart? Lijkt me ook wel praktisch om te krijgen. Iemand ervaring met hoe een beginnende spatader voelt? Ik ben op gestaan met een rare sensatie/tinteling op mn kuit. Alsof er telkens iets langs naar beneden kruipt
Beginnend..... Mijn hele rechterbeen is 1 grote spatader.. Begon wel boven met een blauwe plek. Nu is het een dikke plek, tintelend, warm, pijnlijk, jeukend en de ader is echt verspreid over mijn hele rechterbeen. Ontzettend gruwelijk lelijk. Ik kan er niks anders van maken en het doet ook gewoon pijn. Na de zwangerschap ga ik 'm weg laten halen! Misschien laten masseren?
Hier gisteren de hele dag een bruiloft gehad. Ik voel me echt brak (en dat zonder alcohol) pffff. Vandaag dus lekker bankhangen . Ik ben echt blij als ik m'n lichaam weer terug en voor mezelf heb.. Nog eventjes