16 t/m 30 november '19 | deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nina Sanders, 23 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamabella12

Mamabella12 Bekend lid

22 okt 2017
    789
    790
    93
    Maat 0 is tot 3 kilo ofniet? Ik heb nog helemaal niks gehaald haha maar je hebt inderdaad zo een pak bij gehaald, gaat toch super hard in 't begin. Volgens mij is t verschonen bij iedere voeding en uiteraard tussendoor als ze gepoept hebben. Gek dat je alles alweer zo snel vergeten bent, zolang is t nou ook nog helemaal niet geleden. Ook qua slaapjes moet ik me echt weer gaan inlezen :p

Ready2loveU vindt dit leuk.
  2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Jaaaaaaaaaaaaaaa :D:D:D gelukkig wel. Mijn man heeft officieel geen twijfels meer!

3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik dacht tot 2,5 kg en maat 1 tot 5 kg. Verschonen idd voor of na elke voeding, net wat je zelf makkelijk vindt. Hier deed ik het meestal voor omdat O tijdens het drinken vaak in slaap viel.

4. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

Echt he, onze dochters zijn even oud, en toch vergeet je het zo snel! Wij verschoonden voor de voeding wegens reflux, en na de voeding minstens een halfuur rechtop, gelukkig gingen de nachtvoedingen bij dochter er al snel af :rolleyes:

Leuk! Het begint wel serieus in te korten, dus de naam die definitief vast ligt zal wel een rust geven :D

Mamabella12 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  5. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Bleeegh... misselijk....

Maar even een broodje gegeten in dr hoop dat het minder wordt en ik zo weer kan slapen.. .

Pyaar vindt dit leuk.
  6. Pyaar

Pyaar Actief lid

14 jan 2019
    456
    629
    93
    Vrouw
    Ja.. zo zat ik ook al een paar keer vannacht.. :p ben er inmiddels maar definitief uit gegaan en heb al een paar keer iets kleins gegeten.. hopelijk worden er nu niet spontaan al 2 kids wakker, anders duurt de dag héél lang.. o_O

7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh wat naar. Hopelijk hebben jullie een goede verdere nacht gehad. Wat zijn jullie plannen vandaag? Vandaag en morgen kantoor en dan volgende week nog werken en dan verlof. Ohhhhhh wat kijk ik daar naar uit zeg!

8. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    En wat begint de zwangerschap op te schieten zeg. Ervaren jullie dat ook zo? Toch best nu nog een 'drukke' periode. Nog ruim een week werken, controles om de 2 wk, dat soort dingen...
    Voor we het weten tikken we de 37 wk aan.

Jullie ook zo'n enorme jeuk op de buik?

Sprina en Pyaar vinden dit leuk.
  9. Sprina

Sprina Actief lid

30 apr 2019
    273
    412
    63
    Vrouw
    Hier weer een dag werken. Ik ga door tot 36.. nu al spijt van. Nog 3,5 week.
    Hier ook veel jeuk, smeer m maar goed in telkens in de hoop dat t helpt!

10. Pyaar

Pyaar Actief lid

14 jan 2019
    456
    629
    93
    Vrouw
    Gistermiddag laat heb ik het gesprek met een 3e gyn gehad over een sterilisatie na de bevalling. Laat ik zeggen dat het een rustig gesprek was. Maar het antwoord was NEE en met name vanwege mijn leeftijd.. :( En dat ze sowieso(?!) niet met een zwangere dame hierover praten want ja als je zwanger bent kun je nu eenmaal niet helder nadenken.. o_O Dan moet er weer bedenktijd komen van een half jaar tot een jaar na een bevalling.. Ja maar,, dacht ik toen, er zijn toch ook zat vrouwen die bijv. tijdens hun geplande keizersnede een sterilisatie krijgen?,, ja maar die waren alweer wat ouder dus UITEINDELIJK DRAAIT ALLES WEER UIT OP MIJN LEEFTIJD.. :mad:

*(oh, Nog het feit dat ze eerst vroeg: Welke methode van sterilisatie spreekt je aan? Het doorknippen en gedeeltelijk verwijderen van de eileiders, of het plaatsen van clipjes over de eileiders? Volledige uitleg erbij.. alles noteren omtrent mijn wensen.. en dan mag ik even wachten in de wachtkamer want er vindt overleg plaats, en dan kom je weer binnen in de spreekkamer en dan zitten er 2 gyn. voor je neus en dan zegt men alsnog NEE we doen het niet.. Waar zit ik hier dan in godsnaam mijn tijd voor te verdoen??! En waarom geef je me eerst dan in godsnaam die uitleg en leg je mijn keuze vast als het hele feest toch niet doorgaat??!..:mad:)..

* (.. ik vond het trouwens ook niet gepast dat ik mijn beweegredenen voor sterilisatie aan een net afgestudeerd juffie van hooguit mijn eigen leeftijd moet vertellen, en dat je haar dan héél begrijpend ziet kijken als je zegt dat kinderen opvoeden best een hele taak is, straks met 3 kinderen al een beste uitdaging wordt, in mijn uppie omdat manlief nogal vaak lang van huis is, nog niet eens gesproken over het financiële aspect, en dat ze zelf niet eens wéét hoe het is om kinderen te krijgen of op te voeden.. o_O) ..

Wat nu? .. nou .. ik bel vanochtend dus wéér mijn lieve en begripvolle huisarts, die wéér verder mag zoeken, zoals hij beloofd had..

11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @Pyaar toch je huisarts bellen, kalm blijven en voet bij stuk houden!

Pyaar vindt dit leuk.
  12. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    En dan slaap ik net weer.... is de oudste wakker..
    Pffff. .

Vandaag heb ik een dag voor mezelf! (Na zo'n nacht wel heel fijn!) D. heeft na school een kinderfeestje en K. gaat dagje naar opa en oma!
    Ohhh straks duik ik zo weer het bed in! En doe ik he-le-maal niks vandaag!

Ja ik vind dat het ook heel snel gaat nu!! Donderdagochtend nog naar kantoor... én volgende week ma en do nog... whaaa. Ook zin in!!!

Ready2loveU en Pyaar vinden dit leuk.
  13. Sprina

Sprina Actief lid

30 apr 2019
    273
    412
    63
    Vrouw
    Ah nee... Ik had zo gehoopt dat deze meedenkender zou zijn. Gewoon de huisarts weer bellen vanochtend inderdaad! Maar wat een ellende, ik had nooit verwacht dat het zo moeilijk zou zijn.

Pyaar vindt dit leuk.
  14. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Vandaag gaan we de gordijnen babykamer ophangen! Althans mijn man!

Pyaar en Rian89 vinden dit leuk.
  15. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    @Pyaar jeeeetje zeg.... :eek:.
    Wat moet dat onwijs frustrerend voor je zijn...

Pyaar vindt dit leuk.
  16. Yviev

Yviev Fanatiek lid

23 dec 2017
    3.018
    2.709
    113
    Vrouw
    Nee joh @Pyaar echt waarom moet het zo moeilijk zijn zeg!

Hier ook een hele slechte nacht gehad. Bah!! Nu weer aan het werk. Nog precies 5 weken werken en dan verlof!

Nina Sanders en Pyaar vinden dit leuk.
  17. BJlover

BJlover Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    Jemig wat een gedoe zeg. Absurd dat ze het niet willen doen. Denk als je al 3 kinderen hebt straks, dan zou je toch denken dat je het wel genoeg vind? Of je nou 26 bent of 40. Beetje leeftijdsdiscriminatie eigenlijk. Het is toch zeker je eigen lichaam?

Ready2loveU en Pyaar vinden dit leuk.
  18. Mamabella12

Mamabella12 Bekend lid

22 okt 2017
    789
    790
    93
    Vind ook dat het snel gaat, ineens bedenk ik me dat ik nog vanalles moet doen. Ik heb nu snachts vaak last van kramp in m'n voet of kuit. Gisternacht moest ik het er echt uit gaan lopen en daarna was ik natuurlijk klaar wakker om 03.00uur.. fijn! Tijd voor verlof.. nog 3,5 week hier.

@Pyaar; wat gek dat ze zo moeilijk doen. Ik weet niet waar je woont maar mss is anders een consult in belgie wel een optie?

Pyaar vindt dit leuk.
  19. Mamabella12

Mamabella12 Bekend lid

22 okt 2017
    789
    790
    93
    Ik heb trouwens t gevoel dat ik vocht begin vast te houden. M'n vingers voelen dikker en m'n broek zit ineens strakker rondom m'n benen...... boee. De vorige keer hield ik op t laatst ook echt veel vocht vast o_O

20. BJlover

BJlover Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    Tijd gaat ook zo snel. Ik moet deze week alleen morgen werken. Volgende week 3 (waarschijnlijk 2) en de week erop 3 dagen. En dan zit het erop.
    Tijd gaat zo snel. Heb eigenlijk nog niks gedaan voor krummel. Kleding moet nog uitgezocht worden en alles ingedeeld worden

Deel Deze Pagina