16 t/m 30 november '19 | deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nina Sanders, 23 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Zojuist dit besteld vd baby.
    @Roetje08 Jij hield toch van vosjes? Dan moet het fleece vestje jou wel aanspreken!
    Screenshot_20190905-215306_H&M.jpg Screenshot_20190905-215330_H&M.jpg

mom2be21, Blijeitje198, Pyaar en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. Friesje203

Friesje203 Fanatiek lid

31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    Hmm ik ben dr niet zo’n fan van. Vosjes wel heel leuk maar deze dan weer niet zo super..
    Hier vandaag opzoek geweest naar (niet te dure) pyjama’s in 92/98 maar is ook wel een ding.. heb er altijd 1 van feetje en 3/4 andere. Toevallig bij action 1 zonder superman oid er op. Hema had niets :confused:
    Volgende week maar ff naar stadje verderop voor c&a of groter Hema of zo..

Jullie baby’s ook zo gezellig druk? :):rolleyes:

Mbob, mom2be21 en Ready2loveU vinden dit leuk.
  3. Mamabella12

Mamabella12 Bekend lid

22 okt 2017
    789
    790
    93
    Hier ook een drukke baby! Hij ligt nog steeds in stuit en voel telkens z'n hoofd tegen m'n ribben aan duwen pfff. Ik merk nu trouwens wel echt dat m'n conditie daalt tot onder het nulpunt. Als ik bovenaan de trap ben heb ik t gevoel dat ik een marathon heb gelopen o_O. Vandaag weer eens gefietst en buiten dat 't niet meer zo fijn is met de buik kwam ik ook amper vooruit :eek:.

4. Ready2loveU

Ready2loveU Bekend lid

28 jan 2019
    683
    1.219
    93
    Vrouw
    Ik hou ook van vosjes en heb vandaag deze bij de hema besteld, super leuk:p het eerste wat ik heb van vosjes op kleding maar nu al heel blij mee (en de rest van NL ook want zijn binnen een dag uitverkocht in de maat die ik eigenlijk wildeo_O)

Bijgevoegde bestanden:

Mbob, Nina Sanders, Noa1987 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Friesje203

Friesje203 Fanatiek lid

31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    Geen idee hoe de baby ligt hier, voel overal voeten en billen :rolleyes: vorige keer met 36 weken richting indalen en vast.
    Oh naar van je conditie.. als ik ff naar zolder loop moet ik ook aan het zuurstof hoor :roflmao:

mom2be21 en Mamabella12 vinden dit leuk.
  6. Friesje203

Friesje203 Fanatiek lid

31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    Ja deze vind ik wel echt leuk! Maar idd voor jongen, dus durf ik nu niet te kopen ;)

Ready2loveU vindt dit leuk.
  7. Ready2loveU

Ready2loveU Bekend lid

28 jan 2019
    683
    1.219
    93
    Vrouw
    Hier trouwens ook een hele beweeglijke baby. Mn buik lijkt met regelmaat een golfslagbad haha.
    Door zijn enthousiaste getrappel ook veel maagzuur en gister bij de gyneacoloog een gênant momentje... ik wilde bukken om iets te pakken wat ik had laten vallen en hoppa: heel mn maaginhoud eruit en over de vloer. Schaamde me kapot:oops: maar nu dus wel geleerd: bukken is verleden tijd haha.

Op de echo gisteren de kleine man weer gemeten en hij blijft een kleine twee weken achterlopen met zijn groei.
    Voel me er wel schuldig over omdat ik bang ben dat het door de vele pijnstilling komt die ik moet slikken dus vroeg dat gister ook maar gelukkig stelde de gyn mij gerust en zei dat het niet door de medicatie kon komen.
    Omdat de kleine man verder lekker beweeglijk is en zijn hartslag goed is maken zij zich geen zorgen maar ze houden hem en mij gewoon goed in de gaten. Wel fijn om te weten. Moest gisteren wel weer heel erg lachen want hij zat kusjes te geven en steeds met zn hand tegen zn hoofdje te slaan alsof hij een stomme gedachte had die hij uit zijn hoofd wilde krijgen hihi. Dan is het zo echt he als je je mannetje zo ziet ❤️ Dan smelt ik helemaal.

Morgen wordt de muurschildering in de babykamer geschilderd, ben zoooo benieuwd! Zoveel zin in ook:D

Mbob, mom2be21, Pyaar en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik kreeg geen meldingen.
    Hoe gaat het hier dames? Wat zijn jullie weekend plannen?

Vandaag hebben wij de cursusdag (9.30 - 15.30). Ben benieuwd.
    En: vandaag 30 weken zwanger! Dat klinkt opeens al heel ver.

Mbob, Noa1987 en mom2be21 vinden dit leuk.
  9. Yviev

Yviev Fanatiek lid

23 dec 2017
    3.018
    2.709
    113
    Vrouw
    Veel plezier @Nina Sanders
    Hier gewoon zoals normaal dit weekend. Werken en paarden :rolleyes:

@Ready2loveU oe vervelend dat dat gebeurde bij de gyn! Maar fijn dat je zo goed in de gaten gehouden wordt :)

Wilde we gister de gordijnen die wij hebben in de slaapkamer opnieuw bestellen voor in de babykamer. Zijn ze uit het assortiment :eek::(
    Zijn van kwantum maar mooie goede zachte zware kwaliteit. Alles wat ze nu hadden hangen in de juiste kleur was echt bagger!
    Iemand tips voor niet te dure gordijnen winkel l van goede kwaliteit? En dan geen kant en klaar gordijnen.
    Zijn bij Hema geweest maar vond ze daar al pillerig worden.

10. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Ik ben bij de kwantum geslaagd voor gordijnen. Evt karwei?

11. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    @Ready2loveU, ooh wat vervelend!
    Maar hè, beter daar dan thuis :roflmao:.
    Hoe is het nu met de pijn?

@Nina Sanders das best een lange dag! Succes!

Hier zo weer om 8u met de oudste naar zwemles.... pff.. Hoe dan.

Ben er trouwens wel helemaal uit, ik wil in bad bevallen. Nu hopen dat de vk hierin mee wilt. Geen idee of hun dat vaker hebben gedaan, maar even vragen vrijdag!

En nog iets zuurs; kraamverzorgster die ik bij beide jongens had gaat 11 nov op vakantie! Hoe dan?!
    Aangezien ik zelf kraamverzorgster ben ken ik meer mensen die ik niet wil dan wie ik wel wil... zucht...:rolleyes:

12. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier gordijnen van veneta!

En: wat doe je als je vroeg wakker bent? Gezellige hoekjes maken op kamer van je oudste zoontje..

Bijgevoegde bestanden:

Mbob en mom2be21 vinden dit leuk.
  13. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

Nee, niet echt mijn smaak :oops: maar bedankt voor je tip :thumup:
    Ik heb ook zo'n probleem met leuke pyjama's te vinden. Het is niet omdat het een pyjama is, dat het er zo lelijk uit moet zien :rolleyes:

Baby ook zeer beweeglijk, voel eigenlijk iedere beweging die hij maakt :)

Hier veel gekriebel beneden en getrappel rond de navel, ook gisteren een felle steek down under en heel veel pijn in m'n liezen als ik van zitten naar rechtstaan ga, kan dan bijna niet meer lopen en heb even nodig voor ik weer normaal kan gaan. Dus volgens mij zit hij al met z'n hoofdje beneden en isie aan het indalen.

Hier al wakker van 4u, dochter ziek en veel spugen, ook de kleine beetjes water die ze drinkt. Nu is vriend aan het slapen en hopelijk kan ik straks wat bijslapen.

@Ready2loveU ik heb deze besteld van AliExpress, je hebt er zoveel leuke posters met vosjes. Deze is op doek.
    IMG_20190828_124201.jpg

Ready2loveU, Mbob, Noa1987 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Yviev

Yviev Fanatiek lid

23 dec 2017
    3.018
    2.709
    113
    Vrouw
    Moeten jullie ook zo veel plassen snachts? Ik moet er gemiddeld zn 4 keer uit :(

mom2be21 vindt dit leuk.
  15. Sprina

Sprina Actief lid

30 apr 2019
    273
    412
    63
    Vrouw
    Hier vandaag uitrusten van de eerste dag werken en eindelijk de kastanje paal ophalen voor de kast in de babykamer :roflmao: Morgen een babyborrel en lunchen met vriendinnetjes.
    Hier lijken de lichamelijke klachten minder te worden. Nauwelijks nog last van mijn bekken bijvoorbeeld. Erg fijn maar tegelijkertijd denk ik dan toch gelijk... Gaat t allemaal nog wel goed daar:oops: Ik voel m wel elke dag een paar keer, maar hij is niet extreem druk.

En een 30 weken feestje!

Mbob, Noa1987 en mom2be21 vinden dit leuk.
  16. Pyaar

Pyaar Actief lid

14 jan 2019
    456
    629
    93
    Vrouw
    @Roetje08 hier was de oudste afgelopen dagen ook ziek! Ze moest veel spugen, maar is nu gelukkig weer beter. Nu ben ik zelf sinds gisteren ziek.. en ik heb juist weer diarree.. Leuk.. (niet)..

Wie zocht er nou pyjama's? :p Ik weet niet welk soort pyjama's je zoekt natuurlijk, ik had laatst van die .. ja hoe noem je dat? Onesies? Voor de jongste gekocht bij Kiabi. 4 euro per stuk, echt een leuke prijs! Uhm... even de link:
    https://www.kiabi.nl/lange-fluwelen-pyjama-meisjes-babykleding-rose_P598428C598431

Dit soort zachte pakjes dus.. :p Je moet even kijken op de site, er zijn er voor jongens én meisjes, en voor zowel kleine maten tot 86 als grotere maten boven de 92.

Ready2loveU vindt dit leuk.
  17. Mamabella12

Mamabella12 Bekend lid

22 okt 2017
    789
    790
    93
    Wat is iedereen al vroeg wakker. Ik moet minimaal 1x per nacht eruit om te plassen, soms 2. En soms lig ik daarna gewoon klaarwakker.. echt irritant.

18. Friesje203

Friesje203 Fanatiek lid

31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    Oh thnx zal eens kijken!

Pyaar vindt dit leuk.
  19. Friesje203

Friesje203 Fanatiek lid

31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    Waren wij ook altijd tot voor kort, zoontje was altijd tussen 6-7 wakker. Nu laatste weken steeds pas na half 8! Vanmorgen 8.15!! Hopelijk houdt hij dir vol in mijn verlof :D

Ik ook 1-2x er uit.

20. Yviev

Yviev Fanatiek lid

23 dec 2017
    3.018
    2.709
    113
    Vrouw
    Ik val duidelijk buiten het gemiddelde met 4 keer :roflmao::roflmao::roflmao:

Hier trouwens wel elke dag beweging maar ze is best rustig hoor! Ze maakt me ook niet wakker oid.
    Laatste tijd bijna alleen maar rechts aan de bovenkant en links onderin beweging.

Nina Sanders vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina